SABIR ÇOK ACIDIR AMA, MEYVESİ ÇOK TATLIDIR

Standard

Sabrediyorum, umudumu yitirmiyorum ne kadar içim yansada ayrılık anında rabbim bana anne olarak öyle bir güç verdi ki, Atakan’ın gözünde son kez ağlayarak hatırlanmamak için, yutkuna yutkuna tuttum kendimi… İçime akıttım bütün gözyaşımı.

O an annem, babam, kardeşim ve eşim benim kadar güçlü değillerdi. Her kemoterapinin bir risk olduğunu bildiklerinden, ya Gamze’yi son kez görüyorsak, acısını yaşadılar ayrılırken… Koklaya, koklaya öptüm defalarca annemi-babamı ama doyamadım, onlarda bana doyamadılar. Silin gözyaşlarınızı, Allah size kuvvet versin dedim attım sağ ayağımı evden dışarı. Ömrümüz yettiği sürece Atakan önce Allaha emanet sonra bize sen hiç merak etme dediler. Onu merak etmiyorum, içim benim evladıma duyduğum hasretlikten yanıyor annem dedim. Arkamı dönemedim bir daha, asansörün önüne geldim kapısı açıldı, titreyen, halsiz, dermanı olmayan bacaklarımın üstüne çöktüm… O sırada boşaldım, daha fazla tutamadım kendimi haykırdım resmen, yüreğim yanarcasına, yakardım Rabbime beni toprak altına koyma diye. Ayaklarım geri geri giderken, eşim girmiş koluma, çoktan valizler yerleşmiş arabaya beni nereye götürüyorlardı iyileşmeye mi, yoksa sevdiklerimi bir daha görmemek üzere ayırmaya mı… Arabaya binmeden balkonumuza baktım annem, babamın kucağında Atakan hepsi bana baktılar son kez avazım çıktığı kadar bağırdım… Oğlum, canım yavrum Atakan seni çok seviyorum gelicem annem bekle, dayan dedim… Bindim arabaya sürekli tekrar ettiğim tek şey arabada Allah’ıma yalvarıp beni toprak altına koyma, ayırma beni yavrumdan, sen yanımda ol tedavim sular seller gibi aksın gitsin, kökten halledelim bu hastalığı diyerek yalvarırcasına dua etmek oldu… Yandı bağrım yine, gülen yüzümü evde bırakmıştım, hızla uzaklaştırıyorlardı beni… Elimde oğlumun zıbını koklayıp ağladım, koklayıp ağladım. Başka birşey yapamadım ayrıldım yine oğlumdan.

Ayrılmadan bir gece önce hazır olsun valizler dediler, ne zaman çağıracakları belli değildi. Halamla annem valizleri hazırlarken Atakan’ı tutmaya çalıştım görmesin diye odasında oyun oynayarak oyalamaya çalıştım. Ama gördü valizleri hemen sordu nereye gidiyorsunuz, kim gidiyor diye… Büyük adam gibi aldım karşıma biraz konuşalım mı dedim.

Ben seni çok özlediğim için öğretmenden izin alıp gelmiştim hatırladın mı, aslında kursum bitmemişti sırf sana aldığım oyuncakları götürmek istiyorum Atakan’a dedim öğretmenime o da tamam git ama bir hafta sonra tekrar kursa gel Gamze dedi bana annecim. Şimdi bir hafta doldu gitmem gerekiyor bu arada babanıda kursa çağırdılar Atakan’cım beraber gidicez biliyomusun dedim, yutkundum boğazımdan aktı sanki o an gözyaşlarım ama oğluma hissettirmedim, ses tonum gayet iyi, hatta biz yokken dedesiyle, dayısıyla, anneannesiyle yapacağı şeyleri özendirerek anlattım canım oğluma… Ben anlatırken tüm bunları o da odasında uzanmış yere, bana bakmadan arabalarıyla oynuyor. Oyun oynadığına bakmayın gizli gizli dinliyor beni. Ben sustum içimdeki yangını dışarı gözyaşı olarak akıtmamak için tekrar derin bir nefes aldım. Anlaştık mı annecim diyecektim ki, asla gidemezsin dedi gözlerime bakarak, ama Atakan dönüşte sana istediğin tüm oyuncakları alıcaz dedim. Tamam sen git o zaman ama babam gidemez dedi. Çocuk alışmış benim yokluğuma resmen, anne dediğin şey kursa gidip günlerce gelmeyen, gelincede alır eline üç-beş oyuncak kandırır minik yavrusunu. Bu mudur annelik, bu değildir annecim annelik, ama dayan annem dayan. Ama sana çok oyuncak almak için babanında gelmesi gerekiyor dedim. Saymaya başladı istediklerini… Sağol oyuncak minnettarım sana, ne zaman başımız sıkışsa sen yetişdin imdadımıza…

