Koltuğa otur seyret beni anne

Standard

Şimdi Atakan’la konuştum. Annecim kocaman balonum var benim hemde ipli pat pat yapıyorum dedi. Hadi sende gel koltuğa otur seyret beni, baksana çok eğlenceli deyip güldü…

Görüşürüz konuşmam bitti dedi kapadı.

İçimdeki tarifi anlatılmaz duyguyu yeniden yaşadım. Tüm gücümü toplayıp annemmm benim inan ki az kaldı gelicem dedim. Dediğime inanmadım ama kesin söz verdim çocuğa. Yaaa sözümü tutamazsam napacaktım…

Canım yavrum benim, sevdiğim, hayat telaşım, evimizin neşesi, kalbimin gülen yüzü, babasının sırt çantası, (omzundan hiç inmez babasının sürekli güreş yaparlardı) yaşama sevincimiz kısaca… Sana bunları yaşattığım için çokk ama çokk üzgünüm. Her an aklımdasın annecim, sakın unutma bunu…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

33 responses »

  1. Gamze ne olur sakın vicdan azabı yapma, buda yaşanması geekiyormuş de, bu da bir sınav… Allah’ım sana güç verecek şifa verecek sende o hastaneden çıkıp oğlunda doya doya oynayacaksın.. Buna inan lütfen..

  2. bunlarin hepsi geride kalacak muhakkak.. yani baska turlu bir sey dusunulemez… dusunme de.. sen iyileseceksin, aradigini bulacaksin ve o hastaneden sapasaglam cikacaksin. baska yolun(muz) yok.

    cok uzaktan sevgilerle.
    ozlem

  3. dediğine inin lütfen gamze tüm gücünü toplayıp gerçekten içinden gelerek söyledin sen bunu ve sözünü tutacaksın ve ben inanıyorum ki sen iyileşip hastaneden çıktığında atakanla ve eşinle güzel yuvanızda daha ne güzellikler yaşayacaksın..sende bunu sakın unutma..

  4. bunlar gelip geçecek sende o koltuğa oturup neler neler izleyeceksin ümidi kaybetme şu mübarek saatlerde dualarımdasın gamze

  5. Gamze’cim, büyük geçmiş olsun, lütfen yavruna söylediğin ve söz verdiğin şeye kendin de inan. Gerçekten inanmalısın. Allah ümitsiz kullarını sevmez, ondan hiç bir zaman ümit kesilmez. O ol dedi mi oluverir. Canım kardeşim, lütfen çok dua et, güçlü olmak için ondan yardım isteİnşallah yavruna ve eşine sağlıkla kavuşman dileğiyle. Dualarımız seninle.

  6. canım benim daha balonlar atakanınla oynayacaksınız .Güzel kardeşim ne olur üzülme yeterki ümüdini kaybetme mevlam ve bizler hep yanında olcağız.Alahıma emanet olun

  7. gamzecim bak söz vermişsin oğluna geri döneceksin hemde hiç olmadığın kadar sağlıklı olacaksın.Sözünü tutacaksın ve ömür boyu onu seyredeceksin.İnan lütfen umutsuz olma.Önce Atakan sonrada milyonlar senin evine dönmen için tüm kalbimizle dua ediyoruz.Umudunu yitirme sen bir annesin güçlü ol lütfenn.

  8. Iyılesıceksın allahın ıznıyle bır suru ınsan ve bız senın ıcın dua edıyoruz.Allahın ıznıyle bır uyum saglanır elbet sabırlı ol.Farzet kı kısa bır tatıle cıktın ve evıne donmeye cok az kaldı.Bu sınavı verıcene ınanıyorum ıcındekı umudu kaybetme lutfen….

