Saç deyip geçmeyin

Standard

Elime gelen saçlar beni tekrar mutsuz etmez sandım. Hatta eşimlede paylaşınca biz bunları çoktan kafamızdan geçtik dedi. Evet aynen öyleydi tek derdimiz bu olsun yeterki hiç saçsız bile yaşarsınız yeterki yaşam olsun sonu. Ama Atakan ne yapıcaktı beni böyle görünce anne olurmuydum tekrar onun gözünde… Bu durum beni fazlasıyla rahatsız ederken yine benim yanımda Nurturia Anneleri vardı. Sen bize bırak bu işi dediler. Ben nereye sorulur, peruk nasıl birşeydir bir fikrim yokken benim yerime araştırmaya başladılar. Ellerinden ne kaçan, ne uçan kurtulur misali hızır gibi yetiştiler yine… Belki bu yersiz bir yakınma gibi gelebilir size ama Atakan’ın gözünde çok önemliydi benim için.

Ben bir yeri aradım bilgi sahibi olmak için anlattılar kemoterapi tedavisi sonucunda kullanan hastaların hangi perukları takacağını, neleri önerdiklerini öğrendim az çok. Ama fiyatlar çok uçuk rakamlardı. Duyunca şaşırmadım desem yalan olur.

Derken Nurturia annelerinden haber geldi…

NOVA HAIR DESIGN CENTERS firmasıyla görüştüklerini kendilerinin bizzat gelip takacaklarını ama peruk sarı tonlarında sorun olur mu dediler. O an durdum bii şaşırdım yine kendimi düşünmedim hemen yine Atakan geldi aklıma nasıl karşılardı, ben, ben gibi olurmuydum karşısına çıkınca diye düşüncelere daldım saniyede ama fazla zamanımızda olmadığından tedirgin bir vaziyette kabul ettim.

Nova Haır firmasından bugün Ömer Bey ve Gizem Hanım geldiler. Onlarda tedirginliğimin farkındaydı. Korkulacak birşey olmadığını defalarca anlattılar ama ben defalarca sabitlenmeden önce aynanın karşısına geçip kendimi alıştırmaya çalışırken Atakan’ı düşünüyordum neder acaba, nasıl davranır diye… Biran geldi içime tamam hadi hemen takalım dedim…

Ömer Beyde, Gizem Hanımda çok ilgililerdi sağolsunlar itinayla işlerini en iyi şekilde tüm manevi desteği vererek taktılar…

Nasıl olduğuna gelince, firma adına gelen bu iki güzel insan gidince defalarca gidip gelip aynaya baktım gözüm alışsın diye hem garipsedim hemde Atakan için yaptığımız bu peruk meselesi banada acayip yüksek bir enerji verdi. Saç deyip geçmeyin gerçekten moral yönünden süper oldu…

Teşekkürler Nova Hair sponsor olduğun için,

Teşekkürler Ömer Bey ve Gizem Hanım,

Teşekkürler Bige-(Umutun Annesi),

Teşekkürler Gülcan Anne,

Teşekkürler Nurturia anneleri…

Yarın sabah inşallah herşey dahada güzel olucak bu geceyi güzel geçirirsek haftasonunu  canım oğlumun yanında geçiricem. Bu gece bana heyecandan uyku yok yani…

Sağlıkla kalmak dileğiyle…

Sevgiler…

NOT : Ben bu kadar tasalanırken Atakan’a nasıl anlatsam telefonda diye, açtım konuşmak için bu konu hakkında nasılsın annecim dedim, biraz saçmalayarak anlatmaya başladım. Sana ben sarı renkli bir kepçe aldığımı söylemiştim, evet biliyorum dedi, bende saçlarımı kuaföre gidip sarı renge boyattım biliyormusun  dedim, ve yine şoka girdim. Sadece bana tamam anne saatler olsun dedi. Nasıl yani onca yaşadığım kaygılanma bunun içinmiydi. Güldüm sonra kendime bu çocukları acaba bazen fazlamı ciddiye alıyoruz diye… Sadece saatler olsun. Sağol annecim görüşürüz dedik kapattık telefonu… 🙂

