Havlayan köpek

Standard

Her gün eşim gelip Atakan’ın yaptıklarını anlatır bana. Anlattığı herşeyi hep gücüm olsada yazsam diye söylenirim içimden.

Dün güvercinleri beslemeye götürmüş babam. Atakan’ın o sırada ne kadar mutlu olduğunu tahmin edip gözümde canlandırıyorum. Benle ve babasıylada gittiğimizde anne bu güvercinler bütün yemleride yediler hatta simitimide yediler ama hağla doymuyorlar napsak ki deyip üzülürdü.

Dün dedesiylede öyle olmuş. Güvercinleri besleyip tam eve dönerken, bir apartmanın bolkonundan havlayan biii köpek hesi duymuş. (Hesi diyorum çünkü Atakan ”S”  harfi yerine ”H” harfini kullanır)

Dedecim beni hemen yukarı kaldır demiş. Babam şaşırmış, almış Atakan’ı kucağına kaldırmış yukarıya…

Tamam demiş inmiş. Atakan solaktır, işaret parmağını kaldırmış sinirli biii ses tonuyla yolda bas bas bağırmış. Gözümde o sahneyi canlandırıyorum oğlumu tanıyan biii anne olarak. O kadar sevimlidir ki hakkını ararken, çok kibarca konuşur dumur olur kalırsınız karşısında…

Bu köpeği kim bağladı buraya, o aç alabilir, o susamış olabilir diye başlamış dedesine hesap sormaya… İşaret parmağı hağla havadaymış…

Derken,

Balkonun altında muhapbet eden iki kişinin (talihsiz kişiler bunlar tabii) yanına gitmiş.

Siz nasıl köpeği bağlarsınız o açıkmış, susamış onun için havlıyorlar gidin hemen çözün demiş. Adamlar şaşırmış tabiii, biz bağlamadık demişler ama yinede senin için bu köpeği bağlıyanları bulup söyleriz tamam mı üzülme sen demişler…

Ben evdeyken, dışarıdan biii köpek hesi duydum anne der hemen perdeyi açardı. Ben de, tüh Atakan acaba hasta mı, annesini mi arıyor, yada acıktı mı acaba diye hep konuşurduk camın önünde. Yavrum benim tatlı kuzum, duyarlı meleğim… En büyük şansın SAĞLIK İÇİNDE ANNEN-BABANLA BÜYÜMEK OLSUN canım yavrum. Gerisini biz zaten yaparız. İçimizdeki aile sevgimiz bütün zorluklara göğüs gerer…

SAĞLIKLA KALALIM, SEVGİLER.

 

 

 

 

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

9 responses »

  1. Gamze hanım daha bu yaşta böyle akıllı böyle duyarlı bi evlat yetiştirmişsiniz.ne mutlu size.Maşallah:)

  2. sen harika bir annesin inşallah iyileşeceksin ve hayata dair bütün planlarını gerçekleştireceksin atakan ve eşin hep yanında olacak mıknatıs gibi birbirinize yapışacaksınız:)çok güzel bir yavrun harika bir ailen var çok mutluydunuz buna eminim bundan sonrada böyle olacak allahın izniyle.

  3. Gamzecim ne kadar güzel anlatıyorsun duygularını ne kadar mükemmel bir annesin ne mutluki bu yaşta bu kadar duyarlı bir evladın var.Sen hep evladının yanında olacaksın umudunu yitirme ne olur milyonların duaları seni hayata bağlayacak Atakanına en kısa zamanda kavuşman dileğiyle .ALLAH YAR VE YARDIMCIN OLSUN.

  4. Allahın izniyle atakanla yaşlanacaksın inşallah..milyonlar tüm kalpleriyle bunun için uğraşıp dua ediolar..Sen yeter ki kendini güçlü tut,umudunu yitirme..

  5. Ben de yazdiklarinla Atakan’i gozumde canlandirdim ve ona icten bir sarilmak istedim, hayvanlara karsi, yasayan bir canliya karsi boylesine duyarli oldugu icin hemde bu yasta.Oyle guzel yetistiriyorsunuz ki Atakan’i ve oyle guzel yestistirmeye devam edeceksiniz ki.Yakindir o parka beraber gidip, guvercinlere beraber yem vereceginiz zamanlar.Moralinin ve sagliginin her daim mukemmel olmasi dilegimle.

  6. Maşallah Atoş’a. Annesi ne kadar da güzel bir evlat yetiştirmişsiniz. Tebrik ediyorum sizi de.

    Tüm bu yaşananlar senin için hayal şuan ama gün gelecek beraber kuş beslemeye gideceksiniz üzülme sen.

  7. YÜCE RABBİM SANA ,AKIL KÜPÜ MİNİK MELEĞİNLE VE EŞİNLE BERABER GÜZEL VE UZUN Bİ ÖMÜR GEÇİREBİLMEYİ NASİP EDER İNŞALLAH.LÜTFEN UMUDUNU KAYBETME GAMZEM.DUALARIMIZ SENİNLE.

  8. Merhaba guzel insan

    Bende su anda kematrpi görüyorum non hodghin lenfoma kısaca lenf kanseri 82 dogumluym 4 yasında oglum ve 8 aylık bir kızım var senin yasadıklarını ameliyatA girmeden önce bende yaptım patoloji için kemik iligi zor süreçlerden geçiyoruz çünkü allahın sevdigi kullarıyız ki allah bizim sabrımızı sınıyor 4 yasındaki bir cocukla 8 aylık bir bebegın annesınden uzak kalması beni sadece sen ve bu süreçte olan insanlar daha yürekten ve cani gönülden anlarlar ilk kanser oldugumu oğrendıgiöde sadece 4 senelik yavrularımşa olan hayatım gozumun onundrn gecti ve senin o mektubunda yazdığın şeyler. Hayata o kadar pozitif bakan insanımki senin de böyle yapman gerekiyor yavrun ve ailen için her aldığımız nefes cok kıymetli biz su an sınanıyoruz ve bu süreci saglam ayakları yere basarsk atlatacagız. Senin ve her kemtrpi gordugum ominik yavrulsr için kan vermek istedim doktoruma sordum veremeycegimi söyledi senin her zsman yanındayız güçlü ol ve bu hastalığı illet hastalığı bir an önce yen lütfen. Sevgiler allah yardımcın olsun. Unutma biz kötünün iyisindeyiz

Bir Cevap Yazın