  9. Yazını okuyunca öylece kalakaldım gamze, bende 83 doğumluyum bende 2010 da anne oldum.Kendimi senin yerine koydum bir an Allahım dedim gamzeye güç ver bir an önce yavrusuna kavuşması için şifa ver.Bazen Allah insanı zor sınavlarlarla sınıyor ama hayatta herşeyin bir sebebi var çekilen tüm acıların karşılığı var.Ben yürekten inanıyorum uygun donör bulunacak sen eski günlerine döneceksin.Ne mutlu ki sana desteğini hiç esirgemeyen bir eşin var,ne mutlu ki sen annelik duygusunu tatan şanslı annelerdensin ve hiç unutma biz de varız tüm kalbimizle.Cuma mübarek Allah dualarını ve dualarımızı kabul etsin,iyileşmen dileğiyle…

  10. sen güçlü bir annesin gamze. en kısa zamanda oğlunla kavuşacaksın ve güzel haberlerini bütün medyada izleyeceğiz ben buna inanıyorum. Rabbim senin yar ve yardımcın olsun. güçlü ol ve moralini her zaman yüksek tut canım. Bütün türkiye senin yanındayız.

  11. Allah şifanı versin canım, seninle olsun rabbim, kalbine her daim güç versin,yavrunla daha çok balon patlatırsınız siz. her zaman güzel düşün ,kendini sağlıklı sıhatli yavrunla oyun oynarken düşün,buna inan..tüm kalbimle inanıyorum :her şey çok güzel olucak Allahın izniyle..

  12. Sozunu tutacaksin gamze anne moralini ve inancini her zaman yuksek tut. atakanin gulusunu, babasinin sirtinda canta oldugu nice guzel gunler goreceksin

  13. gamzecim bir gün gelecek sen tonton bir nine olarak o koltukta oturup torunlarını izleyeceksin.. buna inan nolur.. bu günler geçecek, büyük allahım size nice güzel günler getirecek..

  14. Sevgili Gamze… harika anne…güzel insan…
    senin durumunu tesadüfen basindan ögrendigimden beri takip ediyorum haberlerini ve bu siteni. Tek tek en basindan beri okudum inceledim bu blogundaki tüm yazilarini bir gece sabaha kadar. Atakan’a yazdigin o meshur mektubu TR’deki anneme bile okudum telefonda, paylastim…birlikte agladik…annecigim “ah kizim, keske yasimiz tutsaydi da bizde kan verebilseydik babanla” dedi. Olsun annem, sen yeterki verebilecek kisilere ilet , onlar harekete gecsinler dedim.

    Ben birkac yil evvel buradaki (Almanya’da yasiyorum) kan bankasina kayit olmustum, tükürük örnegi vererek. Benim , tüm dünya ilik bankalarinda kayitli oldugum donör numarami yazmak istiyorum buradan sana: DUS – 178378
    Dualar ediyorum, keske ise yarasa diye. Ilik bankami arayip, tükürük örnegi icin malzemeleri yollamalarini istedim, esim icin de. Bugün postayla gelmis cok sevindim. Hemen onunda örnegini yollayip, kayit ettirecegiz ilik bankasina. Ama insallah, biz olmasak bile mutlaka uygun donör bulunacak Gamze’cim, bunun icin hepimiz duaciyiz. Ben de takip ediyorum sürekli ve cok duygulaniyorum insanlarimizin bu konudaki desteklerine ve duyarliliklarina…buradan herkese tesekkür etmek isterim bunun icin.

    Ve birgün burada senin en mutlu yazilarini okuyacagiz hep birlikte, dünya tatlisi oglusunun resimlerine bakacagiz…büyüdügüne sahit olacagiz hep beraber seninle birlikte….ve senin mutlulugunu paylasip, mutlu olacagiz bizde…insanligin ölmedigini görmenin verdigi huzurla.

    Allah bu durumda olupta care bekleyen tüm insanlarin yardimcisi olsun…..yürekten sevgi ve selamlarimla….kucakliyorum seni. (Ayse)

    (sana kendi blogumun adresini yazacaktim buraya ama, bunun reklamini yapmak istermis düsüncesinden cekindigim ve zaten bunun icin vaktin olmadigi düsündügüm icin – ki takip etmek istedigin baska birsürü seyler vardir- yazmiyorum)

  15. ben inanıyorum sende inan kavuşacaksın yavruna.Hep dualarımdasın ismini zikrediyorum hep .
    Sabır diliyorum sana kolay değil biliyorum ama az kaldı inanıyorum sende inan lütfen

