Dördüncü yaşını görürmüyüm bilmem

Standard

Bu sefer tutamıyorum klavyenin üstüne akan gözyaşlarımı, yazacak çok şey var aslında eve geldiğim andan itibaren anlatacak çok şey var. Ama en çok, hem mutlu eden, hemde gülerken ağlatan anlarımızdan birini  yaşadık dün akşam evimizde ailece…

Ondört gün önce yapılan doğum günüydü. Atakan’ın gözündeki sevincini, mutluluğunu, bana olan özlemini görseniz kendinizi tutamazdınız eminim oturur ağlardınız.

Çok yakışıklı olucaz annecim hadi kalk giyinmeye gidiyoruz dedim, hemen neden dedi. Mutlu, sevgiyle yaşayan bir yuva varmış bu yuvada yakışıklı bir prens varmış onun doğum günüymüş bugün dedim. Aaaa bu Atakan dedi, evet diye heyecanlanarak ikimizde elele tutuşup odasına dolabının önüne gittik. Ne giyeceğiz bakalım, gömlek giyelim dedim nasıl sevindi yavrum dur babamada gidip söyleyelim o da gömlek giysin takım olalım dedi. Bir koşu sevinçle gitti söyledi geldi, altınada kot giyelim tamam mı dedim. Sen çok iyi ve mutlu bir annesin dedi. Yutkundum yine tuttum kendimi, ben çok heyecanlandım giyinirken kimse gelmesin süpriz olsun tamam mı dedi. Ev halkına seslendim herkes gözünü kapatsın Atakan’ı beklesin sakın gelmeyin dedim. Giyindik ama giyinene kadar benim ellerim nasılda titriyor halsizlikten çaktırmıyorum Atakan’a, beni güldürmek için neler neler konuşuyor o sırada canım yavrum. Giyinip hemen en sevdiği şeyi yaptık yakışıklı prensler bebe kolonyası sürer hadi gel unutmayalım dedi bana, ohhh miss gibi oldum annecim bak koklasana dedi. İçime çektim o bebek kokusunu burnuma gelen bebe kolonyası değildi kendi mis kokusuydu sanki.

Biz hazırız ta ta ta taaaaaammmmmm dedim Atakan’ı takdim ettim işte karşınızda yakışıklı prensim. Ama nasıl hoşuna gidiyor ben öyle dedikçe gülümsemesi, keyfi yerinde o öyle olunca ben bin kat daha mutluyum. Hadi sıra bende ben giyineceğim annem dedim. Dolabımda ne kadar eşya varsa sıfır yakalı baktım içinden seçtim bir tane kazak, katater takılı boynumda herşeyi giyemiyorum öyle evde anlamasın diye bantlarını görünce soracak çünkü bu ne diye. Onun sorularını cevapsız bırakmak içimi acıtıyor benim.

Salonda masamız hazır, kameramız hazır, fotograf makinemiz hazır eeee o zaman parti başlasın dedim Atakan’a, çok mutluyum diyor sürekli canım yavrum doğum gününün olmadığı bir günde pasta üfleyerek annesine mutluluk vermek için uğraştı sanki bilinçsizce… Kaç defa yakıp söndürdük mumumuzu ben hatırlamıyorum. O an kanser olduğumu, en fazla iki gün içinde tekrar yavrumdan ayrılacağımı, belki dönüp belki de tekrar yanına dönemeyeceğimi unuttum. Atakan’ın o anki mutluluğu bana bütün bunları unutturdu, gülümsetti beni yeniden…

Sonra gerçeklerle biranda tekrar yüzleştim kafamı kaldırdığımda. Herkes bir yere dağılmıştı canım annem, canım babam, canım kardeşim ve tabiki sevdiğim… Ben oğluma doğum günü pastasını yedirirken salona döndüklerinde hepsinin gözleri kan çanağına dönmüş gibiydi, ağlayıp kendilerinide biran önce toparlamanın verdiği çabayla salona yanımıza döndüler…

Oğluma üçüncü yaşını erkende olsa, annesi yanındayken kutlamayı nasip eden rabbime hamdolsun. Dedim ya dördüncü yaşını, ya görürüm, ya göremem ama benim, hatta anne olan tüm kanser hastalarının ölmemesi için yalvardım ALLAH’ıma… Yazamıyorum bile artık içimdeki duyguları sadece ağlıyorum…

