Ben birisiyle tanıştım ama geç tanışmışım, daha önce nerelerdeydiniz :)

Standard

Bir telefon geldi eşime, sesinden enerjisinin yüksek olduğu çok belliydi. Telefonda kendini tanıttıktan sonra ben Gamze’ye şifa vermek istiyorum demiş, Gamze inansın yada inanmasın lütfen gelmeme izin verin demiş. Emrah’ta eşime sorup sizi arasam olur mu dedi. Şaşırdım önce pekte bioenerjiye inanmam ama uzatılan her dalı tutuyorum çaresizlikden. Emrah sen ara dedi bana, aradım Işıl Hanımı telefondaki ses tonuna öyle özendim ki, o an bende bu hastalığa yakalanmadan önce öyleydim diye geçirdim hemen içimden. İnansanızda inanmasanızda ben sizi ziyaret etmek istiyorum deyince ve geliş sebebinin nasıl olduğunu söyleyince daha da şaşırdım.

Daha önce bir evin annesine şifaya gittiğini, oğlunun beni rüyasında gördüğünü, Işıl Hanımıda arayıp sen şifa vereceksin muhakkak Gamze Hanıma, gitmen gerek diye söylemiş. Işıl hanım benim hangi hastanede yattığımı zorda olsa bulmuş.

Gelmeden önce son kez saat kaçta geleceğini konuşurken telefonda, Gamze Hanım bütün gün dışarıdaydım, üstüme bazı insanların negatif enerjisini almış olabilirim diye banyo yaptım ki, suyla akıp gitsin, şimdide feribotla geliyorum yanınıza suyun üstündeyim, suyun olağanüstün gücünü kısaca anlattıkdan sonra telefonda, arabamında koltuğuna havlu serdim merak etmeyin tamam mı dedi. Esrarengiz bir şekilde yaptığımız bu telefon görüşmesine son verdik. Konuştuklarımızı Emrah’a anlattım meraklada kim gelicek acaba diye bekledim.

O sırada gelene kadar Işıl Hanımın dediklerini düşündüm kendi kendime acaba saçmalık mı keşke yorgunum felan mı deseydim diyerek içimden geçirdim yalan değil…

Nerden bileyim ki şuan ki düşüncelere beni yönlendireceğini bilememişim, o zaman iyiki reddetmek gibi bir saçmalık yapmamışım.

Hastaneden beni eve çıkardıklarında Atakan acayip bir şekilde sürekli öksürüyor gözlerinden yaşlar akarcasına, burnu nasıl akıyor yavrumun, annecim ben çok hastayım, boğazlarım çok tahriş olmuş diyor bende ona hiç merak etme tatlım ilaç yardımda alıyoruz annecim geçecek dedim. Biz bu evden tüm hastalıkları kovduk gitti Atakan, kovduk gittiiiiii dedim. Bir bakmışım ki kovduk gitti, kovduk gitti derken bile rahatladım. Benim böyle davranmama Emrah şaşırdı başka zaman olsa eyvah ne yapsak ki, gidip bir doktora gözükelim dinletelim çocuğu olmadı bir ciğer filmi çektirelim diye sürekli evde kaygılanarak yürür, soluğu hastanede alırdık.

Biz bütün hastalıkları evden kovduk gitti gibi cümlelerin benim üzerimde Işıl Hanımın etkisinin olduğunu konuştuk eşimle… Evet yazdıklarımı kendi üzerinizde lütfen deneyin, ne kaybedersiniz ki hiçbirşey hadi deneyin… Neyin umutsuzluğunu yaşıyorsanız ona uyarlayın.

Derken Işıl Hanım hastane odasından içeri girdi. Modern görüntüsünün altında öyle güzel dualar okudu ki bana, öyle rahatladım ki anlatamam. Resmen gözüm açıldı, ortamdaki renkler daha mı parlak gelir insana evet öyle gördüm her yeri inanın.

Peki neler konuştuk başka, bioenerjinin Allah’ın enerjisi olduğunu, bioenerji uygulanan insanlarda şifa yöntemini, vücudun negatif bioenerjisi birikiminden temizlenmesinden ibaret olduğunu, bedenimizi düşünce gücümüzle yenileme gücü ile mucizelerin gerçekleştiğini, insan bedeninin hastalığa karşı koyma özelliği olduğunu, içindeki bioenerjinin doğuştan itibaren kendisinde hissettiğini, insanlar üzerindeki şifa etkisini mucize başarıları sadece düşünce gücüyle halledileceğini konuştuk.

