23 Nisan Kutlu Olsun

Standard

Tüm çocukların, Atakan’ım senin 23 Nisan Ulusal Egemenlik Çocuk Bayramını yürekten kutlarım. Annecim birkaç yıl sonra inşallah okula gidince bende, bugün bir çok annenin yaşadığı mutluluğu yaşayacağım. Sen okul kutlamalarında çocuk bayramınızı kutlarken, babanda bende sevinç gözyaşlarıyla seni seyrediyor ve o mutlu günü fotograflıyor olacağız. Seninle gururlanıp, kalbimiz yerinden çıkarcasına heyecan yaşayacağız. O günleri sabırsızlıkla bekliyorum annecim. Seni çok seviyorum canım yavrum.

Sevgiler, Sağlıkla kalalım…

Yazıyı bitirip yayınladım aslında ama o sırada Atakan aradı. Biliyomusun 23 Nisan’ı Atatürk hediye etti dedi. Bende evet annecim Atatürk düşmanı yendi 23 Nisan’ı çocuklara hediye etti deyince nasıl YAŞAAAASIIIIIIIINNNNN diyerek cevap verişi vardı, aferin annecim sana. Bayrak astık biz balkona dedi, bugün bayram çünkü. Geçen sene aynı çoşkuyu oğlumla ben yaşamıştım, şimdi telefondan onun çoşkusunu tekrar hissettim. Nice güzel bayramlara canım oğlum…

TEKRAR SEVGİYLE VEEE YAŞLANANA KADARA SAĞLIKLA KALMAYA…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

11 responses »

  1. evet gamzecim işte bu işte bu senden duymak istediğimiz şeyler bunlar işte 🙂 mükemmel anne muhteşem anne göreceksin o günleri emin ol bundan… bizlerde burada atakanın kutlama fotoğraflarına bakıcaz ekrandan yiyeceğiz yine onu 🙂 siz harika anne ve babasınız ama atakanda harika bir evlat (maaşallah) yüce rabbim herşeyi sizin gönlünüze göre verecek üçünüz koca bir ömür daha ne kutlamalar ne güzel yıllar yaşayacaksınız sağlıklı mutlu koca bir ömür bundan emin ol artık ve hep böyle güzel şeylerin planını yap SENİNLEYİZ GAMZE ANNE MÜKEMMEL ANNE 🙂

    • Her sabah sayfanızı merakla açıp oğlunuza gidebildiniz mi diye bakıyordum, güzel haberi alınca bugüne mutlu başladım..

  2. gamze anne mükemmel anne oğluşun çok tatlı ve bir o kadar da akıllı maaşallah ATAKANIN, OĞLUŞUMUN VE TÜM ÇOCUKLARIN 23 NİSANI KUTLU OLSUN YÜZLERİ HEP GÜLSÜN İNŞAALLAH gamzecim sen atakanın da kutlamalarına katılacaksın torunlarınında kutlamalarına katılacaksın yaşlı ama bir o kadarda tatlı babaanne olacaksın torunlarını bile büyüteceksin merak etme 🙂 mükemmel anne ve mükemmel baba olduğunuz gibi mükemmel babaanne ve dede olacaksınız inşaallah SAĞLIKLA KAL MUHTEŞEM İNSAN 🙂

  3. Her zorluğun sonunda doğan bir ışık vardır. Eğer elleriniz diken yaralarıyla kan revan içinde kaldıysa, güle dokunmanıza çok az kalmış demektir.MEVLANA

  4. Ve zamanı geldiğinde, Rabbin sana (kalbindekini)
    verecek, seni hoşnut kılacak..”

    (Duha Sûresi 5. Ayet)