CANIM YAVRUM İYİKİ DOĞDUN, İYİKİ BENİ ANNE YAPTIN HAYATTAKİ EN BÜYÜK ŞANSIN SAĞLIK İÇİNDE ANNEN VE BABANLA BÜYÜMEN OLSUN… ÖMRÜMÜZ UZUN OLSUN, BABANLA VE TÜM SEVDİKLERİMİZLE BİRLİKTE SAĞLIKLI, MUTLU, SEVGİ DOLU GÜNLERİMİZİN OLMASI DİLEĞİYLE. ÜÇÜNCÜ YAŞIN ŞİMDİDEN KUTLU OLSUN CANIM YAVRUM…

ALLAHIM BEN DERDİMİ KİMLERE BAĞIRA ÇAĞIRA ANLATSAM BENİ YAVRUMDAN AYIRMA GÜZEL RABBİM YALVARIRIM SANA TEK DİLEĞİM SAĞLIKLI OLMAMIZ SEN YARDIM ET, EVİMİZDEKİ TÜM HASTALIKLARI BİRLİKTE DEFETME GÜCÜ VER DUALARIMI KABUL EYLE…

Dün akşamdan bir kaç kare, bu fotoğraflara ister Atakan’ın üçüncü doğum günü dersiniz, ister kanser hastası ölümü an be an bekleyen bir anneyi mutlu etmek için yapılan aile arasında yalandan da olsa bir kaç görüntü dersiniz. Yalan olmayan tek şey var bu fotoğraflarda oğlumun canım yavrumun gülümsemesi, annesinin ve babasının aynı anda yanında olmanın verdiği huzur, mutlu bakışlar işte bunlar yalan değil…  

 


About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

77 responses »

  1. Allah sizi hiç ayrımasın…yüzünüzdeki gülücükler daim olsun..Gamze sakın vazgeçme sakın…

    • Canım arkadaşım ben de okurken gözyaşlarımı tutamadım.Fakat senin içinde kopan fırtınalara rağmen hala gülümsüyor olman ne kadar güçlü bir insan olduğunun göstergesi. Ne olur yılma sen iyi olacaksın buna inan .Bu dualar seni kurtaracak.Allah yar ve yardımcın olsun.

  2. RABBIM,BU MUTLULUĞUNUZU HER ZAMAN DAİM ETSIN.ÇOK 4LER,44 LER GORUN INŞ.HERŞEY GUZEL OLACAK SIZIN YÜREĞINIZDEKILER GIBI GAMZE HANIM.IYI KI DOĞDUN ATAKAN..ANNENLE BABANLA SEVDIKLERINLE NICE YAŞLAR…HER DAIM DUALARIMIZDASINIZ…

  3. atakan paşa daha çok mutlu çok neşeli doğum günleri görecek annesi ve babasıyla beraber. harika bir ailesiniz eşinin oğlunun gözlerinde minik yıldızlar var sen de iyileştiğin zaman yıldızlarına kavuşacaksın inşallah… ama 4’ünü görür müyüm deme bidaha nolursun… benim minik kuzum 2,5 yaşından 7 yaşına kadar çekti bu illeti ama kurtuldu çok şükür sen de benim miniğim gibi olacaksın çok çekeceksin belki ama geride sadece elinin üzerindeki damar yolu izleri olacak. Allah seni mükemmel eşine olağanüstü oğluna bağışlayacak=) belli ki seni çok çok seviyorlar Allah da seni onlara bağışlayacak inşallah.. her gün dualarımızdasın. tanıdığım herkese söylüyorum seni ki dua etsinler=)

  4. CANIM YA NİE ÖĞLE DİYORSUN SEN GÜÇLÜSÜN BAK BU GÜNLERİ DE GÖRDÜN LÜTFEN ÖĞLE ŞEYLER DÜŞÜNME NE KADAR MUTLU BİR TABLO ALLH AYIRMASIN GÜLEN YÜZLERİNİZ SOLMASIN SAĞLIKLA KALIN……………….