Gerçekten de şunları kafamda oturttum, sevgi bitmez tükenmez bir enerji kaynağıdır. Yaşama isteği aşırı derecede ise kişi olağan üstü başarı sergiler, olumsuzlukları olumlu yapmaya, karanlığı aydınlığa çevirir gerçekten isterse.

Düşünen ve zekasını en iyi kullanan canlı insanlar öyle değil mi, o zaman pozitif düşünerek herşeyi Allah’ında yardımıyla yaparız.

Ben Işıl Hanımla tanıştığım için çok mutlu oldum, evden ayrılmadan bir gün önce de evime geldi. Resmen çakralarınız derler ya, ne kadar kötü düşünce varsa evden defettik gitti diyebilirim. Çok güzel dualar okudu, okundukça ben rahatladım.

İki defa görüştük Işıl Hanımla iyikide tanışmışım bu gönlü güzel insanla. Beynimizin ne kadar güçlü olduğunu, kötü vesveseleri nasıl parçalayacağımızı bana öğrettiği için birkez daha teşekkürler.

Bu şifa seanslarında hep güzel Allah’ımın dualarıyla, ondan yardım istedik sen kabul eyle Rabbim.

Dediğim gibi ben bu hastalığın ufacık bir zerresini bile bedenimde istemiyorum, duy evren sesimi. Hastalığı bedenimden kovdum gitti. 🙂

Teşekkürler Işıl ÇALLI ÖZİZ…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

29 responses »

  1. Daha önce de bu olaylara inanmaya meyilliydim. Bunlari okuduktan sonra gercekten inanmaya basladim. Harika birsey bu.
    Hem ne olursa olsun….yeter ki sana iyi gelsin de Gamze…senin kendini daha iyi hissetmeni saglasin da…

    Buradan Isil Hanim’a cok cok tesekkürler.Moraline katkisi olmus, Allah ondan razi olsun.

  2. Gamze’cim her yazdığını okuyorum,sürekli seni takipteyim.Yorum yazmasamda hep seninleyim.Umarım,tedavi,bioenerji,dualar,senin için çarpan yürekler birleşip sana şifa olarak dönerde biran önce eski haline dönersin.
    İçimde her zaman bir peri kızı vardır.O peri en kötü zamanlarımda bile bana tebessüm ettiirir.Söyledim ona artık seninde yanında olucak.Kendine iyi bak.
    :)))

  3. Gamzecim;

    Moralini yüksek tutmana sebep olan Işıl hanıma burdan teşekkürlerimi iletiyorum.. Allah ondan razı olsun, ismi gibi kendi de ışıl ışıl… 🙂

    Bu arada yeni saç rengin sana çok yakışmış , hatta eski saçlarından çok daha güzell.. sarı rengi hep sevmişimdr .. sana ayrı bi yakışmış..

    Atakan da resmlerde gördüğüm kadarıyla kocaman olmş, anlaşılıyor ki Atakan ın bakımı çok iyi, gözün arkada kalmasın, inan çocuklar anane ve dedelerini bizden daha çok seviyorlar çünkü her dedikleri oluyor 🙂

    Yüce Rabbimin seni bir an önce sevdiklerine kavuşturması dileklerimle , sevgiler gönderiyorum sana ve öpüyorum seniii…

  4. bu yazını okuyunca nasıl mutlu oldum anlatamam.o hastalığık gidicek gerçektennnnnn emin ollll sevgiler

  5. Isıl Hnm Gamzeye verdıgınız enerjı ıcın mınnettarım sıze yuregınıze saglık …

  6. YA NE GÜZEL SABAH SABAH GÖZÜMÜ AÇTIM BU YAZIYI OKUDUM İÖÇİM PIR PIR EDİYOR GAMZEM SEN KENDİNE VE BİZE ÇOK GÜZEL ŞEYLER ÖĞRETİYORSUN ALLHIM SANA ŞİFA VERECEK BU HASTALIKLAR ÇIKIP GİDECEK:)))))

  7. bende inanıp inanmamak arasında gidip geliyordum bunu senin izlenimlerinden okuyunca bu konuya biraz ilgi göstermem gerektigini anladım teşekkürler gamze…gerçekten bize çok ama çok şeyler ögrettin sagolasın sabrı,inancı,sevgiyi,sevgiyi yansıtmayı,sürekli yeni çıkış yolları armayı ve aklıma gelmeyen bir çok seyi ögrendik senden sagolasın….

