Dünyamız

Standard

Dünyamız nasıl olsaydı.

Hayat,

Herkese nazik davransaydı,

Kader,

Herkese eşit davransaydı.

Yoksulluk olmasaydı, hasta hele hiç olmasaydı, hatta çocuklar hiç ama hiç hasta olmasaydı. Sıralı ölüm olsaydı, 70-80 yaşına gelince insanlar hastalıkla tanışsaydı. Kanseri o zaman öğrenseydik keşke, trafik kazasıda olmasaydı yada diğer aklıma gelmeyen ölüm sebepleri olmasaydı, dedim ya sıralı ölümler olsaydı hayatımızda… O zaman diyeceksiniz ki bunlar hayat sınavı… Doğru ben isyan etmiyorum zaten. Kızmayın bana yinede keşke diyorum keşke bu anlattığım gibi olsaydı dünyamız…

SAĞLIKLA KALIN,

SEVGİLER…

 

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

32 responses »

  1. Nedir insanı hayata bağlayan ???
    Bir avuç sevinç,mutluluk için kanat cirpmazmiyiz nefes aldığımız sürece ….
    Kimi insanın avuçları bombostur , basını yaslicak bir omuzları yokken asılırlar yasam dallarına …
    Gamzem ellerini avuçlarına al ve bak sen nelere sahipsin , duşun gözlerini yümarak …

  2. Sana kimsenin kizmaya hakki yok Gamze’cim, lütfen insanlarin tepkilerini düsünerek hareket etme hic. Düsüncelerini, icinden gecenleri herzaman rahatca dile getirmelisin.
    Zaman zaman kizgin da olabilirsin, sinirli de olabilirsin, herseyi sorgulayabilirsin de… bu senin en dogal hakkin. Yasadiklarin, yasamayanlar icin tahmin bile edemeyecekleri kadar zor seyler.
    Ama… sadece umutsuz olma lütfen. Hani meshur bir sözü vardir ya Che Guevara’nin?

    “Savasirsan kaybedebilirsin ama savasmazsan zaten kaybetmissindir”

    Sen inancini ve umudunu yitirmeyeceksin (bizler gibi), mücadeleye devam edeceksin…sonra da en basta ailen, seni seven esin dostun ve bizler sana elimizden ne geliyorsa onu yapacagiz ve yalniz birakmayacagiz. Okadar inanilmaz cok insan varki arkanda sana destek olan, mutlu sona ulasman yakindir insallah. Yardimlarimiz ve dualarimiz seninle…

  3. Selam gamzecim .umutlarini bazen kaybetsende.atakan icin ve ailen icin tekrar yeserecek.bu hastaligi yeneceksin.atakanin buyurken dedigi sozlere sen sahit olacaksin.kuzum eminim ne tatli konusuyordur.rabbim senin acini ona yasatmasin.unutmaki canim NEFES ALIYORSAK UMUT VAR DEMEKTIR.optummm

  4. Gamze, evet keşke, ve aynı zamanda keşke herkes hayata senin, benim kadar güzel bakabilseydi, keşke tüm analar senin benim gibi çocuğunu gözünden sakınabilseydi, keşke tüm çocukların atakan’ın babası gibi babası, geniş ailesi gibi ailesi olabilseydi. Hayat bir pencereden bakınca adil değil, evet kesinlikle. Ancak o hayatın anlamını, gücünü kavramak, ona dört elle sarılabilmek, bazen anın keyfini çıkarmak, çocuğunun dünyayı her keşfinde yeniden doğmuş gibi olmak. bunlar da herkese kısmet olmuyor.
    Eve sağlıkla döndüğünde, Atakan kocaman olup sana isyana başladığında, kapıyı çarpıp kız arkadaşına gittiğinde de yazmaya devam etmeni istiyorum ben senden 🙂
    Tamam mı :))

  5. canım benim bak sende söylemişsin.Hayat bir sınav evet keşkeler olmasaydı.Herşey güzel olsaydı sıralı ölüm olsaydı keşke.dedimya bu bir sınav ve sen Allahın izniyle bu sınavıda geçeceksin.Sabret ve şükret lütfen Dualarımız seninle canım benimAllah yardımcın olsun.

