Ne denir ki, sadece gözyaşı

Standard

Ne denir ki, nasıl anlatılır bir ayrılık acısı daha, kelimeler yetersiz,

Ayrılığa bir gün kala anlatmaya başladık yine yalan dolan anlattıklarımız hep zaten pek dinlemedi ya da gizli dinlemiş diyelim. Biz babanla ben yarın sabah kursa gidiyoruz annecim dedim, ama bu kursun güzel yanı eğer geçer not alırsak bir daha hiç kursa gitmek yok bu son Atakan’ım anlaştık mı dedim… Yutkundum içime akıttım yine gözümün yaşını, dudaklarımı ısırdım elimdeki peçeteye terimi sildim bu kurduğum bir cümle beni nasılda terletmişti, ama oyunculukta sorun yok güçlü anne portresini yine çizmeyi başardım. Atakan’a konuyu açıp anlatmıştım ya biraz olsun hafifledim gibime geldi diye düşünürken,

Olmaz anne bu sefer benide götürün kursa dedi…

Dondum kaldım nereye gitsemde evde hıçkırıklarım duyulmasa diye düşündüm ne çare annesin sen GAMZE ANNE cevapsız soru bırakamazsın.

Oğlum can oğlum, merhametli, sevimli, tatlı oğlum dedim aldım kucağıma, okşadım başını sen doğduğundan beri ben seni fuzuli hiçbir yere bırakmadım, o kurs gidilecek bir yer olsa götürmem mi ben seni hiç dedim. Hatırlasana oğlum diye başlayan birkaç çevreden örnek verdim. Hani onlarında anne-babası kursa gitmiş onlarda anneanneleriyle, dedesiyle kalmış dedim. Sen şimdi çok şanslısın yaz geldi hep dışarılara çıkarırlar deden, dayın… Anneannende sana ne istersen yapar.

Eeee siz şimdi mi gidiyorsunuz dedi hayır daha çok oyun oynamak için zamanımız var taaaaaaa sabaha gidicez annecim dedim. O dediğim taaaaaaaaa varya keşke dondurabilseydim yavrum keşke elimden bişey gelebilseydi.

Oyunlar oynadık, çizgi filmler seyrettik kucak kucağa, ama ben hep Atakan’ımı seyrettim aynı film gibi… Şimdi ise o filmler gözümün önünden hiç gitmiyor. Sevdiğim banyosunu yaptırdı son gece, banyo zamanlarımız çok eğlenceli geçer, hep gülen bir çocuk onu daha da güldürmek için uğraşan mükemmel bir baba. Bende onları dinlerim her banyoda, nasılda mutlu bebeğim benim hep öyle kal annecim inşallah hep mutlu kal, onun öncesinde hep sağlıkla kal.

Sarı civcivim küçülen bornozuyla çıktı annecim bak mis oldum diye atladı kucağıma doyamadım ama içime nasıl çektim bir ben bir Allahım bilir…

Sarı civcivimi giydirdim ayrılmadan son bir kez daha giydirdim. Başka neler yapabilirdim diye bakındım son bir kez daha baktım tırnakları uzun mu diye yeni kesmiştim uzamamış, masal kitabı alıp geleyim annecim dedim istemedi çok uykum var benim dedi. Aldık yavrumuzu ortamıza yattık yatağımıza uyudu uyuyacak saat gece yarısını geçmişti çoktan nasıl dayansın kuzum. Sevdiğime baktım gözleri çoktan kan çanağına dönmüştü, ne olur yapma dayan dedim sesim titreyerek Atakan’ın alnından öptü canım yavrum ”’ALLAH’A EMANET OL”’ dedi döndü arkasını, başının üstüne yastığını aldı içten içten hıçkırdı… Yapma sevdiğim yapma dedim içimden neden ağlıyorsun yaşadıklarımıza mı, yaşanacaklara mı yoksa minik evladımızı bir kez daha benim yüzümden bırakıp gidiyor olmamıza mı…

Gözleri kapandı kapanacak avuçlarımızdaki öpücüğü tazeliyelim Atakan’ım dedim sesim titreyerek öptük birbirimizin avucunu.

