Anne değilmiş bee yavrum, sadece bir kediymiş

Standard

Oğluma dün gece anlattığım hikaye,

Maviş

Geceleyin herkesin uykuya daldığı bir sırada Beyza bir tıkırtı duydu. Önce pencereden baktı, orada birşey yoktu. Sonra gözünü odanın kapısına çevirdi aynı sesi yine işitti.

– Tık tık!

Hemen yatağından kalktı. Kapıya yöneldi. Bir yandan da korkuyordu.

– Kim o? dedi ses yok. Tekrar ;

Kim o?

-…..

Yine ses gelmeyince bir cesaretle kapı koluna uzandı, yavaşça indirdi ve kapıyı birazcık araladı. Baktı, kimse yoktu.”Neyse canım “deyip yatağına yattı. Gözlerini kapadı, işte tam o sırada yine aynı ses. İçinden, bu sefer kapıyı sonuna kadar açacağım ne olursa olsun, diye geçirdi.

Derken Atakan hikayeye katıldı, kapıyı çalan kimmiş annecim biliyormusun dedi. Kimmiş yavrum Beyza’nın annesiyle, Atakan’ın annesi gelmiş dedi. Hiç bozmadım ses tonumu, ufacık ses seviyem inse anlardı sanki. Ama Atakan’cım biliyorsun Beyza’nın annesi ile ben kursdayım dedim. Offf anne offf dedi… Peki kimmiş kapıyı çalan diye sordu.

Annen değilmiş bee yavrum, sadece bir kediymiş…

Kapıyı açmış Beyza bir de ne görsün: minicik bir kedi.

Devamını içim acıya acıya getirdim tabii hikayenin.

Aaaaa Atakan bu bir kediymiş tık tık yapan, baksana karnı açıkmış hadi gel dolaptan süt alalım, biraz ocakta ısıtalım sonrada içirelim ne dersin dedim. Sonra başladım kedicim şarkısını söylemeye…

Kedicim mırnav mırnav der,

Kedicim benden süt ister,

Hadi gel, hadi gel cici kedicik ,

Hadi gel sana ben süt vereyim…

Diyerek şarkı söyledim kuzuma, seni çok heviyoyum (seviyorum) annecim dedi. Nasıl mutlu oldum. Bende seni HEVİYOYUM CANIM OĞLUM…

Oğlum benim o kapıdan tık tık yapıp gireceğim kuzum içeriye, hep senin yanında olmak için ailece güzel günleri yaşayıp, bu üzüntüleri geride bırakıcaz canım yavrum.

DAYAN YAVRUM, DAYAN…

SAĞLIKLA KALALIM, SEVGİLER…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

7 responses »

  1. dualarımız hep senin için az kaldı kapının çalmasına az kaldı atakanım gamzem abim…

  2. inşallah gamzecim hepimiz bunun için dua edyoruz.az kaldı .her yerden çok güzel haberler geliyor.inşallah en iyi haber sana gelecek.

  3. evet gamzecim hep diyorum çok mükemmel çok güçlü bir annesin bunu bir kere daha gösterdin bizlere:) senin o kapıyı tık tık yapıp girmene o kadar az kaldıki ne olur sabret inancını hiç yitirme bizim sana güvenimiz sonsuz başaracaksın oğluşuna o masalları evinizde oğluna sarılarak anlatacaksın o güzel mutlu sağlıklı günlere çok az kaldı 🙂

  4. canım uzaktasın ama hep yanındasın az daha sabır bak sen halsizken bile sana güç weriyor o yüzden güçlü olmak zorundasın kendine iyi bak yakında sende tık. tık. yapıp atakanın odasında olacaksın güçlü anne gamze………..

  5. Atakancım,annen en kısa zamanda kapıyı çalıp gelecek yanına.Buna canı gönülden inanıyorum.Allah sizi tez zamanda kavuştursun ve bir daha ayırmasın inşallah

  6. ALLAHIN İZNİ İLE KAVUŞAÇAKSIN AİLENE SEVDİKLERİNE SEVENLERİNİ GAMZE ABLACIM SEN ATAKANIN YATAGINDA KOLLARININ ARASINDA DAHA NİCE GÜZEL MASALLAR ALATIRKEN ONA BIZDE BASIMIZI YASTIGA KOYDUGUMUZDA BU SEFER ŞÜKREEDECEGİZ ALLAHA SEN BİZİM GAMZE ABLAMIZI ÖNCE ATAKANINA SONRA EMRAH ABİYE SONRADA BİZLERE BAĞIŞLADIĞI İÇİN
    SONSUZ ŞÜKÜRLER OLSUN DİYECEĞİZ ABLACIM AZ KALDI..

Bir Cevap Yazın

