Son Durum

Standard

Yorumlarınızdan dolayı herkese çok teşekkürler. Acaba ne yazdılar diye bilgisayarın önüne oturmak beni heyecanlandırıyor. Yaptığınız bu güzel çabanın teşekkürü, benim bu savaşı Allah’ımın iziniyle yenmemdir, sizlerinde yüreğinde bunun böyle sonuçlanmasını istediğinizden eminim…

İzmir’de tedavime son verildi. İlik nakli yapılacak olan merkezde ikinci kür kemoterapime başlanması gerektiği İzmir’deki hocalarım tarafından karar verilince bize de ailece bunun hangi merkezi seçmeniz gerektiğini araştırmamız sonucunda İstanbul- Gebze’de bulunan Anadolu Sağlık Merkezinde tedavinin devam etmesine karar verdik.

Kan değerlerim evdeyken çok fazla yükselmediğinden şuan hağla ikinci kür ağır kemoterapiye başlanamadı. Trombositimin kendiliğinden yüzbinin üzerine çıkması bekleniyor. İkinci kür bitene kadar da ilik arama sonuçlarının olumlu gelmesi umuduyla daha sonraki aşama ilik naklinin hayırlısıyla olmasıdır.

Merak ettiğinizden dolayı çok ama çok teşekkürler.

SEVGİLER…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

29 responses »

  1. Bilgi için teşekkürler. Yani ilik bulunmadı oyle mi? Halbuki ilik bulundu diye söylentiler vardı..

  2. hayırlısıyla evine tamamen iyileşmiş olarak döneceksin gamze,biz seni çok seviyoruz,yasvrularımızın yüzüne baktıkça rabbim sen gamzeyi de evladına kavuştur diyoruz,inancımız yüksek,Atakanına,eşine,evine kavuşacaksın ve hep mutlu anlarını paylaşacaksın inşallah bizimle…

  3. çok iyi inşallah ziyaretine de geliriz gamzecim .çok sevindim burda olmandan dolayı seni çok gmrmek istiyordum.

  4. Merak etmek mi…. Bu blogunun müptelasi olduk resmen sevgili Gamze. Her gün, hatta günde defalarca acip bakiyorum buradaki diger arkadaslar gibi. Hüzünlü yazilarinda aglayip, umutlu güclü yazilarinda mutlu oluyoruz. Sürekli yüregimizde dualar, icimizde hep bir umut…

    Her yazdigina yorum yazmasam da, her satirina, kelimesine kadar dikkatle ve duygulanarak okuyorum. Asil senin umut verilmeye, güclü olmaya ihtiyacin varken, bazen senin bize verdigin umutlu yazilarin da bizim moralimize cok iyi geliyor…böyle karsilikli elle tutulmaz ama gönülden cok saglam bir diyalog icerisindeyiz seninle.

    Hep ayni seyleri yazmayi istemiyor insan, o yüzden bazen sadece susup okuyor, izliyor… ama söylemekten de vazgecemiyoruz elbette: Lütfen umudunu hic birzaman kaybetme Gamze’cik…. zaten Atakan’a olan o bizleri inanilmaz duygulandiran sonsuz sevgin, sana o gücü veriyor ve verecek. Bundan dolayi sana saygim ve hayranligim sonsuz.

    Evet ne dogru bir söz….. sabir cok acidir ama meyvesi cok tatlidir. Sen o sabrin meyvelerini yiceceksin yakinda, hem de tek basina degil. Tüm ailenle, sevdiklerinle, sevenlerinle…tüm Türkiye’yle, kocamaaaan muhtesem görülmemis bir meyve salatasi yiyecegiz insallah:)

    Rabbim sana dayanma gücü ve sabir versin her daim. Ona emanetsin…

  5. Canım Gamze, sende bu inanç, bu ümit ve bu güç olduğu sürece kurtulacaksın Allah’ın izniyle. Rabbim sana her aşamada kolaylık ve mucize göstersin inşallah!