Günlerden Cuma 23 Mart 2012 sabah ateşim 38.4 eyvah dedim nasıl olur, biraz gizledim ev halkından ama bedenim daha fazla gizlememe izin vermedi. Yataktan kalkamaz haldeyken Atakan uyanınca tüm gücümle oynadım yine oğlumla hiçte çaktırmadım ona. Güzel bir kahvaltı, taze sıkılmış meyve suyumuz mevsim meyvelerinden vitamin depomuz masada, gülen yüzümüz yanımızda ohhh daha ne isterdim, herşey süper o an ateşi felan düşünmemeye çalışıyorum. Hayat ne güzel değer bilene. Anını yaşayana ben bir hafta boyunca oğlumun yanında anımı yaşadım.

Derken eşim doktorumu aradı durum değişti hocam dedi. Ben oh Pazartesi gideriz heralde diye içim çok rahat. Hoca hemen gelin demiş. Öğle saatiydi uçak bileti 15:10’da idi.

Girdim tuvalete çöktüm klozetin üstüne sadece sildim, durduramadığım gözyaşlarımı, annem tuvaletin kapısında yapma yavrum döneceksin evine diyerek hıçkırıyor… Hıçkırık seslerimiz anneminkiyle karışıyor. İkimizinde içi çok yanıyor… İkimizde evlat diyoruz başka bir şey demiyoruz. Babam salonda hıçkırıyor, eşim diğer banyoda… Canım oğlum herşeyden habersiz kaybettiği arabasını arıyor odasında.

O an annem Gamze, Atakan geliyor dedi. Derin bir nefes aldım tekrar sildim gözyaşlarımı çıktım tuvaletten.

Annecim arabamı bulamadım yardım eder misin bulmama, Aaaaa tabiki tatlım gel bakalım acaba nerdeymiş bu araba, hay aksi Guidoooo nerdesin çık ortaya, seni gidi Guidoooo saklanma bizden diyerek arabayı aradık oğlumla o an yine düşündüm bu ses tonunu ağlarken gülmeye, neşeli ses tonuna çevirmeyi anneliğin gücü veriyordu bana sağol Allah’ım.

Saate baktım, Eşim yirmi dakikamız var dedi. Ağlamadım bu yirmi dakikada Atakan’ı ne kadar çok öpüp, koklayabilirim acaba diye düşündüm. Çizgi filmi gel kucağımda seyret annecim dedim, ÖPTÜM, KOKLADIM, YUTKUNDUM, DERİN NEFES ALDIM… ÖPTÜM, KOKLADIM, YUTKUNDUM, DERİN NEFES ALDIM… ÖPTÜM, KOKLADIM, YUTKUNDUM, DERİN NEFES ALDIM… ÖPTÜM, KOKLADIM, YUTKUNDUM, DERİN NEFES ALDIM… ÖPTÜM, KOKLADIM, YUTKUNDUM, DERİN NEFES ALDIM… ÖPTÜM, KOKLADIM, YUTKUNDUM, DERİN NEFES ALDIM… ÖPTÜM, KOKLADIM, YUTKUNDUM, DERİN NEFES ALDIM… ÖPTÜM, KOKLADIM, YUTKUNDUM, DERİN NEFES ALDIM…

Tekrar tekrar yirmi dakika içinde aynı şeyi yaptım, kulağıma bir ses geldi zaman geldi, hadi dediler…

Kapının önünde bir hafta boyunca, ben mikrop kapmayayım diye benden uzak duran annem-babam yoktu. Defalarca beni öpmek, sarılmak isteyen annem-babam vardı.

