Ben yanarım yavruma, Annem yanar yavrusuna

Standard

Atakan’ı sordum dün anneme, paşalar gibi yaşıyor merak etme dedi. İçimden dedim, annesi yanında olmayan biii paşa…

Ne olur Gamze sen tedavine odaklan annecim, Atakan’ı düşünme dedi. Nasılda düşünmezdim burada herşeyi ben Atakan olarak görüyorum. Hayallerim, ümitlerim hep onun üstüne,

Annem, sana o kadar çok dua edenler var ki, sen bütün hastaların sesi oldun tüm Türkiye arkanda senin için çaba sarfediyor, donör sayıları her geçen gün artıyor dedi, bulunacak bu ilik gerçekten dayan annem dedi…

Anneme önemli olan ALLAH benim yanımda mı acaba dedim. Allahım bana yalvarışıma, yakarışıma evladımın hatırına yardım et. Dayanma gücü ver. Tüm hastalarla birlikte acil şifalar ver ne olursun rabbim. Oğlumu çoook ama çok özledim…

Ben nasıl yavruma yanıyorsam, Annemde yavrusuna yanıyordu. İçi sızlıyordu ama bana asla farkettirmiyorlardı. Bu beni daha da çok üzüyordu… İçlerine attıkları sıkıntılar, soru işaretiyle biten cümleler her geçen gün dahada artıyordu.

Donör olmaya gidenlerin sayısı azaldı sanırım. İlk günlerdeki gibi değil en azından. Bu üzücü durumu nasıl olsada tersine çevirsek… Bana bulunsa bile diğer hastalar için ben nasıl çare olsam ilik bekleyenlere…

Eğer kurtulursam, yaşarsam Atakan’dan ve işimden kalan tüm vakitimi bunun için harcayacağım…

SEVGİLER, SAĞLIKLI GÜNLER DİLERİM…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

27 responses »

  1. Acil şifalar diyorum.. şu anda çalışıyorum. Hafta sonu hasteneye kan vermeye gidebilir miyiz?

    • bende sordum bugun ama haftaiçi 9:00 – 16:00saatleri arasında (istanbulda) İstanbul Tıp fakultesi kemik iliği bankasına başvurup verebiliyor muşuz.. ben grip ilacı kullanıyourm sorun olur mu dedim. surekli kullandığınız bir hap yok ise olmaz dedi… işten izin alıp gidicem

    • Çapa’yı cumadan arayıp randevu alıyorsunuz, bu durumda kan merkezinde hafta sonuda kan alıyorlar. tel: 0 212 534 75 00

  2. Sevgili Gamze, ilk günlerdeki yoğunluğun olmaması seni umutsuzluğa düşürmesin, inan ki şu anki taleplerle bile eskisinin kaç katı insan geliyor. Sadece yığılma azaldı, bu belki daha bile iyi olabilir işlerin ilerlemesi açısından.
    Sen yeni bir devir açtın, iyileştiğinde de bunu devam ettireceksin, az kaldı…

  3. Gamze Anne,sakın umutlsuzluga düşme bizler yanındayız.Baharın yaklaştıgı şu günlerde Allahın izniyle ve dualarımzla senden gelen güzel haberlerle çifte bahar yaşıcaz inş.Biz sana inanaıyor ve güveniyoruz.Sende bian olsun bu inancı kaybetme!!!Seni çokkk ama çokk seviyoruz.

  4. Gamzecim canım seni ne kadar görmek isterdim ailemden biri gibisin dün durumunu öğrendiğim andan itibaren aklımdan hiç çıkmıyorsun canımdan bir parçasın içim yanıyor ve hiç durmadan aralıksız dua ediyorum senin için.Ben inanıyorum iyileşiceksin hemde 31 martta minik Atakan ın doğum günününe kadar uygun donör bulunacak eminim inanınıyorum tüm kalbimle en kısa zamanda uygun donör olabilme mucizesiyle kan vereceğim.Telefon numaramıda mail attım a rh + kan grubum kan ihtiyacındada her zaman vermeye hazırım.Allahım seni minik yavruna en kısa zamanda kavuştursun sen müthiş bir annesin merak etme iyi olacaksın hemde hiç olmadığın kadar .seni seviyorum.Dualarım seninle…

  5. azalma yok,hala binlerce insan gidiyor kan vermeye,sürekli duyrular yapılıo,herkes sayfasında paylaşıo..merak etme sen,bu işe baş koyan o kadar çok insan var ki,ellerinden gelen ne varsa canla başla yapmaya çalışılıo,dua edilio,eşe dosta,tabıdık tanımadık herkese söylenio gidip donör olsunlar die..sen umudunu yitirme yeter ki,biz umutluyuz,atakan için,eşin için,annen,baban için..tekrar mutlu bi hayat yaşayacağın için umutluyuz gamzeli annem..

