Dört duvarıma bir yıldız girdi

Standard

Bir yıldız girdi dört duvarlı odama içi karamsarlıktan gözükmeyen dünyama geldi. Gözlerime baktı uzun uzun; oğlumun, evladımın hatırına anlamıştı acımı çoktan sana yardım etmedim daha ama yardım edicem dedi. Nasılda benim için yaptıklarını görmezden geldi alçakgönüllülüğüyle.  Benim sesimi, çığlığımı duyurdu insanlara. Güzel gönüllü insan ben sana nasıl teşekkür etsem azdır. ALLAH SENİN AYAĞINI TAŞA DEYDİRMESİN.

Bundan sonra benim dualarıma sende girdin OKAN BAYÜLGEN.

İnşallah bu savaşı kazanırsak canım oğlumla senin yanına geliriz…

Destek veren tüm Türkiye’ye binlerce teşekkürler.

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

81 responses »

  1. Sen kazanacaksın bu savaşı Güzel Anne !
    Ne oğlunu ne eşini bırakmayacaksın ben inanıyorum buna tüm kalbimle ! Hepimiz tek yürek olduk senin için… Sakın ama Sakın Vazgeçme ! Hayat mucizelerle dolu bak inan buna !!!!

    Sonsuz sevgiler…

    • gamze anne sakın umudunu kaybetme atakan için eşin için seni ilk gördüğümde inan kalbim senle üzüldü ama ben inanıyorum sen ailenle yaşlanacaksın herşey çok güzel olucak bütün dualarımız seninle…………….

  2. canım gamzecim cok sevindim inan bu yazına:)içinin ferahlamasına,böyle umutlu olmana inan coook sevindim:)her an aklımdasın ,küçük kızımla sana dua edicez her gece..biliyorsun masumların duaları kesinlikle kabul olur..kan örneğimizide en kısa zamanda göndericez tatlım,küçük bir bebeğim daha var her an evden cıkamıyorum..ama sana söz göndericez.lütfen hep böyle umut dolu ol.biz tüm Türkiye bir mucize başarıcaz göreceksin..ve sen bu mucizenin baş rolundesin..

  3. GÜZEL KARDEŞİM GAMZE ALLAH IMDAN SANA ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM CANIM YAVRUM ATAKAN DA ANNESİ VE BABASI İLE MUTLU Bİ HAYAT SÜRER İNŞALLAH DUALARIMIZ SENİNLE HER NAMAZIMDA YALVARIYORUM YARADANIMA TEZ VAKİTTE YUVANA DÖNERSİN İNŞALLAH SENİ ALLAHIM İÇİN ÇOK SEVİYORUM VE ONA EMANET EDİYORUM GÜZEL KARDEŞİM..

  4. gamzecim seni tanımıyorum ama heran aklımdasın.ben ankaradayım.bugün ibni sinayı aradım nasıl kök hücre bağışında bulunabileceğimizi öğrendim ve saolsun arkadaşlarım da destek çıktı bana 15 kişi kanımızı verdik şimdi götüreceğiz hastaneye:)çok güzel günler göreceksin inşallah..dualarımız seninle..

  5. unutturmamak ve unutulmamak adına imkanın varsa ve gücün yetiyorsa yazmaya devam et.şu an seni takip eden eminim birçok insan vardır.seni ve durumunu takip eden bundan önce yaptığın gibi duygu ve düşüncelerini merak eden.canı gönülden acil şifalar diliyorum.dualarım seninle.Allah yar ve yardımcın olsun.

  6. Güzel Gamzelim sen hep mutlu ol oldumu? İleride dahada mutlu olacaksın. Sanki vereceğim kanın sana umut olacağını düşünüyorum acaba herkesde aynı düşüncemi var bilmiyorum. Oğlumu birine bırakmam gerekiyor hastane ortamına götürmek istemiyorum. En kısa zamanda…

  7. Gamze Anne, seni Okan Bayülgen’le tanıdım. O güzel oğlunla daha çok uzun yıllar geçireceksin ve büyümesini anbean göreceksin, buna kesinlikle ilk andan itibaren inanıyorum. Bütün dularımız ve elimizden gelen tüm iyiliklerle hep yanında ve takibindeyiz. Sabrını, moralini, gülüşünü hiç ama hiç eksik etme olur mu?
    Benim de 3 yaşında bir oğlum var, ikimiz de seni kocaman öpüyoruz….
    Sevgiler 🙂

  8. gamzecim senin o dört duvar dediğin odada bizler de varız.belki bizi göremiyorsun ama biz hep seninleyiz.o odadaki yıldız asıl sensin güzel anne..başaracaksın biliyorum.evine atakan için aldığın kepçeyle gideceksin.dualarım seninle yüreği güzel anne…

  9. Benim içim çok rahat, eminim kazanacağınızdan. Eminim. 🙂 O kadar çok dua ediyoruz ki sizin için, o kadar çok insan seferber oldu ki… Olacak, biliyorum.
    Sevgiler…

  10. Bende 22 subatta burdan ingiltereden katiliyorum, buradan ilik bankasina kaydolup ogrenicem bilgilerimi, ilgili yerlere e-mail atiyorum, ilik bilgilerini verip uyan birisini nasil bulabiliriz diye.