Anne gitme ne olur dedi, bu kurs daha kısa sürecek Atakan’cım merak etme dedim, seni çok seviyorum canım oğlum diyerek attım sağ ayağımı evden dışarı. Yığılmak üzereydim yere; eşimle, canım kardeşim girdi koluma bir daha dönüp arkama bakamadım. Sonrası asonsöre binişim, haykırışım, ümitsizliğim, arkamda kalan gözü yaşlı ailem, oğlum hepsi yerle bir oldu sanki…

Yine ayrıldım yavrumdan, canımdan, kanımdan, umudumdan, yaşama sevincimden. Peki ya Atakan o da hem annesinden, hemde babasından ayrılmıştı nasıldı acaba, neler hissediyordu iç dünyasında minicik kalbi…

Peki ya şimdi nasılım sabrım daha kuvvetli, sizlerden gelen bir yorumu tekrar ediyorum sürekli içimden kendimi telkin etmek için;

SABIR ÇOK ACIDIR AMA, MEYVESİ ÇOK TATLIDIR…

O tatlı meyveyi ailece yiyecek güzel günleri düşünüyorum.

SAĞLIKLA KALALIM, DUALARINIZIN YANIMDA OLMASI DİLEĞİYLE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

57 responses »

  1. okurken içimden bişeyler koptu sanki bebeğini arkanda bırakıp çıkıp evden gitmene…

    gerçi, sana mı daha çok üzüldüm, yoksa anneciğine mi, bilemedim… o senin hastalığına mı yansın yoksa da senin yüreğinin yangınına mı…

    iyi olacaksın ve bebeğini büyüteceksin hayırlısıyla… yüzlerce, belki binlerce anne, bunun böyle olması için hergün dua ediyoruz… inan başaracaksın :))

  2. Rabbim Sana Öyle Bir Güç Kuvvet Versin Ki,Eskisinden Daha Sağlıklı Olarak Dön Yavruna,Ailene…Yazını Okurken Ağlamamak Elde Değil,Bende Anneyim…Rabbim Seni Evladından Ayırmasın…Dayan Gamze,Yavrun İçin,Eşin İçin,Sevdiklerin İçin Dayan…Geçecek Bu Günler…Sen Güçlü Bir Annesin,Biz Senin Bu Kötü Günleri Atlatacağına İnanıyoruz…Dualarımız Seninle,Rabbim Yar ve Yardımcın Olsun…

  3. Gamzecim sen iyisin aslında ne olursun buna inan! Herşey aslında kalbindeki inançta.
    İnanıyorum adım gibi biliyorum bu günler geçtiğinde hepsini tek tek unutacaksın, Atakanınla birlikte geleceğe birlikte gülümseyeceksiniz…

    Ne olursun inan “Ben iyiyim hepsi geçti ” yalvarıyorum sana…

  4. ne güzel yazmıssın kıyamammm sana içerde oğlum uyuo gittim yanına ve dedimki ne olur annem sen bi meleksin gamze teyzen için dua ett allah onu atakandan daha çok sevmesin..ne olur gamze ne olursun sabret herşey çok gzüel olcakkkk..

  5. ah Gamze gerçekten bana da öyle geliyor,evet sıkıntılı günler ama geçecek insallah.inanıyorum buna tüm kalbimle.süreklidaua da ediyorum çabuk geçsin Alalhım diye.Rabbim senin, ailenin,minik yavrunun sabrını arttırsın insallah,çabucak geçsin bu zamanlar.

  6. canım Gamzecim sen çok güçlüsün ve emin ol Allah ım dularımızı kabul edecek.
    Ve bize söz ver bu sıkıntılar tamamen geçtiğinde Atakan la bizi de buluşturacaksın bende yemek istiyorum o yanaklardan..Allah seni yavruna ve ailene bağışlasın canım benim ben seni çok seviyorum o güzel gamzeli yüzün hep gülsün… güçlü ol ve inançlı ol demek kolay biliyorum ama sen bunu yapabilecek kadar güçlü olduğunu gösterdin biraz daha dayan… dularım seninle…

  7. Gamze, mahvettin beni yine, Allahim seni insallah o dunyalar guzeli ogluna bir daha kopmamak uzere kavustursun insallah. Yuzbinlerce insan bunun icin dua ediyor sana, inaniyorum ki bu dualar cok guzel bir sinerji olusturacak ve Allah once senin ve ailenin sonrada butun dua edenlerin dualarina karsilik verecek.

