Teşekkürler, KARAKARTAL

Standard

Teşekkürler Beşiktaş camiası, teşekkürler Murat ÇELİK… İmzalı formanız evimize neşe kattı. Atakan formayı giymeden topa ayağını sürmez oldu. Kök hücre bağışının önemi konusunda duyarlılığınızdan dolayı, insan hayatını kurtarmanın sadece bir tüp kanla yapıldığını siz Beşiktaş camiası ve Beşiktaş taraftarlarının verdiği destek biz hastalar için çok önemliydi.

Murat ÇELİK sesimizin çıkmasına, gücümüze güç kattığı için sonsuz teşekkürler,

Hayat kurtarmanın, acının, taraftar renginin olmadığınıda Türkiye’ye gösteren tüm takımlarada sonsuz teşekkürler,

Bu yapılanlar, gösterdiğiniz çabalar ilik bekleyen tüm hastaların şifası olsun inşallah…

SAĞLIKLA KALIN, SEVGİLER…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

22 responses »

  1. Çok güzel görünüyorsunuz maşallah. Atoş çok mutlu allah daim etsin. Allah ayırmasın sizi. Hep böyle sevgi dolu sevinçli gülen gözleriniz olsun.

  2. Gamze Abla, Sarı saç inan o kadarr çok yakışmış ki … İnan ki teselli değil annem gördüğünde bende boyatsam Gamze kadar yakışır mı dedi :)) …. Gözlerin o kadar içten gülmüş ki güzell günlerin başlangıcı diyelim bu gülümsemeyee ve daha dahaa nice güzell günlere…..

  3. gamzecim cok yakışmış siyah beyaz sizlere. evladının gülümsemesi dünyaya bedel birsey. benimde oğlum var atakandan 8 ay küçük bizde beşiktaslıyız ama bizim formamız yok :(( cok süper cıkmışsınız bende oğluşuma alcam… allah nazarlardan saklasın cok güzel bir ailesiniz. atakanın pozları süper ya maşallah. ayagınız topta olan poz cok hoşuma gitti yerim ben onun bakışlarını.sevgiyle huzurla mutlulukla en önemlisi saglıkla kalın :)))

  4. Maşallah Allah nazarlardan saklasın.Her resimde ayrı bir güzel çıkıyor Atakan.Formalarda çok yakışmış.Allah sizi birbirinizden hiç ayırmasın,sağlıklı uzun ömürler versin..

  5. Atakan nasil yakismis sana o forma oyle 🙂 deli anneye katiliyorum her sene yenilenmek nasil olsun bu pozlari insallah. Harikasiniz Gamze harika

  6. ATAKANNN yerim seniii.Çok tatlısın kuzum benim ben hiç senin kadar yakışıklı bir kartal görmedim maşallah sana.Allah seni annenden ayırmasın canım benim o güzel gözlerin hep gülsün böyle olurmu..

  7. Ne kadar tatlı oğlun var maşallah.Resimlerden nazar değecek diye korktum.Ve ne kadar şanslı senin gibi bi annesi var. Rabbim Atakan ı annesinden,sevdiklerinden ayırmasın,yüzü hep gülsün İnşallah..Allahım şifalar versin sana ve tüm hastalara..

  8. Sevgili Gamze hikayeni yeni okudum ve çok etkilendim ,hemen 20 mart salı günü İbni Sina hastanesine gidip Donör olmak için kan verdim,inşallah sana yada ilik bekleyen diğer kişilere can olur..Allah seni Atakanına ve sevdiklerine bağışlasın acil şifalar dilerim.
    Siz ne güçlü ve ne güzel bir ailesiniz hayran oldum hepinize;dünyalar tatlısı Atakan’a ,senin ışıl ışıl gülen gözlerine,eşinin yürekli sevgisine,ailenin metanetine…
    ALLAH sizi hiç ayırmasın ve beraberliğinizi daim etsin…Sevgiler…

  9. çok tatlısın atakan Allahım anneni sağlıcakla sana kavuşturacak inşallah yavrum gülen yüzünüz hiç solmayacak.Allahın izniyle gamze Allaha emanet ol.

  10. Gamze Adapazarında yaşıyorum burada kan verebileceğim bir ilik merkezi yok ve araştırdım Ankara kargoyla alıyoruz dedi.Bugün kan aldırdım ve kargoya verdim 24 saat içinde götürecekler.Ve tüm kalbimle söylüyorum her gece dua ediyorum umarım benim kanım uyumlu çıkar da sana ilik verebilirim. Seni tanıyalı 2 ay kadar oldu.Benim de bir oğlum var adı Can ona baktıkça Atakanı düşünüyorum.Değil seni kaybetmesi hastanede yatma durumunda senden ayrı kaldığı gecelere bile içim yanıyor.Daha önce LÖSEVde gönüllü olarak çalıştım bu durumu iyi biliyorum.Sana gerçekten şifa diliyorum ve eğer maddi manevi senin için yapabileceğim bişey olursa lütfen bana mail at adım ONUR fakat bayanım:) bunu da belirtmek istedim kendine çok iyi bak

  11. güzeller sahnede…Allahım ne kadar güzel güldürmüş sizi ,inşallah da aynı şekilde güldürecek.Maşallah size, çok güzelsiniz.Rabbim Atakanın gülen yüzünü soldurmasın ve kötülüklerden korusun.

  12. süpersinizzz..ama en süperiniz yakışıklı küçük kartal atakan 🙂 mutluluğunuz daim olsun..

Bir Cevap Yazın