  6. canim,hersey cok guzel olacak…hepimizin dualarindasin,bak gamze,,benim inancimda 6 nisan paskalya geliyor,,yeniden dogus..sende bu paskalya surecinde yeniden dogacaksin,rab sana tum sifasini verecek,,o herkese sifasini verir..dualarimdasin gamzecim..

  7. HERŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK GAMZE ABLACIM İNAN HERŞEY GÜZEL OLACAK AZ KALDI ÇOOK GÜZEL HABERLERİNİ ALICAZ ÇOK KISA ZAMANDA RABBIMIN İZNİ İLE SAĞLIKLA KAL ABLACIMM

  8. Bu savaşın galibi sen olacaksın daha önünde oğluşunla ve seni sevenlerle geçireceğin koca bir ömür var ne olur morelini yüksek tut herşey mükemmel olacak. Allah’ın izniyle ilik de bulunacak emin ol çünkü bizler buna canı gönülden inanıyoruz sen mükemmel bir insansın dualarımız kalbimiz hep seninle gerçekten seninleyiz gamze…Allah’ım seni yavruna bağışlayacak çünkü Allah bu kadar duayı ve çabayı geri çevirmez…SAĞLIKLA KAL

  9. Gamze cok guzel bir merkeze gidiyorsun Istanbul zamanlarinda ziyaret etmistik oralari yesillikler icinde huzurlu bir ortam. Insallah sana da cok iyi gelecek. kkalbimiz seninle guzel haberlerini bir bir alacagiz insallah.
    sevgiler

  10. Sen ne kadar düşünceli, ne kadar vefalı bir insansın. Hastalığınla, oğlunun ve ailenin özlemiyle yanıp tutuşurken bizede detaylı olarak sağlığından bahsediyorsun. Rabbim herşeyi o güzel gönlüne göre versin emi. Bence sen kalbinde hiçbir kötülük beslemeyen, herkesi kendilerinden bile çok düşünen bir insansın. Sende bu temiz yürek olduğu sürece o mikroplarda senin vücudunda çok fazla barınamazlar.
    Bizi merakta bırakmayıp haber verdiğim için çok teşükkürler. Seni çok seviyorum Gamzelim.

  11. Ahh benim güzel yüreklı gamzem … O kadar onemlısın kı basta aılemız sonra seni tım sevenler ıcın …
    Once atakan ve emrah ıcın sonrasında seni tim kalbimizle bekleyen niceleri için …
    Basaracaksın bebegım kavusucaz sana sende sevdiklerine …
    Allahım nazardan korusun hersey cok daha gusel olucak …

  12. canım benimmm herşey güzel olacakk inan.hayırlısıyla atakan a kavuşcaksın.öpüldünnn

  13. gamzecim ,güzel anne .sana ne zaman yazmak istesem hislerimi bir türlü yazıya dökemiyorum.anadolu sağlık hastanesine gelmene çok sevindim.mutlaka seni ziyarete geleceğim.hatta burada uygulanıyormu bilmiyorum ama kan örneğimide vermek istiyorum.bu konu ile ilgili bir bilgin varsa bizimle paylaşırmısın.bu şekilde kan örneği verebilecek çok arkadaşım var.dualarım seninle allahım inşallah hayırlısı ile seni cancazına kavuştursun.

    • Selin Hanım kökhücrebağışla.com dan formu doldurun ve çıktısını alın.. Sonra bir sağlık kuruluşunda (aile hekimi de olabilir) 2 mor kapaklı tüp kan aldırın. Üzerine TC kimlik no yazın ve çıktıyla beraber Ankara Üniversitesi İbni Sina Hastanesi Hematoloji Bölümü’ne gönderin.. Form doldurduğunuz web sitesinde tam adres var… Biz öyle yaptık… Duyarlılığınız için teşekkürler.. Sağlıkla kalın…

  14. herşey güzel olacak gamzecim.ben ve 2 kişi daha donör olduk keşke benim iliği tutsa sana.canı gönülden istiyorum.sayende birsürü donör oldu mutlaka tutacak sen moralini yüksek tut yeter.datlu kadunnnnn 🙂

  15. aynen gamze bende acaba bugün gamze bişeyler yyazdımı die çok merak ediyorum bakmadan duramıyorum ben eskişehirdeyim gamze yarın bir kaç arkadaş kanımızı vermeye gidicez nasip olursa umarım faydalı oluruz Allahım bir an önce evine oğluşuna gitmeni nasip etsin.bizi habersiz bırakma .Allaha emanet ol.

