Hem mutlu, hem durgun karışık haller

Standard

Ne hallerdeyim bende bilmiyorum oğlumun yanında olduğum için çok mutluyum ama bazı anlar geliyor sanki evden içeri girememiş gibi hissediyorum kendimi. Evin kapısından öylece uzaktan kendime bakar gibi… Anımın değerini bilmediğim için bazen çok üzülüyorum, daha doğrusu kendi hastalığımı unutmaya çalıştıkça, başka bu hastalıkla savaşanları duyunca kendimi hatırlıyorum tekrar… Ben sıyrılmaya çalıştıkça üstüme üstüme geliyor bu aralar, gönlümü rahatlatamadım evime giremedim ama evimdeyim çok şükür bunun iç huzuru var tabiki üstümde.

Bir darlanış anı gelir geçer biraz yazarım, biraz tuvalete girer ağlarım, döner sonra oğlumu doya doya öperim yanındayım ne de olsa şanslı günlerimi yaşıyorum ayın onuna kadar.

Ben galiba yine ayrılmaktan korkuyorum onun için böyle hissediyorum, yine Atakan üzülecek, kalbi kırılıcak yine.

Ya da

Nakilden mi korkuyorsun Gamze diye soruyorum kendime cevabınıda bilmiyorum. Sadece karmaşığım bugün oğlum öğlen uykusunda canım sıkkın. Biraz kızılacak durumdayım aslında biri bir tokat atsada kendime gelsem sende olmasan blog sayfam içimi şöyle dökecek kimsem yok benim. Herkesi üzmekten çok korkuyorum çünkü. Ama Atakan ve ailemin yanındayım yinede iyiyim.

SEVGİLER, SAĞLIKLA KALIN…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

22 responses »

  1. bazen insan duymak istediği şeyleri istiyor karşısındakinden ama malesef bu pek olmuyor. çünkü herkes kendi fikrini söylüyor. oysaki başkasının fikrini sorduğumuzda kendimizinkinin onayını bekliyoruz. ne duymak istiyorsun bilmiyorum ama canım çok haklısın korkunda, nakilden kork her insanın her ameliyat, sezaryan, diş çekiminden korktuğu gibi kork, ama “ilik bulunamadı eyvah bulunamazsa ne yaparım” diye korkma. çok şükür bir adım öndesin, çok şükür.

  2. İnsan;bir orda bir burda olunca kendini bir yere ait hissetmiyor galiba.Henüz sonuçlandıramamak asılı kalmış duygusu veriyor.Dediğiniz gibi gönlünüz rahat olmadan geldiniz eve,içiniz bu nedenle rahat değil.uzaktan seyrediyormuş gibi olmakta bu yüzden.Sizi rahatlatmak için söyleyebileceğim hiç birşey yok.Sadece 1-2 gün içinde ”ait” hissedersiniz.kendinizi.Nakil olmaktan korkmak mı?Siz neler atlattınız Gamze.ne kadar GÜÇLÜ olduğunuzun farkında değil misiniz.Kaç insan başarabilir sizin gibi inatla,umutla,çocuğu için,, sevdiği için sevenleri için ,kendini düşünmeden; savaşmak……Ne kadar güçlü ve takdire şayan bir ANNE ve EŞSİNİZ……Siz güzel bir insansınız.Ben sizden çok şey öğrendim.Birçoğumuz sizden ANNE nasıl olunur ders almıştır eminim…..
    Öpüyorum sizi çok.Allahım sizi ve ailenizi korusun.Nazar değmesin size……

  3. sen öyle güçlüsün ki, sana burada yorum yapıp ahkam kesen bizlerin içinde bile senin kadar güçlüsü nadir vardır Gamzecim.. Korkmak mı? Çok haklısın… Dibine kadar yaşa korkularını ama sonra bi hamlede çık suyun üstüne hızla.. Sonra da bir daha hiç hissetme o duyguyu Allah’ın izniyle.. Anı yaşa, az daha sabret güzel anne…

  4. gamze anne mükemmel anne sen nelerin üstesinden geldin bunun mu gelemiyeceksin sen çok güçlüsün ve biz sana hayranız senin korkman normal yaşadığın duygular çok normal ama emin ol Allahın izniyle herşey mükemmel olacak ve bu hastalığın herbir zerresinden kurtulup yavruna tamamen kavuşacaksın önünüzde daha çok çok çok mükemmel yıllar var o yüzden içini karartma için karardığında yüce rabbimize sığın yüce rabbim çok büyük seni oğluşuna ailene bağışladı mucizeni çıkarttı karşına o yüzden herşeyin ne kadar mükemmel olacağını düşün hep atakanına tamamen kavuşacağını düşün için ferahlar heran dualarımızdasın seninleyiz gamze mükemmel anne 🙂

  5. sakın kendine kızma canım benım darlanman cok normal ama sen huzurun en büyüyüğünün yanındasın bunlar son ayrılış gamzem cok az kaldı cok

  6. çocuklar annelerine küsmezler kırılmazlar darılmazlar sen içini ferah tut sen nerede olursan ol yavrunun aklında kalbinde hep dilindesin son ayrılıklar bunlar inşallah , güzel günler çok yakında..zor şeyler yaşıyorsun ama mükafatın çok büyük olucak..

