Oğluma söylediğim hep yalan

Standard

İsyan etmekten değildir, içimdeki yakarış. Vallahi çok özledim artık biran önce evladımı öpmek, koklamak, o minik ellere dokunmak, bıcır bıcır konuşmalarıyla muhabbet etmek, oğluma kendi ellerimle yemek yedirmek, banyosunu yaptırmak, dişlerini fırçalamak sonra bak anne mis gibi olmuşmu diye bana hohh yapıp o mis ağız kokusunu taaa içime derinden çekmem, gülüşünü, sevgisini bağrımda hissetmek istiyorum çok mu şey istiyorum. İçimin dolup taştığı anlardan birini yaşıyorum yine. Sevgiye aç kaldım ben burada evlat sevgisine çook aç kaldım. Elimden birşey gelmez dua etmekten başka…

Biraz önce konuştum canım yavrumla kahvaltısını bitirmiş, annecim anneannemin omletinden yedim dedi. O an bana bağlı olan ilaç gönderme makinası ötmeye başladı. Hemen Atakan’da aaa annecim o hesde ( ses demek istedi yarım konuşmasıyla ) ne dedi. Ne diyeceğimi şaşırdım. Başladım uydurmaya, annecim ben kurstayımya dedim ders zilimiz çalıyor dedim. Derse girmem gerekiyor Atakan’cım dedim ben seni ders bitince tekrardan ararım tamam mı canım oğlum Allaha emanet ol dedim kapattım. İçim acıdı, kırıldı tekrar, onun yanında olamayışımı ne kadar da güzel bii yalanla örtüyorduk hergün üstünü… Yavrum hiçbirşeyden habersiz tutunmuş o da hayat telaşına oyalanıyor oyuncaklarıyla…

SENİ ÇOK ÖZLEDİM CANIM YAVRUM, SANA KAVUŞMANIN HAYALİYLE NEFES ALIYORUM BU DÖRT DUVARLI ODADA. ALLAHA EMANET OL YAŞAMA TUTUNMAMI SAĞLAYAN DALIMSIN SEN BENİM. BU İŞ OLACAK ANNEM İNŞALLAH SAĞLIĞIMA KAVUŞUP DÖNÜCEM YANINA.

ER YADA GEÇ DÖNÜCEM ALLAH’IMIN İZİNİYLE.

SEVGİLER ANNECİM.

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

32 responses »

  1. Ne olur Sevgili Gamze, telaşlanmayın, üzülmeyin, size ve sizin iyileşeceğinize inancım sonsuz. O ilik mutlak bulunacak ve siz yine Atakan’ınızla sarmaş dolaş sevgi dolu bir yaşam süreceksiniz. Ben dindar değilim, maalesef Allah inancım da çok kuvvetli değil ama insanın bir şeye odaklanması ve o konuda elinden geleni ardına koymaması durumunda pek çok mucizelerin olduğunu da biliyorum. Size güveniyorum, bu mucizelerden biri de siz olacaksınız, olmak zorundasınız. Tüm insanlardan da siz ve sizin gibi hastalar için daha duyarlı olmalarını diliyorum. İnanın mümkün olsa size canımın yarısı veririm. Sizi seviyorum.

  2. Canım bir anne olarak her yazını yüreğim tiretereyek okuyorum Rabbim sana ve senin gbilere güç kuvver sağlık ihsan eylesin benim babam da aynı hastalıkla pençelşiyor 3 yıldır biz de aynı şeyleri yaşadık ve hala mücadelemiz devam ediyor.. Unutma senin hayata tutunman için sebebin çok büyük ATAKAN ı düşün ve bırakma kendini tutun hayata, çünkü senin yerine hiç bir kimseyi koyamayacak bir miniğe sen lazımsın, RABBİM ŞİFA NASİP EYLESİN….

  3. Kesinlikle olacak Gamze. Az daha sabır, az daha.
    Seni gün geçtikçe daha umutlu ve daha güçlü hissediyorum Gamze yazıklarından. Moralini hiç bozma.
    İyileşip hastanedne çıktığında seni ve Atakan’ı kızımla ziyarete geleceğiz uygun olduğunda. Kızımla aralarında bir ay var sadece. Çok iyi anlaşacaklarından eminim. Kartallar buluşması yapacağız tamam mı 🙂

  4. gamze seninle ilgili ilk haberi okuduğumdan beri dualarımdasın..ve ben bütün kalbimle inanıyorum iyi olacağına.atlatıcaksın ve geriye dönüp baktığında ne zorluklar atlattım diyeceksin..sakın inancını yitirme.. içinde ki umut hiç bitmesin..Allaha emanet ol güzel anne

  5. gamzecim, elbet kurs bitecek, ve oğluna kavuşacaksın, sakın vazgeçme, yılma, senin hakkında da abuk sabuk şeyler yazanlara kafanı takma biz senin yanındayız, o insan ne kadar sevgisiz ki yalnız ki ne yapacağını şaşırmış, sakın üzülme canım, Allah a emanet ol…

  6. Allahım ne olur gamze kulunun sesini duy bizlerin sesini duy dualarımızı kabul et gamzeyi oğluna oğlunu annesine kavuştur. bir an önce sağlığına kavuşmasını nasip et. (aminnn) hep dua edioruz gamzecim inş. herşey çoookk güzel olacak.

