Yine yaklaşıyor

Standard

Yine yaklaşıyor ayrılık zamanı,

O daha minicik diyorum içimden her baktığımda, ben dayanamazken onsuzluğa, minicik kalbiyle anne baba olmadan yine savaş verecekti. Yanında çok kişi varken yalnız geliyordu bana Atakan. Onu bırakırken yalnız kalacaktı yine. Anne baba yanında olmayan çocuklar heleki daha üç yaşındaysa yalnızdı, bana öyle geliyor. İçim öyle acıyor ki bazen kalkmaya gücüm olmuyor yerimden kalk öp, üç kere, beş kere, on kere gidip içime sokarcasına sarılıp kocaman defalarca öpüyorum. Perşembeye ne kaldı, bu sefer sabah erkenden 8:45 uçağıyla kaçar gibi evden çıkıcaz. Oğlumun uyku saati, bir kalkacak anne baba yanında yok, ne zaman gelecekleri belli değil, hatta iki kişi cıkılacak bu evden iki kişi girebilecekmiyiz o da belli değil… Ah yavrum ahh sana ne desem içimdeki sevgiyi anlatsam seni çok seviyorum demek çok basit geliyor.

Yinede kendimi, toprak altında olacağımıza dağ ardında olalım, yeter ki ayrılıklar böyle olsun geçici gidilsin gelinsin diyorum ama yinede oğlumu tekrar bırakacağım gerçeğinin üstünü kapatamıyorum… İÇİM GERÇEKTEN ÇOK ACIYOR ATAKAN ÖZÜR DİLERİM ANNECİM.

SEVGİLER, SAĞLIKLA KALALIM…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

15 responses »

  1. Gamze lütfen negatif düşünceleri kov kafandan. Hıdrellez de senin için de dilek tuttum.
    Dönüşünüz muhteşem olacak. ben biliyorum

  2. Pozitif düşünce, yüksek moral hastalığının en etkili ilacı. Bunu bilirken, üstelik herşeyde yolunda giderken çok şükür, bu umutsuz konuşmalarını sana yakıştıramıyorum.

  3. Gamze ama şöyle bir gerçeği gözardı ediyorsun, bundan önceki evden ayrılışlarında henüz uygun ilik bulunamadığı için bir nevi sonu belli olmayan bir gidişti seninki , ancak uygun ilik bulundu artık ilik nakline adım adım yaklaşıyorsun sevinmem gerekmiyor mu? bundan önce hep uygun donör diye haykırdık dört bir tarafa , bak dualarımız kabul oldu, Allah ın izniyle ilik naklide olacaksın ve kavuşacaksın ailene, bunlar geçici ayrılıklar Gamzem,,, hiç üzülme.. seni çok seviyoruz…
    Sağlıkla kal…

  4. Gamzem canım lütfen böyle düşünme bu son ayrılık kuzum en sonnnn.Tabiki tavrunun en çok sana ve babasına ihtiyacı var ama senin kalabalık bir ailen var şükürler olsunki onlar yanında gözün arkada değil ya bırakacak kimsen olmasaydı canım birde böyle düşün..Sen iyi olcakasın ne günler atlattın ne acılar çektin ne savaşlar verdin evladın için bir düşünsene ve sona yaklaştık canım artık iyi olma zamanı kurtulucaksın canım sen yeniden doğacaksın lütfen artık bu düşünceleri çıkar kafandan canım benim.Sen daha Atakan ın çocuklarını görüceksin:))))Birlikte yaşlanmanız en büyük dileğim..Son kez Allah yardımcın olsun canım…Sağlıkla evine Atakanına kavuşman dileğiyle..