  5. Bebegim bnm guzel annesi atusumun Ben yaninda olacak sin bu mutluluk bozulmucak hic sen yanimizda olacak sin olmali sun ….
    Sen bnm dayanagim kardesim herseyimsin

  6. Göreceğin çok mutlu günler var daha.Sünnet olacak,askere gidecek evlenecek ve sen hep yanında olacaksın bunu canıgönülden istiyorum .

  7. gamze hanım inşallah 40’ıncı doğum gününüde kutlarsınız atakanın…doğum günü kutlu olsun yakışıklının…anne ve babasıyla beraber nice mutlu senelere…

  8. Nice yaşları olsun. Nice yaşlarında annesi babası yanında olsun. Gülen yüzleriniz solmasın; mutluluğunuz da sevinciniz de gölgesiz olsun. Rabb’im sesimizi duysun. Çocuklar hep mutlu olsun.

  9. Canim gamzecigim oglunun dugunde dans edeceksin daha onunla, buna yurekten inaniyorum.ama biraz zor bir kayinvalide olma ihtimalinde var gibi gozukuyor:) bu gelin oglumu nasil besliyor diye kontrol edersin gibi bir his geldi icime:) hersey duzelecek, bunlar da gececek.simdi oldugun gibi hep sevgiyle, hep sevgi dolu kal

  10. DAYIM ALLAHIM GÜLEN YÜZÜNÜZÜ SOLDURMASIN MUTLULUGUNUZ DAİM OLSUN ATAKANIM DAHA NİCE MUTLU YILLARA İŞAALLAH ANNESİYLE BABASIYLA SEVENLERİYLE YAŞAŞIN HEPİNİZİ SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMM.

  11. gamzemmmm canım kardeşim iyi olacaksın iyileşeceksinnn inşallah biliyorum…Dualarımız seninle…Atakanın yüzü bir ömür anne ve babasıyla gülsün hep inşallah..Bütün dualarına canı gönülden amin..

  12. Atakan’in 30. dogumgununu de kutlayacaksin. Ben inaniyorum. Sil goz yaslarini. Simdi sahip olduklarina odaklan. Yoksa hangimiz biliyor ki yarin elimizdekilerin kalip kalmayacagini.
    Tum yavrular anasi babasiyla sevgiyi doyasiya yasayarak buyusunler.
    Atakan’in dogum gunu, senin de annelik yil donumun kutlu olsun.
    Her sey yolunda gidiyor ve gidecek.

  13. GAMZE,sende bu annelik duygusu ve sevgisi olduğu sürece,YÜCE RABBİM sizi hiçbirzaman ayırmaz işallah….doğum gününüz tüm ailenize güzelliklerle gelsin….

  14. Uf gamze yaa 4 degl 44.yasini bile gorceksn tamammii atakana en gzel dogumgunu hediyesisin sen hergun aklmdasn her duamda sen varsin iyi oldugunu gorcez alllahim cok buyuk atakani ve seni opuyorm aLlah mutlulugunzu daim etsn canmm

  15. Nice mutlu yaşlarınız olsun. uzun uzun yıllar hep birlikte olun ve hiç ayrılmayın inşallah…

  16. inşallah sadece 4 yaşını değil atakanın mezuniyetlerini,askerliğini,evliliğini,çocuklarını göreceksin güçlü ol gamze.ben senin kadar bilinçli ve fedakar bir anne görmedim atakan çok şanslı allah bu şansı ömür boyu onunla tutsun inşallah.

  17. Allahım daha nice doğum günleri göstericek gamze inan buna bizler inanıyoruz atakan annesiz büyümiyecek allahım bütün yavruları annesiz babasız bırakmasın Allaha emanet ol.

  18. Tüm Türkiye duası, desteği ile ailecek sizin arkanızda iken, bu umutsuz cümleler hiç olmamış. Lütfen ama lütfen, bu mutsuz edici düşünceleri yolluyoruz, yerine uut dolu güzel düşünceleri koyuyoruz.
    Sevdiklerinizle yaşayacağınız daha cook uuzzuuuuuuuunn günleriniz var.

    Şimdiden Atakan’a da anneciği ile nice nice sağlıklı, mutlu yaşlar diliyorum.

