Eskisi gibiydi

Standard

Hayatın içine bıraktım kendimi bugün, evden çıkmadan yapabilirmiyim diye tedirgindim aslında. Dün oğlumun yazlıklarını kışlıklarını ayarladım dolabını düzenledim gücüm yettiğince, yazlık kıyafetleri küçülmüş birkaç yeni birşey almak lazım diye geçirdim kafamdan. Hafta başı kalvaltı sonrası gözümü kararttım attım kendimi dışarı sabah erken saatlerdi yeni açılmıştır alışveriş merkezi pekte gelen olmaz diye düşündüm. Dışardayken maske takmam lazım ama oğlum yanımda olduğu için takamazdım. Dua ederek çıktım Allah’a emanet ettim kendimi. Bu gezmeye hem benim çok ihtiyacım vardı, hem de Atakan çok bozuluyordu her yere babasıyla birlikte gitmekten benim onların yanında olamamamdan dolayı, bu hep birlikte çizdiğimiz tablo Atakan’ımada iyi gelecekti.

Giderken arabayı ben kullandım diye Atakan çok sevinçliydi. Bende eskisi gibi hissettim kendimi, güvenimi hissettim içimde ne alaka bilmem ama öyle hissettim. Sonra biraz alışveriş. Kendinize mi birşey alınca sevinirsiniz, çoğu anne gibi bende oğluma aldığım herşey için çok ama çok sevindim. Aldıklarımı eve gelince hemen attık makineye yıkansın diye üstünde görürmüyüm bilmem ama hayal ederim hastanede eminim çok yakışır kuzuma. Zamanım gittikçe daralıyor ve nasıl ayrılıcam diye düşünerek geçiyor her sanisem.

Sonra karnımız acıktı daimi müşterisi olduğumuz bir restoranta gittik mavişehirde sıfırbir adana sofrası eskiden de hep oraya giderdik. Yine gittik oyun alanında Atakan oynamak istedi ne kadar karnı açsada oyunu tercih etti. Bende hiç zorlamadım önce yemek diye. Babasıyla birlikte yerimizden kaç defa kalktık masayla oyun odası arasında elimizde çatal yada kaşık ve ayran bir yandan da Atakan’ımı besledik. Restoran şefi halimize acır gibi yanımıza yaklaştı dünyanın en zor işi çocuk bakımı diye oğlunuz doysun diye ne çaba gösterdiniz çocuk beslemek zor dedi. Dışardan öylemi gözüküyordu tam tersi biz çok mutluyduk. Sırayla bir babamız, bir ben Atakan’ımada yedirdik sıkmadan onun için önemli olan oyun alanından ayırmadan hemde. Laf nasıl geldi hatırlamıyorum ama şefe en son en büyük dileğim oğlumun büyüdüğünü görmeyi en çok istediğim şey dediğimi hatırlıyorum demek ki bayağı muhabbet etmişiz.

Derken,

Eskisi gibi oldu diğmi dedim sevdiğime, daha güzel günler yaşayacağız dedi. Bende kendimi normal bir aile gibi hissettim bir ara dedi. Dışardan bakıldığında gerçekten öyle gözüküyordu, normal bir aile gibi. Tasa yok dert yok. Üzüldüm bizde normal bir aile olacakmıyız acaba.

Arkamızda bırakabilmişmiydik tüm yaşananları birkaç saatliğinede olsa bizimde bir parça yüzümüz gülmüşmüydü içten orasını bilmem ama iyi geldiği kesin.

SEVGİLER, SAĞLIKLA KALALIM…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

14 responses »

  1. ohooo bu da bişey mi? daha hep birlikte arabaya atlayıp ali babanın çiftliğini çığıra çığıra, yollara vuracaksınız kendinizi. tatiller, kamplar, maçlar, piknikler, daha neler neler sizi bekliyor

  2. Gamzem bak böyle işte..Hayatın içinde olmalısın çok iyi yapmışsın çokkk.O tatlı oğluşunla daha ne günler göreceksin kimbilir.Hiç ayrılmayacaksınız.Buna inan lütfen çok öpüyorum sevgiler..

  3. Çok iyi yapmışsınız Gamze.Merak etme bu zorlu sürecin sonuna yaklaşıyorsun az kaldı.Sağlığına kavuşup evine tamamen döndüğünde daha neler neler yapacaksınız.Moralini yüsek tut evden ayrılacağım diye üzme kendini.Bu gidiş son olacak hayırlısıyla..İnşallah bundan sonra hiç ayrılmayacaksınız Allah’ın izniyle..

