Hayal Kuralım mı?

Standard

Hayal kuralım mı dedi sevdiğim, durdum biran düşündüm yarınlarım varmıydı benim. Yarınlara dair düşüncelerim, hayallerim yoktu ki. Zorladım kendimi hayal kurmak için yapamadım. Üzüldüm, bir yandan da korktum tüm hayallerimin yerini korku almıştı sanki.

Evlendiğimiz zaman bir borca girip araba alabilirmiyiz diye konuşurduk, Emrah’da vay bee benim bir arabam olur mu acaba derdi. Biraz sıkıntıyla, biraz aile desteğiyle 98 model kırmızı renkli bir opel corsa aldık. Nasıl sevinmiştik iki yıl kullandık, çocuk yok o zamanlar, yeni evliyiz, İstanbul’dayız… Ohhhhh mis gibi herşey.

Güzelce bir gezdik, sonra bizim opel bizi yarı yolda bırakmaya başladı, habire yolda kalmaya başladık derken sattık. Başka bir araba aldık. Hayaller bizi, her evli çiftin olduğu gibi Rabbimden evlat istedik. Dünya tatlısı minik bir yavrunun evimize misafir olacağını öğrenince uçtuk havalara. Ailemize, akrabalara, saksıdaki çiçeğime, uçan kuşlara haber verdik anne-baba olucaz diye. Yolda tanımadığım insanlara bile söylemek, sarılıp öpmek isterdim, biliyormusunuz ben anne olacağım diye.

Bu güzel haberle Gamze-Emrah çiftinin hayalleride değişti. Herşey, bütün hayaller, gelecek yavrunun üstüne kuruldu. Tüm anne-babanın olduğu gibi.

Bu hayaller başıma gelen hastalıkla, sona ermiş sanki. Yarını yaşarmıyım acaba korkusu, benim hayal kurmamı da engellemiş.

Yarınlarınız, yarınlarımız, hayallerimiz bol olsun inşallah.

Sağlıkla kalalım. Sevgiler…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

11 responses »

  1. Gamzecim yapma böyle lütfen biz çok üzülüyoruz.Neden bu umutsuzluk.Her insannın hayalleri olmalı,olmalıki onlara ulaşabilmek için mücadele etsin.Hayal kur lütfen ulaşabilmek için uğrasıçaksın emin ol.Bak herşey yolunda çok şükür Allahın izniyle uygun ilik haberi gelmeside çok yakın.Bak biz kuyruğundayız bereber çıktık bu yola biz milyonlarca anne senin arkandayız.Çok mücadele ettik seninle beraber ve yolun sonundayız şimdi.Tek dileğimiz uygun ilik mutlaka bulunacak canım mutlaka.O şanslı insan ben olmak isterdim.Sana hayatını hediye edebilmek ne mükemmel bir duygu olurdu.Keşke keşke dokularımız uysa sana canımı seve seve veririm.Umudunu kaybetme Atakan için güçlü olmak zorundasın o daha çok küçük sana çok ihtiyacı var.Onu bırakamazsın… Heran dualarımdasın Allahım gönlünden geçen bütün dilekleri kabul etsin canım kardeşim..

  2. gamzeciğim seni sürekli takip ediyorum ve iyi olman için allaha duacıyım. lütfen umudunu yitirme. seni ilk tanıdığımda ilik donörü olmak için hemen araştırma yaptım (yanlışsa lütfen düzelt) her yerde kan veremiyormuşuz. ben silifkede yaşıyorum mersin üniversitesine sordum burda alamıyoruz dediler. bu konularda sen daha bilgi sahibisin eğer verilebiliyorsa nazımın geçtiği herkesi bi otobüse toplayıp götürmeyi bile düşünüyorum. Allah yardımcın olsun cnm bnm bende bi anneyim seni ok adar iyi anlıyorum ki allahım acil şifalar versin umudunu sakın yitirme. bu arada küçük bi not birinden ayrılırken onu allaha emanet edersen onu yeniden mutlaka görürmüşsün 🙂 allaha emanet ol 🙂 atakandan ayrılırken de onu önce allaha emanet et 🙂

  3. canımm bak kurduğun hayaller dilekler nasıl gerçekleşti ise bundan sonra da öyle olacak daha Atakan okula gidecek onun her şeyinde yanında olacaksın insanız ve hayallerimizle yaşıyoruz. Seninde hayallerin gerçekleşecek biz bunu biliyor buna inanıyoruz tatlım bak merak etme daha Atakanı evlendiricez kayınvalide olacaksın hayallerine asla sınır koyma 20 yıl sonrası için bile hayal kur çünkü hepsi gerçekleşecek güzel anne güzel eş güzel kayınvalide hatta güzeller güzeli babaanne olcaksın daha yapılacak çoook iş var ve ilk adımhayal kurmak her an dualarımdasın.