  5. GAMZE ANNE MÜKEMMEL ANNE BU SON AYRILIĞINIZ OLACAK EMİN OLLLLL….. NE OLUR YİNE GÜVEN BİZE YÜCE RABBİM SENİ OĞLUNA BAĞIŞLADI MUCİZEN BULUNDU ÇOK ŞÜKÜR İLİK NAKLİNİ KÜÇÜCÜK ÇOCUKLAR BİLE OLUYOR KURTULUYORLAR BU İLLETTEN SEN ÇOK GÜÇLÜSÜN BU NAKİLİN Mİ ÜSTESİNDEN GELEMİYECEKSİN İÇİNİ KARARTMA SİZ O KAPIDAN İKİ KİŞİ ÇIKIP İKİ KİŞİ DÖNECEKSİNİZ HEM DE Bİ DAHA HİÇ AYRILMAMAK ÜZERE DÖNECEKSİNİZ 🙂 EMİN OL ATAKAN DAHA ÇOK KÜÇÜK OLDUĞU İÇİN ZAMAN KAVRAMI YOK TABİİKİ ÖZLÜYOR SİZİ AMA TAM İDRAK EDEMİYOR NELER OLDUĞUNU BU YÜZDEN YİNE ŞANSLISINKİ ATAKAN HİÇBİŞEYİN FARKINDA DEĞİL VE FARKINA VARMADAN SEN GİDİP DÖNECEKSİN MORELİNİ YÜKSEK TUT SENİN EN ÇOK İHTİYACININ OLDUĞU ŞEY MORAL SADECE KENDİNE ODAKLAN KENDİNİ DÜŞÜN BUNU ATAKAN İÇİN YAPMAK ZORUNDASIN KENDİNE ODAKLANMAK ZORUNDASIN ÇÜNKÜ SONUNDA SEN ATAKANIN EN BÜYÜK HEDİYESİ OLACAKSIN MORALİNİ HİÇ Mİ HİÇ BOZMA ÇÜNKÜ BOŞUNA ENDİŞELENİYOSUN MÜKEMMEL ANNE HERŞEY SENİN GİBİ MÜKEMMEL OLACAK ÖNÜNDE OĞLUŞUN VE EŞİNLE KOCA BİR ÖMÜR VAR İYİ Kİ BULUNDU BU İLİK HEMDE TAM UYUMLU O İLİK NAKLİ SENİ OĞLUNA KAVUŞTURACAK NE OLUR BÖYLE DÜŞÜN BU AYRILIĞI AYRILIK OLARAK DÜŞÜNME OĞLUŞUNA TAMAMEN KAVUŞMAN İÇİN SON ADIM OLARAK DÜŞÜN SEN SON ADIMINI DA ATIP OĞLUNA KAVUŞACAKSIN EMİN OL BİZLER ÇOK MUTLUYUZ ÇOK AZ KALDI GAMZE OĞLUŞUNA TAMAMEN KAVUŞACAK DİYORUZ HERŞEY SENİN GİBİ MÜKEMMEL OLACAK MÜKEMMEL ANNE DEMEDİ DEME :)))) HERAN DUALARIMIZDASIN….

  6. gamze o nasıl laf öyle geri dönebilecekmiyim falan.. hiç yakışıyor mu sana.. aaa çok kızdım bak.. herşey yolunda gidecek ve sen bir daha ayrılmamacasına gireceksin kuzunun koynunu.. 10 kere değil yüzbinkere öpeceksen o tatlı yanaklardan..
    öyle kötü şeyler aklına getirme.. biz hiç getirmiyoruz.. sana güveniyoruz.. sen bunun da üstesinden en güzel şekilde geleceksin..
    dualarımız ve sevgimiz senin yanında hep..

  7. Gamzeemm aklına sadece tedavin biter biter en az eskisi kadar sağlıklı olacağını getir, böyle düşünmek zorundasın başka bir alternatifin yok… Bilinç altın senin sağlık durumunu yönetiyor sen fark etmesen bile… eğer olumlu düşünürsen olumlu sonuçlar olur ve sen eşinle birlikte yaşlanır, Atakan da analı babalı büyür inşallah.. Canım benim; nolur sadece olumlu düşün. Bir de psikolojide grçek olan bişey var: eğer gece uyumadan önce olumlu, çok güzel bir çerçeve çizersen, yani dünyanı nasıl şekillendirirsen o gerçek oluyor.. bu dediklerim hep yaşanıp kanıtlanan şeyler.. Sen de uyumadan önce çok güzel bi hayat düşün ama asla olumsuz bir kelime olmadan, her anında olumlu düşün.. Sonra da sonucunu gör tedavinden sonra, bu yazdıklrımı düşünüp gülümseyerek bana hak vereceksin inşallah.. biz dualarımızla senin yanndayız Gamzecim.. Sen ağlama, üzülme, hep olumlu düşün.. Tedavinden sonra, annen,baban,eşin,biricik oğlun,sen ve hepimiz sevinç gözyaşları dökeceğiz inşallah.. Herşey hayallerimizden bile çok güzel lacak inşallah.. Rabbim her anında yanında ve yardımcın olsun.