Oğlum, canım oğlum Atakan’ım biz seni ALLAH’A EMANET ETTİK. Hem biliyormusun annecim birisini Rabbime emanet edersen onu birdaha görürmüşsün, tamam mı canım yavrum…

Önce Allah’a, sonra anneannene-dedene-dayına emanet ol.

Atakancım canım yavrum senin olmadığın her an ölü gibi yaşıyorum, nefes almayı bile unutucam neredeyse. Annem bana anne olunca anlarsın demişti evlat demek ne demek… Anladım bee anne anladım ama o evlatla yaşanacak bir ömrüm var mı onu bilemedim…

Atakan uyudu, yumdu küçük meleğim gözlerini… Sessizce başladık oğlumuzun başında ellerinden tutarak, gözyaşlarımızı silmeye. Sevdiğiminde benimde yüreği öylesine dağlıydıki, Atakan’ın odasındaki yatağa zor attım kendimi hıçkırıklarım duyulmasın diye ağzıma oğlumun mis kokulu yorganını tıkadım resmen. Dinmek bilmeyen gözyaşları, ben, sevdiğim, sümüklü peçeteler, ağlamaktan kısılan sesler sabahı sabah ettik. Bana yine destek verici hallerini almaya başladı sevdiğim kendi üzüntüsünü, gözyaşlarını bıraktı bir kenara yine beni düşündü teselli etmeye başladı. Ben senin hakkını nasıl öderim canım sevdiğim. Hiçbir anımı yalnız bırakmadığın için, hep tam destek olduğun için, bir erkeğin yapamayacağı şeyleri bile tam destek olmak adına yaptığın için Allah razı olsun senden…

Hadi vakit geldi dediler yine sessizce, öptüm, öptüm, öptüm,öptüm ağlayarak çıktım evden, dön Gamze dedim içimden dön belki son bakışın olur son bir kez daha öp yavrunu. Döndüm ayak parmaklarından, el parmaklarından teker teker, o pamuk yanaklardan yine öptüm ama yine doyamadım.

Veee çıktım evden bir kez daha bakalım sonumuz hayrola… Çıktım ama gönlüm hep oğlumun yanında. Şuan kötü bir haldeyim tarif et desen edemem ama toparlanmam şart…

SEVGİLER, SAĞLIKLA KALIN…

Zor, çooook zor beeee yaşamayan bilemez evlerinizden uzak olsun ayrılıklarda hastalıklarda…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

24 responses »

  1. Sen yaşarken ağladın ben yaşadıklarını okurken…Artık söz ver ağlama ve ağlatma …sabır az kaldı dirençli ol neolur Rabbim seni evladına bağışlayacak ben inanıyorum…

