Ağlama artık, oğlundan mektubum var

Standard

Ağlama gönlüm, ağlama… Akıtma artık gözyaşını yanaklarına, ne peçeten kaldı, ne gözyaşın. Kaderini düşünüp yanmasın için, suskunluğunu da boz hadi. Kalbine dönüp bakma artık, içine akıttığın gözyaşınada son ver.

Bak duymadın mı oğlundan mektumun var…

KAHRAMANIMMM’A
Bana anlattığın masallar gibi bu yaşadığımız Anne…

Başı kötü başlayan ama sonu çok güzel bitecek bir masal bu… Belki ayrıyız, özlem, hasret, acı  doluyuz ama sonu birbirimize kavuşmaksa bu küçük bedenimle, küçük yüreğimle dayanırım be Anne…
Sanma ki kırgınım, kızgınım sana, içimdeki tek şey özlem Anne. Ben küçücüküm ama içim hasretle büyüdü Anne…
Ben senin, babamın oğluyum, öğrettiklerinle, emeklerinle güçlü bir çocuğum ben. Kırılamam, kızamam sana. Savaşın ilk önce benim için ben bunu biliyorum Anne ve bunu bildiğim için umudum büyük, içim özlem dolu ama coşkulu.  Çünkü sen kazanacak, tez zamanda geleceksin Anne.
İşte o gün hasret bitecek, o kötü günleri, ayrı kaldığımız günleri yaşanmamış sayacak, bıraktığımız yerden devam edeceğiz Anne.
Üzülme doğum günümde yanımda yoksun diye…

SEN içimde, yüreğimde, nefesimdesin Anne. Mümkün olsa elimi tutar, sarılırdın, öperdin iyiki doğdun, iyiki benim yavrumsun derdin… Olsun be Anne biliyorum az kaldı bitecek bu kurs, geleceksin yakında. Daha nicelerini kutlayacağız güle oynaya..
Annem, Kahramanım, Hayat Pusulam İyiki Benim Annemsin, İyiki Senin Gibi GÜÇLÜ, SAVAŞÇI, FEDAKAR, KAHRAMAN BİR ANNEM VAR…
Senin oğlun olduğum için, insanlara umut olduğun için, hayat verdiğin için seninle gurur duyuyorum Anne..
İyiki Doğdum, İyiki Senin, Sizin Oğlunuzum ve İyiki Kahramanımsın Anne…
Birlikte Nice Yaşlara Annem…
Seni Çok Seviyorummm..

Oğlun Atakan

Facebook sayfasından bana destek veren güzel gönüllü insanlardan biri IŞIK GÖZLÜ ARDAM. İzin aldım kendisinden Atakan’ın ağzından yazdığınız bu mektubu blog sayfama koyabilirmiyim diye. Sağolsun izin verdi ve ekledi; Atakan kuşlara, kuşlarda bana anlatmıştı bende kaleme aldım dedi. Ben çok defa okudum bu yazıyı burayada eklemek istedim.

SEVGİLER, SAĞLIKLA KALALIM.

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

14 responses »

  1. İyiki doğdun Atakan’cım sana kocaman rengarenk balonlardan babanla annenle geçireceğin nice nice yaşlara diliyorum biliyormusun yarında benim doğumgünüm ikimizde koç burcuyuz biz hep güçlüyüzdür bunu sakın unutma.

  2. Doğum günün kutlu, mutlu olsun Atakan. Sen gerçekten çok şanslısın ve annen de çok şanslı.

  3. İyi ki doğmuşsun minik kahraman!
    İyi ki doğurmuş bu kahraman anne ve baba seni!
    Umut dolu ve diğer insanlara da umut olan bu anneyle ne kadar gurur duysan az Atakan’cım.
    Sağlıkla nice yıllara…

  4. Güzel annenin güzel oğlu…iyi ki doğmuşsun…anneciğinin umudu, yarınısın…tüm aile mutlu uzuuuunnnnn yıllarınız olsun.

  5. Atakannn doğum günün kutlu olsun iyiki doğdun iyiki annenin umudu oldun Yeni yaşında ALLAH ANNENİN sağlığını hediye etsin canım yavrum.Bahtında yüzün gibi güzel olsun Allah anneni senden ayırmasın.Nice mutlu yaşlara inşallah ailenle birlikte.

  6. Sağlıkla,mutlulukla,annenle,babanla ve tüm sevdiklerinde çooookkk güzel bi hayatın olur İnşallah..Rabbim sizi ayırmasın..Sağlıkla kalın..

  7. CANIMMM ANNESININ KUZUSU,ARISI,BALISI,PETEĞİ,NEFESİ,DÜNYASI,BAHARI,YAZI,KIŞI,YAŞAMA SEBEBİ,GECESİ,GÜNDÜZÜ,GÖZ BEBEĞİ…….HERŞEYİİİİİİ

    GÜZEL GÜNLER SIKINTILI GÜNLERE GEBEDİR…

    1. Elemneşrahleke sadrek
    2. Ve vedağna anke vizrek
    3. Ellezi engada zahrek
    4. Ve refağna leke zikrek
    5. Feinne meal usri yüsra
    6. Inne meal üsri yüsra
    7. Feiza ferağte fensab
    8. Ve ila rabbike ferğab

    1.Biz, senin göğsünü yarıp-genişletmedik mi?
    2.Ve yükünü indirip-atmadık mı?
    3.Ki o, senin belini bükmüştü;
    4.Senin zikrini (şanını) yüceltmedik mi?
    5.Demek ki, gerçekten zorlukla beraber kolaylık vardır.
    6.Gerçekten güçlükle beraber kolaylık vardır.
    7.Şu halde boş kaldığın zaman, durmaksızın (dua ve ibadetle) yorulmaya-devam et.
    8.Ve yalnızca Rabbine rağbet et.