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

33 responses »

  1. canım çook sevindim :)) bige ve gülcan’ın nasıl uğraştıklarına uzaktan da olsa şahidim. Ben birşey yapamadım ama aklımız hep sende. bilesin. Bugün güzel haberlerini bekliyoruz 🙂 sevgiler kocaman 🙂

  2. Nova Hair Systems ailesi adına, bize insan olmanın gereğini yapmak, bir anneyi, yavrusunu, sevdiklerini ve sevenlerini mutlu etmek adına ufak da olsa bir katkıda bulunma fırsatını verdiğiniz için size müteşekkiriz. Elimizden gelen her şekilde yanınızda olduğumuzu bilmenizi isteriz. Dualarımız da sizinle. Atakan’ı bir de bizim için öpün lütfen…

    • Beyza Hanım tekrar çok teşekkür ediyoruz.. bu arada formunuzdan ulaşamıyoruz size.. bilginize sunalım 😉

  3. Canım ne güzel yavruna dokunacak onunla vakit geçireceksin, Rabbim şifanı versin ve daha da fazlasını yaşa inşallah Atakan ı bizler için de öp……..

  4. Ohh haftasonu kumrular gibi olacaksınız ne güzel bundan sonraki günlerde hep beraber olun inşallah.

  5. NOVA ailesi olarak iyi dileklerimizle her zaman yanınızdayız… Siz gülümsemenizle herkese umut olacaksınız…

  6. İnşallah hiç ayrılmamak üzere dönecegin günlerin haberini de alacagız senden. Şimdi haberini aldık, eve gidiyormuşsun, benim bile içim içime sıgmıyor,kimbilir sen nasılsın…

  7. inşallah çok yakında sağlıkla,evine temelli döndüğün günü de görüzcez gamzecim…sen bu haftasonunun gazıyla bunu da başarırsın:)

  8. Atakan çok akıllı bir çocuk maşallah! Annesine kavuşacak ya, saçın rengini umursamaz tabii :))

  9. Saatler olsun Gamze 🙂
    Çok yakıştığına eminim. emeği geçen, seni bu sıkıntıdan kurtarıp yavrunun karşısında renk değişikliğide olsa saçlı çıkman için ellerinden geleni yapan herkeze teşekkürler..

    kadınların elinden hiç birşey kurtulamaz bunu bir kez daha kanıtlamış oldu Nurturia anneleri…

    haftasonunuz çookk güzel geçsin, dakikalar saniyeler hiç ilerlemesin zaman su gibi akıp geçmesin sindire sindire yaşayın Atoş’la 😉

  10. Kocaman yürekli güzel insanlar ne kadar teşekkür etsem neler desem bilemiyorum …
    Gamzemin yüzünde miniminacık da olsa gülümseme yaratanlar ile beraber biz bu yolu tamamlayacağız allahın izniyle …
    Gamzeim mutlulugu daim olsun başka bir şey istemüyorum eskisi gibi huzurlu mutlu bir aile olalım allahım …

  11. Ne mutlu, ne güzel bir haber bu. Yarın Atakan kollarınızda olacak. Hiç ama hiç ayrılmamanızı diliyorum. Nurturia annelerine de binlerce teşekkür, az da olsa duyarlı insan kaldığını görmek çok iyi geliyor insana. Tek dileğim beklediğimiz her mucizenin gerçekleşmesi ve sapasağlam bir anne olarak en kısa süreçte evinize dönmeniz. Her an sizi düşünüyorum ve sizin için ümit ediyorum. Her şey çok güzel olsun inşallah. Ogluşunuzla keyifli binlerce, yüz binlerce saatler geçirmenizi dilerim.

