Oleyyyyy başlıyor

Standard

Bu kadar sevineceğim aklıma gelmezdi. Emrah sabah günaydın derdemez bana, rüyamda senin trombositlerin doksansekiz bin olmuş dedi. Ben de ancak rüyada olur dedim.

Aaaaa, hocam girdi şimdi içeri, başarısının yanında manevi desteği çok olan, güzel gönüllü bir doktordur Zafer GÜLBAŞ.

Bugün ikinci kür kemoterapiye başlıyoruz dedi. Trombositlerin doksanyedi bin olmuş deyince uçtum havalara. Bu kadar sevineceğim aklıma gelmezdi, kemoterapi başlayacak diye.

Sizden dualarınızı, biz hastaların üstünden eksik etmemeniz ricasıyla…

Allahım bu tedavi sürecinde bana güç, kuvvet, sabır, dayanma gücü ver, dualarımı kabul eyle, Ya Rabbim.

SAĞLIKLI GÜNLER TEZ ZAMANDA GELSİN İNŞALLAH.

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

47 responses »

  1. Gamzeee ben blogunda yatıp kalkıyorum yaa..Ne güzel bir haber çok şükür keyfimi yerine getirdin.Az önceki yazında çok üzüldümm.Eşinde senin gibi gönlü güzel bir insan bak içine doğmuş ne güzel.Ne mutluki size birbirinizi bulmuşsunuz.Hiç ayrılmayın siz Atakanla birlikte mutluluklarınız artarak devam etsin inşallah.
    Hadi bakalım inşallah ikinci kur tedavin,birincisinden güzel geçsin..
    Sağlığına bir an önce kavuşman dileğiyle.
    Allah yardımcın olsun.
    Dualarımız her daim seninle gönlü güzel insannn.

  2. Canım benim Allahım sana sabır ve güç versin inşallah tabi en önemlisi de sağlık versin tez zamanda kavuş sağlığına Atakana… dualarım hep seninle bu zorlu dönemin göz açıp kapatana kadar geçip gitmesini diliyorum.

  3. oleyyyyyyyy bak her şey ne de güzel oluyor olacak da gözlerim doluyor her yazını okuyuşumda ben de bi anneyim de ondan rabbim kimseye kaldıramayacağı yükü vermezmiş rabbim de biliyor bunu kaldırabilecek kadar güçlü olduğunu

  4. Merhaba Gamze ;
    Ben arkadaşın Handan Terk ‘in iş arkadaşıyım. Blogundayım hergün…. Yazılarını hergün pc açar açmaz okuyorum. Benimde 12 aylık bir oğlum var 3 Mart doğumlu. Hergün onunla beraber sana,Atakan’a ve ailene dua ediyoruz. Çok sevindim. İnşallah Gönlün yandığı özleme en kısa zamanda kavuşman dileğiyle. Dualarımızla her zaman yanındayız. Seni çok seviyoruzz.. Handan çok slm söylüyor. Öpüyoruz seni kokulu kokulu Atakan’ı öptüğün gibi……….

  5. aminnnnn,bizim de dualarımız seninle,inşallah hepimizin senin için olan duaları kabul olsun gamze…

  6. Gamzeeee çok sevindim tam olarak olaya hakim olamasam da sanırım durum iyiye gidiyor, hayırlısıyla uygun ilik de buluncak merak etme canım benim… bu kadar dua boş dönmeyecek allahın kapısından

  7. ne güzel bir haber bu, inş değerlerin hiç düşmez gamze. dularımız her zaman seninle ve oğlunla!