    Allah yardimcin olsun, inaniyorum iyilesicegine,

    Sevgiyle kal gamzecim

  11. 8 aylık evliyim, anne olmayı henüz düşünmüyorum … ama yaşadıklarınız hissettikleriniz beni bir anneymişcesine etkiledi 😦 Allah bir an evvel sağlığınıza kavuşmanızı nasip eder inşallah… gülen gözleriniz hep ışıldayarak baksın evladınıza…

  12. Senninle yatıp seninle kalkıyorum bi amaç edindim herkesi bilgilendircem bunu için…şuan benim için en büyük yılıdz sensin gözleri gülen anne umutlanman çok güzel,çığlığı sen attın bunu biz duyurucağız….

  13. siz cook guzel bı aılesınızz…esınızz cok ıyı bır baba sızz belkıde dunyanın en ıyı annesısısnz..ben 21 yasndaym hayatdaann tek istegm anne olmakk ve iyi bir anne olabılmek sizin yazılarınzn hemen hemen hepsını okudum cogunda tutamadm kendımı agladm özellıklede atakan ıcın yazdklarınzda Allah size acil sifalar versn oglunzla daha cok zaman gecırın daha cok gülünn..belkı sızı anlayabılen en son ınsan bnmdr cunku ne anneym nede hamıleym daha evlı bıle deglm kısmetse 6ay snra evlenıcem..ama bu okadar garıp bı duygukı ınanın sımdıden gelecektekı olucak yavrumun endısesıne dusuyorm bazen acaba her zor anında yanınada olabılcekmym herseyın ustesnden gelebılcekmıyım ıyıkı senın gıbı bı annem var dedırte bılıcekmıyım dıe kı sız endıselerınzde cok haklısnz ınsallah Allah yardmcınz olur o iyi yureklı esınızle aılenızle oglunuzla bunu atlatırsınz emınım atakan ılerde ıyıkıı sen bnm annemsinn diyicektirrrr …

  14. sen o kadar güçlü bir annesin ki, duyan herkes senin bu savaşında yanında olmak için uğraşıyor. senin haberin olmasa bile gece gündüz seni tanımadan da olsa düşünen, dua eden o kadar çok insan var ki ! hepimizin duaları seninle ve o güzel ailenle. allahım seni ailene bağışlasın. hepimiz inanıyoruz ki oğlundan ve eşinden aldığın güçle başaracaksın bunu !

  15. Merhaba Gamze seni tanımıyorum ama Okan Bayülgen’in programınında izledim (Habertürk gazetesinde okudum) sen ağladın bende ağladım benimde 21 aylık oğlum var…

    Oğlun çok tatlı tıpkı senin gibi Allah’tan şifa diliyorum sana ben Bursa’dan yazıyorum ve sitede Uludağ Üniversitesinden kan verebileceğimi öğrendim ve gideceğim inşallah sakın umudunu kaybetme o tatlı oğlunun yanına iyileşip gideceksin Allah’a emanet ol dualarım seninle…

  16. Gamzecim,inan hergün dualarımdasın.İnşallah iyileşip oğluna eşine ve tüm sevdiklerine tekrar kavuşursun..Daima güçlü ol,moralini yüksek tut ne olur.Allahım seni evladına bağışlasın hiç ama hiç ayrılmayın.

  17. Gamzecim,
    Benimde kızım var 2,5 yaşında aklıma bazen geliyor çok uzun berbaer olabilirmiyiz diye. Sonra hemen diyorum ki Bahar , Uğur büyüyecek çocuğu olacak ve sen ona bakacaksın. Gamzem sende öyle düşün. Kuzunun kuzusuna bakma hayalin olsun. Kim ne derse desin aklında hep kuzunun kuzusu olsun:)))
    Dularım size güzel anne

  18. Gamzecim sana ulaşabileceğim bir adres varsa Secret’ın dvdsini göndermek istiyorum:)) Öptüm seni kocaman

  19. Senden sadece bir gün önce anne olmuş bir anne olarak bütün duygularını taaa yüreğimde hissediyorum.. Çok klasik belki bu kadar insanın evrene yolladığı umut mesajlarına evren kayıtsız kalmayacak.. herşey yeniden çok güzel olucak.. gönlünü hep ferah tut..