  8. ALLAHIM AYIRMASIN SİZİ…bundan sonra hep beraber,hep sağlıklı olmanızı diliyorum ALLAHTAN..DUALARIMIZ SENİNLE GAMZECİM..

  9. inşallah,Allah dualarını kabul etsin canım,annene evladını,oğluna annesini bağışlasın.

  10. gamzecım nekadar guzel yazmıssın bende bı anneyım 1 yasında evladım var her okudugumda satırlarını gozume mınık melegım geldı.Rabbım sana guc kuvvet versın ve sağlık.Ben ınanıyorumkı bukadar caba bosuna gıtmıcek sende yazdıgın gıbı sabrının meyvesını alıcaksın suanda kendını bı sınavda oldugunu dusun ve bu sınavı sabrın sayesınde basarıyla gecıceksın.Gecıncede butun gunler ve geceler oglusun esın ve senın ıcın olucak.O mınık meleğine ıyılesınce bol bol opup koklucaksın ve yanına yatıp sarılıcaksın.ve ınan yasadıgın bu acıları hıc hatırlamıyacaksın.Butun dualarım senınle nolur sende uzme kendını …senı sevıyoruz artık hayatımızda onemlı bı yere sahıpsın..

  11. Ne anneyim, ne anneliği bilirim ancak kalbi olan ve senin hikayeni bilen herkes gibi tüm kalbimle iyileşmeni ve biran önce küçük tatlı yuvana küçük tatlı oğluna kavuşmanı diliyorum. Üzülme herşey geçecek yıllar sonra bugünleri gülümseyerek anlatacaksın aslan parçası oğluna.

  12. gamzem sen nekdar güçlüsün biliyosun bak bizlere bile güç kuvvet sabırı öğretiyorsun sen bilmeden herkese ders veriyorsun hep iş hep vesvese ama bunları okuduğumuzda hayatın ne kadar tatlı olduğunu anlıyoruz bir ailesinin yanındaolması insanı ne kadar mutlu ediyor demi ama canım bak bu kursuda geçeceksin atkana ailene daha çok vakit ayırıp ömür boyu mutlu olacaksın sabret gamzelim dualarım seninle…………

  13. Allah kabul tcek dualarını,dualarımızı.Atakan kavuşacak anneciğine doya doya yaşayacaksınız.yüreğimzi hep seninle

  14. gamzecım canım benım atakana bu güçle öyle hızlı kavusacaksın ki hersey ama hersey cok güzel olacak bu sabrın sonu atakan demek ve sen bunu basaracaksın canım arkadaşım

  15. Az kaldi Gamze azicik daha sabir Allah sizi birbirinize bagislayacak kaldiginiz yerden devam edeceksiniz butun yutkunmalar aglamalar sona erecek soz 🙂 arkanda binlerce ana’nin duasi ve iyi dilekleri var unutma sakin ve moralini yuksek tut.

  16. Allahım atakanla sizi ayırmasın çok dua ediyorum inancınızı nolur yitirmeyin hersey çok güzel olacak
    Benim de 4 yasında oğlum var iyi olacaksınız bulusucaz cocuklar oyniycak biz sohbet edicez sizi tanımadan yakin arkadasım gibi hissediyorum sevgiler

  17. Sevgili Gamzeciğim;isminle hitap ettim yaşım sanırım annen yaşlarındadır.yani seni kızım olarak kabul ediyorum izninle atakan da torunum.Ben 2 kalp ameliyatlı halen kalp yetmezliği olan ve 3.kez ameliyat kararı çıkan hemcinsinim .biz k adınların öyle geniş bir yüreği varki Allah bize bu özelliği lutfetmiş.Erkekler bizim gibi dayanıklı değil,doğum da işte kadına verilmiş bir lutuf.seni ilk günlerden beri yakından takip ediyorum izmirdeyim ama çok hastaydım 9.eylül hast.ne gelemedim ama bütün kalbim ve dualarım seninleydi hala da hem sana hem kendime hep duadayım .inanıyorum ki ikimizde
    turp gibi olacağız .işte o zaman seni ziyarete geleceğim ve atakanı mıncıklamak istiyorum çok şeker Allahım seni ona onu da sana bağışlasın ,çok başını ağrıttım gamzeciğim en kısa zamanda güzel haberlerin geleceğine eminim.seni tüm kalbimle kucaklıyorum sağlıcakla kal .en kısa zamanda görüşmek dileği ile çokkk öptüm ama maskeli )))))))))))))çünki bana da öpüşme yasak mikrop almamak için maske takıyorum))))))))

  18. Sevgili Gamze; inanmak en büyük güç sanırım. Ne olur inancını hiç kaybetme. Kursun bitecek ve oğluna kavusacaksın, ben buna tüm kalbimle inanıyorum.
    dualarım seninle.