  19. Atakan’ın nice yaşlarını sağlıkla hep birlikte kutlamanız dileğiyle… Olacak inanıyorum ben, sen de inancını bir an olsun kaybetme lütfen.

  20. sen bı ıyıleste hepbırlıkte kutlarız atakanın 4 yasını 5 yasını 10 yasını once sen ıyıles sen ınanmassan eger hıcbır duanın faydası olmaz sana gucunu tuketme bu gune nasıl geldıysen oyle devam et sen ıyı bır ınsansın bu bıle yeter herseye atakan ıcın kendın ıcın sevgın ıcın daha uzun bır yol var yuruyecegın yanındayız her zaman …

  21. Annen ve babanla geçireceğin nice güzel yaşlara ATAKANcım. cok güzel fotoğraflar… o kadar güzel görünüyorsunuz ki…lütfen kafanızda gerçekliğe dair görüntü bu olsun hastalığınız değil. Hep bu tabloyu canlandırın zihninizde. Cok güçlüsünüz buna inanın herşey iyi olacak. O kadar çok iyi dilek ve duayla çevrilisniz ki.Lütfen inancınızı yitirmeyin.Sevgiler

  22. Birlikte nice mutlu yaşlara….Bu yakışıklının 4ünü de göreceksin…14 ünüde…evlenmesini de, çocuklarını da…merak etme…sen güçlü ol, gerisi gelecek.
    Çok tatlısınız…

  23. allahım seni yavrundan sevdiğindenve ailenden ayırmasın inşallah.sen hep gül ve unutma birsürü insan tek yürek olduk senin için atakan için.sen güçlü olll ve anneliğin tadını çıkar rabbim senin yanındaa hayırlı haberler almamıza çok az kaldı gamze annesık dişini

  24. Allah yardimcin olsun! Allahim tum cocuklari anali babali buyutsun. Dualarim seninle. Insallah bu hafta iyi haberler alicaz Gamze, insallah…

  25. atakancığım,bu doğumgünün de en büyük hediyen annen ve baban ile uzun bir ömrün olmasıcanım benim! bu dileğin klasikleşen bir söz değil de ,söylenmesi gereken bir zaman da gerçekleşmesi gereken bir dua olsun!bu 3.doğumgünü karen ve bu karedeki annen ve baban hep senin yanında olsun kuzum…..rabbimmm ne olursun ayırma bu güzel aileyi amin!!!!!

  26. Gamzecim mutlu, analı babalı nice doğumgünleri olsun inşallah. Göreceksin iyileşip onun tüm sorularına seve seve yanıt vereceksin. Senin ve kendim için iyileştim diyeceksin. Allah şu gülen gözlerinizdeki mutluluğu daim etsin.

  27. Gamze, Allah sana nice dortleri, ondortleri, yirmidortleri… gormeyi nasip etsin insallah 🙂

    Cok guzelsiniz :))

    Sevgilerimle.

  28. gamzecim, daha nice yaşlar kutlayacaksınız canım,hep gülecek o güzel gözlerinizin içi ailecek…ben inanıyorum…sen çok güçlü bir ANNEsin…..dualarımız seninle canım….

  29. Bu başlığı hiç ama hiç beğenmedim yeni başlık bildiriyorum: 4. yaş gününde İzmir’i inleteceğiz!

    Ne demek görür müyüm bilmem.. tabii ki göreceksin, daha çooooook işin var Gamzelerin güzeli… daha ergenlik buhranlarıyla boğuşacaksın, sorularını yanıtlayacaksın…

    Unutmadan: sarı çoook yakışmış, saçların çıktığında bu rengi düşünebilirsin bence 😉

  30. NİCE SAĞLIKLI,MUTLU,HUZURLU YILLAR DİLERİM.Gamze hn size ulaşmak istiyorum e mail attım lütfen bana dönüş yaparmısınız.size yardımcı olmak istiyorum.

