Desteğin Kralı yine bizimle, unutmaz demiştim :)

Standard

Biliyordum Okan BAYÜLGEN unutmaz.

Gözlerindeki gerçeği ben gördüm desteğin kralından. Olacak bu iş, kurtulacaksın, inan dedi. Mucize gerçekleşeçek dedi. O zamanlar hiç ümidim yoktu takip edenler bilir. Desteğin kralı bunun bir haber olarak kalmayacağını, kampanyanın üstü toz bulutu ile kaplanınca, herkes unutunca ben tekrar destek vericem dedi, söz verdi. Veeee yaptı bu akşam yine programında bizleri unutmadığını hatırlatıcak. Benim İzmir’deki hocam Mehmet Ali ÖZCAN ile birlikte. Tüm lösemi hastalarının, ilik bekleyenlerin bir kez daha sesine güç katacak.

TV8 Kanalında, Saat 23:00 Lütfen izleyelim lütfen…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

19 responses »

  1. unutmaz desteğin kralı unutturmayacağız zaten gamze OLACAK BU İŞ KURTULACAKSIN tam da dediği gibi olacak yani…İZLEYECEĞİZ BU GECE NEFESİMİZİ TUTUP ALLAH RAZI OLSUN ONDAN VE TÜM DESTEKÇİLERDEN KANLAR ÇIĞ GİBİ BÜYÜYECEK HERKESİN BİR UMUDU BİN UMUT OLACAK DONÖRLER DAHADA ARTACAK SENİNLEYİZ GAMZEEE VE TÜM HASTALARLAYIZ MERAK ETME SEVİNÇ ÇIĞLIKLARI ATMANA ÇOK AZ KALDI MÜKEMMEL ANNE

  2. GAMZEEEEEEE SENİ ÇK SEVİYORUZ BUNU UNUTMA OLURMU.İÇİNDE HİSSET NE OLUR GÜZEL KARDEŞİM ABLAM .SENİNLE İLGİLİ HERŞEYDE GÖZLERİM DOLUYOR HEMEN.İNSAN HİÇ TANIMADIĞI BİRİNİ BU KADAR SEVEBİLİRİMİ .ONUN İÇİN BU DENLİ İÇTEN DUA EDEBİLİRMİ.

    SENİ SEVİYORUM.İYİLEŞ OLURMU.HEP GÜÇLÜ OL UMUDUMUZU SÖNDÜRME .SAĞLIKLA KAL.

  3. çok mutlu oldum bu habere okan bitane yaaa.gamze atakana bi kardeş yapmayı düşünürsen adını okan koy emi:)

  4. Okan tam gaz dewamm,helal sana 🙂
    Gamzecim hep yanındayız,,Umut iyi fikir vermiş :))sağlığına kavuşur,Atakana kardeş gelirse adı Okan olsun

  5. GAMZEEEEEEE şimdi vericinin bulunduğunu duydum Allahın izniyle sağlığına,Atakanına kavuşacaksın çok az kaldı o güzel yüzün hep gülecek.
    İnan bu satırları göz yaşları içerisinde yazıyorum, o kadar çok sevindim ki bunu kelimelerle anlatmak imkansız. Dualarımız kabul olacak, SAĞLIKLA KALLLLLLL

  6. Yüce rabbim seni evladına bağışlasın,,, ‘Ana başta taç imiş her derde ilaç imiş bir evlat bin olsa da yine Anaya muhtaç imiş’ Atakanın senin sevgine ilgine ihtiyacı var onun için hiç ümidini kaybetme milyonlarca insanın duasıyla ayrılmamacasına kavuşacaksın evladına biz inanıyoruz sende inan,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

  7. ben size Rabbime guvenin demistim sukur cok sukur simdide yaza italyaya tatile bekliyoruz siziii

  8. Canım gözümüz aydın…her zaman güçlüydün. Yazdıklarınla bazen biz çöktük ama sen yumruğunu havaya kaldırdın ve ben iyi olacağım dedin ve başarıyorsun artık sona yaklaştın Gamzelim. Son zamanlarda böylesi bir habere çok ihtiyacım vardı. Sabah sabah böylesi muhteşem ötesi bir haberle güne başlamak harikaaaaaaaaa. Bence bundan sonra günlerimiz güzel geçecek.
    Gözünüz aydın.
    Gözümüz aydın
    Herşey güzel olacak.
    Seni çok seviyorum.

  9. Egeninannesi ne güzel demiş 🙂 Bence de Atakana kardeş gelsin adı Okan olsun. az kaldı canım sabret.Uzun bir maratonun son kulvarına girmişsin gibi düşün. Mutlu finale az kaldı inşallah :))

  10. Bundan güzel bir haber olamaz.Yüce rabbim dualarımızı kabul etti Gamze.Atakana kavuşmana az kaldı.Çok sevinçliyim çok mutluyum içim içime sığmıyor.Her an takipteyim duygularını kaleme almanı bekliyorum.

  11. Hergün belki bugün diye umut ettim.İşte ogün BUGÜN.Çok mutlu oldum.Çok sevindim.Derdi veren Allah,dermanını verdi çok şükür.İyi haberlerinizi artık daha büyük umutlarla bekliyoruz.
    Sevgiyle kalın……..

  12. GAMZEEEEEEE DEDİM SANA MÜJDELİ HABERİN YOLDA DEDİM RÜYAMDA GÖRDÜM İNAN BANA İLİĞİN BULUNACAK DEDİM ŞÜKÜRLER OLSUN ALLAHIM DUALARIMIZI GERİ ÇEVİRMEDİ HERŞEY YOLUNDA GİDECEK İLİĞİN NAKLEDİLECEK VE KAPINIZ TIK TIK YAPTIĞINDA BU DEFA O KAPIDA SEN OLACAKSIN OĞLUŞUNA KAVUŞACAKSIN GAMZE ANNE YÜREĞİMİZ SENİNLE ATIYOOO MUHTEŞEM ANNE SENİ ÇOK SEVİYORUZZZ SAĞLIKLA KAL GAMZELİ….

  13. sen bi tanesin…. okan da bi tane……… teşekkürler…………. BU HAYAT TA ÖNCE SAGLIK LA İLĞİLENİN EY DEVLET ……….. KENDİ KOLTUKLARINIZ LA DEĞİL……….. HALK OLMADAN. …………. MİLLET OLMADAN……… Bİ DEVLET OLMAZ……….. OLAMAZZZZZZZ…….. ÖNCE BUNU………. KABULLENİN……………!!!!!!!! GAMZEM BAŞARDIN………… SEN HİÇ KİMSE OLMADAN TEK BAŞINA BAŞARDIN………. YÜREGİNE SAGLIK……… ALLAHIM SENİ BİZE OGLUNA EŞİNE AİLENE SEVENLERİNE BAĞŞILDI……………… AMİN…………. MUTLULUK LAR ÜVERİNİZE OLSUN… İNŞALLAH VERİCİDE Bİ SORUN CIKMAZ…………….. DEVAMI GELİR……… MUTLU HABERLERİNİ SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM…………… CANIM…………

Bir Cevap Yazın

