MİRAY SAKİNLERİNİN GÜZEL GÖNÜLLÜ İNSANLARI

Standard

Annem aradı komşularından Didem hanımla, Berna hanım geldiler dedi. Bu iki isimide yeni duyuyordum. Binamız doksanaltı daire ve biz daha çok yeni taşınmıştık evimize. Çok isteyerek o evi alıp varımızı yoğumuzu derler ya, o evi alırken aynen öyle alyanslarımızı bile bozdurmuştuk. Bundan dolayıda çok mutluyduk. Borç sahibi olmadan mal-mülk sahibi olunmazmış diğmi, hepimiz yaşamımız boyunca bu gibi olayları yaşıyoruzdur heralde, kalan borçlarımızı hepimize ödeme kolaylıkları dilerim gönülden.

Derken;

Atakan’ın doğum gününü kutlamak istediklerini söyledi. Anında olmaz anne dedim. Atakan sevinir miydi, yoksa kimse anlamadan etraftaki anne-baba diyen diğer küçük yavrulara kulak verip üzülürmüydü. Hep bunu düşündüm. Sonra içimden bir ses çocuk çocukla mutlu oluyor tamam anne yapsınlar sağolsunlar dedim.

Didem, Berna bize gelip böyle bir teklif yapınca annem çok etkilenmiş. Siz gidince çok ağlamış arkanızdan. Böyle genç nesillerin bizlere verdiği destek çok önemli sağolsunlar Gamze dedi bana. Gelicek Gamze sağsağlim merak etmeyin Sema teyze demeniz gerçekten çok duygulandırmış annemi.

Doğum günü sabahı, yüreğim çöktü yataktan kalkamadım sanki, boğazım düğüm düğüm konuşamıyorum bile. Geldim iki bacağımın üstüne, oturdum yatağıma, sevdiğimde en az benim kadar kötü durumda geldi yatağıma oturdu yanıma, tuttu ellerimi ama hiç konuşmuyoruz.

Odamıza o sırada Ayaz hemşire ve Aysun hemşire girdi. Bu gün küçük bir beyin doğum günüymüş dediler ve hediyelerini verdiler.

Veeeeeee Gamze annenin kopma anı, biz sizi mutlu etmek için geldik, ne olur geçicek bu zor günler, az daha sabır diyerek sağolsunlar destek olmaya çalıştılar. Hangi söz söylenirse söylensin içimdeki yangını söndürmezdi. Teşekkürü bile zor ettim ağlamaktan Ayaz ve Aysun hemşireye. Bu ince davranışları beni gerçekten çok mutlu etti.

Saat 13:00 Doğum günü başlamış, babamdan oradaki atmosferi anlatsın diye aradık. Sesi güzel geliyordu, bayram yeri gibi heryerin süslendiğini çok güzel bir ortam olduğunu söyledi çok mutlu oldum. İçimden iyiki yapmışlar sağolsunlar dedim sürekli tağki Atakan’ımla konuşana dek tekrarladım bunu gerçekten. Eminim dedim Atakan şuan çok mutlu, gülüyor, eğleniyor… Eeee daha ne olsun Gamze önemli olan hep Atakan’ın mutlu olması değilmiydi. Bunu da Didem ve Berna komşularımın öncülüğüyle mutlu olmasını sağlamışlardı canım yavrumun. Didem ve Berna sizlere ve size yardım eden tüm komşulara nasıl teşekkür etsem azdır. Gerçekten şuan sizlere teşekkür etmek az geliyor bana, sebebide Atakan’la telefonda konuştuğumdaki ses tonunu, heyecanını bana duyurduğunuz için.

Telefondaki sevincinden ben oğlumu şöyle bir gözlerimi kapatıp, hayal ettim inanırmısınız gözündeki ışığı hissettim resmen. Çok mutluydu, mum üflemeye çalıştığını anlattı, pastasının Şimşek Mc Queenli olduğunu hatta çok lezzetliymiş bile dedi tombişim, hepsi benimmiş anne bir sürü hediyem, oyuncağım oldu dedi. Hediyelerinin hepsini saydı tek tek. Bütün hediyeler için tekrar, oğlum ve kendi adıma çok teşekkürler. Hazırlanan bu organizasyonun içinde sevginin gücü olduğu kadar, büyük emekde vardı bu fotograflara öyle güzel yansımıştı ki. Masa, balonlar, müzik herşey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüştü. Dedim ya daha nasıl güzel olabilirdi ki. Herşey süperdi.

Üç yaşındaki yavruma güzel vakit ve çok güzel bir hatıra bıraktığınız için, oğlumun yüzü güldüğü için, benimde yüzümü güldürdüğünüz için, başta sizlere ayrıca apartman yönetime çok teşekkürler.