  31. 3 aylık bir kız bebeği annesiyim.sizi tanıdığımdan beri artık bütün dualarımın içindesiniz.
    inanıyorumki herşey çokk güzel olacak.sizde bu yaşama azmi,savaşcı ruh varken alimallah hiç birşeyiniz kalmıycak.Baharın gelişi ile birlikte herşey yeniden yeşerecek.ben buna çok inanıyorum. dualarımm hep sizinle.
    Allahım yanınızda olsun 🙂

  32. dahaa nice yaşlarını beraber kutlayacaksınız canım eminim buna merak etme 30. yaşgününde de sen olacaksın yanında inşallah biz sana güveniyoruz. Ayrıca sarı saçlı harika olmuşsun çok güzel görünüyorsunuz Allah nazarlardan krusun.

  33. gamze ablacım bak görüceksin torunlarının bile doğum günlerini göreceksin allahın izni ile gücünü kaybetme allahın izni ile hersey güzel olacak sevdiğin atakanın aılen hep beraber çok guzel gunler gecıreceksınız atakanında doğum gunu kutlu olsun bu arada nıce saglıklı huzurlu anne babası ve sevenlerı ıle guzel yaslara…biz inanıyuoruz hersey cok guzel olucak az kaldı allahın ıznı ıle…

  34. Daha nice dogum günleri kutlayacaksınız böyle bir arada, mutlu, inanıyorum ben. Allah mutlulugunuzu daim etsin.

  35. CANIM BENİM ALLAH MUTLUĞUNUZU DAİM ETSİN İNŞALLAH. HEP BÖYLE GÜLÜN. ATAKAN’IMIN DA DOĞUM GÜNÜ KUTLU OLSUN.(ERKEN DE OLSA) NİCE DOĞUM GÜNLERİNİ HEP BİRLİKTE MUTLU BİR ŞEKİLDE KUTLAYACAKSINIZ ALLAHIN İZNİYLE. BEN İNANIYORUM. HEPİNİZ ÇOK GÜZELSİZİNİZ CANLARIM BENİM. HEP BİRLİKTE NİCE NİCE MUTLU YILLARA. ÖPTÜM.

  36. Canım kardeşim yine gözyaşları içinde okudum hissettiklerini.Sen mükemmel bir annesin.Senden o kadar çok şey öğrendimki ben.O kadar çok şey öğrettinki bize annelik adına,ve senden öğreneceğimiz daha çok şey var.Allahın izniyle ATAKAN ın 4. yaşınıda göreceksin 40. yaşınıda ben eminim.Siz hiç ayrılmayacaksinız.

    ATAKAN canımmm benim 3.yaşın kutlu olsun hep mutlu ol Yeni yaşında Allah anneni sana bağışlasın.

  37. HEP BÖYLE GÜL OLURMU GAMZE .MORAL EN GÜZEL İLAÇTIR.SEN UMUDUNU KAYBETMEZSEN BİR SAVAŞÇI GİBİ SAVAŞIRSAN İSTEKLİ OLURSAN YAŞAMAK İÇİN .İNAN BAŞARIRISIN .ÇOK GÜÇLÜ OL .HER SIKILDIĞINDA UMUTLUSLUĞA DÜŞTÜĞÜNDE AKLINA ATAKANA GELSİN EMRAH GELSİN .SENİ NE ÇOK SEVEN VAR .BAK .HEPİMİZİN AİLESİ OLDUNUZ .HEP AKLIMDASIN . HEP HEP GÖZÜMDEKİ DAMLASIN .GAMZE NE OLUR İYİLEŞ.YOKSA BEN ÜZÜNTÜDEN …..

  38. Gamze herkez, hepiniz mükemmel gözüküyorsunuz. Rabbim oğlunun nice doğum günü, başarı, evlilik pastalarını beraber kesmenizi nasip etsin inşallah. Sen mükemmel bir annesin gözlerindeki hayat ışığı hiç sönmesin inşallah. Dayan…

  39. tabikide goreceksiniz bir sonraki yili 10 yil sonrayi 30 yil sonrayi hepsini…yeterki Rabbime guvenin cikinca italya venediktede bir arkadasiniz var unutmayin tatile bekliyoruz mutlaka benimde 2 yasinda oglum var atakan abim gelsinde beraber oynayalim diyor :)))opuyoruzzzz

  40. çok güzel görünüyorsunuz… Bu mutuluk tedavinin iyi gitmesine yol açacak bence… GEri döneceksin evine temelli… hep böyle mutlu olacaksınız inşallah Gamze…

