Servetini kaybetmek istermisin

Standard

Kimine göre servet, bir kaç arsanın sahibi olmak, kimine göre lüks bir semtte villa ya da geniş bir apartman dairesi. Belkide yatlar, tekneler sahibi olmak, parasına para katmak ve bundan aldığı hazla daha da hırslanıp en güçlü olduğunu hissetmek bu mudur sizce servet.

Yoksa,

Dün canım babamın gözyaşları içinde ben servetimi kaybetmek istemiyorum derken anlatmak istediği evlatmıdır , evlatlarının en büyük serveti olduğunu anlatma çabası ve akan gözyaşları benim içimi taaa derinden acıttı… Seda Sayan’ın programında korktum, canım babama birşey olacak diye tansiyon ve şekeri çıkar diye çok korktum. Üzülmeyin artık canım annem, canım babam, canım kardeşim, sevdiğim gerçekten üzülmeyin hep dedim ya ALLAH YARDIMCIMIZ OLURSA BU İŞ OLACAK. Sonu mutlu bir yaşam olacak. Çekilenler unutulur gider, canımı oğluma kavuştuğum an bütün acıların üstü kapanır, yeniden doğarız hep beraber. Mutlulukla yaşarız. Yapılan duaları kabul eylesin inşallah rabbim.

Canlarım benim, annem-babam servetinizi kaybetmemeniz için tüm çabamı göstereceğimden emin olun Allah’ımın iziniyle… Nasıl ben burda kendi sahip olduğum Allah’ın bana gönderdiği servet için Atakan için çaba gösteriyorsam sizinde servetiniz elinizden avucunuzdan kayıp gitmemesine tüm gücümle son nefesime kadar bütün zorluklara göğüs gereceğim.

Sağlıkla Kalalım, Sevgiler…

 

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

26 responses »

  1. canım gamzecim,dün programda sesindeki umut,içimi rahatlattı..olacak inşallah,Rabbim yardımcı olacak,senin insanları uyandırışınla,sana ve belki bir sürü insana ilik bulunacak..birde bunların mükafatını alacaksın inşallah.
    inanıyorum ki; Rabbim sana şifa vermek istiyor, bunun için sebepler yaratıyor şu an,insanlar senin için ilik donörü oluyor..
    hep aklımızda,kalbimizde,dualarımızdasın..:)

  2. Evet gamze çok haklısın evladı bu derde düşen anne babalar hep aynı şey için dua ederler servetim elimden gitmesin.Kendim bu dertten hastanede yattığım dönemde babanım Allahım benim ömrümden al ona ver die dua ettiği günleri olmuş evlat acısı yaşamamak için nasıl dualar ettiğini söylediler bana.Rabbim kimselere yaşatmasın.Yürekten inanıyorum,inanıyoruz seni sevenler olarak yüreği tertemiz ibrahim amcamızada yaşatmayacak inşallah.Allah o kadar merhametliki düşünki kendinde olan merhametin sadece yüzde birini dünyadaki bütün insanlığa yollamış.O yüzden hep dua et ve şükret biz senin için ediyoruz güzel insan sağlıcakla kal..

  3. Lütfen insanlara sadece bir tüp kan vermeleri gerektigini söylemeyelim. Tükürük örnegi ile de oluyor bu is. TR de nasil bilemiyorum ama mutlaka orada da olacagini düsünüyorum, burada (Almanya’da) böyle cünkü. Hani bazi insanlar cok korkarlar ya igneden, kan aldirmaktan vs.?
    Iste bu yüzden bunun da belirtilmesini istiyorum ben, zira sürekli sadece kan vermekten bahsediliyor, bu dogru degil.
    Hani su kulak temizleme cubuklari var ya ucu pamuklu? iste onlarin uzunlariyla yapiliyor bu islem, agzinizin icine sürülüp, biraz tükürük örnegi aliniyor, hepsi bu. Okadar kolay ki.
    Lütfen…hala daha…onca duyurulardan, basindaki haberlerden sonra, hala daha gidip ilik bankasina kayit olmayanlar varsa…(buna inanmak istemiyorum ama…) LÜTFEN biraz vaktinizi ayirip yapin bunu! Sadece Gamze icin degil, tüm bu durumda olup ilik bekleyenler icin. Internetten arastirin, ögrenin bununla ilgili herseyi, atin kafanizdaki gereksiz tedirginlikleri ve korkulari. Bir insan hayati kurtarmak bukadar kolayken, bos yere zorlastirmayin kafanizda….lütfen.

    Gamze’cim… bizler ne gerekiyorsa yaptik ve yapanlar hala devam etmekte…herzaman takipteyiz, herzaman dualarimiz seninle…sen böyle güclü olmaya devam et yeter. Bitecek bu kabus, emin ol bitecek…

    • insanlar bu konuda çok bilinçsiz inanın ben bile ilik nakli olmak için hastaneye yatana kadar ilik naklini bildiğimiz bir ameliyat sanıyodum ki asla böyle bişey yok çok basitmiş meğer

      • evet aynen öyle ve bu beni cok üzüyor ve bazen kizdiriyor. internete girip bu konuda bilgilenmek varken kolayca, hala daha bana bile “ama zararli degil mi ilik vermek, benim bünyeme zarar verir mi, benim kanim uymuyor ki” gibi seyler diyenler oluyor.
        halkimizin en büyük sorunu bu konuda (her konuda oldugu gibi) bilinclenmemeleri.

        o yüzden yukarida özellikle belirtmek istedim tükürük örnegini, cünkü ben eminim, hala daha kan aldirmaktan, igneden korkup gitmeyenler var…halbuki bilseler bu isin nekadar kolay oldugunu, bircok kisi cesaret eder.