  4. daha dur bakalım, o kebapçıda torununu beslemek için gidip geleceksin oyun alanına… yaşadığın bu günü ve bu yazını hatırladığında buruk bir gülümseme olacak yüzünde… daha yaşanacak çok güzel günler var…

  5. MÜKEMMEL ANNE NE KADAR GÜZEL BİRGÜN GEÇİRMİŞSİNİZ AMA BUNDAN KAT KAT DAHA GÜZEL GÜNLER YILLAR KOCA BİR ÖMÜR GEÇİRECEKSİNİZ EŞİN VE OĞLUŞUNLA 🙂 YAZINDA DEDİĞİN GİBİ ARKANIZDA BIRAKIN O KÖTÜ GÜNLERİ UNUTUN GİTSİN ARKANA HİÇ BAKMA OLUR MU BU SON AYRILIĞIDA NE OLUR AYRILIK OLARAK DÜŞÜNME ATAKANINA TAMAMEN KAVUŞMAK İÇİN SON ADIM OLARAK DÜŞÜN SEN ÇOK GÜÇLÜSÜN NELERİN ÜSTESİNDEN GELDİN ŞİMDİ BU NAKİLİN Mİ ÜSTESİNDEN GELEMİYECEKSİN SEN ÇOK ŞANSLISIN BAK HERŞEY NASILDA YOLUNDA GİDİYOR YÜCE RABBİME SIĞIN YÜCE RABBİM SENİN KARŞINA MUCİZENİ ÇIKARDI HEP O MUCİZEYİ BEKLEMEDİKMİ ŞİMDİ İÇİNİ KARARTMAK OLMAZ YÜCE RABBİM NASIL MUCİZENİ ÇIKARDIYSA KARŞINA NAKİLİNİ DE KOLAYLAŞTIRACAK SANA ŞİFA VERECEK SENİ YAVRUNA BAĞIŞLADI YÜCE YARADAN SEN BUNLARIN TADINI ÇIKAR BU SEFERKİ GİDİŞİN ÖBÜRKÜLER GİBİ DEĞİL BU SEFER ÇOK MUTLU GİT POZİTİF GİT POZİTİF DÖN BAŞKA HİÇBİRŞEY DÜŞÜNME İÇİNİ KARATMAK SENİ ÇOK ETKİLER SANA FAYDA SAĞLAMAZ O ZAMAN KÖTÜ DÜŞÜNÜPTE HEM KENDİNİ HEM AİLENİ HEM DE BİZLERİ ÜZME BİZ SANA SONSUZ GÜVENİYORUZ GÖR BAK HERŞEY NASIL MÜKEMMEL OLACAK SEN O KIYAFETLERLE OĞLUŞUNU NASILDA SÜSLEYİP GEZDİRECEKSİN DAHA NE KIYAFETLER ALACAKSINIZ OĞLUŞUNUZA SİZ HARİKA BİR AİLESİNİZ (MAAŞALLAH ALLAHIM SİZİ NAZARLARDAN KORUSUN) SİZ DAHA TORUNLARINIZI GEZMELERE YEMEKLERE GÖTÜRECEKSİNİZ BAK DEMEDİ DEME MÜKEMMEL ANNE 🙂

  6. aklından soru bile geçmesin Gamzecim..çok daha güzel günler olacak ve oğlunun her anında yanında olacaksın hayırlısıyla..tereddüt bile etme en iyisini düşün nolur ki en iyisi olsun..çok az kaldı kötü günlerin bitmesine.Biliyorum hasta gözünden normal hayat normal insanlar çok farklı gözüküyor ama aslında şöyle bir baktığında herkesin yaşadığı öyle çok acı bilinmeyen öylesine dramlar var ki..hayat böyle bir sınav ve emin ol sen gücünle tüm bunları aşacaksın..çok az kaldı..
    Atakanı bir de benim için öp hem biliyor musun senin dünyalar güzeli bir oğlun var benim o da yok ve hastalığım yüzünden olamayacak gibi görünüyor..ama hayat yine de yaşamaya değiyor işte acılarla bile olsa:)

  7. gamzecimm daha da güzel günler göreceksin inşallah allahın izniyle içini ferah tut herşey güzel olacak 🙂

  8. çok güzel gün geçirdiğinize çok sevindim Gamze anne.buarada her yazınızın sonunda SEVGİLER, SAĞLIKLA KALALIM…yazıyosunuz ya hepberaber sağlıkla kalalım sevgiyle yaşıyalım inşallah.

  9. Aslında ‘zamanın daralmıyor’ Gamze anne. Oğluşunla eskisi gibi günler geçirme zamanın yaklaşıyor. Endişelisin, kim olsa böyle hisseder. Umut ile endişeyi birbirinden ayrı tut lütfen. Düşünsene neler atlattın şubattan bu yana ve hatta daha öncesi. Herşey daha güzele gidiyor. Kendine destek vermeyi, umut dolu düşünmeyi bir an bile bırakma ne olursun. Kendini üzerek vücut direncini de düşürme lütfen. Yarın için iyi yolculuklar. Herşey çok iyi olacak…

  10. evet herşey eskisi gibi ve öyle olacak, bu zaten geçici bir süreç bunu hapimiz biliyoruz zaten, üzülme ne olur, en zor olan şey yok artık ilik bulundu, bundan sonrası iyi olacak inşallah
    elif

  11. Gamzecim, 17 mayıs’tan sonra, hiç yerinde oturamayacaksın, sürekli oyun alanı-yemek masası arasında mekik dokuyacaksın:) Bi de kısırlar yapmaktan börekler açmaktan da yorulacaksın. Verdiğin sözü unutmadım:)))

  12. Gamze Anne Anneler Günün Kutlu olsun umarım en kısa zamanda Atakan’la beraber o güzel günlerine kavuşursun

    SEVGİLER

Bir Cevap Yazın

