Uçurtma

Standard

Ben uçurtmayla geçen sene baharın ilk günlerini İzmir-Bostanlı sahilinde karşılarken tanıştım daha. Ailece serilmişiz denizin karşısına, hepimizin avucunda çekirdek, çekirdeğin yanında hoş sohbet. Hemen yanımızda park var, Atakan çok mutlu, o zamanlar daha küçük olduğundan, uçurtmayla o kadar ilgilenmemişti. Ama eşimle ben hatırlıyorum da bir çocuk gibi eğlenmiştik.

Tatlı esintinin verdiği rüzgarla, turuncu renkli uçurtma gökyüzüne nasılda güzel çıktı öyle. Özgürce bir oyana, bir buyana… Emrah’la gözümüzü ayıramadık gökyüzünden.

Atakan’ın aklına nerden geldi bilmiyorum ama iki gündür yaptığımız her telefon konuşmasında annecim bana Şimşek Mc Queen’li uçurtma alırmısın dedi. Hemen Joker mağzasını aradım var dediler. Atakan Akbaş bugün almaya gelicek lütfen ayırın dedim. Bizimkileri arayıp haber verdim, telefona Atakan’ı istedim. İstediğin uçurtmayı ayırttığımı söyledim, kasadaki abinin yanına git benim için annem uçurtma ayırttırmış almaya geldik dersin tamam mı annecim dedim. Nasıl sevindi, yarım saat sonra aradı. Ben mağzanın adını unuttum neydi diye sordu. Almaya gitmişler bizimkilerle sağolsunlar. Almışlar, sesi çok heyecanlı geliyordu. Nasıl bir mutluluk bu canım yavrum.

Yavrunuzun ilkleri vardır ya hayatında hep onları not etmek isteriz unutmamak için, yada o ilkler yaşanırken hep yanında olmak isteriz. Bunu çalışan anneler kaçırdıkları için hep hayıflanırlar, çalışmak mı yoksa annelik mi diye hep kafalarında bu soru işaretleri dolanır. Ben de Atakan ilk uçurtmasını uçururken duyduğu mutlu gözler bakışını görmeyi çok istedim şuan, ama bu yine, yine, yine im-kan-sız tabi… 😦

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

16 responses »

  1. yakinda canim hemde cok yakinda o mutlu güzel gözlerini göreceksin yavrunu. Atakan ucurtmasiyla seni bekliyor. bizlerde bulusmaniz icin dualar ediyoruz

  2. Bundan sonra daha nice uçurtmaları o tatlı gülücüklerle gökyüzüne salacaksınız Gamzecim…Tüm dualarımız seninle…Dünkü yazın bana da çok iyi geldi, kışkışlıyorum artık negatif düşünceleri…

  3. imkansız değil gamzecim sadece şuan için ertelenen bişey. Hep diyorum sana ama yine diyecem çok az kaldı müjdeli haberi almaya hemde çok az inan bana… bu yaz o uçurtmayı eşin ve biricik oğluşunla kahkalarla uçuracaksınız gökyüzünde 🙂 çok yakında evinizden hep kahkaha sesleri yükselecek mutluluk huzur hep sizinle olacak. ne diyoruz pozitif enerji pozitif düşünce sakın negatif düşünme artık herşey yoluna girecek 🙂

  4. üzülme ne olur moral çok önemli sürekli dua ediyorum senin için kavuşacaksın biricik oğluna sen de inan lütfennn

  5. başaracaksın başaracaksınnn buna yürekten inanıyorum ve sürekli dua ediyorum.oğlum da ediyor.Allahım annesini Atakan’a bağışla diye.bu kadar dua karşılıksız kalmayacak.sen oğlunun nice mutlu anlarına şahit olacaksın İnşallah..

  6. İMKANSIZ DEGİL GAMZE ABLACIM DAHA YAZ GELMEDİ BİLE SENİN İÇİN GEÇ GELCEK BIRAK YAZI BAHARA GİREMEDİK NEDEN SENİN İÇİN RABBİM SENİN İÇİN GEÇİKTİRİYOR SEN HEMEN İYİLEŞTE UÇURTMAYI BERABER UÇURUN DİYE BEN BUNA ÇOK AMA ÇOK İNANIYORUM BURAYADA YAZIYORUM O UÇARTMA BERABER UÇURULCAK:))))İNAN BANA SEVGİLER ÖPTÜM

  7. iyi mi yaptım kotu mu yaptım bılmıyorum gamzem ama ben soktum sanırım aklına ucurtmayı …
    Arabada duran ucurtmayı hatırlarsın gecen seneden bız de boyama yaparken dedım kı ona atusum ıkı gundur ruzgar var ahav bıraz daha ıyı olsun gıdelım ucurma ucurup yarıstıralım ucurtmalarımızı olur mu dedım … Hava gercekten serın bır ıkı gundur o nedenle cekındım … 😦

  8. Üzülme canım daha nice uçurtmalar uçuracaksınz, Atakan’ın gözlerine bakarak işte bu günlerdi hayallerim ilk önce senin için başaracağımı biliyodum diyeceksin.

  9. Seni cok iyi anliyorum… 8 aylik bir anneyim elimde kagit kalem Deniz ilk kez sunu yapti ilk su tarihte bunu dedi falan duye notlar alip her ilkkine sahit olmak yaninda olmak istiyorum ama biliyorum ki bir surusunu kaciracagim ;(( ama benimle beraber yaptiginda yine ilk olacak…
    İlklere mı ihtiyacın var Gamze…
    Atakan evet uçurtma uçurdu ama annesi ile daha uçurmadı ilk kez uçuracaksınız…
    Bu yazın ilk dondurmasını yiyeceksiniz
    Daha bisiklete bindirip ilk kez suya koşarak hoppppp diye atlamasını izleyeceksin ( baksana sacları nasıl havalandı)
    Gamze daha o 3 yasında…( bile değil)
    Bır sürü ilkler seni- sizi bekliyor

  10. CANIM SEN NİYE ÜZÜLÜYORSUN BAK ATAKAN İÇİN JOKERİ ARAYIP BULUYORSUN İSTEDİĞİ UÇURTMAYI BİZİM YAPAMADIĞIMIZI SEN YAPIYORSUN DAHA ÇOK ERKEN İYLEŞİP NE UÇURTMALAR NE PİKNİKLER NE ÇİĞDEMLER YİYECEKSİN BİR GÜN AYARLAYIP ANNELER OLARAK TOPLANIP PİKNİK YAPARIZ SEN İYLEŞİNCE HEPİMİZ SENİN GİBİ GÜZEL ANNEYİ YAKINDAN TANIMAK İSTİYORUZ ÜZÜLME GAMZEM NİCE UÇURTMALARA……………

  11. Gamzecim ilkini göremeyeceksin belki ama bu son olmayacak hayatım Allahın izniyle ömrün onun ilklerini izlemekle geçicek Lütfen üzülme Sağlığına kavuşta ALLAHIN İZNİYLE NE UÇURTMALAR UÇURUSUNUZ BİRLİKTE.ALLAH YARDIMCIN OLSUN HER DAİM DUALARIMDASIN..

  12. Gamze maşallah telefonla nasıl hallettin hemencecik.
    Bu ilk uçurtma ama son değil ki. o uçurtma takılır yırtılır daha niceleri alınır Gamzecim.ve hep beraber uçuracağınız günler çok yakında

Bir Cevap Yazın