SAĞLIKLA KALALIM, SEVGİLER…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

9 responses »

  1. GAMZECİM BAK NE KADAR MUTLU OLDU ATAKAN VE SEN BUNUN İÇİN ÜZÜLME CANIM SABIR SAĞLIĞINA BİRAN ÖNCE KAVUŞ ATUŞUNLA KOMŞULARINLA TANIŞIRSIN CANIM BAK BİZ BURDA TEK YÜREK VE GAMZE VAR BU UNUTMA MORELİ YÜKSEK TUT BU ÇOK ÖNEMLİ BAK ŞU ANDA SAĞLIĞINA ODAKLAN GERİSİ OLUYOR ÖNEMLİ OLAN SENİN DİK DURMAN CANIM SEVGİLER SAĞLIKLA KAL

  2. Gamzecim asıl bizler sana tekrar teşekkür ederiz bize güvendiğin ve emanet ettiğin için. Atakan ve sen mutlu oldun bu yeter bize biz şuan çok huzurluyuz inan senin için azda olsa bişeyler yapabildik…bu bir tanışmaydı daha güzelleri sen dönünce 🙂 sen üzülme kendine iyi bak yeter bize…

  3. Gamze ;
    Sen geçici bir süreliğine Atakan ın yanında olamasan da , bak Atakan gönlünce eğleniyor, seni tabi ki özlüyor ama o daha çocuk olduğu için , başka şeylerle meşgul olurken unutuveriyor yokluğunu 🙂 Böyle güzel bir organizasyonla Atakan ı mutlu ettikleri için, Apartman sakinlerinize benden kocaman bir teşekkür…
    İyi haberlerini bekliyoruz.. sevgiler ..

  4. Güzel gönüllü insanlar yaptığınız inanılmaz,Allah sizden razı olsun hem ATAKAN ın yüzündeki o kocaman gülümseme için hemde Gamze için.

  5. ev alma komşu alma komşu al derlermiş büyüklerimiz ne kadar doğru bi söz söylemişler.
    Helede günümüzdeki komşuluklar yok denecek kadar azalmışken birilerin hala bunu yaşatması komşusunun iyi yada kötü gününde ona destek olması ne güzel ne mutlu..Atakanın mutluluğu için harcanan bu emeğe çabaya bu ince düşünceye bende teşekkür etmeden geçemedim..
    Gamze’cim seni hergün bu sayfaya uğrayak ziyaret ediyorum elimden çok daha fazlası gelsede yapsam keşke ama sana ve yavruna kucak dolusu kalpten dularımla yardımcı olmaya çalışıyorum.
    Az kaldı sabret ve geçecek hepsi oğlunun yanında geçireceğin o güzel günlere çok ama çok az kaldı
    Sağlıklı haberlerini bekliyoruz hayırlısı ile inşallah..

  6. gamze muhteşem anne çok az kaldı en yakın zamanda o bahçede bu partiden daha büyük parti yapacaksınız oğluşun eşin sen ailen ve tüm komşularınla beraber bu defaki parti çok farklı olacak sen bu hastalıktan tamamen kurtulmuş olacaksın büyük kavuşma partisi olacak bu seni mutlu etmek yada morel vermek için demiyorum hissediyorum ben bu söylediklerimi bana güven ne olur o kadar mükemmel yıllar varki önünüzde sen şuan bir imtihandasın ve bu imtihanı başarıyla vereceksin BİDAHA HİÇ AYRILMAMAK ÜZERE ÇOK YAKINDA KAVUŞACAKSIN YAVRUNA dualarımızdasın gece gündüz senle yatıyorum senle kalkıyorum Allahım bu kadar duayı geri çevirmez onun rahmeti çok geniş MÜJDELİ HABERDE YOLDA bunu yaz aklının bir yerine SEVİNÇ ÇIĞLIKLARI ATACAĞIZ GERÇEKTEN SENİ DÜŞÜNDÜĞÜM ZAMAN EN UFAK KÖTÜ BİŞEY GELMİYOR AKLIMA HİÇ TEDİRGİN OLMUYORUM HEP AYDINLIK HİSSEDİYORUM SENİN ÖNÜN AYDINLIK IŞIL IŞIL ÇOK AZ KALDI BU SAVAŞI KAZANACAKSIN BAŞKA BİR İHTİMAL YOK ARINACAKSIN BU HASTALIKTAN ZERRE KADAR KALMAYACAK VÜCUDUNDA BU HASTALIK NE OLUR SENDE BIRAKMA KENDİNİ OĞLUN İÇİN:)) MUHTEŞEMSİN :))

  7. gamzecim ; insanlar yüzyüze tanışmasalarda aynı duyguları hissedebiliyorlarmış,ben bunu senle çok iyi anladım.belki aynı yerde oturmak,belki aynı yaşta çocuklarımızn olması ne dersen de ama ben seni gerçekten tanıdığımı hissediyorum.Zaten bunu hissetmeden böyle bir sorumluluk alamazdım herhalde sema teyzeye bunu teklif edinceye kadar çokkez vaz bile geçtik.Ama son gün dayanamadık , biz bunu söylemeliyiz dedik.yoksa gerçekten hayatımız boyunca pişman olurduk herhalde allaha şükür ki ;senide atakanıda mutlu gördük.herşey bundan sonra böyle güzel olucak biz hepimiz buna gönülden inanıyoruz.dualarımızda yüreğimizde hep senle ..(senin bize tek teşekkürün kendine iyi bakmak ve moralini bozmamak ..)

  8. Atakancim ben de sana gec de olsa iyiki dogmussun demeye gelmistim. Ne kadar guzel bir dogum gunun olmus. Daha da guzelleri seninle olsun. Iyi ki dogmussun 🙂 Organizasyonu yapan tum teyzelerin, anneannen deden ve tabi ki annene ve babana da kocaman tebrikler. Boyle guzel gulen bir genc adam icin her organizasyon yapilir 🙂 Nice guzel yaslara!

    Gamzecim ne mutlu sana cok guzel yurekli komsularinla gecirecegin nice guzel yillar olacak insallah. Guzel haberlerini heyecanla bekliyoruz.
    Sevgiler

Bir Cevap Yazın