  20. Merhaba Gamzecim,

    Seni iki gün önce basındaki haberlerinden tanıdım. Bloguna girdim sonra ve oğlun için yaptıklarına baktım. Sen nasıl güzel bi annesin yaa.Tabi ki Allah bunu karşılıksız bırakmayacak ve seni kuzuna bağışlayacaktır, buna sonsuz inanıyorum. Lütfen moralini bozma ve pozitif düşün.Senin için dua ediyor herkes.Gördüğüm herkes….Allah’ın izniyle sen iyileşeceksin ve bende Atakanın yaşıtı iki oğlumla Bursa’dan İzmir’e sizi ziyarete geleceğim sözzz…

  21. biz sana inanıyoruz gamze, tüm anneler inanıyor…
    Okan ‘ın programında seni izleyeceğiz büyük bir keyifle… Sen kazandım bu savaşı diyeceksin…
    Gelecek o güzel günler arkadaşım… Çok yakında 🙂

  22. nasıl tatlısın nasıl güzel bi bebeğin var. sakın umutsuzluğa kapılma. moral en tesirli ilacın bu yolda bunu sakın unutma. kanında dolaşan binlerce hasta hücreyi ancak içinde yeşeren umutla iyileştirebilirsin. kötü olasılıkları sil at kafandan. sen harika bir anne mükemmel bi eşsin. hep aklımızda yüreğimizde olduğunu bil…

    Allaha emanet ol…

  23. her zaman yanındayız benim de senin oğlun yaşlarında bir oğlum var Rabbim seni oğluna bağışlayacak buna gönülden inanıyorum. saçındaki düğüm henüz çözülmeden yavruna kavuşacaksın inşallah. Torunlarını okşadığın günleri görelim hep birlikte

  24. Gamze Anne yanındayız daha önceleri aklıma gelmemişti gidip kemik iliği için bir şeyler yapmak ama organ bağışında bulunmuştum. Yarın konuşup nasıl ve ne yapılabileceğini öğreneceğim. ben de 3,5 yaşında bir kız annesiyim yazılarını okurken kendimi yerine koydum umarım en kısa zamanda uygun ilik bulunup Atakan’ına ve sevgili eşine kavuşursun. Dualarımız seninle. Özellikle Atakan için güçlü olman gerekiyor. Umudunu yitirme. Sevgiler yakışıklı Atakan’ın Güzel Annesi…

  25. insan aklı nerdeyse ordadır. burdaki yazılarını takip eden, seninle ilgili yeni bir haber varmı diye google’da adını aratıp duran herkes senin yanında senin odanda zaten=) bu güne kadar çok çok gördüm senin yaşadıklarını ve hep minicik çocuklardı savaşını izlediklerim. Onlar başardı Gamze, ikinci oluşunun yıkımını anlayabiliyorum. Ama 6 yaşındayken 3.den kurtardığımız bir çocuk şimdi liseye başladı sapasağlam mutlu diğer çocuklardan hiçbi farkı yok. İkinci diye, tekrarladı diye yine geldi diye umudunu kaybetme. Her şey geçicek bunu bil. Ben anlarım=)

  26. Gamzecim senin gibi bir anne yavrusunu kesinlikle yalnız bırakamaz.Buna tüm kalbimle inanıyorum. Bu savaştan ALLAH In izniyle galip çıkacaksın.Her an dualarımızdasın.Bizleri elinden geldiğince haberdar etmeye çalış aklımız hep sende.

  27. seyahate gidiyosun evet, ama çok kısa sürücek bir seyahete hatta belki de bankanın seni yolladığı bir eğitime diye düşün…geçen hafta tanıdım seni, sesini geçen hafta duydum sonra çığlık oldu, allahın izniyle yakın zamanda sevinç çığlığı olacak…seni çok seven bir ailen vardı, şimdi kocaman bir ailen oldu lütfen güçlü kal, bak evrenden sesini duymaya başladı..karamsarlığın hep hissediliyor ama , sakın ama sakın bırakma kendini..ha gayret be gamze, bu kötü günler geçicek inan:))

  28. Canim Gamzecim,
    Yasim 50 nin uzerinde diye sana donor olma talebini yapamadim. Ama yapabildigim sey dua etmek ve sen mutlaka bunu yeneceksin. bulunacak emin ol, Mutlaka basaracaksin sadece sabir, yuzlerce insan kan verdi ve vermeye devam ediyor mutlaka biri uyacak ve Allah seri yavruna bagislayacak. Allah yar ve yardimcin olsun.