  16. Canıım güzeller güzeli gülücükler saçan pozitif enerjili sanki yıllardır tanıdığım insan.çok yakın arkadaşım gibi oldun yazını okuduğumdan bugüne kadar hayatımda çok şey değişti bir an aklımdan çıkmıyorsun çocuğuma her baktığımda atakanı düşünüyorum.Seni görür görmez gittim ve donör olmak için kan verdim ve bir sürü insana da kan vermesi için yalvardım.Eminim iyileşiceksin birçok hasta da senin sayende şifa bulcak.Nolursun gücünü hiç kaybetme her zaman metanetli ol ve sabret gerçekten bu bir sınav ve bunların da yaşanması gerekiyor sen iyileşeceksin ve bütün hastalara umut olcaksın sen harika bir annesin dualarımız seninle inşallah bir gün tanışırız arkadaşım…Acil şifalar rabbim!

  17. masalını satır satır okudum güzel anne..her masal mutlulukla biter Allah sizin masalınızı da oğluşun eşin ve senin gülen yüzünüzle sağlıkla bitirecek buna yürekten inanıyorum güzel anne..
    masalını duyduğum günden beri aklımda ve kalbimdesin..sana o kadar çok yakınım ki..elimi her gece sana uzatıyorum ama bunun yeterli olmadığının farkındalığı ile ulaşabildiğim herkese ulaşıp kan vermeleri için ikna edeceğim.en başta da ben ptesi sabahı ege ünv gidip kan vereceğim..
    benim de kırık dökük bir masalım var
    ama senin gibi kocaman bir umudum da var 🙂
    kadın da olsan anne de güçlü olmak zorundayız..sevgi bütün sıkıntıların üstesinden gelir.
    Atakan’ın güzel annesi,annesinin kuzusu gamze Allah ve sevdiklerin hep yanında olsun…

    Hale Eroğlu–hale.eroglu78@gmail.com

  18. gamze, sadece zaman diyorum..istediğini düşünmekte özgürsün tabii ama atakana bunları yaşattığı için üzgün olmak???? bunu anlayamadımm. bunlar yaşanması gerekiyodu…yaşanacak ve bitecek… hasta olmak insanın kabahati değildir kiii… inan buna tatlı gamze…
    dualarımızda hep sen varsın….
    ve bu dünyada arkadaş , akraba vs. olmadan milyonlarca insan tarafında sevilen kaç kişi var ki ?????

  19. merhaba güzel insan..ben dün akşam tanıdım seni ve gece yarısına kadr bloğunu okudum ve rüyama girdin güzel insan .çokk çokk güzel bir rüyaydı.sabırlı güçlü kuvvetli olman lazım.umutsuz değil umutlu olman lazım.Atakan’ın için güçlü olman lazım bu lafları her gün herkesten duyuyorsun yaşayan biliyor diyorsun belkide ama inan ailen; dostların ,akrabaların, ve tanımadığın bir sürü insan seninle bunu yaşıyor.ve inanıyorum ki herkes elinden geldiği kadar yardım etmek istiyor.herkesin dualarındasın.yaşama sevincin hiç bitmesin güzel insan…(bir kadin güçlü deildir belki ama bir anne güçlüdür) güçlü olmak zorundasın..

  20. Gamzecim seni okadar iyi anlıyorumki…Benimde 2.5 yaşında kızım var.Fakat ben sana inananıyorum sen bunları başaracaksın ve oğluna kavuşacaksın.Yeterki moralini yüksek tut.

  21. Gamze Abla dualarımız seninle. Ben inanıyorum sana sonuna kadar. Bitecek bugünler de, geriye dönüp baktığında kötü de olsa bir anı olarak kalacak.. Atakan ın her anında yanında olacaksın. Ben tüm bunlara inanıyorum sen de inan Gamze Abla lütfen..

  22. bugun de yine bugün de kalbim,dualarim sizinle.Rabbim tez zamanda şifanızı verecektir insallah.inandıgımız gibi dua edelim,inanarak,olacağından şüphe duymayarak.ben gonulden inanıyorum hastalığı yenip oğlunuzla evdeki hallerini paylaştığınız yazıları okuyacağıma.

Bir Cevap Yazın

