Anneler günüymüş bugün

Standard

Benim de yanımda yavrum olsaydı bugün, benimde günüm olurdu bugün…

Her parktan geldiği gibi, bahçeden bir çiçek koparıp anneler günümü kutlardı benimde canım yavrum. Atakan geçen sene ki anneler gününden itibaren, her fırsatta anneler günümü kutlardı. Daha evden ayrılmadan da defalarca kez kutladı. Bonyomuzda kırmızı kalp şeklinde küçük saksılı yapma bir çiçek var onu alıp alıp her fırsatta ”’Canım annecim anneler günün kutlu olsun”’ derdi. Ah sen benim paşamsın,canımsın der kondururum kocaman bir öpücüğü yanağına. Hatta dayısıda seni pis yalaka ben erkek çocuğunda böyle yalakasını görmedim diyerek evde söylenir, gülüşürdük… 🙂 Sağol annecim her günümü bana anneler günüymüş gibi yaşattığın için. 🙂

Evet bugün beraber değiliz, ama benim sana koşarak geldiğim gün benim de anneler günüm, yeniden doğduğum gün olacak Atakan’ım…

Şimdi sen, doğduğundan beri bizim yanımızda olan, bu zor günlerimizde bizi yalnız bırakmayan, seni gözümü kırpmadan bırakabileceğim, emanet edeceğim canım anneminde, ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN…

Dedenle-anneannenin hakkını ödeyemeyiz Atakanım. Sana verdikleri emeğin hakkı ödenmez Allah razı olsun onlardan.

İşte buda benim oğlumun evde hazırladığımız ”’ EL ÇİÇEĞİ ”’  2012 yılı anneler günü hediyem 🙂

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

6 responses »

  1. gamze merhaba.sayfasını yeni buldum.senin için oğlun için ailen için herşey çok güzel olacak allahın izniyle.sağlığınla ilgili son durumun ne tam olarak bilmiyorum.ama inan senin için bende bişeyler yapmak istiyorum.umarım elimden bir şey gelir.ben fethiyede yaşıyorum.kan grubum o rh – lütfen beni bilgilendir.

  2. Sen mükemmel bir annesin, anneler gunün kutlu olsun. Seneye istediğin ve hakettiğin gibi bir anneler gunü geçireceksin.

  3. canım bir daha anneler gününde yanında olacaksın üzülme sağlığınız yerinde olsunda bunlar geçer her anneler günü cnm sabır anneler günün kutlu sağlıklı olsun allha emanet ol gamzeli…………..

  4. Allahım sizi hiç ayırmasın inşallah Gamzecim.. Geçecek ve yıllar sonra bu zor günleri hayal meyal hatırlayacaksınız.. Seni çok seviyoruz, yılın annesi; anneler günün kutlu olsun ve Atakanla, eşinle, ailenle birlikte daha nice anneler gününe inşallah..

  5. MÜKEMMEL ANNE O KADAR TATLI BIR OGLUSUN VARKI ALLAHIM NAZARLAR KORUSUN ONU SIZE SIZIDE OGLUSUNUZA BAGISLASIN ZATEN BÖYLE GÜZEL BÖYLE GÜCLÜ BIR PASAN VARKEN TEK BIRAN BILE AKLINA KOTÜ BISEY GETIRMEYE HAKKIN YOK SEN BASARACAKSIN TAM DA YAZDIGIN GIBI OGLUSUNA KOSTUGUN ZAMAN SIZE HERGÜN ANNELER GÜNÜ OLACAK HERSEY MÜKEMMEL OLACAK HEP ÖNÜNÜZDEKI SAGLIKLI MUTLU HUZURLU YILLARI DÜSÜN PLANLARINIZI YAPIN ARTIK CÜNKÜ COK YAKINDA KOSACAKSINIZ YAVRUNUZA MÜKEMMEL AILE 🙂

Bir Cevap Yazın