  19. Allahım seni yavruna yuvana bağışlasın sizi hiç ayırmasın dualarım senınle olacak gamze

  20. Gamzeanne Allah seni sevdiklerine bagislasin. Anne olarak o yüregindeki yangini cok güzel dile getirmissin, icimi acittin. Acil sifalar diliyorum sana.

  21. Sevgili Gamze tanımadan tanıdım seni,
    Ailemde benzer hastalıkları deneyimlemiş biri olarak şunu söylüyorum.Yaşamı,yaşamayı seçen herkes bu hastalıktan kurtuluyor. Sen de yaşamı seçiyorsun,oğlunla yaşamayı. Alternatif tedavilerle desteklemeyi dilersen,bu konuda çok güvendiğim, sevdiğim bir şifa veren arka
    daşım var.Facebook sayfamdan bana mesaj at lütfen ilgileniyorsan.
    Ve tüm kalbimle dua ediyorum oğlunla sağlıklı mutlu nice yaşlar geçirmen için…

  22. allah yardimcin olsun cnım.ınan okurken bende yaşadım sanki ALLAH SABIR VERSIN CNIM SGLCKla kal

  23. Allah kimseye kaldıramayacagı acıyı vermezmıs, cok dogru soyledın kı sabır acıdır ama meyvesı cok tatlıdır, atakanın dogumunu dusun, kım bılır ne kadar acı cektın ama bak sımdı senın butun dunyan o oldu 🙂 hepımız ınanıyoruz sen bunu da basarıcaksın yeter kı ınan 🙂

  24. canım benim lütfen üzülme evladına kavusacaksın inşallah milyonların duası var senın üstünde unutma yer gök dua ile Rabime güven ümitsizlige düşme ne olurr çok öpüyorumm

  25. canım umudunu ve sabrını yıtırme allahın ıznıyle sen ATAKANINA esıne veaılene kavusacaksın bıraz daha sabır sabrın sonu selamettır yalnız degılsın dualarımız vebızler senın yanındyız herzaman aglayarak cıktım dedıgın evıne gulerek doneceksın ınsallah

  26. Gamzecim ne olur moralini yüksek tut senin için atakan için o kadar çok dua ediyorum ki inşallah Allah ım kabul eder.Kalbim dualarım seninle….

  27. hangi ananin yüregi dayanir bu yaziya..su anda bile göz yaslarima hakim olamiyorum bunlari yazarken. “Allah´im diyorum ne olur ayirma bu yavrucagi Annesinden, ne olur Allah´im Gamzenin ve onun gibi hastalarin acil sifasini ver” tüm yüregimle kucakliyorum seni, dualarimda unutmayacagim seni insallah kardesim..unutmayalimki yer gök dua. Allah´im ömrüne ömür katsin yalniz sunu hicbir zaman unutma “Kanserden ölenler sehit´dirler kardesim”. Rabbim her animizin kiymetini bilenlerden eylesin insallah.. Allah´a emanet
    yasemin gazioglu / Almanya

  28. Yazınızı gozyaslarıyla okudum benımde 16 aylık bır oglum var ve bırtanede yolda hamıleyım sızı cok ıyı anlıyorun ben doguma gıdecegım gunu bıle dusunup korkuyorum bana bırsey olurda ogluma doyamazsam dıye ALLAH INSALLAH sızıde yavrunuza bır an once kavusturur saglıkla sızı duydugumdan berı cok agladım keske elımızden bırsey gelsede yapsak ama dualarım sızınle Rabbım sızı bıranonce saglıgınıza ve yavrunuza kavustursun INSALLAH emınımkı saglıkla Atakan ‘ ı kısa zamanda kucaklıyacaksınız hemde hıc ayrılmamak uzere dılım dondugunce ıcımdekılerı anlatmaya calıstım ıns bıranonce saglıklı guzel ve Atakan’la beraber mutlu haberlerınızı alıcaz. Allah ‘ a emanet olun. Dualarımız sızınle

