SİHİRTOZU

Standard

Bu yavrunun benim üstüm de sihirtozu etkisi yarattığı kesin.

Şimdi konuştuk,

Yaaaaa ben, senin hortmanınıııııı yerimmmmmm canım yavrum benim.

Dışarı çıkmışlar Bostanlı sahilinde ki parka gitmişler, uçurtmayla uğraşıyor dedem ama olmuyor diyerek, bir güzel havadis verdi önce, sonrada hortmanımı beğendin mi annecim dedi. Her hortman dediğinde biii gülesim gelir zaten bu arada hortman demek eşortman demektir Atakan’cada. Hortmanına bayıldım çok yakışıklı olmuşsun dedim, güldüm.

Aşkım niyeeee gülüyosun deyip Atakan’da başladı gülmeye. Nasıl kahkaha atıyor ama ömre bedel. Annecim hortmanına bayıldım nasılda yakışmış oğluma dedim. Atakan her akşam bana dişlerini fırçalayıp telefon açar bak mis gibi olmuşmuyum annecim der kocaman bir hhhoooohhhhhhhhh hoh yapar. Bende ooooo mis gibi içime çekerim. Sanırım anne beni telefonda görüyor hissini yaşıyor canım yavrum. Geçenlerde olayı abarttı hatta bir telefon görüşmesinde hediye bir terlik getirmişler Atakan’a onu gösteriyor bana gördün mü bak çok güzel terliklerim dedi, bu kadar değil bu sabah yazı tahtasına araba çizmiş annecim nasıl oldu diyor.

Yazdıklarımı okuyunca üzüldüm başlarken çok iyiydim. Hortmanımı beğendi mi lafını uzun bii süre telefonu kapatınca tekrarlayıp gülmüştüm aslında, şimdi görüyorumda bu yaptıkları Atakan’ın neydi. Ben isim veremedim doğrusu. Davranışlar ve gözlemlediklerim, kesinlikle danışmam lazım ilk defa Atakan’la alakalı bir konuda kendim cevapsız kaldım. Bizim yanında olmamamız onu etkiliyor biliyorum, ama bu kadar mı??????? Koca bir soru işareti…

Sonra telefon konuşmamız şöyle bitti  ”’Annecim gökyüzüne bırakacağınız uçurtmayı ben burdan belki görürüm, ve ona seni ne kadar özlediğimi söylerim, Heyyyyy uçurtma oğluma selam söyle derim tamam mı oğlum”’

Oleyyyy yaşasın dedi.

Koca yürekli, gönlü güzel, beklemeyi bilen, sabretmeyi bu yaşta öğrenen canım yavrum benim çok az kaldı annecim. SENİ ÇOKKKK SEVİYORUM.

SEVGİLER, SAĞLIKLA KALALIM…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

8 responses »

  1. Hortmanını görmeden ben de beğendim öyle güzel bir çocuk ki Allahım esirgesin ne giyse yakışır kuzuna. Yanına gittiğinde -inşallah en kısa zamanda- sana neler neler gösterecek kim bilir. Sağlıkla kalın (made in Gamze)

  2. Gamzecim üzme kendini artık, az kaldı inşallah biticek bu günler.. Henüz benmerkezci olduğu için 6 yaşına kadar bu tarz şeylerle rahat bi şekilde karşılaşabilirsin Atakan’da, inşallah senin yanındayken başkalarıyla telefon görüşmelerine güleriz hep beraber, o sevimli surata ne giyse ne yapsa yakışır (:

  3. Gamzecim Atakan’ın bu davranışı normal.. Psikolojide zaten böyle benmerkezci davranma dönemi var ve Atakan da o dönemde.. Gayet doğal yani.. Ama lütfen kendini üzme, sen ne kadar pozitif olursan o kadar çabuk kavuşursun Atakan’a. Biliyorum yaşaması tarif edilemeyecek kadar zordur ama nolur güçlü olmaya çalış, Atakan’ına, sevdiğine, ailene bir an önce kavuş ve bir daha ayrılık olmasın inşallah.. Dualarımız seninle tatlım..

  4. allhım bir an önce yavruna kavuştursun allhım ayırmasın senin neşe kaynağın allha şüküe ewladın var gamzem seni hayata bağlayan cnm allha emanet ol bir an önce kuzun akvuş yarabbim…….

  5. Canim kardesim, ne yazayimki dugumlendi butun sozler . Iki tanede benim evladim var Allah kimseye boyle acilar yasatmasin

  6. BİR DAHA HİÇ AYRILMAMAK ÜZERE KAVUŞACAKSINIZ MUHTEŞEM ANNE NE OLUR KENDİNİ YIPRATIP ÜZMEYİ BIRAK ATAKANIN ÇOK GÜÇLÜ ÇOK SABIRLI ÇÜNKÜ ONU KORUYAN VE EMİN OL SENDEN BİLE DAHA ÇOK DÜŞÜNEN YÜCE RABBİM VAR RABBİM ONA SABIR VERİYOR SEN BİRAN ÖNCE TOPARLANMAYA BAK KENDİNE ODAKLAN GÜZEL ŞEYLER DÜŞÜN MESALA NAKİLDEN SONRA TAMAMEN KAVUŞACACAKSIN YA OĞLUNA ONLARI PLANLARINI YAP SÜREKLİ ÖNÜNDEKİ MUHTEŞEM YILLARI DÜŞÜN AMA NE OLUR GEÇMİŞİ VE ŞU ANKİ ZAMANI DÜŞÜNME DÜŞÜNDÜKÇE KENDİNE ZARAR VERİYOSUN FARKINDAYIM DİYECEKSİNKİ DIŞARDAN DEMESİ KOLAY HAKLISIN KALDIRILMASI ÇOK AĞIR YÜK TAŞIYOSUN EVLAT HASRETİ ÇEKİYOSUN AMA MUCİZEN GELDİ GAMZE VE BU MUCİZE SENİ KOCA BİR ÖMÜR OĞLUNLA YAŞATACAK MUCİZE BU GÜZEL ŞEYLERE ODAKLAN ÖNÜNDEKİ GÜZEL YILLARA ODAKLAN PLANLAR YAP AMA NE OLUR ŞUANKİ ZAMANI DÜŞÜNME GÖR BAK HERŞEY NASIL MÜKEMMEL OLACAK MÜKEMMEL ANNE DUALARIMIZ HEP SENİNLE KALBİMİZ HEP SENİNLE VE YİNE İNAN BİZE ÇOK AZ KALDI HEMDE ÇOOOOKKKK….

    • Bu ağır bir sınav hem de çok ağır…Senin için,Atakan için,annen-baban-kardeşin için,eşin için…Ama dualarımızdasın ve inanıyorum ki herşey çok ama çok güzel olacak.

Bir Cevap Yazın