  7. Merhaba Gamzecim,

    Biraz önce kan verdim senin için, umarım işe yarar.Hergün ilk işim bloguna girmek oluyor, var mı bi haber diye. Senin böyle umutlu olman inan hepimizi çok mutlu ediyor. Atakan’ına kavuşman için sana oğullarımla birlikte dua ediyoruz. Bu işin olacağına biz inandık sen de inan. İyileştiğinde seni görmeye gelicez yavru kartallarımla birlikte..

    HERŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK…

  8. merhaba gamze;
    bende hergün senin blogunu takip edenlerdenim büyük bir umutla… her yazını gözyaşları içinde okuyorum.atakandan 2 ay küçük bir oğlum var benimde senin yazdıklarını okurken efenin bana yaptıklarını yaşıyorum sanki.çok zor bir imtihan yaşadığın ama Allah kullarına taşıyamayacağı yükü vermezmiş derler.bu imtihanı en güsel şekilde atlatacağına tüm kalbimle inanıyorum.ilerki yıllarda seninle yaşıt olan çocuklarımızın okul maceralarını paylaşcaz Allah yardımcın olsun sana sabır ve dayanma gücü versin Tüm anneler yanında…

  9. CANIM seni sürekli takip ediyorum yazılarını her okuduğumda göz yaşlarına boğuluyorum bu günlerin bian önce bitmesi evine kavuşman için dua ediyorum lütfen durumun hakkında bilgilendir bizi durumunun nasıl olduğunu tedavinin nasıl gittiğini çok merak ediyorum iyi haberlerini bekliyorum lütfen bizi habersiz bırakma

  10. bir anne adayiyim bende her kadin gibi ve cogu zaman yazdiklarinin tümünü okumaya yüregim dayanmiyor. Bilki benimde dualarimdasin. Rabbim sifa versin ve seni dünyalar tatlisi yavruna bagislasin insallah güzel yürekli güzel anne.

  11. Güzel anne, o kurstan üstün başarı sertifikası ile mezun olup, diğer kursiyerlere de örnek olacağına, umut olacağına tüm Türkiye canı gönülden inanıyor. Ne olur sen de inan. Sevgiler.

  12. bugün daha iyi hissettm seni gamzecim.moralin düzelmiş gibi geldi bana .umarım yanılmıyorumdur çünki moral her şeyin üstesinden gelir.hep dik dur güçlü ol.kavuşucaksın böylelikle yavruna.pozitif enerjiyi her zaman içine çekki hayat sana iyonlarını yollasın olurmu.

  13. gamzecim dualarım hep seninle..farklı bir rahatsızlıktan dolayı yavrumdan ayrı kaldım..dönmeme ihtimalim vardı ama rabbimin izniyle döndüm..duygularını çok iyi anlıyorum..okudukça paramparça oluyor, o günlerim aklıma geliyor..yüce rabbime inanıyorum seni de yavruna bağışlayacak..inanıyorum ve dua ediyorum..daha sonra senle tanışmayı çok istiyorum..sevgiler yüreği güzel insan..:)

  14. Gamzem,mutlu sonaa azıcıkk kaldıı,sabret olurmu,herşey çook güzelll olucakk,her sabah kaltığmda bloğuna bakıyorum,yazılarını okudukça senii umutlu görüncee allahım bu kadar yeter,bitsinn artıkk çekiceği dönemm diyorumm,mayısta izmir’e tayin olma durumumz varr,allah izin verirse senin yanına gelicemmm,dünyalar güzeli allah emanet ol.

  15. Sana kaç kere yazdım yazdım sildim Gamze. İçimi yaktın Gamze. Çocuğum doğana kadar korkmadığım herşeyden, onu kucağıma aldığım andan itibaren korkar oldum ben. Onu uyurken izlemeye bile kıyamadım, kapıdan bakıp ”Allah’ım Gamze’de nasip et.” dedim, döndüm. Rabbimin izniyle inşallah Gamze olacak. Rabbimin bi sınavı diyorum, güçlü olmaya devam et. Sağlıkla kal inşallah..

  16. ya OLACAK ya OLACAK gamzecim başka seçenek yok…her an aklımda kalbimde dualarımdansın..sen ve atakan bizim bir parçamız gibi oldunuz artık..benim çınarım da 8 nisan doğumlu atakanımızla yaşıt onların tanışıp arkadaş olmalarını çok isterim..biliyorum birgün buluşacağız sen iyileşeceksin ve biz çınarımla beraber sizi ziyarete geleceğiz..herşey çok güzel olacak gamze buna inan….seni çok ama çookkk öpüyorum ve kucaklıyorum güzel yürekli insan…

    ve dua ediyorumki benim dokularım uyumlu olsun ve seninle ilik kardeşi olalım..bunu o kadar çok istiyorumkiii…..