  29. Gamze Abla merhaba , sen tüm Türkiyenin umudusun sen okadar güzel okadar içten bir annesin ki sen okadar iyi bir eş okadar iyi bir evlatsınki ve Atakan senin gibi bir annesi olduğu için okadar şanslıkı sen melek olmalısın o kadar sevdim ki ki seni ablacım seni tanımadığım halde , okadar isterdim ki sennle tanışmayı , yazdıklarını okurken kendimi tutamıyorum daha ilk satırda başlıyor göz yaşlarım ben inanıyorum Gamze abla sen iyileşiceksin sen herkesin umudu olacaksın ama sana yalvarıyorum Gamze biraz daha sabret yalvarıyoorum ben senin için elimden gelen herşeyi yapıcam herşeyi söz veriyorum .Allah yardımcın olsun ablacım Allah sana acil şifalar versin inşallah en kısa zamanda iyileşiceksin herkece duamdan seni eksik etmiyorum ablacım .. Acil şifalar diliyorum RABBİMDEN

  30. Yine çok ağlattın beni Gamzem Rabbim peygamber sabrı versin ve dünya tatlısı yavruna bir an evvel sağlıkla sıhhatle kavuşmanı nasip etsin.Dualarımız seninle Allaha emanet kal.

  31. Sevgili Gamze
    Yakunda guzel haberlerle doneceksin ve sen de sasiracaksin bu kadar cabuk olduguna. Azicik daha sabir.

  32. Pazartesı sabah 7 de ıse gıderken okuyorum yazdıkların anayım bende gozumdekı yaslara kalbımdekı agrıya engel olamıyorum lutfen guclu ol hıcbırımız anlayamayız tam ama anneler bırbırını hısseder dualarım sen ve Atakan ıcın Allah evladına bagıslasın guzel kadın sevgılerımle

  33. Hayırlı haberlerle dön yavruna kavuş inşallah,bu gidişin kısa sürer yavruna hemencecik kavuşursun umarım.Allah yardımcın olsun.İnsan kitleniyor konuşacak söyleyecek şey bulamıyor.

  34. gamzecim sen bikere bastan şanslısın.kıyıda köşede o kadar cok hasta varki kimse onların sesini duymuyor kendilerinden baska. bak seni türkiyenin heryerinden tanıyanlar var ve hergün senin için dua ediliyor.lütfen sende önce ailen için sonra bütün bu insanlar için coooook kuvvetli ol. sadece iyi olacagını ve oğluna kavusacagını düşün.ogluna ufak tefek pembe yalanlar söylediğin için üzme kendini.cocuklar cabuk kanarlar.benimde oğlum var bi aglıyor bakıyorsun bi anda o aglama gitmiş gülücükler sacıyor. hep birşeylerle oyalıyoruz cocukarımı.yani demek istediğim atakana tabikide oyalamamak için yapıyorsun bunları.kendini bunun için suçlu hissetme.sen okudugum kadarıyla muhtesem bir annesin ve bizlerede cok güzel ders veriyorsun.inşallah yazdıklarımda kendini kötü hissettirecek birşeyler yoktur. son olarak sen güçlü kuvvetli olursan kendini bırakmazsan iyileşecegine inanıyorum ve iyileşince sesi duyulmayan bircok hastaya yardım edeceğini biliyorum. inşallah bian önce iyileş ve yavruna kavuş.

  35. Atakan anneni sana olan sevgisi kurtaracak ve geri getirecek. Dualarımız seninle Gamze

  36. Allah sana ve tüm hastalara acil sifalar versin.Rabbim bizleri evlatsız evlatlarımızı bizsiz bırakmasın Allah genç acısı vermesin.

  37. Sevgili Gamze, güzel anne…..

    Öyle güzel ve içten anlatmışsınki duygularını, seninle birlikte oradaydım sanki.Sana teselli sözleri yazmak istemiyorum.Sadece geçeceğine inan.Sadece oğluna değil kendine, hayatına da kavuşmana az kaldı inan bana.İçindeki sevginin gücüyle yeneceksin bu savaşı.

