Nurturia annelerinden sadece biri

Standard

Nurturia annelerinden sadece biri Esin BARIŞ. Teşekkürler.

 

Nasıl başlasam bilemiyorum aslında hiç bi zaman Gamze kadar iyi ifade edemedim çünkü kendimi…

“seyahate giden anne gibiyim”yazısıyla tanıştım seninle…tüm duyarlı anneler gibi ağlaya ağlaya okudum sonra sanki günlerce ben gamze oldum…benimde oğlum var 11 aylık şimdi seninle tanıştığımdan beri daha farklı sarılıyorum oğluma…
gamzeyle ilk tanıştım anda karar verdim 1 tüp kan göndermeye….ama bebeğimin rahatsızlığı,havaların soğuk olması derken 1 ay ertelemişim meğer bu kan işini…

aklımı başıma getirense çok acı bir olay oldu…

16 martta dünyalar tatlısı neşe dolu öz olmasada öz kadar cana yakın fatma ablam beyin kanaması geçirdi…18 martta beyin ölümü derken 20 martta vefat haberini aldık…onun için yapabileceğimiz hiçbirşey yoktu 4 yaşındaki minik selen hiç hesapta yokken annesiz kalmıştı..
ama atakan’ın daha annesiyle geçireceği çok gün vardı…

16 mart gecesi fatma ablanın haberinin üzüntüsü gamze nin de bloğundakileri tekrar okuyunca onların etkisinde yattım. eşim nöbetteydi bense oğlum heran acıkıp kalkar diye uyumakla uyumamak arasında gidip gelmeye başlarken oğlumun mıkırtısını duyduğum anda rüya gördüğümü fark ettim karşımda gamze “oğluma yardım et lütfen”dedi…

ertesi gün c.tesi kargolar çalışsada pazar dağıtım yapmıyorlar diye hastaneye ve kargoya 20 mart günü gidebildim..önce devlet kapısı bilirler yardım ederler diye devlet hastanesi gittim acile yönlendirdiler ordan polikiliniklere ordan direkt laboratuvara…ama kimsenin yapılacaklarla ilgili tek bir bilgisi yoktu üstelik Lüleburgaz Devlet hastanesi laboratuvar sorumlusu Sn türkan Hn. böle birşey yok isterseniz direk başhekimle görüşün dedi.. onuda aradım altı üstü 2 tüp kan aldırıcam ben göndericem bağış yapmak yardım etmek bu kadar zor mu diye diye önüme çıkanlardan yardım isteyerek ama sonuçsuz bi şekilde kucağımda bebeğimle hastanede 45 dk dolandım sinirden gözlerim dolarak ayrıldım hastaneden…

belki sağlık ocağında halledebilirm diye tlf.la aradım ama istenilen tüplerden ellerinde olmadığı belirttiler ayrıca benim gibi birkaç kişininde sorduğunu söylediler bunu duyunca demekki buradanda gönderenler var diye sevinerek moralim biraz düzeldi…

madem başladım ben bu işi özel hastanede de hallerim diyerek oğluşumla devam ettik yola Lüleburgaz Özel Derman Hastanesi ne sorduk çok şükür ki çalışanların yardımıyla halletik ve gönderdik oğlumla 2 tüp kanı başta gamze ve atakan a ya da bizden umut bekleyenlere…

Sen çok güçlü bi annesin Gamze…. bundan sonrada herşey umarım çok daha iyi ve yolunda gidicek gamzecim.Atakanla ayrı geçirdiğiniz zamanın acısını çıkarıcaksınız…atakan büyüdüğündeyse görücekki annesi kimlere ulaşmış,oğlu için neler başarmış…sarılıcak sana o zaman öpüp koklıcak işte o zaman seni doya doya…
sen bize,biz size yaptığınız aktiviteleri anlatıcazki beraber büyütelim evlatlarımızı…

öncelikle kanı geç gönderdiğim için senden ve nakil bekleyen tüm hastalardan burdan özürdilerim Gamze’cim.

ve son olarakta zor sınavdan geçtiğin ama hepimiz kazanmanı beklediğimiz bu sınavdan Allah’tan dularımızı eksik etmeyerek bize ulaşabildiğin için ve bize öğrettiklerin için teşekkür ederim Gamze’cim…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

4 responses »

  1. Esin hanım gerçekten çok duygulandım bu çabanıza yılmadan kucağınızda bebişinizle vermişsiniz kanınızı herkes böyle duyarlı olsun inşaallah umutlar artsın gamze kurtulacak hepsi kurtulsun inşaallah dualarımız hep gamze ve diğerleriyle kanımız tutsun diye dua ediyoruz hergün inanıyorum gamze oğluşuna kavuşacak ve bizde işte o gün rahat bir nefes alıp gönül rahatlığıyla sarılacağız yavrularımıza başımızı yastığa gönül rahatlığıyla koyacağız gamzede yavrusuyla uyuyor deyip rahatça sarılacağız yavrumuza çok az kaldı dayan gamzeli anne mükemmel anne bu savaşın galibi sen olacaksın biz inanıyoruz sende inan gamzeli anne…

  2. LÜTFEN YARDIMCI OLURMUSUNUZ KAN ALIP GÖNDEREBİLİYORMUYUZ BENDE GÖNDERMEK İSTİYORUM AMA NEREYE GÖNDERECEĞİMİ BİLMİYORUM

  3. merhaba eda hanım
    http://www.kokhucrebagisla.com adresinden kök hücre bağış kaydı oluşturuyorsunuz.kaydı oluşturup çıktısını aldıktan sonra
    önce sağlık ocağından mor kapaklı tüplere 4+4 =8 mlg kan aldırıyorsunuz.aynı gün içerisinde aşağıdaki adrese kargo yapıyorsunuz bu kadar kolayy
    ibni sina hastanesi
    hematoloji labaratuarı
    asma kat
    sıhhıye/ANKARA

    hatta çevrenizden arkadaşlarınızında kolundan tutup bir damla kanları ile hayat kurtarmaya davet edebilirsiniz

  4. gamzecim ben seninle aynı durumdayım aml lösemi hastasıyı biri 10 diğeri 6 yaşında 2 oğlum var seni bugün lösemi haberlerine bakarken gördüm beni ağlattın geçen temmuzda tedavim bitti sana şükür etmen için yazıyorum küçük oğlum 1,5 yaşıdayken tiroid kanseri oldum emziriyordu oğlum benden sütünden ayrıldı arkadan atom tedavisi 15 gün çocuklarımı göremedim sonra 15gün elimi süremeden baktım evlatları yere düştüklerinde elimi vuramadan ağlayarak baktım çok sıkıntılı günler geçirdim arkadan geçmeyen griple gelen lösemi şok oldu hele doktor 6 ay sürecek dediğinde yıkıldım tedavim süresince yeri geldi hastalığa dayanamadım ama çocuklarım için direndim dr tekrarlaması yüksek dediğinde allahım ne olur hemen olmasın daha çok küçükler diye dua ettim ama hep şükür ettim ya ben değilde evlatlarım olsaydı bekleyen ben olsaydım canım kendini güçlü tut irtibat tlf olsa seninle konuşup sana yaşadıklarımı anlattığımda haline şükür edeceğini tahmin ediyorum plt hğb wbc yükselmesi dilegiyle

Bir Cevap Yazın