  2. GAMZE ANNE MÜKEMMEL ANNE SEN ÇOK AMA ÇOK ZORLU BİR SINAVIN FİNALİNDESİN ŞU AN VEEE BU SINAVDAN GEÇECEKSİN HEMDE YILDIZLI PEKİYİYLE BU SAVAŞIN GALİBİ OLACAKSIN OĞLUNA TAMAMEN KAVUŞMANIN SON ADIMI BU VE EMİN OL SON DERECE SAĞLIKLI HASTALIĞINDAN TAMAMEN ARINMIŞ BİR ŞEKİLDE DÖNECEKSİN YAVRUNA BİR DAHA HİÇ AYRILMAYACAKSINIZ YÜCE RABBİM SENİ YAVRUNA BAĞIŞLADI EN BÜYÜK İSPATI O İLİK… O İLİK BULUNDU SENİN CANINA CAN KATACAK O İLİK ŞÜKÜRLER OLSUN Kİ BULUNDU RABBİM SİZE GÜÇ KUVVET VERSİN BU SON AŞAMA DUALARIMIZ HERAN SENİNLE HEP AKLIMDASIN MÜKEMMEL ANNE SENDE BU GÜÇ VARKEN ELBETTE Kİ BAŞARACAKSIN NE OLUR KENDİNİ BIRAKMA YÜCE RABBİM OĞLUŞUNA GÜÇ VERMİŞ SABIR VERMİŞ SEN OĞLUŞUNU MERAK ETME ŞUANDA SADECE KENDİNİ DÜŞÜNMEK ZORUNDASIN BUNU ATAKAN İÇİN YAPMAK ZORUNDASIN ÇÜNKÜ HER ÜZÜLDÜĞÜNDE ETKİLENİYORSUN BUNU KENDİNE DE YAPMA ATAKANA DA YAPMA SEVDİĞİNİ DE YAPMA NE OLUR KENDİNE ODAKLAN… GÖR BAK HERŞEY NASIL MÜKEMMEL OLACAK DAHA KOCA BİR ÖMÜR VAR OĞLUŞUNLA GEÇİRECEĞİN DUA ET ATAKAN DAHA HİÇ BİRŞEYİN FARKINDA DEĞİL YA AKLI ERSEYDİ YA HERŞEYDEN HABERİ OLSAYDI MERAK ETME OĞLUŞUN DAHA NEYİN NE OLDUĞU FARKETMEDEN KAVUŞACAKSIN YAVRUNA BİDAHA HİÇ AYRILMAYACAKSIN YÜCE RABBİME SIĞIN BAK GÖR NASIL HERŞEY MÜKEMMEL OLACAK HEP İYİ DÜŞÜN HEP OĞLUNA KAVUŞUNCA YAPACAKLARINIZ PLANINI YAP NE OLUR BİDAHA KÖTÜ BİRŞEY GETİRME AKLINA BEN SANA HAYRANIM DAHA BİZE ÖĞRETECEK ÇOK ŞEYİN VAR ALLAH’IN İZNİYLE HERŞEY GÖNLÜN GİBİ MÜKEMMEL OLACAK HERAN DUALARIMIZDASIN SENİNLEYİZ GAMZEEE SENİNLEYİZ MÜKEMMEL ANNEEE…

  3. Simdi indim yurduma agliorum okurken dusunurken ne desem ne yapsam …
    Yanindayim gamzem her ne zaman istersen atusumun yanindayim…

  4. gamzecim sona geldik.artık mutlu bir final yapıcaz Allahın izniyle.son ayrılığında rabbim dayanma gücü versin sana eşine ailene ve atakana.bir ümidin peşine takıldık gidiyoruz senle.hep olumlu düşündük.aklımızın ucuna kötüsü gelmedi.sen mutlulukların en büyüğünü yaşayacaksın ondan bu sıkıntı.ve iyileştiğinde ufacıkken büyüttüğümüz sorunlara gülüp geçiceksin.yüzlerce kişi dualar ediyoruz senin için.eminizki bizim başımıza gelse aynını sende yaparsın.hadi son bir gücünü topla silkelen.yürüdüğün yolda anneliğin hakkını ver ve güçlü ol.bitiyor çok az kaldı.en azından iliğimiz bulunmuş ve gün sayıyoruz.bu bile sevinmeye yeter.Allaha emanet ol güzel günlere koş gamzeee.

  5. Seninle yasamaya başladığımdan beri hayatım o kadar değişti ki Gamze … Oğlumun her anını yasamaya çalışıyorum senın yaşadıkların aslında hiçbirimize uzak değil evet ben şimdilik cok sansliyim ama her yuvamda mutlu olduğumda ya olmayanlar ya ağlayanlar diye düşünmekten kendimi alamıyorum… Ben anlayamam ki seni… Denerim ama olmaz … Ama su anda durduğum bu yerden daha objektif bakarım sana… İnanırım ki sen bır daha yavrundan ayrilmayacaksin … Sende anne gücü var sende bır sürü dua var gamzem… Üzül ağla ama lütfen isini zorlaştırma… Senin ilacın sende icinde Atakanda… Umutsuzluk ve gozyaslarinla gücünü bastırma… İyi haberlerini alacağımız gunü bekliyorum… Hadi artık…

  6. gamzemmm canım benim fotolara baktım önce harika olmuş gerçekten o güzel gülen gözleriniz bir ömür solmasın ağlamasın inşallah yüzünüz hep gülsün canlarım…gamze seni hiç tanımıyorum ama ocak ayından beri o kadar çok hayatımı değiştirdin ki senden o kadar çok şey öğrendim ki allah senden bin kere razı olsun bir kere sen çook şanslısın bitanem bunusakın unutma dünya iyisi anlayışlı eşin pırlanta gibi ailen veee dünya tatlısı atakanın var…umutsuzluğu ve karamsarlığı unut ve bize güzel haberler ver bitanem içim çook rahat bitanem sen kesin galip geleceksin biz inanıyoruz sende inan sağlıkla kal….