  6. Ah Gamze’ciğim, sana nasıl kızılır? Çok büyük sınavlar bunlar. Tabii ki öfkeleneceksin, sorgulayacaksın… Ama önemli olan, bu aşamalardan gücünü artırarak çıkacaksın. Hep yanındayız, dualarımızla, desteğimizle…

  7. Keşke keşke Gamze ama işte Allah’ü Teala bile dünyayı senin için yarattım dediği kulunu nice sınavlarla sınamış Peygamber Efendimiz’e nice zorluklar yaşatmış ve unutma ki o sevdiği kullarını ara ara böyle sınarmış ama O Yüce Rabbim ettiğimiz duaları biliyor senin bu sınavdan tertemiz sıyrılıp oğluna kavuşacağına canı gönülden inananlardanım. Hala insanlar senin için birşeyler yapmaya gayret gösteriyor. Bu gayretler elbet meyvesini verecektir.Sen genede ümitvar olmaya çalış bak Allah’ü Teala sana bir ışık verdi onca insan sesini duyabildi buda bir ümit işaretidir tabi yaşayan bilir böyle demesi kolay diyebilirsin ama genede bunca insanın seni duyabilmesi büyük olumlu bir olay belki de mucizenin başlangıcı asıl mucizede inşallah senin o illeti güçlü ve kararlı yenişinle yaşanacak.Ana oğul Gül yüzünüz hiç solmasın.

  8. Senin dediğin gibi olsa nasıl olurdu bilmiyorum düşünemiyorumda. kötü şeyler bizim başımıza gelmesin yada gelmiyorsa yetiyor. gelme ihtimalini bilerek çoğunlukla aklımıza getirmemeye çalışarak veya getirmeyerek yaşayıp gidiyoruz . aklımıza ve dilimize getirmeyerek hayatımızada getirmemeyi umuyoruz. insan umudu ve hayalleri olduğu sürece yaşar. ve umudda içimizdeki kor gibi küllendiğini bittiğini sandığımız yerden tekrar alevleniyor. bize umudu verip mücadele ettirene herşeyin zıddını vererek kıymetini bildirene şükürler olsun. derdini veren devasını versin inşallah.

  9. Dualarımın içinde hep sen de varsın Gamze. Benim gibi seni hiç görmeyen seninle tanışmayan daha nice insanın da aynı şekilde duasındasın.. Bu kadar destek, senin o güzel bakan gözlerin ve o güzel oğlun sayesinde atlatacaksın.. Kendini asla yalnız hissetme..

  10. Seninle ilgili hiç aşamayı öğrenemiyorum.Merak içerisindeyim.Neler oluyor.Nasılsın.Bir gelişme,bir yenilik…….Ne bileyim bişeyler işte.neler oluyor orada.Sen nasılsın.Nasıl hissediyorsun kendini.
    Sonuçların nasıl?Çok merak ediyorum seni……
    Nasılsın GAMze 🙂

  11. DUALARIMIZ SENİNLE…İYİ OLUCAKSINN SAKIN ÜMİDİNİ KAYBETME…

  12. Keşkeeeeeeee.

    Her daim dualarımdasın.İnşallah en kısa zamanda iyileşicek ve atakanına kavuşacaksın.

    RABBİM yar ve yardımcın olsun.Güzel gamzeli anne.

  13. güzel anne ne olur umudunu yitirme. Tüm Türkiye senin için dua ediyoruz bizler de anne olarak aynı şeyleri yaşayabiliriz düşüncesiyle yardım etmeye çalışıyoruz.