  6. Gamze ben yurt disindaym nben we 4 arkadaaim ornekleri yolladik coktan verdik bile, ,ama sizden gelen aciklama once aileyi akrabalari tariyoruz seklindeydi henuz disardan sorgulama baslamadi die bahsedilmisti belki bu nedenle azalma olmus olabilir ama en ufak cagrida yine kosulacaktir diye dusunuyorum ben dualarimdasin her nefeste, ,

  7. Gamze Hanim,sizinle ilgili her turlu gelismeyi yakindan takip eden biri olaraktan, siz iligi dusunmeyin, siz sadece tum gucunuzle su anki tedavinize odaklanin. Sizin yasam mucadeleniz herkese ornek olacak bir mucadele ve tum turkiye size destek olmaya calisiyor. Ilik turkiyede olmazsa diger ulkelerde kesin bulunur bundan supheniz olmasin. Biz yavaslamayacagiz yeterki siz umudunuzu kaybetmeyin. Unutmayinki vucudunuzun kontrolu sizin elinizde, siz tedavinizi basari ile atlatin, gerisini sizi sevenlere birakin, o ilik bulunacak ve siz bunun haberini tedaviniz bittiginde ogreneceksiniz..

  8. Gamzecim hepimiz yanındayız kanımızla canımızla dualarımızla.Yolun sonu yok kardeşim ışık var umut var hayat var Atakan var sen varsın eşin var.Eminim herşey yoluna girecek ve sağlığına kavuşacaksın bizlerde ablaların kardeşlerin dostların olarak sizleri görmeye geleceğiz güzel annem.Allaha emanet ol.

  9. Allah her an her canlının yanındadır Gamze kızım.Bundan şüphe etmek olmaz.Dualarını Allah katında kabul edeceğini bilerek,inanarak yaptığında kabul edilecektir.Allahın izniyle,arkanda bu kadar dua eden varken sen bu hastalıktan kurtulacaksın inşallah…..senin sayende belki daha birçok kişi kurtulacak bu hastalıktan bunun için sen bir sebepsin belki….inanarak,kabul edileceğinden emin olarak çok dua et,bilhassa geceleri….oğlunla birlikte dua et,Allah maksumların dualarını kabul eder..Allah yardımcın olsun,şifa versin inşallah….

  10. Gamze anne ben engelliyim. Sana çok dua ediyorum. Rabbim inşallah senin yerine benim canımı alsın. Sen inşallah iyileşeceksin ve hayatını engellilere ve ilik bekleyen hastalara adayacaksın. Merak etme sabret. Allah sabredenlerle beraberdir.

  11. O ilik bulunacak inşallah Gamze.. ben sanmam ki bunca sessiz hastanın sesi olan; senin sesini duymasın Rabbim.. iyileşeceksin inşallah.. o ilk günkü gümbürtüler kesildi ama Görkem’in dediği gibi belki de daha iyi oldu, şimdi daha bilinçli ve sistemli insanlarımız ve biz.

  12. Sevgili Gamze öncelikle acil şifalar diliyorum.Salı günü Çapa tıp fakültesine gittim.Gönüllü donör olmak için.Öğleden sonra olmasına rağmen 10 kişi vardı.Lütfen umutsuzluğa düşme…
    Sevgilerimle….

  13. Gamze moralini sakın bozma . ben 2,5 haftadır grip olduğumdan ilaç kullandığım için gidemedim. Bugun sonunda arayıp sordum meğer kan vermeye mani değilmiş. işten izin alıp gidicem . her yerden duyurmaya çalışıyoruz. ilik bulunacak ve sen oğluşunu koynuna alıp kokusunu içine çeke çeke uyuyacaksın inan….