  12. çoookkkkk güzel bir haber. bi sürü şey yazdım sildim. ne diyeceğimi bilemedim.
    iyi tatiller tatlı anne…

  13. İnşallah bu son ayrılışınız olur ve bir daha ömür boyu koyun koyuna uyursunuz…dualarımız seninle :)Güzel bir hafta sonu olsun

  14. Ne kadar talı telaşlar bunlar.Canım benim çok sevindim eminim sarı saç sana çok yakışmıştır.Resim bekliyoruz.Şimdi lütfen hiçbirşey düşünme ve sadece oğlunun yanında olmanın tadını çıkar.Kurban olduğum ALLAH ım ŞU MÜBAREK CUMA GÜNÜ SANA YALVARIYORUM GAMZE ANNEMİZİ ÖNCE ATAKAN’A SONRA BİZE BAĞIŞLA YALVARIRIM DUY SESİMİZİ..

  15. adına çok sevindim inşallah son ayrılığınızdır bu ve hep yanında kalırsın oğlunun eminin oda saçlarını beğenecektir.Zaten onun için önemli olan annesi,saçı sarı olsa ne yazar yada kahverengi bir tek annem olsun bana birşey olmaz demiyormu sertab erener birtek annem olsun yanımda olsun yeter de artar bile.

  16. CANIM BENİM ÇOK SEVİNDİM. EMİNİM ÇOK GÜZEL YAKIŞMIŞTIR SENİN O GÜZEL YÜZÜNE. AYRICA ANNESİ ATAKAN 3 YAŞINDA AMA YAŞINDAN BÜYÜK OLGUNLUĞA SAHİP. ÇOK AKILLI MAŞALLAH. O SENİ HERHALİNLE BEĞENİR HİÇ MERAK ETME SEN. ATAKAN’I ALLAH SANA VE EMRAH’A BAĞIŞLASIN. ALLAH ANALI BABALI BÜYÜTSÜN İNŞALLAH. ATAKAN’LA BİRLİKTE SİZE BİR ÖMÜR BOYU SAĞLIKLI,MUTLU GÜZEL GÜNLER DİLERİM BİRTANEM.SİZLERİ ÇOK SEVİYORUZ VE ÇOK ÖPÜYORUZ. ALLAH’A EMANET OLUN.

  17. Her hastlık öncelikle moralle atlatılıyor. Şimdi bu haftasonu sana diğer ilaçlardan daha da kuvvetli bir ilaç gibi gelecektir eminim. Hastalığı atlatmana tüm ilaçlardan daha fazla katkısı olacaktır. Atakan adına da, senin adına da, annen baban ve eşin adına da çok sevindim. Mutlu geçen bir haftasonu olsun inşallah.

  18. ah canim ya sari sac yüregindeki günesin, gülüsünün rengi.. Bu haftasonu icin bizler burada heyecanlandik. Son ayriliginiz olsun canim Atakanla hayirli uuzun bir ömrünüz olsun. hatta altin sarisi saclari olan bir gelinin olsun;) Seni seviyoruz!

  19. gun gun yazdıklarını takıp edıyorum umarım okuyorsundur canım o sacların yerıne mukemmellerı cıkacak haftasonunu oglusunla gecırecegıne cok sevındım umarım dolu dolu bır hafta sonu olur ve hep onunla olacagın gunler cabucak gelır allaha emanet ol

  20. Ben de cok yakistigina eminim, o kadar guzelsin ki Gamze, yureginin guzelligi zaten yuzunde.Gunun en guzel haberi Atakan ile bulusacak olmaniz, o kadar mutlu oldum ki senin adina.Sarilin, sarilin birbirinize doya doya.Sevgiler bizden size.

  21. cok guzel,harikaaaaaa.atakan cok mutlu ,gozlerinden belli,annecine kavusmus,allah hic ayirmasin insalalh.gamze gercekten sari yakismis,beyaz tenli oldugun icin gayet hos olmujssun canim benim.
    cok mutlu oldum bugun sizler icin…sevgiler