  7. Ah Gamze, ben senin yazdıklarını okurken hüngür hüngür ağlıyorum, sen bunları yaşarken nasıl dayanıyorsun güzel annem. Allah yanında olsun, sağlığını sana geri versin inşallah. 17 Mayıs’ı hepimiz dört gözle bekliyoruz. İnşallah bu kurs bu sefer bitecek. Sevgiler..

  8. obüyük gün var ya her şey cok guzel olacak sonrasından mılyonların duası var ustunde canım arkadasım ne olur üzülme ne olur

  9. GAMZECİM SEN ÇOK MÜKEMMEL BİR ANNESİN ÜZÜLME ATAKAN İÇİN YAŞAM SAVAŞI VERMEK ZORUNDASIN ÜZÜLME HERŞEY ONUN İÇİN O YÜZDEN VİCDAN AZABI YOK TATLIM NE OLUR BU KURS BİTECEK DİPLOMANI TAKDİRLE ALACAKSIN ÇÜNKÜ SON AYRILIŞ BU YAZACAK İFADE EDECEK ÇOK VAR AMA EDEMİYORUM SENİ SEWİYORUM SAĞLIKLA KAL ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN CNM ALLHA EMANET OL……….

  10. Gamzem,Gece Gece Ağlattın Beni 😦 Dayan Gamze,Sen Güçlü Bir Annesin..Evladın İçin Ailen İçin Bu Savaşın,Bu Savaştan Zaferle Çıkacaksın..Çok Az Kaldı..Rabbim Evladınla,Eşin ve Ailenle Yaşlanmayı Nasip Etsin Sana…Rabbim Evladından Ayrı Bırakmasın Bir Daha ..

    Anneler Günün kutlu Olsun Gamzecim,Rabbim Sağlık Versin Ailenle Birlikte Nice Güzel Seneler Adına Size…

    Rabbime Emanetsin Öpüyorum Seni

    Sevgiler

  11. AGLAMAYIN Bİ TANLERİM SİZ DAHA NE GÖRDÜNÜZ Kİ ……….. KAVUŞACAKSINIZ . KÖTÜ DÜŞÜNMEK YOK DEMİŞTİM…………MOREL MOREL. YARIN ANNELER GÜNÜ……… ANNENİZİN.. YAVRUNUZUN SESİNİ….. DUYACAKSINIZ…. Bİ DE BANA BAKIN…………. BEN ANNEMİN SESİNİ DUYAMIYCAM. O KADAR ÇOK DUYMAK İSTİYORUM Kİ HEM ANNEMİN, HEMDE BABAMIN BANA ANAM DİYE HİTAP ETMELERİNİ SESLENMELERİNİ BENDEN SU İSTEMELERİNİ………. BEN ASLA ANNEMİN BABAMIN SESİNİ DUYAMIYCAN ONLARI TAM ONLARA İHTİYACIM OLDUGU ANDA ZAMANDA KAYBETTİM….. EN ACI AGIR ŞEKİLDE KOKULARINI DUYAMIYCAM HİSSEDEMİYCEK GÖGÜSLERİNE SOKULAMIYCAK Bİ DAHA. 24 SAAT HER SANİYE HER SALİSE İÇİN İÇİN DERİNDEN AĞLAMAK İÇNE ÖYLE ZOR Kİ DIŞARIYA BELL ETMEYECEĞİM DİYE UGRAŞIRKAN BİYANDANO PARÇALAR CANINI ÖYLESİNE AÇITIYOR Kİ AÇITSIN YETERKİ ANNEM BABAM SAG OLSALARDI DA SESLERİNİ DUYSAM DIM.