  8. Sayende ben de evrene mesaj yollamayı hatırladım Gamzecim. Secret yapalım kötü olan herşeyi defedelim 🙂

  9. cekim yasasıyla hersey olabilir Gamze durmak yok yola devam 🙂 seviyoruz seni güzel Atakan’ın güzel annesii

  10. Gamze hanım bende hep evrene gönderdiğimiz msjlarin önemine inanmisimdir.. Siz moralinizi yüksek tutun yeter..

  11. Her zaman poozitif enerjiye inanmis bir insanim zaten senin yazini ilk okuduugmda bu kadar insanin bir olup guzel enerjiler iyi dilekler yolladigini duydugumda dedm bu kadar pozitif enerjiyle cok yakindir guzel haberlerini almak diye evrenden ne istersen sana onu verir neyi anarsan onu getirir seni bu konuda bilgilendren hanima cok tesekkur ediyorum bende seni pozitif enerjiyle doldurmus canm benm karsiliginii goruceksn sen yeterki iyi dusun iyi olsun..

  12. SANA EDILEN DUALAR EVRENIN,RABBİMİN VE MELEKLERININ DE YARDIMIYLA SANA ULASACAGINI BILIYORUM.HIC DÜŞÜNDÜNMÜ SENI TANIMAYAN VE HİÇ GÖRMEMİŞ İNSANLARIN SANA ETTİKLERİ DUALARI.BELKI YAPMISINDIR AMA TEKRAR DENE GAMZECIM GÖZLERİNİ KAPAT VE HİSSETMEYE CALIS.CANIM ARKADASIM GÜZEL ANNE.
    GECENDE SENIN YAZINI FACEBOOKTA YAYINLAMISTIM.SENDEN BAHSETTIGIM BIR ARKADASIM BENIM YOLLADIGIM YAZINI OKUMUS.AL SANA BIR TANE DAHA DUA.VE SENIN YAPTIGIN GIBI OPMUS KOKLAMIS İÇİNE CEKMIS BEBESININ KOKUSUNU.
    ŞUNA İNAN Kİ 14 AYLIK İKİZLERİMİ ALIP KAN VERMEYE GITMEYE BILE RAZIYIM ANCAK BEN DE TROMBOSTOPENI HASTASI OLDUGUM ICIN(DALAK ALINDIKTAN SONRA DEĞERLERIM NORMALE DONDUYSEDE HAMILELIKTE TEKRAR DUSTU)SANA KAN VEREMIYORUM.AMA SANA ENERJIMI VE GÖZYAŞLARIYLA OKUDUGUM YAZILARININ AKABU-INDE ETTIGIM DUALARIMI YOLLUYORUM.SENINLE TANISMAYI OKADAR COOK İSTİYORUM KI ODA NASIP OLUCAK.SEN IYILESECEKSIN VE BENIM IKIZLERDE TOPARLANICAK MEMLEKETIMI (IZMIR ) E GELDIGIMDE SENI GORMEYE GELICEMMMM İSTER KABUL ET İSTER ETME CAMDAN EL SALLA O BILE YETER.SEVGIYLE KUCAKLIYORUM SENI….

  13. Tüm pozitif enerjiler seninle olsun Gamze , pozitif ve enerjik insanların hayatımıza nasıl olumlu düşünceler kattığını bir kez daha gördük ,duyduk sayende..Hayata bir göz kırpatılım ve olumlu düşünelim.iyi düşünelim iyi olsun.Sağlık sıhhat seninle olsun…

  14. harikasın gamzecim kov gitsin hep böyle pozitif ol inanki tüm dualarızda sen varsın dualarımızı gamze akbaş ve tüm hastalar için diye okuyoruz hep adını söyleyerek okuyoruz sende böyle pozitif ol herşeyin üstesinden geleceksin resimlerde harika görünüyorsun hep böyle gül kocaman öpüyorum seni sağlıkla kal…