  29. Gamze’cim ben seni Okan Bayülgen’in programından tanıdım, attığın çığlıkla hepimizi ağlattın. İnanıyorum ki her şey geçip bitecek. Bak sana bir şey yazayım. Diyeceksin ki belki saçmalıyor bu kız ama yazayım. Geçen sene ben de kendimle ilgili çok fena günler geçirdim. Başka bir sebepten dolayı çekilen batın tomografisinin ucundan bucundan akciğer görünüyor. İşte orada bir sürü nodül bulundu. Ben ömrümde sigara içmedim, alkolle bilmem ne ilgim yok ve genç bir insanım! Neyse tomografi raporunda şüphelenilen hastalıklardan biri ‘lenfoma’ yazıyordu! Tahmin edersin ki ben kafayı yedim! Tam 3 ay boyunca bir sürü tetkikler, boşuna yaptırmışız gerçi birşey çıkmadı- ama beni altüst etmeye yetti. Ameliyatla biyopsi almaktan başka çare kalmadı. Sonuç; sıfıra sıfır elde var sıfır çıktı! Yani bir hastalık teşhisi bile koyamadılar…

    Fakat ben sana tüm bunları neden yazdım? Çok ümitsizdim, ‘güneş açmayacak’ diyordum. Senin hayatına giren o yüzel ‘yıldız’ benim de gecelerimi aydınlatarak sadece Okan Bayülgen’in programlarıyla 2-3 dakika gülümseyebiliyordum. Normal hayatıma dönemeyeceğim herhalde diyordum. Sonra öyle bir güneş açtı ki, şu an herşey eskisinden bile çok daha iyi.

    Diyeceksin ki, sana konmuş gerçek bir teşhis yok. Sadece şüphelenilmiş. ‘Ben gerçekten hastayım’ deyip belki bana ‘deli’ diyeceksin anlattıklarımdan sonra…

    Fakat inan ki Gamze’cim, en kötü anlar geçiyor. Biliyorum bunu söylemek kolay, inanması daha zor ve hatta ‘saçmalıyor, bana moral vermek için söylüyor’ düşüncesine yöneltiyor. Bana ‘geçecek’ diyene tepkim öyle oluyordu çünkü. Fakat geçiyor. Ben şüphesini yaşadım, Allah kimseye vermesin dedim! Sen hastalığın içindesin ama GEÇECEK!

    Çünkü hepimiz kilitlenmiş sana odaklanmış durumdayız.

    Ne zaman istersen yanındayım!

    http://medyagalaksisi.com/ benim blog sayfam, kafa dağıtıp eğlenceli bir şeyler okumak istersen:)

    https://twitter.com/#!/hayat_ceyli twitter adresim.

    İletişim yollarından beni bul ulaş, özel de konuşuruz.

    Atlar İzmir’e de gelirim yanına…

    İnan her şey iyi olacak. GÜNEŞ açacak.

    • merhaba hayat hanım.sanırım gamze hakkında face üzerinden de size yazmıştım…yardım edin diye.duyarlı kalacağınızı biliyordum.benim aklıma donör sayısını çoğaltmak için bir fikir geldi.twitter üzerinden okan bey’e de yazmak istediğim ama 140 karektere sığmıyor malum.

      okan bayülgene şöyle bir fikir sunacaktım;
      mutlaka ki insanlar donör olmayı insanlık adına yapıyor fakat..bağış yapmaya zorlayacağımız bir kesim de var.onlar için cazip bir şekle sokmak için.hastanelere, donör olmak için kan bağışlayan kişilerin isimleri toplansa;okan bayülgen’in programın d anasıl uygun olacaksa anons edilip kan verenleri;ya,program boyunca isimleri yazıp aksa,ya tüm stüdyoya onları ücretsiz ağırlasa,ne bi,leyip bir şekilde onları onöre etse?bu donör bağışçılığı için belki bir teşfik olur?ne dersiniz?????*daha parlak fikirler d eolur benim aklıma gelen bunlar.herkes farkındalığın farkına varıp yarışır bence donör olmak için….

      • siz bunu bana daha ayrıntılı bir şekilde hayat@medyagalaksisi.com a mail atın isterseniz. Ben de blog üzerinden haber yaparım, öneri getiririm. 140 karaktere sığmaz bunlar:) Okan beni twitterdan takip ediyor ve her yazdığım direkt ona ulaşıyor. Blogdaki yazım da mesajı yerine ulaştıracaktır.

  30. Gamzeciğim seni tanıdığımdan beri senin için dua ediyorum.Senin en büyük ilacın oğlun,çocuk psikiyatristi ile görüşüp onların da fikrini alarak bu tedavi sürecinde oğlunla görüşebilirsin.Bence onu görünce moralin daha iyi olacak. 3 yaşında çocuk hastaneye gelir mi- mikrop kapar diye düşünme hiç bir şeycik olmaz herşey daha güzel olur.Benim mesleğim gereği oğlum hep hastanelerdeydi.İnan sen umutsuz değilsin umut var ve iyileşeceksin sadece moralini iyi tut ve oğlunu gör…