  12. yavrunun karşısında yutkunmalarının mükafatını rabbim inşallah sağlıkla mutlulukla oğluna kavuşarak verir.inşallah ya rahman ya rahim ya hay ya kayyum

  13. teselli sözleri faydasız biliyorum bu yüzden teselli vermicem ama sadece şunu hatrlatmak istiyorum bu noktaya gelme umudun bile yoktu binlerce değil milyonlarca dua var arkandave bu noktadayız gerisini sen tammamla bitiyo gamzem bitiyo işte gör bak ne güzel haberlerini alcaz nolur buna inan…RABBİM YARDIMCIN BUNU UNUTMA…..

  14. Benim bütüm dualarım seninle. Allahım bu ayrılığı son bilsin inşallah ve bir daha ayrılık yaşatmasın. En kısa zamanda sağlığına kavuş ve Atakanının yanına sağlıklıı dimdik ayakta ve mutlu bir şekilde dön inşallah. Senin yazılarını her okuduğumda içimden bir parça kopup gidiyor gerçekten Allah sabır versin. Keşke elimizden bişey gelebilse. Tek yapabildiğimiz dua edebilmek. Ben şuanda 24 haftalık hamileyim hani derler yaa hamilelerin duaları kabul olur diye sen hep benim dualarımdasınn. Atakana ve eşine kavuşacağın günü sabırsızlıkla bekliyorum. Umudun hiç kırılmasınn biz hep yanındayızz…

  15. Anneler gunun kutlu olsun Gamze.
    Nice saglikli mutlu anneler gunlerini tatli oglusunla kucak kucaga, koyunkoyuna gecir.

  16. Gamze az kaldi, Allah yardimcin olsun.Ben SIKInTILI oldugum anlarda bunaltici dusuncelerden kurtulmak icin sarki soyler yada muzik dinlerim. Ne kadar az dusunursen o kadar iyi, guzel seyler dusun, gozlerini kapatinca degisik yerlere git ailenle.

    Her kes yaninda dualariyla, cok sukur. Guzel Allahim seni ailene ailenide sana bagislasin. Insallah saglikla yaslanmayi nasip etsin.

    Sevgiler

  17. akıttıgın tum gozyasları sana mutluluk ve saglık olarak gerı donsun gamzecım dualarımız senınle sen bu hayat sınavını buyuk bır basarıyla tamamlayacaksın bızler buna ınanıyoruz ALLAH yardımcın olsun senı cok sevıyorum canım benım

  18. Allah yardımcın olsun başka birşey diyemiyorum.Oğlun da sende tüm ailende Allah a emanet olun

  19. gamze’cim sen dayandın dayandın, kuyruğuna geldin, muhteşem anneliğinle Atakan bunu sonradan hatırlamayacak bile. biraz daha dişini sıkıp, ömür boyu sağlıkla kucaklarsın meleğini…sevgiler.

  20. KUZUM gözlerim patladı yine ağlamaktan öylesine duygu dolu öylesine içtenki yazdıkların.
    Ama yinede üzlmeni istemiyorum kendini bırakmanı istemiyorum bu son gamzem bu enson.Bitecek artık canım benim yeni bir başlangıç için ordasın sen.Minicik oğlun ve çok sevdiğin eşinle ailenle yepyeni bir hayata başlayacaksın.Biz yanındayız dualarımızla her daim yanındayız.Allah yardımcın olsun canım benim biz sanan inannıyoruz bu son en sonnnnnnnnnnnnnnnnnnnn…
    Güzel günler öylesine yakınki elini uzatsan tutacaksın .Hadi artık ağlamak yok artık hep güleceksin çok öpüyorum canım benimmm.

  21. Sen ne güzel ,ne güçlü bir annesin.Biz yazdıklarını okurken dayanamıyoruz canım ya sen neler yaşıyorsun.RABBİM sana güç kuvvet versin.Amin.Tez zamanda iyileşip yavruna kavuşucaksın inşallah.Şu mübarek günlerde dualarım hep seninle gamzecim.

Bir Cevap Yazın