  8. ne güzel bi haber bu . seninle birlikte bizimde yüreğimize su serpildi.herşey yolunda çok şükür .bizlerce insan arkanda . sen onların dualarında yüreklerinde.atoşun bitenecik anne dinazoru,emrahın biricik eşi, annesinin babasının kardeşinin gözbebeği,eskişehir in gelini,binlerce takipçi sahibi güzel yürekli güzel insan .iyilik haberlerini dört gözle bekliyoruz. sayende yüzüm güldü kendine çok dikkat et. dediğin gibi sabır acı ama o meyve için değer be:)))

  9. Hep böyle güzel haberler geldin inşallah senden Gamze. Bil ki bütün annelerin kalbi seninle. Hiç aklımızdan çıkmıyorsun. Herkesin aynı duyguları paylaştığına eminim oyüzden herkes adına yazıyorum ki, inan herkes yavrusuna sarılırken seni düşünüyor ve senin de bütün dertlerin bitmiş, huzurla yavruna kavuşacağın günü hayal ediyor ve dua ediyor. Herşeyin çok güzel olmasını dört gözle bekliyoruz yeter ki sen moralini hep en yukarda tut. Sevgiler

  10. Gamzeee canım çok sevindim, hayırlısıyla sonlandıracaksın bu hastalığı ve hep iyi düşün hep iyi hayaller kur ve oğlun senin gücün olsun!
    hergün seni takip ediyorum ve dualarım hep seninle…

  11. yupppppppppppppppiiiiiii bugun gusel bır gun gecerten …. nıcelerını de beklıyoruz ….

  12. canım bu haberininden sonra havalara uçtum.desene iyileşiyorsun.desene bu günüm sayende süper geçecek:)))

  13. gamzecim sürekli blogunda duruyorum senden haberdar olmak için çok şükür beklenen haber geldi Allahım sana sabır güç kuvvet versin (sana ve tüm hastalara) bu süreci de çok güzel atlatacaksın hayırlısıyla ve inanıyorum ki bu süreçten sonra iliğin de bulunmuş olacak çok güzel günler var önünde oğluşunla ve eşinle yapacaklarının planlarını yapmaya başla herşey muhteşem olacak harikasın sen muhteşem bi insansın ve inan önünde koca bi ömür var kendin gibi muhteşem bir ömür dualarımız hep seninle bu süreçte daha da güçlü ol lütfen gönlümüz dualarımız hep seninle seni gerçekten çok seviyoruz 🙂

  14. eeee Emrah kardeşim neredeyse tutturmuş… aranızda 1000in lafı mı olur? 😛 hadi hayırlısıyla ilik nakli başlıyor yazını da görelim tez vakitte… öperim güzel gamzelerinden

  15. çok sevindim gamze umutmaki dualarımız ve kanlarımız seninle inan bana hergün dua ediyorum benim kanım tutsun die Aallahım hakkında herşeyin en iyisini en güzelini versin güzel gamzeli arkadaşım.iyi haberlerini bekliyoruz çokk öpüldün.

  16. Gamze ablaa , sık kullanılanlar çubuğuna ekledimm blogunu :)) 5 dk arayla açıp bakıyorumm veeee hep ağlatmayacaksın yaa biziii şimdi dee uçurdunnnn yuppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :))))) oleeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy:)))) oooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh şüküüüürrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:))) dahaaa dahaa güzel haberler gelecekk emrah abinin rüyası gibi bizimde içimizdeki güzel dileklere inann lütfennn daha daaa güzelll olucakkkkk olmalıı :))))

  17. Hep iyi haberlerinizi almak dileğiyle.. Nurturia da haberinizi okuduğumdan beri her gün dua ediyorum sizin ve aileniz için. Allah, insana kabul etmeyeceği duanın hayalini kurdurmazmış. Lütfen hayallerinizi de umudunuzu da kaybetmeyin.

  18. 🙂 çok sevindim canım benim.Dualarım hep seninle ve Atakan’la.Umarım 2. kemo da çoook başarılı olur.Öpüyorum.Sağlık ve şans yanında olsun.