  4. gamze seninle guru duyuyorum,dayandığın için şükrettiğin için hep yanındayız canım kardeşim.bu hastalığa da sabretmelisin.olgunlaşıyoruz..pişiyoruz…acılardan geçiyoruz…ben ilik örneği için kan vermek istiyorum.nereye verebilirim?

  5. Gamzecim allahın izniyle geçecek bu günler.öyle umutluyuz ki hepimiz.dualarımız hep seninle .evimizin bir parçası oldun.öyle çok dua alıyorsun ki.rabbim duyacak.biz geçenlerde kan örneği verdik eşimle,oğlum sınıfta söz istemiş öğretmeninden ve bu yaptığımızı anlatmış ve arkadaşlarına demiş ki lütfen siz de anne babanıza söyleyin kan versinler.anlıycan hepimiz seferber olduk ve bu savaşı kesinlikle kazanacaksın….sevgilerimle…

  6. Allah sabrını,gücünü artırsın gamzeciğim,inanıyoruz ki rabbimin sevgili kullarındansın,sayende pek çok insan O nu hatırladı,dualarında Onu andı,sen vesile oldun,İnşallah Allah ım bunca insanın,senin,ailenin sesini duyacak,hayırlısıyla sana şifa verecek:)))

  7. mehri’nin dediği çok doğru. Allah sizden razı olsun. sayenizde günlerdir evimizde eşimle birlikte dualar ediyoruz. dilimizden Allah’ın adı eksik olmuyor. buna siz aracı oldunuz. inşallah dualarımız kabul olacak. Allah sizi yavrunuza, eşinize, anne-babanıza bağışlayacak inşallah.

  8. Gamzecim
    hep böyle güçlü kalmaya,gülümsemeye,tüm gücünle savaşmaya devam olur mu?biliyorum bazen umutsuz oluyor insan,bazen ağlıyor ama sen çok çook gülümsemeye çalış..ben de aynı şeyleri yaşadım farklı bir hastalıkta da olsa üstelik inan senin kadar ümit yoktu..ama 4 yıl geçti hayat en güzel şekliyle devam ediyor..senin de öyle olacak ailen,sevdiğin ve en çok da oğlunla geçireceğin çok güzel zamanların olacak..az kaldı..dualarımız hep seninle..

  9. tüm kalbimle dua ediyorum sana… Allah’ın izniyle iyi olacaksın; inanıyorum tüm kalbimle….

  10. seni bu kadar kararlı görmek beni çok mutlu ettti. hepimizin en büyük serveti önce kendi sağlığımız sonra en sevdiklerimizin sağlığı… umutlu ve güzel düşünmek her zaman en iyisidir sende bunu basarıyorsun… Allah seni sevdiklerine bagışlasın gamzecim… her zaman güçlü kal olur mu :))

  11. Canım Gamze cim , senin icin de ettigim ve başka bir çok sevdiğim ağır hastayı da okuyarak kurtardığımı düşündüğüm duayı sana gönderiyorum … İyileseceksin,.inanarak oku lütfen ….Cook öpüyorum güzel yanaklarından
    Allahumme Rabbenasi,muzhibel besi işfi , enteş Şafilla,Şafi illa,ente işfi şifaen la yugaduru sekamen…AMİN

  12. Sevgili Gamze,
    Bende seni takip ediyorum ve şuan ne gibi bir aşamadasın çok merak ediyorum.
    Bu konuda bizi de bilgilendirir misin?
    Elimizden gelecek birşey varsa lütfen bize de söyle…
    Eşin, çocuğun ve seni tüm sevenler için güçlü ol…
    Sabret herşeyin üstesinden geleceksin…
    Gelişmelerini bekliyoruz…

  13. Canimin ici, Gamzemm! Hersey cok guzel olacak. Çok az kaldi, bütün bunlarin hepsi bitecek, sonra çok ama çok mutlu olacaksin, servetine kavusacaksin, annecigin, babacigin da servetlerine kavusacak, cok cok seviyoruz seni canimmmm benim

  14. Buda biraz baslangicindan canim;

    Birinci Devâ: Ey bîçâre hasta! Merak etme, sabret. Senin hastalığın sana derd değil, belki bir nevi‘ devâdır. Çünki ömür bir sermayedir, gidiyor. Eğer meyvesi bulunmazsa zâyi‘ olur. Hem ömür rahat ve gafletle olsa, pek çabuk gidiyor. Hastalık, senin o sermayeni büyük kârlarla meyvedâr ediyor. Hem ömrün çabuk geçmesine meydan vermiyor, tutuyor, uzun ediyor, tâ meyvelerini verdikten sonra bırakıp gitsin. İşte, ömrün hastalıkla uzun olmasına işareten bu darb-ı mesel, dillerde destan olmuştur ki; “Musibet zamanı çok uzundur, safâ zamanı pek kısa olur.”

  15. Gamze’cim programı izlemedim ama bu programlar çok önemli, özellikle kadınlara yönelik olanlar, ne kadar fazla yayın da yeralısa bu konu, herkes o kadar bilinçlenecek. Farklı kişileri hedef alan yayınlara katılmalı sürekli çok çokönemli. Senin ve tüm hastalar için çok faydalı olacak bu yayınlar… bu yazın beni çok mutlu etti. Hepimiz umutla güzel haberlerini bekliyoruz.

Bir Cevap Yazın