  15. ha bu arada oğluşunda çok tatlı maaşallah Allah nazarlardan korusun çok yakışıklı ama en önemlisi senin gibi harika muhteşem bir anneye sahip bu tablo hiç bozulmayacak evinizde kahkahalar eksik olmayacak ikinizide öpüyorum:)

  16. Merhaba Gamze Hanım sizin azminiz ve inancınız bizi müthiş etkiledi verdiğiniz hayat mücadelesi herkese örnek olmalı sizi takdir etmemek mümkün değil unutmayın ki her sağlıklı insan için geçerli olabilecek bir durum bunu unutmamak gerek bu anlamda size paylaşımınızdan dolayı ailece teşekkür eder ve en yakın zamanda sağlığınıza döneceğinize inanıyoruz en güzel dualar sizinle olsun Kadriye Yaldız ve ailesi (uçak arkadaşı : ))

  17. GAMZE HN SİZE NE DİYECEĞİMİ BİLMİYORUM..BENDE BİR ANNEYİM ALLAH BAĞIŞLARSA 2 KIZ EVLADIM VAR.VE ONLAR BENİM HERŞEYİM,UZUN ZAMANDIR SİZİ TAKİP EDİYORUM BENİMDE BİR TAKIM SAĞLIK PROBLEMLERİM VAR.RABBİME HEP DUALAR EDİYORUM SİZİ SANALDA OLSA TANIDIĞIM İLK ANDAN BERİ DUALARIMDASINIZ YÜCE ALLAHIM SİZİ ÖNCELİKLE YAVRUNUZA EŞİNİZE ANNNECİĞİNİZE BABACIĞINIZA AİLENİZE TÜM ARKADAŞLARINIZA VE SEVENLERİNİZE BAĞIŞLASIN..HER NE KADARDA OLSA TANIŞMASAK BİLE BEN BİLİYORUM Kİ GÖNÜLDEN GÖNÜLE YOLLAR VARDIR VE BİR ŞEKİLDE KESİŞİR UZUN ZAMANDIR SİZE YAZMAK.GÖNLÜMDEKİ SEVGİYİ SUNMAK İSTİYORUM .ANNELER GÜÇLÜDÜR.ANNELER FEDAKARDIR ANNELERİN YÜREĞİ SEVGİYLE ATAR VE BİLİYORUM Kİ SİZE BİR ÇOK ANNE VE BABA DUA EDİYOR.SICACIK YUVANIZA KAVUŞMANIZ İÇİN..ALLAHIM BU DUALARI DUYACAK VE SİZİ YUVANIZA YAVRUNUZA BAĞIŞLAYACAK.SEVGİNİN GÜCÜYLE İNANMANIN GÜCÜYLE BUNU BAŞARACAKSINIZ BEN İNANIYORUM LÜTFEN SİZDE İNANAIN.YILLAR SONRA ARKANIZA BAKTIĞINIZDA BU TATSIZ GÜNLERİ ÖLESİNE BİR ANACAKSINIZ.BU BİR İMTİHAN İSYAN ETMEMEK YARADANA SIĞINMAK LAZIM VE BOL BOL DUA ETMEK LAZIM.DUALARIMIZ BİRLEŞECEK..VE SİZ GÜLÜMSEYECEKSİNİZ..

    ŞU ANDA HASTANEDEMİSİNİZ BİLMİYORUM LAKİN SİZE NACİZANE BİR KİTAP ÖNERİM OLACAK.LÜTFEN LÜTFEN LÜTFENNNNNNN BU KİTABI BİR ŞEKİLDE TEDARİK EDİN. KİTABIN ADI .”SECRET..” ( SIR) YAZARI RHONDA BYME YANLIŞ HATIRLAMIYORSAM ……TÜM KİTAPCILARDA VARDIR SANIRIM OKURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM..VE UYGULARSANIZ BAŞARILI OLACAĞINA İNANIYORUM..