  31. Hersey guzel olacak! Senin güldüğünü, oğluna sarıldığın günleri de göreceğiz! Bu kadar zamandır nasıl da dusunememisim ilik donorlugunu bilmiyorum.. Sanirim biraz bilinçsiziz milletçe .. Seni blogtan takip ediyordum … Bir sekilde uykusuz anneler de okan Bayülgen’e cikinca dedik baskı zamanıdır ! Bilinçlenme zamanıdır !
    Dun özellikle is yerinden izin alıp Çapa’ya gittim ben ve yaklaşık 12 anne toplanıp ! Bulunacak o ilik mutlaka !!!
    Bununla kalmadım çalışmakta oldugum bankanın sosyal sorumluluk ekibi ile irtibat halindeyim işyerinden izin alamayanlar icin şirket bünyesinde Çapa’ya iletilmek üzere kan alımı kampanyası yapilabilir mı diye !!
    Bunları umudunu sürdürmen ve güçlü olman yalnız olmadıgını görmen icin söylüyorum !!
    İyileştiğinde oğluşunla esinle beraber söyle kordonda çimlerin icinde atakanla kovalamaca da oynanacaksınız ve resimlerini bekliyoruz mutlaka !!! Her gece dualarimdasin !! Sevgiler

  32. kazanacaksın, kazanacağız! bunun ihtiyacımız olan tek şey inanç! o da bizde fazlasıyla var, hiç merak etmeyin…

  33. kazanacaksın, kazanacağız! bunun için ihtiyacımız olan tek şey inanç! o da bizde fazlasıyla var, hiç merak etmeyin…

  34. Gamze’cim Allah’tan sana acil şifalar diliyoruz tüm dualarımız seninle ve sen de bu savaşı kazanacaksın! Çok öpüyorum seni ve Atakan’ı.

  35. Gamzecim, umut isiklari sacmana cok sevindim.. Hersey cok guzel olacak, bu kotu gunler gececek gunes yeniden dogacak ve Atakan senin gibi guclu bir annesi oldugu icin seninle hep gurur duyacak..
    Sevgilerimle,
    Gamze Kandemir

  36. iyi olacaksın gamze… buna ben inanıyorum, okan bayülgen inanıyor , o , bu şu herkesss inanıyorr…. arkanda seni tanısın tanımasın o kadar çoook sevenin ve dua edenin var ki…

  37. Artik Tum Turkiye sana dua ediyor 🙂

    Rabbim yardimci meleklerini sana gonderip sabrini arttirsin,
    inan bu gecen gunleri geriden bakacaksin allahin izniyle sonunda kazanacaksin insallah, dualarimizdasin guzel anne,

  38. “inşallah bu savaşı kazanırsak canım oğlumla senin yanına geliriz…”

    müsadenle, cümleni düzeltiyorum:

    “inşallah bu savaşı kazanınca canım oğlumla senin yanına geliriz…”

    kazancaksın, buna inan, tamam mı???

  39. Dünyanın gülen yüzü Atakan’ın, seni çok seven ailen ve bizlerin duası ile sen başarıcaksın Gamze’cim…Balıkesir’ den kucak dolusu sevgiler gönderiyorum sana..Sevgiler…Yakında gülen yüzünle seni görmek kucaklamak dileğiyle….

  40. Güzel günler çok yakIn Gamze Anne! Gönülden inanIyor ve güveniyorum! Atakan ile daha nice güzel Günleri Paylasacak, güzel yüzleriniz her zaman gülecek! Buna can-i gönülden inaniyor, güveniyorum!

  41. sabah kuzenım ıle beraber kan verdık. dedimki piyango gibi birsey dilerim tutar. tutar da gamzenin veya başka birinin hayatını kurtarır. bir hayat kurtarmak. bundan daha mutlusu gururlusu olamaz. senın sayende ınsanlar harekete geçti. bu gece içim rahat, okan bayulgen i dinliyorum ve sana dua ediyorum. allaha emanet ol.

  42. merhaba gamze,,

    yüreği güzel insan:)))))okan da izledim seni,,,inan artık tek yürek olduk bizde seninle şimdide okanı izliyorum ve yakından takip edip herkezi de bilinçlendiyo olacağm senin için,kocan için ve dünya güzeli oğlun için…..herşeyin en güselini hakediyosun oğluna kavuşucaksın okan gibi bir insana sesini duyurduğun için çok şanslısın unutma….ve umudunu hiç bir şekilde kaybetmek yok ihtiyaın olan artık sadece moral ve umut….hepimiz yanındayızzzz….herşey güzel olucak sadece inan…..öpüyorum yine yazıcam…..ve sende yazmaya aynen devam……:))))))))

  43. iyi olacaksın arkadaşım seni tanıyalı beri buna okadar çok inanıyorumki dualarımızda hepsen atakan var.Bak sen çığlığını hepimize duyurdun şimdide Rabbim buyuyor çığlığımızı bu kader değişecek sen atakanın mezüniyetini ve de torunlarını göreceksin inşallah bizde sizinle birlikte yıllarca devam edecek olan bu bloktan izleyeceğiz .seni gönülden sevdik gamze çok sevdik.ne yazacağım derkene dilimden kalemimden dahada sayfalar dökülecek ama bu kafi .Allahım yardımcın olsun Atakan için ……