  14. Rüyamda bir erkek çocuğunu yangından kurtardığımı gördüm 2 gün sonra gazetelerde senin heberini okudum ve gittim ilik donörü olmak için ilk aşamaları gerçekleştirdim namazlardan sonra senin adını anıyorum seni hiç tanımzaken sana dua ediyorum Allah herşeye kadirdir.

  15. Gamze Hanım geçmiş olsun,Rabbimizden acil şifalar dilerim, dualarımda olacaksınız İnşallah.Sitenizi bugün ilk defa ziyaret ediyorum, hangi şehirdesiniz şuan, hastalık ve ilik için gerekli bilgileri sayfayı açanlar ulaşabilecek şekilde düzenleseniz olur mu acaba, kan mı vermeliyiz siteden bulamadım lütfen paylaşın..Allah’ım yavrunuzun hürmetine Şafi isminin tecellilerini göstersin İnşallah.

  16. Ah canım ah keşke hiç keşkelerimiz olmasaydı ama ne mümkün. Başaracaksın Gamze, umudun diğer adı oldun sen.

  17. Canım Gamzem,keşke herşey senin söylediğin gibi olsaydı, ama hastalık olmasa sağlığımızın kıymetini bilemezdik. mutsuzluğu yaşamasak mutluluğumuzun kıymetini bilemezdik. Hepimiz bu dünyada bir imtihandayız canım. Ben inanıyorum ki sen bu imtihandan başarıyla çıkacaksın. Yaşama daha da sıkı sıkı sarılıp Atakan’la ve sevdiğinle uzun yıllar mutlu ve sağlıklı yaşayacaksın, süper babaenne olacaksın, torunlarını büyüteceksin. O gamzeli yüzünden gülücükler hiç eksik olmasın inşallah canım. Seni çok seviyoruz. Çok çoook öpüyorum seni. Allah’a emanet ol. Allahım şifa bekleyen hastalarla birlikte sana da şifalar versin canım.

  18. ne olur umudunu kaybetme tum turkıyeyle bırlıkte yeneceksın bu hastalıgı hıc gormemıse doneceksın buna emınım ben

  19. Bugün ilik donörü olmak için kan verdim Gamze abla umarım sana uyar ve başkalarınada umut ışığı oluruz hep beraber. Hayat hep süprizlerle dolu ben seni Atakan’ın çocuklarını severken görüyorum şimdiden inancını asla kaybetme ablam:)

  20. Sevgili Gamze bende bir anneyim ve benimde herseyden herkesten kıymetli bir oğlum var.sizin o mektubunuzu hic okumadım. Biraz biraz internetten okudum hastalığınızı ben Antalya da oturuyorum. Bugün gittim kan verdim. Gittiğimde ne kadar doğru bir is yaptığımı ordakihastalari görünce anladım.. Sen diyorsun ki iyileşeyim bu işle uğraşacağım. Kimbilir senin sayende kaç kisi kurtulacak ve tabiki Allahımın izniyle sende insaallah…. Dualarımız seninle….

  21. güzel anne, güzel evlat güzel eş ve bunlardan öte güzel insan olduğun ve sevildiğin yazılan yorumlardan anlaşılıyor. Şimdi bir güzellik daha yapıp( ki bunu biliyorsun daha önce de yapmışsın) seninle yaşayan seninle var olan insanları sevindireceksin umudunu+inancını yitirme.Hergün takip etmeye çalışıyorum bulundu inşallah diye ve her gece yatmadan yazdıklarını okuyorum. boğazım düğüm düğüm.Bu kadar dua seni kouyacaktır inşallah Rabbim yar ve yardımcın olsun.Muş’tan takip ediyorum ve daha önce de yazmıştım elim kolum bağlı sana kan ulaştıramıyorum bu beni o kadar korkutuyor ki ya aranılan benim kanımsa veya buradan biridir de ben neden birşey yapamıyorum diye.Canım gerçekten aklımdan çıkmıyorsun ama hava şartları haber kanallarında verilen rakamlar gibi değil merkeze gitmek sorun çünkü araçlar donmuş vaziyette ve tam teşekküllü hastane yok.Belki kentsel alanda 1 tüp kan çok basittir ama burada bu zor ve okuduklarımdan öğrendim 24 satte ankaraya ulaşması gerekiyormuş bu da bu günlerde imkansız.Umarım ben Muş’tan gönderinceye bulunur ve içim huzur bulur çünkü ben kendimi çok suçlu hissediyorum.Umutun annesi yazmış kanı tüpler koruyor diye ama -18/ -40 ile yaşıyoruz burada uçak seferleri iptal otobüsler rötarlı gidince üzülüyorum…

