Yılın annesi benim annem

Standard

Bugün kimileriniz annelerinize gittiniz ya da uzakda olanlar telefonla kutladınız bu güzel günü… Ama benim annemle telefonda bile konuşurken buruk konuştuk biz. Allah tekrarını erdirsin evladınla bu günü önümüzdeki yıllarda yaşa inşallah dedi. Titrek bir sesle söyledi ama dediklerine inanmazmış gibi söyledi aslında…

O da benim gibi güçlü durmaya çalışıyordu, işi ne kadar da zordu aslında, ona bıraktığım bir emanetim vardı, sorumluluk,sırtındaki yük fazlaydı… Bir yandan kanser hastalığına ikinci kere yakalanmış kızınamı yansın, yoksa diğer yandan da torunu için güçlümü durmaya çalışsın… Düşünüyorumda ne kadar ağır gelir bu yük insana… Tabiki bu düşünüp yazdıklarım canım babam, canım kardeşim içinde geçerliydi. Bugün anneler günü diye böyle içimdeki hüzün daha da arttı.

Dilerim Allah’dan hanemizin üstündeki kara bulutlar yerini aydınlığa bırakır… Yüzümüz bana yapılacak olan kemik iliği nakilinin güzel geçmesi ile güler artık. Bu yaşadığımız ayrılık MUTLULUĞA YAKLAŞTIĞIMIZ SON AYRILIK OLUR…

BEN HAYATTAN YAŞAYIP SAĞLIK İÇİNDE YAŞLANMAYI İSTEDİM SEVDİKLERİMLE BERABER.

ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN CANIM ANACIM.

HERŞEY İÇİN SAĞOL BABACIM.

YOLUN HER DAİM AÇIK OLSUN CANKARDEŞİM, OZAN’IM.

SEVGİLER, SAĞLIKLA KALIN…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

9 responses »

  1. canım bak ne gzl dileklerde bulunmuşsun inşlh tabi ki ne gzl bi ailen var gamzem allh ayırmasın inşlh sene ye çok gzl gireceksin cnm allhım sağlıkla yaşamlar versin yolunuz açık olsun sağlıkla kal gamzeli anne………..

  2. Canım Benim,Yavrunla,Ailenle Birlikte Geçireceğin Nice Anneler Günü,Nice mutlu Günler Seni Bekliyor..Sen Çok Güçlü Bir Anne,Eş ve Evlatsın…

    Rabbim Sana Eşinle Ailenle Yavrunla Nice Mutlu Seneler Nasip Etsin…Her Zaman Dualarımdasın..

    Rabbim Yar ve Yardımcın Olsun Gamzecim…

  3. YILIN ANNESI ÖNÜMÜZDEKI BÜTÜN YILLARIN ANNESI HAYATIMDA GÖRDÜGÜM EN MÜKEMMEL ANNE ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN DAHA ÖNÜNDE NICE NICE ANNELER GÜNLERI DOGUM GÜNLERI KUTLAMALAR VAR OGLUSUNUN HERAN YANINDA OLACAKSIN MERAK ETME YÜCE RABBIM ÇOK BÜYÜK GÖR BAK BUGÜNLERIN ACISINI NASIL CIKARACAKSINIZ SEN COK GÜCLÜ BIR ANNESIN ALLAHIN IZNIYLE HERSEY MÜKEMMEL OLACAK AYRICA ANNECIGIN SENIN DÖNECEGINE INANMADIGI ICIN DEGIL BURUKLUGU YANINDA DEGILSIN DIYE BURUKLUGU HERAN DUALARIMDASIN SAGLIKLA KAL

  4. yılın annesi bana göre sensin… kolay mı verdiğin şu mücadele, yaşadığın bu ayrılık?

    dilerim Allah’tan ki, bundan böyle tüm anneler günlerini yavrunla ve annenle coşkulu ve sevgi dolu bir şekilde geçirirsin!

    bunun için binlerce anne dua ediyor, inşallah o günler de gelecekler…

  5. Güzeller Güzeli;KALBİ GÜZEL,SEVDİĞİ GÜZEL,SEVENLERİ GÜZEL GAMZE……
    Gücünüzden güç;kuvvetinizden kuvvet,insanlığınızdan,canınızdan can veriyorsunuz bana,bize….
    Ben dahil binlerce insan eminim size can olmak için kendinden bir parça can vermeye hazırdır.Deseler ki bana Gamzeye canından can ver; bir saniye bile düşünmem….Güzel Anne okadar güzel şeyler hakedediyorsun ki….Bizlerde Seni ALLAHA EMANET ediyoruz…..ANNELER GÜNÜ,SANA HEDİYE OLSUN……..Allah yardımcın olsun…….

  6. Sen de büyük bir annesin, annen de en büyüklerinden, iki muhteşem dayanıklı kadın, haftaya bu saatlerde birleşecek elleriniz, hiç merak etmeyesin.

  7. Bugün 10 aylık oğlum Deniz’i Dr a götürdüm her iki kulak ta orta kulak ta sorun var dediler bır sürü alet sokup çıkardılar deniz çığlık çığlığa mecbur kollarından bacaklarından tutuyorum bana nasılda sarılıyor kurtar der gibi… Hep seni okurken seni anlıyorum diyordum ama şimdi anneni daha anlamaya başladım… Her deniz bağırdığında Allahım gamzenin annesine sabır ver dedim kendimi unuttum… Sen önce annen için iyi olmalısın gamze…

  8. Merhabalar. Trombositleriniz yükseldimi bilmiyorum ama geçenlerde bir tv programında Lösemi hastalığını yenen Naz Elmasın kardeşi vardı.bir yerden kapari reçeli gelmiş trombositleri yükselteceğini söylemiş Lösemi hastalarına şekerli gıdaların yasak olduğu için önce cesaret edememiş bakmişki trombositlerde yükselme yok. capari reçelini denemiş ve yükselmiş. tv de kendi ağzından duydum. Umarım işinize yarar. Allah yar ve yardımcınız olsun. Hayırlı şifalar.

Bir Cevap Yazın