  41. Umarım bu gülümsemenizi ve tabiki umudunuzu hiç kaybetmezsiniz.. daha uzun daha sağlıklı daha dahadaha mutlu yaşlar diliyorum hepinize.. allah sizleri ayırmasın 🙂

  42. Gamze anneler güçlüdür. Onların yenemeyeceği şey yoktur. Siz daha nice seneleri hep birlikte kutlayacaksınız.

  43. Öyle duygulandım ki okurken.Ben de bir anneyim ve size tüm kalbimle dua ediyorum.Allah yavrunuzu sizden,sizi de yavrunuzdan ayırmasın.Sadece 4.yaş gününü değil,daha nice yaşlarını damatlığını onun da baba olduğu günleri göstersin size inşallah.Küçük prensin doğum günü kutlu olsun.

  44. Cok tatli ve cok akilli Atakan’in yeni yasi kutlu olsun simdiden.Oyle guzel fotograflar ki hepsi, bakmaya doyamadim.Siz guzel aile, hic ayrilmayacaksiniz ki! Gulen yuzun hep gulsun guzel anne, ne olur unutma,cok az kaldi kavusmaniza.

  45. Nice guzel yaslari olsun Atakan’in. Zaten onlarin dogum gunlerini bir gun kutlamak yetmiyor ki gamze eminim cok mutlu olmustur her pasta ufleme ayri mutluluk olsun ona. Insallah nice yaslarini yine boyle bir arada beraber kutlayin. Atakanin da senin de gozlerinizin ici boyle gulsun. Insallah gamze insallah olacak. Nice guzel dogumgunlerine…

  46. Allah sizi hiç ayırmasın.. hayatların en güzeli yaşayın inşallah.. dualarım, tüm Türkiye’nin duaları seninle Gamze.. kadın,erkek, genç, yaşlı hepimiz senden gelecek iyi haberleri bekliyoruz ve inanıyoruz. sen de inan ne olur..

  47. gamze anne güzel günler çok ama çok yakında çok az kaldı Allahım sizi hiç ayırmayacak göreceksin daha yapacak çok işin var biz seni örnek alıyoruz örnek annesin bize çok şey öğrettin ve öğreteceksin sen. çok güzel haberler alacağız yakında bunu canı gönülden hissediyorum ne olur sende umudunu kaybetme ne olur…

  48. Yüce Rabbim sizi hiç ayırmasın o gülen yüzlerinizi hiç soldurmasın canım benim iyiki doğmuş Atakan ve iyiki senin gibi gönlü sonsuz güzel bir annesi var. iyiki.

  49. gamzem canım arkadaşım yavrunun o mutlu tebessümü Allahımın izniyle hem annesi hem babasıyla sağlıkla bir ömür sürecek atakan hep böyle mutlu ve huzurlu olacak canım benim

  50. sevgili gamze , değil 4, 40. yaş gününde de atakanın yanında olacağına can-ı gönülden inanıyorum ve bunun için heeep dua ediyorum ; herkes gibi… sevgiyle , sağlıkla ve mutlulukla kal

  51. Her gün Rabbimize iltica edip O’nun yüce dergahına yöneldiğimizde her daim dua ettiğimiz.
    İlk rahatsızlığını duyduğumuzda fevkalade derinden üzülmüş bu rahatsızlığından bir an önce kurtulmanı Yüce Rabbimizden diledik.
    Şimdiye kadar üzüntünü buradan paylaşmaya hiç elimiz varmadı. Üzüntüden, rahatsızlığını duyduğumuzdan bu yana her gün sizinle yattık sizinle kalktık, amcam ve yengem sizi özellikle Atakanı bize öyle bir anlattı ki kendisini canlı göremesekte resimlerden ve sosyal paylaşım sitesinden gördük, dimağımızda o artık muhteşem bir çocuk olarak büyüdü, Hatta Atakanın bu tatlılığından mütevellit bu aileye nazar mı değiyor yoksa başka bir olumsuzluk mu söz konusu’ demiştik..
    Şimdi yeniden rahatsızlandığını teessürle öğrendik. Sevgili Gamze çocuğunun ve eşinin yanına öyle yakışıyorsun bir de bu ağır rahatsızlığının karşısında dimdik azimle öyle bir ayakta duruyorsun ki
    bu yüzden Akbaş camiasının medar-ı iftiharı haline gelmiş bulunmaktasın, Bir an önce sağlığına kavuşmanı, eşinin ve oğlunun evinin başına yepyeni bir dinamizmle gelmeni, Cenab-ı Erhamürrahimin’den niyaz eder, soydaşınız olarak acil şifalar diler, daha nice doğum günlerine nice evlilik yıldönümlerine birlikte ulaşmanızı. acı geçen bu günlerin önünüzdeki yıllarda tatlı bir anı olarak yad etmenizi temenni ederiz.