  22. Sevgili Gamze, geçtiğimiz hafta müthiş bir yağmur altında, çıktım evden. Ayaklarım uçarcasına sana geldim. Aşağıya kapına kadar geldim, sırılsıklam olmuş bir halde. Görüşemezsiniz dediler tabii. Kan vermek istedim, Ege Üniversitesine gideceksin dediler bana. Büyük bir hayal kırıklığı ile, arkama baka baka geri döndüm.
    Pes etmeyeceğim, tabi ki, seni bir gün mutlaka göreceğim. Sen o zaman iyileşmiş olacaksın. Benim de, 6 yaşında bir kızım var. Sen ve evladın daha çok güzel günler göreceksin. Sakın umudunu yitirme. Bir gün göreceğim seni, o gülen yüzündeki gamzelerinle.

  23. Ey tahammülsüz hasta! İnsan bu dünyaya keyif sürmek ve lezzet almak için gelmediğine, mütemadiyen gelenlerin gitmesi ve gençlerin ihtiyarlaşması ve mütemadiyen zeval (yok olma) ve firakta (ayrılıkta) yuvarlanması şahittir. Hem insan, zîhayatın ( hayat sahibi) en mükemmeli, en yükseği ve cihazatça en zengini, belki zîhayatların sultanı hükmünde iken, geçmiş lezzetleri ve gelecek belâları düşünmek vasıtasıyla, hayvana nisbeten en ednâ (aşağı) bir derecede, ancak kederli, meşakkatli bir hayat geçiriyor. Demek insan bu dünyaya yalnız güzel yaşamak için ve rahatla ve safâ ile ömür geçirmek için gelmemiştir. Belki azîm (büyük) bir sermaye elinde bulunan insan, burada ticaret ile, ebedî, daimî bir hayatın saadetine çalışmak için gelmiştir. Onun eline verilen sermaye de ömürdür.

    Eğer hastalık olmazsa, sıhhat ve âfiyet gaflet verir, dünyayı hoş gösterir, âhireti unutturur. Kabri ve ölümü hatırına getirmek istemiyor. Sermaye -i ömrünü bâd-ı hava (nefis rüzgarı) boş yere sarf ettiriyor. Hastalık ise, birden gözünü açtırır. Vücuduna ve cesedine der ki: “Lâyemut (ölümsüz) değilsin, başıboş değilsin, bir vazifen var. Gururu bırak, seni Yaratanı düşün, kabre gideceğini bil, öyle hazırlan.”

    İşte hastalık bu nokta-i nazardan hiç aldatmaz bir nâsih (nasihatçı) ve ikaz edici bir mürşiddir. Ondan şekvâ değil, belki bu cihette ona teşekkür etmek, eğer fazla ağır gelse sabır istemek gerektir.

  24. DOĞRU SÖZE NE DENİR Kİ HARİKA YAZMIŞSINIZ KESİNLİKLE KATILIYORUM KEŞKE LAFINI BIRAKSAKTA İNŞALLAH DESEK KEŞKE ŞEYTANDAN DIR BİR NEVİ İSYANDIR ALLAH TAN UMUT KESİLMEZ!!! ÇÜNKÜ ÇARESİZ HİÇ BİR HASTALIK YOKTUR HER HASTALIĞIN BİRÇARESİ VARDIR ARAUIN BULUN ” diyor hadis-i şerif…

Bir Cevap Yazın