  5. Gamze Hanım, dualarımdasınız. Rabbim size ve tüm şifa bekleyenlere acil şifalar versin. Ailemizin bir parçası oldunuz, sürekli takipteyim ve yazdıklarınızı ağlayarak eşime okuyorum. bizden, içimizden biri oldunuz. sizin iyileşmeniz için ve Atakan’ın annesiyle uzun ve sağlıklı yılları olması için duacıyız. benim de temmuz 2009 doğumlu bir kızım var ve aşırı hareketli ve yaramaz bir çocuk. ne zaman ona kızacak olsam sizi düşünüyorum ve dua etmeye başlıyorum sizin için, tüm hastalar için, kendim için, kızım için… Allah kimseye evlat acısı vermesin ama tabiki ufacık yavrularımızı da annesiz babasız bırakmasın. bu hastalıktan tek bir zerre kalmadan iyileşmeniz dileğiyle… Fulya

  6. Sen böyle olumlu düşündüğün sürece iyileşmen daha da hızlanacak ve bir bakmışsın Atakan’la birlikte uyumaya başlamışsın ve daha nice uzun geceler onun kokusunu koklayacaksın inşallah.. Ama sen buna inan.. Güzel şeyler düşün ki o güzellikler bir anda gerçekleşiversin.. Biliyorsun aslında düşüncelerimiz beynimizi yönetir, yani neye inanırsak ama yürekten inanmak lazım, GERÇEKLEŞİR. İşte sen de en kısa zamanda hiç ayrılmayacağınız günlere kavuşacaksın Gamzecim.. Atakan için…lütfen buna inan.. Dualarımız seninle inşallah güzel günlere az kaldı..

  7. Kızım anaokuluna gidiyor ve ilk gösterisi vardı bugün, biz ondandaha heyecanlıydık o sahneye çıktığında eşim ve ben gözyaşlarımızı tutamadık asıl bomba gösteri bitti kızım yanımıza geldi anne senağladın mı? gözlerin tuhaf olmuş. yok kuzum. Ya şimdi annecim birbirimizi kandırmayalım bu daha başı ben üneversiteden( üniversite) mezun olana kadar kendini tutmayı öğrenmelisin bencededi. Yine beni şoka soktu.Umarım bu senin de ilgini çeker ve yüzünü güldürür bence atakanın sana neler söyleyeceğini hayal edersen çok komik şeyler olacağı kesin . Allaha emanet ol…

  8. Ah guzelim, kendine dert ariyorsun. Atakan son derece guzel bir sekilde buyuyor. Elbette annesini, babasini ozluyor ama illaa bu onda izler birakip kotu etkileyecek anlamina gelmiyor. Cocugunun yanina olup da senin one telefonda ayirdigin zamani ayirmayan veya ayiramayan anneler var. Oglunla arandaki iliski cok kuvvetli ve uzakta da olsaniz, telefonla bu iliskiyi saglam tutuyorsunuz. Onemli olan bu. Her cocuk telefonda kendisinin gorundugunu zanneder. Benim kizim 4,5 yasindayken bile arada anneannesine bir seyler gostermeye, koklatmaya calisirdi. Elbette uzmana danis istersen ama lutfen dert etme. Iyileseceksin, oglunun yanina gideceksin veeeee hersey cok guzel olacak ve oglunun senin ve esin disinda bir de harika iliskisi oldugu bir anneanne ve dedesi olacak. Bu onun icin bir sans bile olabilir. Ben calistigim icin kizima annem bakti bir sure ve aralarindaki iliski paha bicilmez simdi.

  9. muhteşem olmuş koca toraman, biz de köyümüzde köy okulu bahçesinde maalesef kalitesiz şarkılar ve gösteriler eşliğinde, sond erece gürültülü ama kuzum için bo lkaydırkalı ve çok eğlenceli bir 23 Nisan geçirdik. Nice seneler kuzularımızlar olalım Gamzecim.

  10. ne güzel çocuk olmak istiyorum bayrak asmanın heyacanını yaşamak çoşkulu okula gidip seğir etmek ama şunu unutmayalım çocuklarımıza atatürk sewgisi işlemeyi atuş koca yürekli aferin sana atamız size hediye etti canım annesinin kuzusu az kaldı atuş annen 17 mayısta senin güzel akıllı güçlü annen süper olacak o hepimizin göz bebeği allhım güç kuvvet versin bir an önce atlatsın sana koşsun cnm allha emanet olun sağlıkla kalın gamzelim…………..

Bir Cevap Yazın