    Yazmaya devam etmelisin bence.Paylaşki bizlerle azalsın üzüntün..Alalım biraz senden acılarının acısını.Alalımki hafiflesin…

    Sevginin gücü seni sağlığına kavuşturacak Gamzecim.Yeterki inan buna….Sevgiyle kal….

    Senden gelecek güzel haberler dileğiyle…..

  38. Sabır evet Gamzecim sabır, Allah sana bu sabrı veriyor verecek, temelli yavruna sevdiklerine kavuşacaksın Allah’ın izniyle. Biz yanındayız, her gün ama her gün dualarımda sen de varsın, donör lük için kan verdim ben de umarım faydam olur, senin yanındayız canım, Allah sağlıkla mutlulukla tedavini sonuçlandırsın inşallah, gücün hep yerinde olsun inşallah.

  39. Gamze Abla, ”Artık İyiyim, Herşey geride kaldı bir sınavdı ve ben KAZANDIM!!!” Başlıklı yazını sabırsızlıklaa bekliyorum….Ve altına atakan ile birlikte çekilmiş paylaşmış olduğun fotoğraflarınızı eklemeni bekliyorum. Gözümde canlandırıyorumda düşüncesi bile beni gülümsetiyorken gerçeği Seni nasıl mutlu eder aklım kalbim bu heyecanı almıyor. :)) Sen bunları düşün olur mu ? Çok az kaldı inan ve daha da güzel olan ne biliyor musun ? Bunlar,tüm dualar, tüm yorumlar okuyucunun içtenlikle yazdıkları yorumlar … Asla teselli ya da güç vermek için değil kesinliklee içten inanarak yapılan yorumlar sende inan ve şimdiden yazını yazmaya başla bence :)) Yazıyı yazdığında da bizi de ekle lütfen bakın istediğiniz yazı diye …..Dualarımız hep seninle…..<3

  40. okuduğumda hissettiklerimi anlatmamın imkanı yok bir anne olarak.
    Gamzecim dularımız seninle Allah’ın izniyle annen baban eşin sana, sen de onlara ve yavruna kavuşacaksın. umudunu sakın kaybetme birlikte çokkk güzel günler göreceksiniz inş. Rabbim yar ve yardımcın olsun.

  41. N’olur inancini kaybetme canim, lütfen.. Bizler senin icin dua ediyoruz evet zor bir sürec ama sonu cok cok güzel olacak ve sen bu hastalikla mücadele eden herkese inancinla bir örnek olacaksin. Seni görmeden öyle sevdim ki, kardesim arkadasim gibisin. Hersey yoluna girecek ve Duygu’nun da dedigi gibi bize iyilestigini yazacaksin.

  42. SABRININ MEYVESİNİ EN KISA ZAMANDA YİYECEKSİN ALLAHIN İZNİYLE CANIM. ATAKAN’A AİLENE SEVDİKLERİNE KAVUŞACAKSIN. GÜZEL GÜNLER SİZLERİ BEKLİYOR. SABRIN SONU SELAMET OLACAK CANIM BENİM. DUALARIMIZ HEP SENİNLE, ATAKANLA. SİZLERİ ÇOK AMA ÇOOOK SEVİYORUZ. ALLAH’A EMANET OL. TÜM GÜZELLİKLER SENİNLE OLSUN İNŞALLAH.

  43. Hergun dua ediyorum hergun dua ediyorm ben sana cokj dua ediyorm sen iyiles ben yine dua edicem dualarimla yanindaymhersey guzel olucak buna inaniyorm

  44. Hasta ziyaretlerinde Resûl-i Ekrem (s.a.v) Efendimiz’in okuduğu duaları hadis kitapları kaydetmiştir. Buna göre şu dualar Peygamberimiz’in hastalara okuduğu dualardır:

    “Es’elü’llâhe’l-azîm. Rabbe’l-arşi’l-azîm en yeşfiyeke.”

    “Arş-ı Azimin Rabbi olan Allahü Azîmüşşan’dan sana şifalar ihsan etmesini dilerim.”

    Aile fertlerinin birinin hastalanması halinde Efendimiz mübarek elini hastanın alnına koyar, şöyle duâ ettiği olurdu:

    “Allahümme Rabbenâ. Ezhibi’l-be’se, işfi, ente’ş-şâfi. Lâ şifâen illâ şifâüke, şifâen lâ yuğâdiru sekamen.”