  16. Gamze abla fiziken değil ama ruhen sizin yanınızdayız tüm dualarımız sizinle rabbime sürekli dua ediyorum mevlam en kısa zamanda ilikte bulmayı nasip etsin

  17. Sevgili Gamze,
    Yazdiklarini her okudugumda ne kadar guclu oldugunu ve anne olan birinin de baska sansi olmadigini dusunuyorum. Allah gucune guc katsin… Allah seni yavruna kavustursun.
    Elimden gelen dua etmek ve kan vermek.. İnsallah yakinda ilik bulunacak ve hep birlikte mutluluk yazilarini okuyacagiz..
    Saglik ve sevgiyle kal.

  18. rabbim yardımcın olsun izmir deydin bana çok yakındın
    yanına gelemedim ama inan dualarım seninleydi:))
    rabbim oğluna bağışlasın senin o güzel yüzünü

  19. GAMZECİM CANIM ARKADASIM DURUMUNU MERAK EDİYORDUM AMA SORAMIYOR İNTERMETTE HABİRE DOLAŞIYOR BELKI HABER ALIRIM DIYE SONUNDA YAZMISIN.RABBİM SANA SAĞLIK VERSİN.SENI SEVDIKLERINE ATAKANINA BAĞIŞLASIN.SENİ COK SEVİYORUM.

  20. Gamzecim bende her sabah ilk iş olarak bloguna bakıp yazılarınla gülüp ağlayan milyonlardan sadece biriyim.Ne kadar duyarlı bir insansın sen canım benim.Gebzede hangi hastanede olduğunu çok merak ediyordum çok sağol inşallah gelicem seni görmeye.
    Bu arada tedavinin ilk süreci nasıl başarıyla geçtiyse ikinci kürde aynı başarıyla geçicek canım.Çok şükür bak iyi gidiyor dahada iyi olacak emin ol.Biz dualarımızla her daim yanındayız umudunu sakın kaybetme sağlıklı günler çok yakın.Sağlıcakla kal…

  21. Kalbim ve dualarim seninle canim sonuc hepimizi sevindirecek insallah ve birlikte kutluyacaz basarini. bu sabah kahvaltida seni andik insallah yakinda kahvemizide beraber yudumlayacaz seninle 😉 seni seviyorum güzel yüzlü güzel yürekli ablam.bide günesli bir günden enerji dolu öpücükler yolluyorum.

  22. her şey çok güzel olacak inan :),anadolu sağlık merkezi gerçekten çok güzel bir hastane seçim çok güzel ve Allahın da izniyle inşallah ilik de bulunacak ve sonuçta çok ama çok güzel olacak :)) Bu kocaman kocaman gülümseyen aile beli yaşlılıktan bükülene dek,torunlarıyla el ele yürüyene dek yaşayacak inşallah :))

  23. Hamileyimmm ve inan yazdıklarını soluksuz okuyorum
    Hamilelerin duası kabul olur derlermiş İNŞALLAH SORUNSUZ BİR ŞEKİLDE OĞLUNA EŞİNE ANNENE BABANA ve tüm sevdiklerine bir an önce ilik bulunarak sağlıklı bir şekilde kavuşursun.

    Yüreğim yandı denebilir Rabbim acil şifalarrr tez zzamanda …

    Yalnız birşey öğrenmek istiyorum hamilelerde ilik donörü olabilirmi? Eğer varsa böyle bir imkanım hemen gerçekleştirebilirim..

Bir Cevap Yazın