  22. Çok yakışmış cooook:)Gamze senden öğrenecek çok şeyim var daha,seni tanıdıktan sonra 2,5 yaşındaki oglumla aramızdaki diyalog o kadar geliştiki,inanamazsın….simdi diyceksin ki’BEN NE YAPTİM’???
    Ne yapmadın ki….
    Seni blogunu takip etmeye başladığımdan beri,oğluma daha fazla vakit ayırmaya başladım,patates kafayı gördüm,ertesi gün aldım,montessori eğitimini öğrendim senden,parmak boyasını gördüm,aldım,yaptık,evim kirlense de oğlumun gülüşüne degdigini öğrettin bana,yatmadan önce ballı süte alıştık,her sabah dış fircalamaya,sonra ohhh diyip,mis kokusunu çektik icimize,avucumuzun icine öpücük bırakıp,icinde sevgi olduguna inandık…oglum daha bir askla bakiyo bana,ev islerini bir kenara bıraktık,isten gelir gelmez,olmayan enerjimle,seni dusunerek butun gucumu ogluma verdim,ben senden sonra daha bir ANNE oldum sanki,basta da söyledim ya,senden daha çok sey öğreneceğim Gamze..Allah saglik versin,seni evladına bagislasin

  23. NE DESEM NE YAZSAM BİLMİYORUM GAMZE ABLA ŞU TABLOYA SADECE ALLAH NAZARLARDAN SAKLASIN ALLAH ÖMUR BOYU BERABERLİK VERSİN YÜZÜNÜZDEN GÜLÜMSEME HİÇ EKSİK OLMASIN SENİN HASTANEYE YATTIGIN GUNDEN BERI BEN BIR ANNEYIM SESIMI DUYURMAK ISTEDIGIN GUNDEN BERI DUALARIM SENINLE HER GUN DEFALARCA SAYFANA BAKTIM ELIMDEN GELDIGI KADAR CEVREYE BILGI VERDIM BIR GELIŞME OLUR DIYE AKLIM HEP SENDE İNŞALLAH ÇOOOK KISA ZAMANDA ÇOOOK DAHA GÜZEL HABERİNİ ALICAZ HEP BERABER SEVINECEGIZ SEN ÇOK GÜÇLÜ BİR ANNESİN O YUZDEN RABBİM SENI BU ZOR SINAVA TABI TUTTU AMA BAŞARACAKSIN KAZANACAKSIN OĞLUNA ALLAHIN İZNİ İLE YAVRUNA BIR DAHA HIC AYRILMAMAK SARTIYLA KAVUSACAKSIN HERSEY ÇOK GUZEL OLACAK NE YAZSAM NE KADAR YAZSAM ANLATAMAM GAMZELERİN HİÇ SOLMASIN ABLAM SAÇLARIN SANA ÇOK YAKIŞMIS YENILERI CIKINCA ONLARIDA BU RENK YAPTIR ÇOK GUZEL OLMUSSUN ZATEN ÇOK GUZELSIN ALLAHA EMANET OL ALLAH YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN..ATAKANI BENIM YERIMEDE ÖP.SAĞLIKLA KAL

  24. BACIM SÜPER OLMUŞSUN 🙂
    TEK KELİMEYLE HARİKA..
    GÜLÜCÜKLERİNİZ DAİMİ OLUR İNŞALLAH…

  25. senin tesekkurlerine bir tesekkur de bizden gamze boyle umutlu oldugun boyle yurekli oldugun icin. Sari sac da cok guzel olmus hatta ileride de dusunursun belki kimbilir:) saglikla kal daha guzel gunler hep senin Atakanla sizin olsun gamze sari, pembe, kirmiz hangi renk sacla istersen. hepsi yakisir sana.
    Sevgiler

  26. Yemin ederim, bu yazıyı okumadan önce fotoğraflarda gördüğüm halinin doğal saç olduğunu sandım. Hatta ”kemoterapi saçlara dokunmamış herhalde, maşallah” diye geçirdim içimden. Çok doğal görünüyor 🙂

  27. nova ailesi olarak bizde sizlere cok teşkkülerimizi sunarız. Sizi gülerken ve mutlu görmek bizim için grur ve huzur verici idi bir annenin evladının gözünde ne kadar degerli oldugunu biz nova ailesi olarak çok ii biliyoruz ve ben size inanıyorumki herkez için büyük bir umut olcaksınız..

Bir Cevap Yazın