  19. inanki içim içime sığmadı çok sevindim cnm benim…inşallah tez zamanda sağlığına minik kuzuya kavuşcan.sevgilerrrr

  20. Ben sana demiştim dimi güçlü olacaksın güzel şeyler düşünüp çağıracaksın. Bak öle toprak altı felan diye moral bozmak yok. Bu kemoterapide senin ve bizim dualarımızla mükemmel geçecek sonra sıra ilik naklinde.
    Daha sonra ben burda ilk resim olarak Atakan ve eşinle toprak üstünde top oynarkenki o güzel gamzeli gülümsemenle bir resim bekliyorum.
    Seni çok seviyorum Gamzelim, dularım seninle.
    Ankara’dan Şehnaz ablan.

  21. Güzel haberlerin ardı arkası kesilmesin. bu kadar çok insanın ettiği dua, yakarış, kuzu anasına yarasın. Gamze, gamzelerin hep görünsün inşallah.

  22. çok az kaldı…
    çok çok yakında ilik nakli müjdesini de vereceksin buradan bize…
    tüm kalbimle inanıyorum…
    ve tabi heyecanla bekliyorum…

  23. Senin iyi olmanı isteyenler yüzken bin, onbin oldu. Düşünme şeklinin eskiye göre çok daha olumlu olduğunu görüyor ve çok seviniyorum. Bu senin iyileşmeni hızlandıracak biliyorsun. Unutma herşey önce senin sonra sevdiklerin için. Güzel haberlerini bekliyorum

  24. Merhaba Gamze…
    öncelikle Rabbim’den şifalar diliyorum sana, ve sabır sana ve tüm sevdiklerine…
    ben de yeni blog açtım ama senin bloğu daha öncesinden takip ediyordum, şimdi ise her gün kendimkine bile girmesem seninkine mutlaka bakıyorum, bugun ne haber var diye…
    dualarım da seninle, inan ki hastane nedir bilirim, bu süreçlerin de üstesinden inşallah geleceksin eminim
    Rabbim yavruna, eşine, ailene ve tüm sevdiklerine bağışlasın seni…
    Sevgiler…

  25. cok sevındım gamzecım daha da ıyı olacaksın allahın ıznıyle dualarımız her zaman senınle ALLAHIM SENI atakana esıne ve annebabana bıran once kavustursun

  26. olleeeeyyyyy!
    işte rüyalar gerçek oluyor!
    az kaldı, hep iyi şeyler düşün ve iste lütfen…

  27. CANIM BAK DÜN KONUŞTUK BUGÜN BAŞLADIN ALLHIM ÇOK BÜYÜK DUYDU SESİMİZİ BAK BUNA BİLE ŞÜKĞR DİYORUZ HADİ GAMZEM DAYAN ÇOK AZ KALDI YA BAK TANIŞCAZ PİKNİĞE GİTCEZ ÇOK İŞİMİZ VARRR…..GAMZELİM:)

  28. olleyy be iste budur!!:)

    Allah hep böyle pozitif haberlerini okutmak nasip etsin bize burada ve sana bu terapide de güc, kuvvet ve bol moral versin Gamze’cik.

  29. Çok çok sevindim Gamzecim çok, kolay gelsin sağlıkla mutlulukla bitsin bu tedavi canım, her zaman dualarımdasın, Allahıma binlerce şükür:)

  30. Allah acil sifalar versin ömür boyu esin ve oglunla ve belki baska evlatlarinla:) hep birlikte olmaniz, saglik icinde güzel bi ömür gecirmeniz, torunlarinizin torunlarini görüp o güzel duygulari tarif edememeniz soran oldumu yasayan bilir bu güzelligi diye cevaplar verebilmeniz dilegiyle:))) cok cok gecmisler olsun simdiden…

  31. Çok sevindim Gamze’cim…Allah hayırlı haberlerin devamını getirsin inşallah..Ben ayrıca eşinin rüyasının gerçek çıkmasına da çook şaşırdım :OOO

  32. Canım Gamze cim ya inan çok sevindim !!! Bak görüyor musun dualarımız kabul oluyo , Rabbim geri çevirmiyo bizleri!! inşallah bundan sonra herşey çok daha güzel olacak!! ben inanıyorum hayatım… Yaşasınn Yuppiii….

Bir Cevap Yazın