    BİRİNCİSİ..” SECRET’ İKİNCİ KİTAP UYGULAMAYA DAHA AÇIK” SECRET the POWER”

    İNŞALLAH TEMİN EDEBİLİRSİNİZ…

    YÜREKTEN GELEN DUALARLA İNŞALLAH BİR ÇIRPIDA ESKİ ŞEN HALİNİZE DÖNECEKSİNİZ İNANINKİ SİZE YAZARKEN BİLE HEYCANLANDIM….
    ALLAH EVLADINIZA BAĞIŞLASIN .RABBİM TÜM ANNELERİ,BABALARI EVLATLARINA EVLATLARIMIZIDA BİZLERE BAĞIŞLASIN İNŞALLAH DERMANSIZ DERTLER VERMESİN İNŞALLAH… BNMDE BİR TAKIM SAĞLIK PROBLEMLERİM VAR ,İNŞALLAH DUALARDA BULUŞALIM BENDE SİZDEN DUA BEKLİYOR OLACAĞIM….BENDE KOVDUM GİTTİİİİİİİİİ…))))

    SİZDE KOVDUNUZ GİTTİİİİİ VE BİR DAHADA GELMESİN…..

    ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN SEVGİYLE KALIN……HAYIRLI HABERLER İNŞALLAH

    SEVGİLER GÜZEL GÜLÜŞLÜ ANNE…….

  18. haydi hayırlısı gamzecim…dualarım seninle başlıyor seninle bitiyor..hatta allah kısmet ederse yarın ilik için kan vermeye gidicem arkadaşımla…ege üniversitesine…biraz geç kaldım biliyorum:( ama anca yarına kısmet oldu…ben çok umutluyum,ilik bulunucak allahın izniyle..seni çoook öpüyorum…

  19. butun pozıtıf enerjıler ıyılıkler ve guzellikler hep senınle olsun cunku sen bunların hepsını hakedıyorsun ALLAHIM SENI Bu hastalıktan bıran once kurtarsın bedenın veruhun hep ısıl ısıl olsun senı cok opuyorum

  20. Gamzeciğim çok güzel yazılar yazıyorsun ellerine sağlık canım, duygularını o kadar güzel anlatıyorsun ki… her gün bakıyorum acaba ne yazmış diye. Bazen ağlayarak bazen gülerek okuyorum yazılarını. Allahım sana iyilik versin bütün hastalarla birlikte inşallah hergün dua ediyorum. En kısa zamanda iyileşip, başta ATAKAN’a, eşine, annene, babana, ailene sevdiklerine bizlere kavuşacağın günlere çok az kaldı inan. Allahımın izniyle bütün sıkıntılar geçecek. Yazında da sözlediğin gibi bütün hastalıkları ve bütün kötü düşünceleri kov gitsin canım. Her zaman böyle pozitif düşün. Hepimiz düşünelim. Ayrıca Işıl Hanım’a da çok teşekkürler sana böyle pozitif enerji verdiği için. Senin böyle güzel habelerini alınca bizler de çok mutlu oluyoruz Gamzem. Allah’a emanet ol canım. Emrah’a da selamlar. Öpüyorum sizleri.

  21. Gamzeee, merhaba,
    Biz 1983’lülerin kaderi galiba aşırı hassas ve duygusal olmak. Ben bunu yıllarca çocukluğumuzda ezbere bildiğimiz ve Emel Sayın’ın söylediğini hatırladığım “yağdır mevlam su” şarkısına yorardım. :)) Bilemiyorum, şu anda Atakan’ın yaşı kadar olduğumuz yıllarda ne zaman bu şarkıyı duysam nedensizce ağlamaya başlardım çevremdeki bir çok 83’lü gibi.

    Cadılığımız, inatçılığımız, kararlılığımız, saflığımız, tertemiz kalmamız, RC marka kola içtiğimiz için mi acaba? Biz 83’lüler azıcık farklımıyız neyiz? 🙂 Birde aramızda senin gibi erkenden anne olanlar var, ya da benim gibi hala anne olmaktan korkanlar. Ne kadar büyük bir cesarettir, ne kadar büyük bir özveridir anne olmak. Sen şimdi izmirde, uzandığın yatağında, aklından çıkmayan o dünyalar güzeli Atakan’la bunu öğretiyorsun bana. Sen anne olmaya karar verdiğin gün hayatın tüm zorluklarına karşı direnmeyi, kafa tutmayı, üstesinden gelmeyi, pes etmemeyi kabul etmişsin bir kere. Korkmamışsın, kaçmamışsın bu sorumluluktan. Şimdi gördüğün bu kötü kabus da bitecek göreceksin… Gücüm kalmadı dediğin her an aslında varolan gücünü yeniliyorsun, eski bıkkınlıkları atıp yeni umutlar ekliyorsun. Anneler süper kahramanlardır çünkü, pilleri hiç bitmez. İçgüdüsel bir şarj var annelerin içinde, bittikçe daha güçlü olarak doluyor. Bak, daha anne olmamış ben, annemin büyüyemeyen kızı olarak söylüyorum bunları. Yani tamamen objektifim 😉