  44. gamze tüm dualarımız seninle allah yar ve yardımcın olsun tüm türkiyenin duaları seninle pes etmek yok sonuna kadar mucadelenden vazgeçme allah acil şifalar versin

  45. İsmim Utkan soyadımı babamdan izin almadığım için vermiycem sana bir hikaye anlatıcam güzel anne. Sen 3 yaşındayken ağladığını hatırlarmısın anne? Benim babam hastalandığında bende ağlamıştım senin çocuğunun inandığı gibi banada hasta olduğunu söylemişlerdi. Korkma anne o zamanlar her şeye inanıyoruz. Benim babamda senin kadar üzgündü ilk önce anne sadece 6 ayın var demişlerdi… Şu an ben 24 yaşındayım anne babam nerdeyse benden dayanıklı anne… Çünkü hayat yaşamaya direnmeye değer anne dayan anne!!! Her zaman bir çıkış yolu vardır anne… Arzu edersen dilersen seni babamla görüştürebilirim anne yazdığım mail adresinden kim olursa bana ulaşabilir eminim sana moral olur anne…

  46. Gamzecim
    neler yaşadığını çok iyi biliyorum,o hastane koridorlarını,odaları,kimi zaman gülerek kimi zaman hüzünle baktığın manzaraları bende yaşadım..hastalıklarımız aynı değil ama ben inan senden umutsuzdum yattığımda o hastaneye..ama bak 4 yıl oldu,savaşı kazandım bazen ağladım üzüldüm ama ümidimi hiç kaybetmedim.Ne olur iyileşeceğine inan ama yürekten inan..herşey bitip eve döndüğünde oğluna sarıldığında tüm dünya değişecek,herşey daha anlamlı hale gelecek sadece bir sınav bu geçecek bitecek..seninle birlikte birsürü insan hayat bulacak sen onlarında ümidi olacaksın..Hep gülümse,biliyomusun gülümsemekten etkili bir ilaç yok..
    orada olmak tedavi görmek kolay değil biliyorum ama hep olumlu düşün olur mu?bak seni güldüreyim çok sık kan alıyorlar değil mi?hele o gece zırt pırt uyandırmaları yok mu?çok gıcık:)Yemeklere isyan etsek mi gamze ne dersin?kaç kez yattım hep zayıflattılar beni:)yok yok güzel yemekler ya..kocam kentte ameliyat oldu inan bir farkı yoktu.Mehmet Ali Hoca çok iyidir benim doktorum Fatih Demirkan ama o olmadığında Mehmet Ali Hoca baktı bikaç kez.Çok iyi doktorlarımız var bu açıdan çok şanslıyız Gamzecim.
    seni görebileceğimi bilsem gelirdim ama benimde hastanelere fazla girip çıkmam yasak kortizon kullandığım için..Zaten yanınada sokmazlar:(ama konuşmak istersen bana her zaman blogdan ulaşabilirsin.Ben sana yazarım zaten.
    senin yanındayım hep.dualarım seninle.Benim mucizem seninde başına gelecek inancım tam..

  47. gamze…o kadar çok istiyorumki benim kanım uysun ve alsınlar benden iliğimi versinler sana. damarlarındaki kanda azıcık bulunsam, bu hayatta başıma gelen en şerefli şey olur.
    dua ediyorum. çok dua ediyorum. sen, oğlun, kocan hepiniz, canım okan bayülgen’in programına çıkacaksınız ve bu günleri neşe içinde anlatacaksınız.

  48. GAMZE ANNE,
    SEN BU SAVAŞI KAZANACAKSIN VE OĞLUNU KOLLARINDA KENDİN BÜYÜTECEKSİN..ALLAHÎN İZNİYLE BU SAVAŞI YENECEKSİN..BÜTÜN DUALARIMIZ SENİNLE GÜZEL ANNE..

  49. gamze;kanımızla duamızla yanındayız biliyorsun…sende bizim yanımızda ol lütfen en önemlisi atakan’ın ve eşin’in!çocuklarımıza söylediklerimizi,söz verdiklerimizi biz anneler olarak hep yerine getirmek isteriz.çocuğa verilen söz tutulmalıdır zaten…sen böyle mükemmel bir anneyken verdiğin sözü mü tutamayacaksın…?????hadi canım sende….hiç bir şey olmayacak sana, inan lütfen yaaaa ne olur…moralini bu saçma illet yüzünden bozup çökertme…hastalığın belli yüzdesi moral..biliyorsun…
    .the secret i okudun mu …oku lütfen….