  4. Gamzecim… sadece sen kendin başarabilrsin. En büyük ilacın kendin. Hep pozitif ol, hep evrene iyi enerji yolla. Olacak .. her şey çok güzel olacak. Bizim enerjimizi bizim düşüncelerimizi de sen yönlendiriyorsun. hadi hep pozitif hep beraber…
    sevgiler

  5. bence atakan a, kendi ellerinle çikolatalı puding yapacağın günün hayali ile başlayabilirsin….

  6. Bu yazınızı okumadan önce diğer yazınıza yorum yapmıştım. Allah, insana kabul etmeyeceği duanın hayalini kurdurmazmış. siz bol bol güzel hayaller kurmaya devam edin. Hayal kurup araba, ev , çocuk sahibi oluşsunuz şimdi de gelecek güzel günler için hayaller kurmaya devam edin lütfen. Bizlerin de duaları her gün ve her gece sizinle..

  7. asla umutsuz olma gamzecim,senin blogunu takip eden yorum yazan bir çok insana şu soruyu sormak istiyorum.ilik bağışında bulundunuz mu?sadece dua ile olmuyor herşey.dün benim içime çok umut doldu.belki gamzenin iliği bana uygun ne yapabilirim dedim.ve bugün kan örneğimi verdim.inşallah tutar ve gamze ve diğer bir çok hasta kurtulur.

    • Selda Hanım, Gamze Hanım için kan verilmeye şubat ayında başlanıldı yanılmıyorsam, emin olun bir çoğumuz da sizin bugün yaptığınız gibi kan örneklerimizi verdik çoktan. Veremeyenler olsa bile duanın gücü hiç de azımsanacak bir şey değil bence.

      • herkes vermiyor malesef,herkes veriyor olsa 20000 vericiyi hala geçememiş ilik merkezi biraz daha duyarlı olamak gerekir.dua et ona bir şey demiyorum.ama sonuçta tam iyileşmesi ilik nakliyle mümkün.tıp gerçeklerden ibarettir.

  8. Herşey güzel olacak canım benim. Seninde bizim gibi hayallerin var aslında.
    1. Çok kısa bir süre sonra Atakanıma kavuşup ona çikolatalı puding yapacaksın.
    2. Toprağın üstünde Atakanımla birlikte koşacaksın.
    Şu an belki siyah beyaz olan dünyan çok kısa bir süre sonra renklenecek ve hayallerimiz gerçek olacak.
    Seni çok seviyorum Gamzelim.
    Ankara’dan sevgiler Şehnaz ablan.

  9. hayallerim çok güzel şunu gibi Hayal kuralım mı dedi sevdiğim, durdum biran düşündüm yarınlarım varmıydı benim. Yarınlara dair düşüncelerim, hayallerim yoktu ki. Zorladım kendimi hayal kurmak için yapamadım. Üzüldüm, bir yandan da korktum tüm hayallerimin yerini korku almıştı sanki.

    Evlendiğimiz zaman bir borca girip araba alabilirmiyiz diye konuşurduk, Emrah’da vay bee benim bir arabam olur mu acaba derdi. Biraz sıkıntıyla, biraz aile desteğiyle 98 model kırmızı renkli bir opel corsa aldık. Nasıl sevinmiştik iki yıl kullandık, çocuk yok o zamanlar, yeni evliyiz, İstanbul’dayız… Ohhhhh mis gibi herşey.

    Güzelce bir gezdik, sonra bizim opel bizi yarı yolda bırakmaya başladı, habire yolda kalmaya başladık derken sattık. Başka bir araba aldık. Hayaller bizi, her evli çiftin olduğu gibi Rabbimden evlat istedik. Dünya tatlısı minik bir yavrunun evimize misafir olacağını öğrenince uçtuk havalara. Ailemize, akrabalara, saksıdaki çiçeğime, uçan kuşlara haber verdik anne-baba olucaz diye. Yolda tanımadığım insanlara bile söylemek, sarılıp öpmek isterdim, biliyormusunuz ben anne olacağım diye.

    Bu güzel haberle Gamze-Emrah çiftinin hayalleride değişti. Herşey, bütün hayaller, gelecek yavrunun üstüne kuruldu. Tüm anne-babanın olduğu gibi.

    Bu hayaller başıma gelen hastalıkla, sona ermiş sanki. Yarını yaşarmıyım acaba korkusu, benim hayal kurmamı da engellemiş.

    Yarınlarınız, yarınlarımız, hayallerimiz bol olsun inşallah.

    Sağlıkla kalalım. Sevgiler…

    these ads

Bir Cevap Yazın