    . “İnşirah” açılmak, genişlemek, sevinmek manalarına gelir.

    KURAN ÖĞRENMEK İÇİN KURSA GİTMİŞTİM.KISA SURELERIN TEFSIRINI İŞLİYORDUK.BU SUREYI NEDENSE COK SEVMİŞTİM.PEYGAMBER EFENDİMİZE ILK GELEN VAHİYDEN SONRA KESİLİR ALLAH TARAFINDAN .VE ALLAHIN RESULU COK SIKILIR.ÜZÜLÜR,MÜŞRİKLER TARAFINDAN ALAYA ALINIR.PEYGAMBER EFENDIMIZ ACAR ELLERINI RABBINE DUA EDER.BU SÜRENIN 3 AY 3 SENE OLD.RİVAYET EDİLİR.VE NETİCEDE ”İNŞİRAH” SURESİNİ GÖNDERİR.
    5. VE 6. AYETLERDE 1 ZORLUGA 2 KOLAYLIK MÜJDESİNİ VERİR.EGER SIKINTIDAYSAN BU SURENIN OKUNMASI INSANI RAHATLATTIGI FERAHA ERDİRDİĞİNİ ÖĞRENMİŞTİM….

    RABBİM SANA DA KOLAYLIK VERSIN…DUALARIM SENINLE….

  8. Atakan’ cım dogum gunun kutlu olsun ınsallah anne ve babanla saglıklı nıce dogum gunlerı kutlayacaksın sen yavrum. Sen boyle tatlı ve sevgı dolu guclu bır annen oldugu ıcın cok sanslı ve onun oglu oldugun ıcınde annen gıbı cok guclu bır cocuksun nıce yıllara guzel kuzucuk ( ben oglumuda hep kuzucuk dıye severım ). Gamzecım sende cok sanslısın boyle bır evlada sahıp oldugun ıcın ve dahada guclu olman gerek atakan ıcın dualarımız senınle gamze az kaldı buda gecıp bıtecek cok az kaldı beraber nıce dogum gunlerı kutlayacaksınız ınsallah

  9. gamzecim,atakanın doğum günü seninde anne oluşunun günü kutlu olsun…rabbım yavrunla bırlıkte nıce guzel seneler nasip etsin size…dualarım sızınle…rabbım yar ve yardımcın olsun ınsallah.

  10. Allahu Teala Size Ailece COOOOOK uzun saglikli hayirli huzurlu omurler versin, hayirlisinla omurlerinizi uzatsin insaAllah. Gamzecim seni okuyorum devamli agliyarak, umarim guzel haberlerini aliriz ve gulumseriz, benimde Babam kanser ve su an bayagi bir zor beklemedeyiz, yakinda bakacaklar durumuna tekrar umarim bizlerde Babamdan guzel haber aliriz ve gulumseriz. Yapilan kemoterapilerle su ana kadar kurtulamadi maalesef. Allahu Teala butun hastalara hayirlisinla sifa versin ve sonunda herkese sagliklik hayirli huzurlu gunler nasip etsin sevdikleriyle birlikte. Seni sevdiklerinle bir arada gorunce cok sevindim, umarim en kisa zamanda hayirlisinla kurtulursun bu hastalikdan ve devamli sevdiklerinle birlikte olursun canim. Lutfen dualarinda Babamida unutma (Babamin ismi Yunus, bizlerde seni unutmuyoruz canim). Allahu Teala insaAllah iclerimiz yanarken birbirimize ettigimiz dualarimizi hayirlisinla kabul eder. Seni ve oglunu cok opuyorum, Allahu Teala yardimciniz olsun. Sana ulasabilecegim bir adres varmi?
    Dualarimla her zaman.

  11. Atakan hep gül, hep mutlu ol, hep annenle babanla ol.İyiki doğdun iyiki annenin umudu yarını oldun seni tüm türkiye seviyor…

  12. atakancım doğum günün kutlu olsun kuzum tez zamanda anneciğine kavuşacaksın bundan eminim Allah hem yanında ve yardımcın olsun gamzem inan aldığım her nefeste duam dasın Allah ım onu yavrusuna kavuştur diyorum sen iyi olacaksın hiç umudunu y,t,rme biz inandık iyi olacağına yakında evindesin inşallah

  13. gamzenin anne olmasına sebep olan minik yavrucak hepimiz seni tanımadan bile çoooook ama çooookkkkkk seviyoruz ve ömrünüzün birlikteliği için dua ediyoruz. Analı babalı sevgiyle sağlıkla büyü küçük adam… doğum günün kutlu olsun rabbbim hayırlarla yaşatsın seni ve tüm yavrularımızı

  14. GAMZEMSana binlerce kez teşekkür etsem azdır. Sen beZİM hayat ışığımsın EN GÜZEL ANNESİN EWET ÖMÜR BOYU ATAKANLA BERABER OLMAK İÇİN ORDASIN CANIM SINAVINI GEÇ BİR AN ÖNCE DOĞRU TEK ADRES ATAKAN SENİ SEVİYORUZ GAMZELİM……….

Bir Cevap Yazın