  7. Sayfalarımızda paylaştık yazınızı, sesinizi duyurdunuz, hiç ummadığınız yerlerden ilgi gördünüz. Bu noktaya geldiğiniz için mutlu olmalısınız. Tabii ki korkacaksınız, endişeleneceksiniz. Ama biraz düşünce şeklinizi değiştirin lütfen. Korktuğumuz şey başımıza gelir. Ne düşünürsek o gerçekleşir. Kuantum felsefesi. Hiç yorum yazma alışkanlığım yoktur ama sizin için yazdım. Dida Kaymaz ile bağlantı kurmanızı öneririm. Kansersiz Yaşam Derneği – Dida Kaymaz. kendi ismiyle twitterdan ulaşabilirsiniz. düşünce şeklinizi değiştirmek konusunda ondan fikir almalısınız. En önce yapmanız gereken bu bence, hemen şimdi. sonra her şey güzel olacak. oğlunuzu ve torunlarınızı büyüteceksiniz sevgiyle. biraz iyimser olun, pozitif olun. olmasını istediğiniz şeylere odaklayın düşüncelerinizi. sevgiyle ve sağlıkla kalın.

  8. Güzel yüzlü, güzel yürekli Gamzecik, bunlar çok normal duygular canım bence ve çok insani. Sen çok tatlı, gönlü kocaman bir kadınsın. Rabbim hem seni, hem de senin sayende diğerlerini sağlığına kavuşturacak, buna gönülden inanıyorum…Sevgiler.

  9. Bu gece seni rüyamda gördüm gamze.Ve gelir gelmez hemen bloğunu açtım yeni bir şey varmı diye.Rüyamda sen atakan gayet iyiydiniz.Annenlerin eviymiş orada hep beraberdik.Bende vardım seni tanıdığım seninle konuştuğum için çok mutluydum.Sende öyle eskisi gibi sağlıklı mutlu oradan oraya koşturuyor birşeyler yapıyordun tam hatırlayamıyorum ama genel olarak çok iyi gördüm seni.İnan sabaha kadar rüyamdaydın.Rüyalara inanırım ben.Böylesine iyi gördüme çok sevindim.İnşallah rüyam gerçek olucak az kaldı çok az.
    Daralmalar yaşaman çok normal sen herşeyi en ince ayrıntısına kadar düşünen bir annesin.Kimbilir neler geçiyor aklından.Seni kocaman öpüyorum sevgi dolu anne..

  10. O iliğin bulunmasını sağlayan Rabbim, nakilinde başarıyla geçmesini sağlar inşallah. O’na inanın, O’na güvenin. Gönlünüzü ferah tutun. Allah hepimiz hakkında hayırlısını versin.

  11. her şey tamamen sonuçlanana kadar bu ruh halin çok normal,ben bile aslında çok da önemli olmayan dertlerle dertlenirken,sanki hayatım bir çıkmazdaymış gibi hissediyorum.Oysa öyle değil;sen oyundan galip çıkmaya o kadar yaklaştın ki onun heyecanı içindesin.Hani basket maçlarında olur ya;son dakika o 3lük potaya yaklaşırken bütün duygular ayaktadır;aynı o hesap…Dua et ve şükret olur mu…Atakan’a ve eşine sarıl.Sadece o anda kal.

  12. merhaba Gamze … cok yoruldun böyle hissetmen normal, çok doğal… kendine haksızlık etme ve iyi davran …az kaldı gerçekten…hersey harika olacak… seninleyiz
    sevgiler

  13. Gamze korkma artık evet çok zor günler atlattın ama artık yolun sonundasın az kaldı kuzum çok az kaldı 17 mayısıda hayırlısıyla atlatıcaksın ve başka ayrılık yok..Bu son canım son ayrılık oğlunla yaşayacağın onca güzel günü düşün ve mutlu ol lütfen sen bunu çoktan hakettin..

  14. gamzem çok şükür iliğin bulundu.. nakilde en güzel şekliyle gerçekleşecek eminim ben.. sen gönlünü ferah tut nolur.. hiç sıkma canını.. hepimizin duaları seninle..

  15. ne olur üzülme bak nazlanan kan reğerlerin seni dinlemiş, kan iliğin bulunmuş, yavrun yanında anın tadını çıkar lütfen, herşey çookkkk güzel olacak, her gecenin bir sabahı , her çıkışın bir inişi vardır, hep birlikte göreceğiz o güzel günleri. elif

  16. Hepimizin dualarındasın. Allah’ın yardımıyla herşey kolaylıkla geçip gidecek inşallah.
    Sen içini ferah tut yeter.

  17. hernekadar iliğin bulunmuş olsada.evinde oğlunun yanında olsanda.korkman çok normal Gamze anne bizler nekadar korkma desekte senin o duyguyu engellemen mümkün değil.sadece korkunun biteceğini düşün zaten bitecek Allah’ın izniyle kurtulacaksın bütün bunlardan çünkü sen bunu fazlasıyla hakediyosun…

  18. “Kötü yaradılışlı kişi Allah’a yalvarmasın diye Allah ona dert keder vermez. Unutma firavunun başı bir kez bile ağrımadı..”

    ”Mevlana”

    “Acılara sabret,Çünkü onlar seni kahretmek için değil sınamak,terbiye etmek kemale erdirmek için gelirler.Hem de geçicidirler ebediyen kalmayacaklar..! İmana ve ümide sarıl..Bil ki; hiçbir gece ebedi değil, her karanlığın sonunda bir fecir saklıdır….”

    ╭♥╯ @hzmevlana ╭♥╯

  19. Geri bildirim: Hem mutlu, hem durgun karışık haller | Haber-Et.com Yeni Haber Siteniz Gündem - Sıcak Haberler - Futbol - Siyaset | | haberi

Bir Cevap Yazın