    • Her gün Rabbimize iltica edip O’nun yüce dergahına yöneldiğimizde her daim dua ettiğimiz.
      İlk rahatsızlığını duyduğumuzda fevkalade derinden üzülmüş bu rahatsızlığından bir an önce kurtulmanı Yüce Rabbimizden diledik.
      Şimdiye kadar üzüntünü buradan paylaşmaya hiç elimiz varmadı. Üzüntüden, rahatsızlığını duyduğumuzdan bu yana her gün sizinle yattık sizinle kalktık, amcam ve yengem sizi özellikle Atakanı bize öyle bir anlattı ki kendisini canlı göremesekte resimlerden ve sosyal paylaşım sitesinden gördük, dimağımızda o artık muhteşem bir çocuk olarak büyüdü, Hatta Atakanın bu tatlılığından mütevellit bu aileye nazar mı değiyor yoksa başka bir olumsuzluk mu söz konusu’ demiştik..
      Şimdi yeniden rahatsızlandığını teessürle öğrendik. Sevgili Gamze çocuğunun ve eşinin yanına öyle yakışıyorsun bir de bu ağır rahatsızlığının karşısında dimdik azimle öyle bir ayakta duruyorsun ki
      bu yüzden Akbaş camiasının medar-ı iftiharı haline gelmiş bulunmaktasın, Bir an önce sağlığına kavuşmanı, eşinin ve oğlunun evinin başına yepyeni bir dinamizmle gelmeni, Cenab-ı Erhamürrahimin’den niyaz eder, soydaşınız olarak acil şifalar diler, daha nice doğum günlerine nice evlilik yıldönümlerine birlikte ulaşmanızı. acı geçen bu günlerin önünüzdeki yıllarda tatlı bir anı olarak yad etmenizi temenni ederiz.

  52. Allah size bu güzel aileye nice güzel sağlıklı seneler nasip etsin, yakışıklı oğlunla nice keyifli doğum günlerine inşallah. Dualarım hep sizinle.

  53. Bloğunuza ilk kez girdim, oğlunuz çok yakışıklı, maşallah…
    Allah; size ve tüm sevdiklerinize sağlıklı, uzun ömür nasip etsin.
    Çok güçlüsünüz, sakın vazgeçmeyin, moralinizi yüksek tutmaya çalışın. Ben çok kısa bir süre sonra çok iyi haberler alıcağınızı hissediyorum. İnancınızı kaybetmeden sabredin.
    Bu mutlu aile fotoğraflarınız inşallah uzun yıllar boyunca çekilir, oğlunuzun nice yaşlarını ve damatlığını görürsünüz…

  54. Ey güzel Allhım sen herşeye kadirsin şifa kaynağısın.Müminin mümin kardeşine yaptığı duaların kabul olacağını biliyor ve senden hiç tanımadığımız Gamzenin iyileşmesini istiyoruz canı-ı gönülden.Rabbim sen o yavrucağı annesiz bırakma acı allahım.Gamze ağlayınca ağlayıp sevinince bizde seviniyoruz.Yüce rabbim bu yapılan güzel duaları güzel kulun gamze ve atakan başta olmak üzere kabul eyle şifanı gönder rabbim.Gamzenin duaları kabul olsun evladından sevdiklerinden ayrılmasın.Hiç tanımadan ve tanımanın da mümkün olmadığı bir kardeşimiz için dua ediyoruz.Allahım sen bizim aciz kullarını sevindir rabbim.Amin
    Gamze ağlama, moralini bozma, bizide ağlatma allah dualarımızı kabul etsin.