  8. canım nie karamsarlaşıyorsun gamzem bak iyileşip hiç ayrılmayacaksın az kaldı de gitçek bitcek bu hastalık iyi düşün odaha küçük atakan daha nice günler var önünde bu hastalık bitecek yıllar sonra güleceksin inşlh bak atakan neler yazmışım sana die sabır gamzem allhın izniğle bitecek dayan gamzeli…….

  9. Bu ayrılık dıgerlerınden ck farklı bu ayrılık degıl fınale gıden yolda son rampa ben ole dusunuyorum asla aksını dusunmedım hepde soledım sana … Cok cok zor ınan kelımeler yersız ve yetersız kalmakta ıfade ederken… ama atusun enerjısını al senı bekleyenlerı dusun sevenlerı senın ıcın atan kalplerı allahın ıznıyle gıt ve allahın ıznıyle gel sular gıbı …

  10. BU SEFER ÖYLE OLMAYACAK GUZEL ANNE GAMZE ABLAM İNAN HİÇ ÖLE OLMAYACAK ALLAHIN İZNİ İLE İYİLEŞECEKSİN YAVRUNA YUVANA SEVDIKLEINE SEVENLERIN SAGLIKLI BIRSEKILDE DÖNECEKSIN GÜZEL GÜNLERİNİZ OLACAK ATAKANLA YAPTIGINIZ ETKINLERI ANLATACAKSIN BIZLERE ABLACIM ÇOK AZ KALDI BİZ İNANIYORUZ ALLAHIN İZNİ İLE BU SEFER İÇİNDE BİR DAHA GİDECEK KORKUSU OLMADAN DOYA DOYA YAŞAYACAKSIN BU DUYGUYU BİLİYORUM SANA GÜÇSÜZSÜN DEMİYORUM ÇOOOK AMA ÇOOK GÜÇLÜSÜN AMA HADİ BİRAZICIK DAHA ABLACIM SAĞLIKLA KAL….

  11. sen yinede oğluna sarıl giderken sımsıkı.ama enkısa zamanda yanındayım güzel oğlum annen seni bırakmıcak diye.çünkü sen o dağları delip geri dönmeyi başaracaksın.seni hepimiz beklicez burada gamze anne bekliyoruz.

  12. Gamze, herkes sana inaniyor, bu savasta o kadar cok cephe kazandin ki. Hepimiz senin icin tum kalbimizle dua ediyoruz. Bence ayrilirken uzulme bu defa, bu son cephe, kazanacak, bu hastaligi yeneceksin. Bu defa evine dondugunde ayrilmamacasina doneceksin. Hepimiz, seni taniyan tanimayan herkes yaninda. Yalniz degilsin Gamze. Bu isi sadece sen bitireceksin ve herkese unuttugumuz degerleri, ne kadar sansli oldugumuzu hatilatmaya devam edeceksin. Aslinda biz sana guz olmanin yanisira senden de cok guc aliyoruz. ZAFER BIZIM OLACAK GAMZE…. En icten sevgilerimle.

  13. GAMZEMM HEMEN ATAKANI GÖRÜNCE YELKENLERİNİ SUYA İNDİRMİŞSİN.HANİ HASTANEDEKİ O GÜÇLÜ GAMZEMİZ.YAPMA BÖYLE.SEN AYRILIKLAR İLE İLGİLİ YAZDIĞINDA SANA ÇOK KIZIYORUM.BİZ SANA İNANIYORUZ BU SAVAŞTAN SEN GALİP ÇIKACAKSIN.SEN KAZANACAKSIN VE ZAFERİNİ HEPBİRLİKTE KUTLAYACAĞIZ.DUALARIM KALBİM SENİNLE.ALLAHIMA EMANET OLL.

  14. gamzecim yureklerımı dağlıyorsun,babama ilik naklini bile gerek görmediler,hiç olmazsa senın bır umut kapın var.bunları dusun iyi ol olur mu.inşallah rabbim buyuktur.dualar senınle.

Bir Cevap Yazın