    Sen çok güzel bir annesin, bir çocuğun sahip olmak isteyeceği en güzel annelerden birisin. Bunu unutma. Ne dökülen saçın ne de başka bir şey bunu değiştirmeyecek, yüreğinle annesin sen. Kocaman yüreğinle hem de! Bazen dayanmak zor olsa da o kocaman yürek bu dağı aşacak, yorulacak, duracak, dinlenecek belki… ama asla geri dönmeyi istemeyecek, o dağı aşıp ardındaki baharı yaşayacak. Sonra da kanayan, diken batan ufak yaralarını tüm sevdikleriyle birlikte saracak. Geçecek bu günler… Eminim ben, senin o zorlu yolu yürüyüp sonunda kocaman bir ohhh çekeceğine eminim. Sonra da senden sonra o dağlarda tek başına kalmış insanlara ışık tutacaksın, baharı görmeleri için koşturacaksın, onların umudu olacaksın. Seni hiç tanımıyorum, ama aslında çok iyi tanıyorum. 🙂 Dedim ya biz 83’lüler biraz inatçıyız galiba, birbirimize benzeriz.

    Kafası, beyni paramparça olmuş ibrahim tatlıses bugün hayatta, adam yeniden evleniyor bir de kızım :)) daha ne olsun. Kafanın içindeki ya… ile başlayan cümleleri sil, silemiyorsan yerine yenilerini koy… mesela… ya bu bir kabussa de.. uyanınca oğluma sarılıp saatlerce yanından kalkmayacağım de, ya… bu hastalığı yenince neler yapacağım de… Birlikte izleyeceğiniz filmleri seç, kitapları düşün. Kendine yenilmezsen hiç kimse ve hiç bir şey seni yenemez Gamze. Belki bir gün bir kitap yazarsın, benim cici kanserim dersin, nasıl yendiğini anlatırsın. Kadın programlarında görürüz seni,görüntünün altında kocaman spotlarda Gamze Akbaş kanseri nasıl yendiğini anlatacak, az sonra yazar, Atakan’ın kardeşi olur belki, senin kadar tatlı bir kız. Vakıflara derneklere gidersin, kanser hastaları ile ilgili ne yapabileceğini öğrenirsin, senin çığlığın onlara umut olur. Yeter ki inan… Belki de sen sadece ileride bu hastalığa düşen insanlara umut olmak için bugün bu kötü günleri yaşıyorsun. Karşılarına geçip bakın ben yendim, sıra sizde pes etmek yok demek için seçildin. Herkes senin kadar güçlü ve inatçı değil çünkü. Bu hastalığı yenen sayısız insan var, kötü örnekler yerine onları düşün… Senin inancın, ailenin sevgisi, bu kadar insanın çaba ve duası illa ki o iliği bulacağız. Hatta belki benim ve benim gibi korkakların anne olmaları için nutuklar atacaksın, manyakmısınız kızım doğurun da sevelim diyeceksin.

    Sana söz, yine baharlar gelecek, sana söz ışık hiç sönmeyecek… yine bizim çocukluğumuzdan bir şarkıyla sonlandırmak istiyorum bu maili, biz bu şarkılarla büyüdük, bunlara inandık. :))
    Sevgilerimle,
    funda….
    hadi yüreğim ha gayret, hele sıkı dur hele sabret, başını eğme dik tut, bu bir rüyaydı farzet…

  22. gamzem..güzel annem.. allah hepimizin dualarını kabul edecek ben inanıyorum buna.. sende inanıyorsun biliyorum.. kovduk gitti bu hastalığı..

  23. Sevgili Gamze
    Az önce daha yeni iki yazına yorum yazarken aslında aynen bu yazındakinleri sana söylemeye çalışmıştım… Şükür sen de o noktadasın. Hadi hep pozitif hep düşüncemizle kötülükleri atıyoruz..
    Çok çok sağlıklı günlere..

Bir Cevap Yazın