  50. Gamze abla, biz seni henüz dün gece tanıdık ve bugün öğleden sonra yanına geldik fakat içeri giremedik tabi,almadılar. camının önünde bekledik sonra ama seni göremedik.. demek istediğimiz bi şey var : yanındayız,kalbimiz seninle..asla umutsuzluğa kapılma lütfen,iyileştiğinde geçmiş olsuna gelecek bir sürü misafirin var 🙂

  51. Umudunu kaybetme Allah büyük oğlunu annesiz koymayacak her annenin aklında dilinde sen varsın artık.Bütün dualar seninler.Allah sen ve senin gibi tüm hastalara şifa olacak inşallah

  52. sen çok güçlü , dirayetli ve en önemlisi akıllı bir annesin………. yıkımın beyinden başladığını biliyorsun ve sevdiklerinle , bizimle kalıcaksın seni yeni tanıdım mailime gelen bir postla üzülmüyorum bu senin gibi bir hayat aşkına sahip insanlara sınav sadece rabbim seni evladından ayırmayacak bunu hissediyorum kesinlikle ışıklı kalman dileğiyle bende kendimi teselli ediyorum işde buraya yazarak napalım elimizden daha fazlasıda gelirse burdayım her zaman.

  53. Gamze anne iyileşeceksin buna inan herkes senin için dua ediyor ayrıca o bir tüt kanı vermek için sıraya giriyor, benimde 3 yaşında bir oğlum var, sen çok iyi bir annesin her gün seni takip ediyorum nasıl olduğunu öğrenmek için,dualarımız seninle…

  54. Canım benim sana ait blog’u tesadüf eseri 10 gün önce gördüm ,okudum kardeşim yurt dışında ben türkiyede ağladık ağladık ve o gün bugün dua ediyoruz blog’unu takibe aldık.Senden güzel bir haber alabilelim diye sağolsun okan bayülgen vesilesi ile tüm türkiye duydu çığlığını.Güzel anne ,rabbim sana bir imtihan olarak verdi bu hastalığı ve sen bu imtihanı geçeceksin çünkü sen meleksin ,annesin.Şuan hasta yatağında neye dua edersen rabbim onu verirmiş rabbimden sağlığını iste sen meleksin unutma bizler dua ediyoruz edeceğiz ve inanıyorum ki sen oğlun ve eşin ekranlarda yendik bu hastalığı diyeceksiniz ve rabbinize şükür edeceksiniz şuan ki göz yaşlarımız mutluluk göz yaşı olacak.Dualarımdasın dualarımda olacaksın tez vakitte güzel haberlerini duyalım inşaallah.

  55. bişey ögrenmek istiormm ben doonörluk ıcın kan vermek ıstıorm eger tutarsada asla vazgecmem elimden ne gelıosa yaparm ama bıraz önce bunu nısanlmla paylastm hayat bu ılerde senın basına ne gelecegı bellı olmaz allah korusun bızm cocugumzda veya aılemzde böle bısey cıksa senın iliğn tutsa bıle veremezsn sadece bırkere verebılrsn dedı bu dogrumuuu eger böyleyse bnm ılıgım tutup gamze hanıma yardm edersem ılerde kendıme yardmcı olamazmıym veya sırf bu dusunce yuzunden ben bundan vazgecersem ve tutarsa neyapıcam yardmcı olurmsnz?

    • Böyle birsey yok! Tabii ki sağlıklı oldugun sürece birçok defa verebilirsin iliğini… Dun konu hakkında bilgilendirmeyi Okan Bayülgen’in programında gamzenin doktoru da yapti!
      Vücudumuzda milyonlarca hücre var ve bunların icinden cok minik alınan ilik !
      Sakin vazgeçme gec kalmadan ver kanını !

  56. Gamzecim, iyi olucaksın bitanem, oğlunun öpe kokya buyuteceksin… Oğlumun yanına her gittiğimde,ona her sarıldığımda senin için dua ediyor…Sende en kısa zamanda oğluşunun yanında olacaksın bitanem… Bugunku yazın gecen gunkunden cok ama cok dah aguzel cunku içinde umut var.. moralin çok daha iyi gibi. hep iyi olsun en önemlişey moral. bende diğer anneler gibi takipteyim ve her geçen gun daha guzel haberlerini bekliyorum…

  57. Atakanın dunya guzelı annesı,
    guclu olmak zorundasın, bu kadar ıyı-guzel kalplı ınsanın sevgılerıyle, dualarımızla ıyıleseceksın,bıraz sabır cok fazla olumlu dusunce ıle ıyılesmemen mumkun degıl zaten,
    senden sadece ıyılesecegım fıkrını zıhnıne ve kalbıne yerlestırmenı ve hıc cıkarmamamı ıstıyorum, en basta oglusun, esın aılen ve bızım ıcın…mumkun oldugu kadar yaz bızlerı haberdar et herseyden lutfen.sevgıler sevgıler cook ama cook sevgıler kocamanda sarıldım ayrıca sımsıkı..

  58. GAMZECİĞİM CANIM BENİM BUNU DA ATLATACAĞIZ ALLAH’IN İZNİYLE. AİLEN OLARAK BİZLER VE TÜM TÜRKİYE SENİN ARKANDA BUNU SAKIN UNUTMA. DUALARIMIZ, KANIMIZ CANIMIZ HERŞEYİMİZLE SENİN YANINDAYIZ. ALLAH’IM SANA VE TÜM HASTALARA ŞİFALAR VERSİN. SENİ ÇOK ÖPÜYORUM.