    “Allah’ım, sen bütün insanların Rabbisin. Bu hastanın ızdırabını gider. Şifa ver. Şifayı veren sensin. Senden başka şifa yaratan yoktur. Ancak senin şifan vardır. Bu kuluna da hastalıktan eser bırakmayacak şekilde şifalar ihsan eyle.” amin.
    dualarımız seninle gamzecim

  45. Annelik doğurmaktan ibaret değildir derler ya, gönüllere su serpen, hala bir yerlerde gönlünde, yüreğinde bu denli şefkat taşıyan, vicdanın ete kemiğe bürünmüş örneğisin. Bunca insan hergün acaba bugün Gamze nasıl diye, iyi bir gelişme okuyabilmek adına bu sayfalara giriyor. Yazdıklarını defalarca okuyor, okuyor .. dua ediyor.. ağlıyor…

    Bu duyarlılığı ‘üzülerek’ izleyen ben soruyorum şimdi size; trafik lambası olmadığı için kazada birilerini kaybettikten sonra haykıran canım arkadaşım, çalışma yapıldıktan sonra yerine takılmayan logar kapağı için ancak birilerinin yüreğine ateş düştükten sonra dövünen sevgili yoldaşım, kaçınız bir haftasonu arkadaşlarınızla oturup bir kahve içmek yerine hastane odasında umuda aç Gamzelerin yanındaydınız, kaçınız bir yerlerde belkide SENİN bir damla kanına muhtaç sessizce çığlık atan Gamzelerin Atakanların onların eşlerinin analarının babalarının yanında dimdik durdunuz. 19.00-20.00 arası yaklaşık bir saat kadar süren ana haber bültenlerinin altmışta birine karşılık bir zaman diliminde ortak oldunuz acılarına, kederlerine…

    Ama ne şanslısınız ki yastığa kafanızı koyduğunuzda vicdanlarınızın o katlanılmaz sesine karşı koyacak gücünüz hala var. Bugün huzurla uyuyabilmek adına yapabileceğiniz bir şey yapın bir damla kanınızın kocaman bir cana hayat vermesini sağlayın. Senin etine değdiğinde bir saniyede unutulacak iğne acısının, belki de bunu yapmaman durumunda Gamzelerin yüreğinde yaratacak enkazı düşünün. Anlamak için aynı acıdan payınıza düşeni beklemeyin, yardım isteyenlerden değil yardım edenlerden olun…. Sonra bir bakmışız ki el eleyiz…

    Sevgiler…

  46. sevgili adaşım gamze günde kaç kez bakıyorum buraya acaba müjdeli haberi bize vermişmisindir diye bilemessin oğlumla oynadığımız oyunlarda bile sen ve atakan varsınız aklımdan hiç çıkmıyorsun bütün dualarmızdasın elim klavyey gitti gitti daha evvel yazamdım sana ama buyazından sonra dayanamadım sabrın sonu selamet dişini evladın için sımsıkı sıkıcaksın evine döndüğün gün hepimizin bayramı olucak

  47. yazını okumaya başladım,sanki birebir ben yaşıyormuşum gibi yandı içim,hıçkırıklarına karıştı benim hıçkırıklarımda,bak ezan sesi duyuluyor rabbime yalvarıyorum ne olur gamzeye şifa ver rabbim,yavrusunu boynu bükük koyma… ancak anne olan anlar senin duygularını,rabbim gücünü kuvvetini,sabrını arttırsın gamze,iyileşeceksin inş.

  48. Allah yar ve yardımcın olsun bu gözyaşlarımız sevinçten de akacak bir gün. Hayırlı haberlerini okuyup sevinç gözyaşlarına da boğulacağız inşallah

  49. Gamze Hanım Allah yardımcınız olsun. Sayenizde ilik donörü oldum. Eğer bir insana yardımım dokunsa dokunsa çok mutlu olacağım. Herkesi ilik donörü olmaya davet ediyorum. Şimdi ilik vermek çok kolay. Size bir hafta verdikleri ilecı kullanıyorsunuz. Daha sonra aferez yöntemiyle kanınızdan kök hücre ayrıştırıyorlar inanın çok kolay. Lütfen arkadaşlarınızıda alıp gidin ve bağışta bulunun. Sağlığın hep sizinle olması dileklerimle.

Bir Cevap Yazın