  14. hic oyle dusunme Gamze inan hala cok giden var sadece biraz daha genis araliklara yayildi basvurulari. Ama sanma ki unutuldu o bir furyaydi gecti. Degil. Sen inan oyle degil gercekten. Annecigin cok guzel demis o ilik insallah bulunacak. Sen guclu ol sen dayan…

  15. gamze anne lutfen lutfen atakan icin umutlu olmak zorundasin…hepimiz senin iyilesicegine inaniyoruz.kimle konussam senden bahsediyo donor sayisi git gide artiyo sayende.. birsuru kisiye umut isigi oldun…ankara kemik iligi bankasindaki doktor senelerdir basaramadigimizi gamze basardi demis..dun okudum bende sana uyan ilikler cikmis sanirim daha ileri testleri bekliyorlar suan eger uyumluluk tam olursa kurtulcaksin onlar olmasada birimizinki olucak gamze anne..seni atakana kavusturcaz dualarimizla Allah imin izniyle…hala herkes kan veriyo emin ol ben daha 2 gun once verdim ve ordaki yogunlugu gordum lutfen artik ben kesinlikle iyilesicem de cunku iyilesiceksin buna butun kalbimle inaniyorum…bu bir sinav bundada bi hayir vardir emin ol sinavini en iyi bicimde gececegine inaniyorum…

  16. Gamze’cim, kardeşimsin sanki öyle hissediyorum, her an aklımdasın, bu ilik bulunmadan bana da uyku yok,keşke benim ki uysa, nasıl mutlu olurum, takipteyim, destekçinim, benim umudum var artık, inancım geldi, kurtulacaksın, sen moralini yüksek tut, iyi ol, güçlü ol, anneler görev başında,merak etme, öpüyorum yanaklarından.

  17. Osman Gocen
    Arkadasım diyorki çok duyarlısın keşke herkes böyle olsa. NEYE yarıyorki duyarlı olmak isyan ediyorum
    hiçbir faydam yokki GAMZE ye….
    ya deselerki Gamze yaşayacak ama senin ömründen 3-5 yıl alacağız wallahi kabul edeceğim. Atakan mahvediyor beni.
    Zaten çok seviyordum 3-5 gundur daha cok seviyorum oğlumu. Allahım lütfen kurtul….. SEN HERŞEYE KADİRSİN….

  18. sen yaşayacaksın bunu asla unutma ve o paşa oğlunla çok mutlu olcaksın o büyüyecek adam olcak ve sen hala yürkli anne olcaksın..

  19. Gamze azalma yoktur emin ol, bir arkadaşında yazdığı gibi yığılma azalmıştır. Her şey daha sistemli işliyordur şimdi bu bence de daha iyi. Daha çok sesimizi duyurmaya çalışıyoruz , kalkıp gidemeyenler internet üzerinden tüm kapıları çalıyor inan canım.

  20. gamzecim donör sayısın azalmadıı emin olabilirsin hiç beklemediğimiz kadar doör oldu bunu biliyorum ve bu artaxak emin olabilirsin.sen üzülme moralini yüksek tut herşey güzel olacak okan bayülgen in programını izledin diye biliyorum nurturia annesi ne dedi ? okan bey siz kan verdiniz mi okan bey in cevabı kan verenlerin sayısı azalınca gidip bende vercem tekrar canlansın diye dedi.azalma olduysa bile tekrar canlanacak emin olll.

  21. Gamzecim donör sayısında azalma yok, tam tersine ancak örgütlenebildik, ancak yasal engelleri bertaraf ederek kan verebileceğiz. Basının ilgisindeki dalgalanmalar sana böyle düşündürttü belki de ama inan ki öyle değil. Bak haftalardır çırpınıyorum ancak salı günü verebileceğim kanımı ve benden yüzlerce var. Sen eşsiz bir kar tanesisin ve senin gibi nice eşsiz insanı biraraya getirerek devleşen bir çığ yarattın. Güzel gözlerinin pırıltısını hiç buğulatma nolursun, Göreceksin bak en kısa zamanda o güzel haberi paylaşacağız hep birlikte.

  22. gamze ablacığım:)nasılsın bugün bence yine harika gülüyosundur ben senin o hastalığı atlattığını düşünüyorum o yüzden mutluyum artık biliyorum şans bizden yana Allahın izniyle oğlun patpat yaparken sen onu izliceksin ve buraya başım ağrıyor artık die yazıcaksın:)))dinlenmene bak :))

  23. ben persembe günü 15:30 civarında gittim Çapaya kan vermeye,10 kişi vardı girdiğimde.10 dakika içinde 11 kişi ilik donörü olduk. Cıkarken 3 kişi daha geldi donör olmak için.azalma yok yani merak etme,Allahın izniyle hepimiz bir hastaya şifa olucaz insallah…

Bir Cevap Yazın

