LEZZETLİ ÇİÇEKLER

Standard

Geçtiğimiz hafta eve çıktığımız gün ben kapıdan girdim, arkamdan bu lezzetli çiçekler girdi. Nurturia Anneleri adına Pınar Hanım yollamıştı. Gerçekten beklemediğiniz bir anda böyle bir güzellik yapılması beni çok mutlu etmişti. Ne zamandan beri Pınar Hanıma teşekkür edemedim diye içim içimi yedi.  Çok sağolun Pınar Hanım, çok sağolun Nurturia anneleri…

SAĞLIKLA KALIN, SEVGİLER…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

5 responses »

  1. süpersiniz nurturia anneleri
    siz Gamze yi güldürdünüz Allah da sizi güldürsün

  2. ne güzel çikolata çiçek onlar 🙂
    ‘Her kadın bi çiçektir’ Senin gibi …
    Sen de ‘Çiçek Anne’sin benim gözümde.. Atakan ın çiçek annesi..
    canım ya ne güzel bi tebessüm öyle.. Allah ım tez zamanda şifanı versin …

Bir Cevap Yazın