  55. küçük atakan’ın tatlı yüzündeki gülüşü hiç solmasın… dilerim nice yaşlarını, nice güzel günlerini hep anneciği ve babacığıyla beraber kutlasın…

  56. Herşey güzel olacak.
    değil 4, daha 44’lerini göreceksiniz inşallah mutluluk, sağlık ve huzurla

  57. Sevgili Gamze Anne, annelerin en iyisi, en mükemmeli,

    Seni hiç tanımıyorum ama bütün acılarını senin kadar olamasa bile bütün içtenliğiyle yaşıyorum. Benim de Atakan ile yaşıt bir oğlum var. Ona her baktığımda aklıma sen geliyorsun. Bu kadar güçlü bir anne olduğun için kendinle gurur duymalısın. Eminim oğlun da ileride seninle çok ama çok gurur duyacak.
    Atakan, doğum günün kutlu olsun. Allah daha nice senelerini göstersin, annen ve baban ile beraber…
    Sizleri çok seviyoruz. Allah şifa versin. Bir gün bütün bunları bir anı olarak hatırlamanız dileğiyle…

  58. “Eğer bir gün dünyaya ait çok büyük bir derdin olursa,Rabbine dönüp “Benim büyük bir derdim var” deme!Derdine dönüp BENİM ÇOK BÜYÜK BİR RABBİM VAR” de. Bu sözü duyunca hemen aklıma sen geldin ve paylaşmak iştedim Gamze.Ne güzel bir söz.Allah tan ümit kesilemeyecegini gösteren ne güzel bir söz!!! Gecemde gündüzümde süreki aklımdasın.Rabbım dualarımızı bosa cıkarmayacak insaallah.Gün doğmadan neler doğar.Sen moralını yuksek tut yeterkı.Sevgilerimle.İstanbuldan Demet.

  59. 😦 İçim acıdı.. Rabbim tüm hastalara acil şifalar versin. İnşaALLAH 44. yaş gününü bile görürsün (amin)

  60. Merhabalar
    Ben ABD`de de yasiyorum. Gecen sene benim hocam da (kendisi Radiation Oncology`de prof) sizinle ayni hastaliga yakalanmisti. Kendisi cok zor bir surecten gecti ama simdi iyi cok sukur. Sizinle ilgili burda ne yapilabilir diye biz haddimize dusmeyerek arastirma yaptik. Eger musait oldugunuzda benimle baglantiya gecebilir misiniz? Ismim ve email adresimi gonderiyorum.
    Allah yar ve yardimciniz olsun.

  61. Canımm çok güçlü ve güzel görünüyorsun Allahım sana şifa versin.
    Atakan, nice mutlu yıllara !

  62. gamzecim çok güzel görünüyorsunuz…atakan çok tatlı.allah ona uzun ömürler versin…rabbim seni oğluşunun başından eksik etmeyecek…moralin ne kadar önemli olduğunu nolur unutma…umudunu yitirme lütfen…kolay değil biliyorum bunları yaşamayan birinin ağzından duymak ama güçlü olmak zorundasın…tüm bu sıkıntılar ardında kaldığında bu cefaların sefasını süreceksiniz…saçların harika görünüyor…sarı çok yakışmış…peruk olduğunu diğer yazılarından öğrendim…kendi saçın zannettim boyattığını düşündüm…seni çok seviyorum…her gün dua ediyorum…allah bu duları geri çevirmez…oğlundan ayırmayacak seni…bunu tüm samimiyetimle ve maneviyatımla söylüyorum…sen yeter ki moralini yüksek tut ve bu işi bitireceğine yürekten inan…allaha emanet ol…öpüyorum.hale ulu

  63. allah acil şifalar versin…silinip gitsin olumsuz olan ne varsa içinizden, bedeninizden, hayatınızdan…yavrunuzla, ailenizle hayırlı,sağilıklı,mutlu, uzun bir ömür inşaallah….saçlarınız çok güzel bu arada,renk de yakışmış:)

  64. Allah şifalar vericek ve sen bu kötü günleri atlaticaksın Gamze, bu dünya sınav yeri, sen de bu sınavı geçiceksin. Hiç şüphem yok..

Bir Cevap Yazın