  17. AYNEN ÖYLE CANIM ARKADAŞIM ALLAHIMIN İZNİYLE ER YADA GEÇ DÖNECEKSİN SAĞLIKLA O DÜNYALAR TATLISI YAVRUNUN YANINA YİNE O AKTIVITELERI YAPACAKSINIZ VE BEN HERGÜN YINE HEYECANLA BAKIP İMRENECEĞİM SİZE

  18. Gamze kendini kendin iyileştireceksin. İnan ve öyle bir bilgi gönder evrene. Onamaların hep olacak çok güzel olacak diye olsun. Sakın sakın sorma sorgulama.. Zor biliyorum.. Ama hep iyi düşün iyi olacak. Sana her gün dua ediyorum. Hep aklımdasın. Hep iyi olacak diyorsun tamam mı. Hep ama hep… Yakında kavuşacaksın Atakan a canım benim.. Gün sana güzel haberler getirsin.. Sevgiler

  19. Gamzeciğim sabah namazına kalktım senin için yasin ve duhan suresini okudum Rabbim tez sağlık verdiye dua ettim dualarımdasın kazanacaksın meleğine kavuşacaksın yedireceksin,uyutacaksın banyo yaptıracaksın ama şuan azimle iyileşmek için mücadele etmek zorundasın güzelim.Dualarım seninle Allaha emanet ol….

  20. kuranin butun surelerinin baslarinda kendini “rahmanu’r-rahim” sifati ile bize takdim eden ve bir damla sefkati ile butun yavrulara karsi butun anneleri o harika sefkati ile terbiye eden,ebedi hayattaki cennet tum guzellikleri bir rahmet cilvesi olan rahmetli yaraticimiz heeeeep bizim yanimizda. dusunsene dunyadaki tum annelerin (insan,hayvan,bitki) sefkatini topladiginda allah in sefkatinin yaninda denizden bir damla kadar. o bize bizden annemizden daha sefkatli,evladimiza bizden daha sefkatli. . onun rahmetine tum kalbinle inan o ne seni ne evladini uzmez. zaten allah oglunu cok sevdigi icin seni anne olarak ona verdi,olum hepimizin basinda en sihhatli insanin dahi bir dakika sonra olecemeyecegine kimse garanti veremez. . uzulup cok kiymetli omur dakikalarini bosa gecirme. hastaligin verdigi acizlikle yaptigin niyazin duan ile herseye bedel onun merhemetli nazarini celb ediyorsun. dua muminin en buyuk silahidir diyor efendindimiz. sikintisini cektigin hersey icin duayi elden birakma. seni evladini esini anneni herkesden cok seven,gorup gozeten,en guzel halleri veren allah a emanet ol,ona dayan o seni hiiiic birakmaz hastalikta da saglikda da olumde de yasamda da

  21. dualarımdasın gamze valla her daim dualarımda adını geçiriyorum ve inanıyorum kavuşacaksın oğluna .Gamzecim az kaldı az inanıyorum lütfen sen de inan.biliyorum bu laflar boş geliyordur hiç birişey seni teselli etmiyor ama inan lütfen olacak başacaksın.
    çok seviyoruz seni bu kadar insanın duası kabul olacak eminim bundan canım benim.

  22. Yazdıklarınızı gözlerim dolarak okuorum her seferinde… Allah sabrınızı arttırsın, Rabbim acilinden şifalar versin de yavrunuza kavuştursun inşallah sizi… Şifaları veren ŞAFİ olan Allahım, inşallah merhametiyle muamele etsin… Allah yar ve yardımcınız olsun…

  23. tabi ki cok sey istemiyorsun Gamze ve inaniyoruz biz bu istediklerine cok yakinda kavusacaksin. Zorluklar bir bir gidecek insallah sen boyle inancli ol boyle yenecegine inan bunu. Atakana sevincle kavus sonra da.
    Sevgiler

  24. CANIM BENIM BUNLAR TATLI YALANLAR ALLAHIM SENI OGLUNA KAVUSTURSUN INSALLAH BU KADAR YUREK SENIN ICIN ATIYOR VE DUA EDIYOR ALLAHIN IZNIYLE YENECEKSIN BU ILLETI HIC GORMEMISE DONECEKSIN

  25. Gamzem çok sevinçliyim bugün Atakanımla uyuyacaksın. Benim için öp diyemem sen oğluşunu doya doya öp.
    Oğlumu bırakıpda senin için kan vermeye hastanaye gidemedim. Bu hafta kayınvalide geliyor ve sana kan vereceğim. İçimde bir umut benim kanım tutacak öyle hissediyorum.

  26. dualarımdasın canım benim, güçlü annem...Allah ın izniyle her gece koynunda uyurusun inşallah yavrunun... on said:

    dualarımdasın canım benim, güçlü annem…Allah ın izniyle her gece koynunda uyurusun inşallah yavrunun…

Bir Cevap Yazın