    O GÜZEL YÜZÜN HER ZAMAN GÜLSÜN CANIMMMMMMM.

  59. Gamzecim,
    dualarımız seninle
    ben kazanacağına inanıyorum
    gör bak bu günler geceçek ve sen oğluna sevdiklerine kavuşacaksın bizler son günlerde nasıl bloglarımıza seni ve hikayeni yazdıysak iyileştiğin haberinide yazacağızzz …
    Güzel gamzelerinde güller yeniden açacak..
    Seninleyiz Gamze…

  60. Gamze, güzel yürekli kadın. Bak sen bir çığlık attın ya! işte Okan bey dahil hepimiz ekosunu yapıyoruz o çığlığın. Gönlün rahat olsun çünkü herşey çok daha iyiye ve güzele doğru ilerliyor.

  61. gamze anne.. güzel anne..

    annelik öyle birşeyki öyle tarifi anlatımı yok..dedim yaşamayan anlayamaz dedim .. bu aşka sevgiye benzemez anlatamazsınız.. derken sen anlattın en derin en gerçeğinden…

    senin yanındayız ne yapılması gerekiyorsa hepimiz yapacağız
    Allah’a emanet ol..

  62. BEN HAYATIM BOYUNCA BÖYLE ETKİLENMEDİM, AMA SEN BU KADAR DİMDİK AYAKTA DURUYORSAN BİZLERDE SENİN YANINDA DİMDİK DURUYORUZ , SENİNLEYİZ GAMZE,,, ALLAHIN İZNİYLE BUNU AŞACAK VE OGLUN ATAKANA KAVUŞACAKSIN BEN İNANIYORUM,, DÜN GÖRDÜMKİ KAN KUYRUGUNDAYKEN KADIN ERKEK AYIRIMSIZ SENİN İÇİN KOŞUYOR KAN ÖRNEGİ VERİYOR ÇABALIYOR EN ÇOKTA KADINLAR ÇÜNKÜ ANNE ONLAR SENİ DAHA İY ANLARLAR… ALLAHA DUA EDİYORUM SENİ BİR AN ÖNCE İYLEŞTİRSİN VE SEVDİKLERİNİN YANINA GETİRSİN DUACIYIZ TÜM ÜLKE OLARAK.. (.. SEN MORALİNİ YÜKSEK TUT GAMZE GERİSİNİ BİZLERE BIRAK ELİMİZDEN GELENİ ALLAHIN İZNİYLE YAPACAGIZ…) SAGLIKLA SAGLICAKLA KAL…

  63. benim kan grubum a + pozitif ben kan vermek için pazar günü gelicem senide görücem inş mümkün olur sohbet ederiz seni çok seviyorum dualarım seninle canım benim allah seni evladına bagışlasın numaram bu 0554 889 0114

  64. Sevgili gamze senin bünyen yaptı bu hastalığı senin bünyen yenecek umudunu yitirme güzel anne dualarımız seninle…bu savaşı kazanacağından eminim..dularım seninle…

  65. Merhaba guzel anne Gamze,

    Seni yeni tanidim iyi kide tanidim.Sayende halen iyi insanlarin var oldugunu gordum.Senin cigligina kayitsiz kalmayan bir cok insan var.Bende 2 cocuk annesi ,saglikli bir insan olarak hem kan hemde ilik vermeyi istiyorum.Fakat yurtdisinda yasiyorum ,kan ve iligi burda aldirsam sana nasil ulastirabilirim belki esin doktorlar araciligi ile soruma cevap verebilir.
    iyilisecegine ,guzel yavrunu kucagina alip koklala koklaya opecegine ve esinle birlikte daha uzun yillar mutlu yasayacagina butun kalbimle inaniyorum.dualarimiz seninle..

  66. Merhaba güzel anne;
    Yaşamayana konuşmak kolay belki ama insan olan , hele ki bizler gibi anne olanların her akşam evlatları için ettiği dualara seni de kattığımızı bilmeni , buna inanmanı istiyorum.KAZANACAKSIN,o minicik ellerin kocaman olup sana sarıldığını göreceksin.Seni seviyoruz!!

  67. gamze anne sen ne güzel bir annesin öyle 🙂 Allah o kadar büyük ki inan hep yanında bu kadar insanın duası senin güzel kalbin evladın oldukça hiç duymaz mı kimsenin sesini , bak gör herşey nasıl güzel olacak ! inan sadece kalben, herkes seninleyken 🙂
    sana donör olacak kişinin mutluluğunu düşündüm de, ben olsam keşke…eminim herkes böyle dua ediyordur 🙂
    iyi bak kendine sen yeter biz yanındayız güzel anne

Bir Cevap Yazın

