Sonsuz kere teşekkürler…

Standard

italyanım,

Allah’tan sana da hastalıksız bir hayat diliyorum. Acil şifalar versin umarım bundan sora ki ömürün de… Her iki cihanda yüzün gülsün, göz yaşı görme bu hayatta hep, mutluluk yanında olsun… Rabbim sana gelecek felaketlerden seni ve aileni hep uzak tutsun. Bana yapılan milyonların duasını Allah sanada nasip etsin. Atakan’ımın canım yavruvum yüzü güldükçe melekler de sana gülsün. Ben  yavrumu bağrıma bastıkça Rabbim de sana kucak dolusu bereket rahmetler girsin hanenden içeriye… Kalbimdeki duaların en güzeli sana gelsin…

SONSUZ KERE TEŞEKKÜRLER…

SEVGİLER, SAĞLIKLA KALIN İTALYA’NIM…

Biliyor musun İtalya’lım,İtalyan kuryeyi görünce içimizden koca bir OFFFFFFF ÇEKTİM EŞİMLE. Geldiğine inanamadık. Dünyanın bir ucundaın gönderdin sen bana o yaşam sevincini. Daha ne derim ki kelimeler bitiyor işte, çok ama çok sağol…

Hücreler bedenime takıldı ve ben dua ederken herşey güzel olsun diye heyecandan titreyerek,,, Eşim, Sevdiğim, gözü yaşlı bir şekilde  sandalyesinden kalktı bize gönderdiğin kemik iliği hücrelerini sevmeye başladı İnanırmısın bir bebeği severcesine okşadı, milyonlarca teşekkür etti o kırmızı kan büyük iki kan torbasına. Onlar çünkü sadece bir kan torbası değildi bizim, ailemin, eşimin gözünde. Herşey yolunda giderse onlar ”’CANDI, CAN”’ Gözümüze mutluluk ışıklarını saçtın yeniden sağol İTALYA’LIM…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

69 responses »

  1. Gamzeli Gamzem…Dilerim Allahımdan yüzün artık hep güler.. sağlıklı,sıhhatli o mükemmel ana yüreğinle Atakanınla kocamaaaaan bir ömür sizin olur inşallah…İşe gelip pc’yi açar açmaz blogunu açıyorum hemen senden bi haber var mı diye. Hiçbirşeyimiz değilsin aslında ama herşeyimizsin!! Herkes anne olabilir ama, herkes senin gibi anne olamaz bunu hiç unutma… Biraz daha sabır, herşey gönlünce olacak inşallah…

  2. Ohh Gamze sesini duyduk sonunda, gördüğüm kadarıyla çook iyisin şükürler olsun ,artık bundan sonra arkana değil , sizi bekleyen mutlu günlere bakmalısın…
    Allah sevdiği kulunun duasını kabul edermiş,,, Bak seni Atakan ına bağışladı çok şükür..
    18 Mayıs senin bayramın Gamze , yeniden doğduğun gün.. inan çok seviniyorum senin adına çokkk … Mutlu resimlerini bekliyoruz tez zamanda..

  3. kurban olurum sana ben yakındır sevınc gozyasları akıtmamız artık , mutlu sona cok az kaldı ..
    senı sevıyorum …

  4. GAMZE ALLAHIM İKİ CİHANDADA İTALYALININ GÖNLÜNE GÖRE VERSİN HİÇ DERT KEDER GÖRMESİN İNŞAALLAH ALLAHIM ONDAN RAZI OLSUN BİR EVLADI ANNESİNE KAVUŞTURDU BİR EŞİ SEVDİĞİNE KAVUŞTURDU BİR ANNE BABAYI EVLADINA KAVUŞTURDU NE DENİRKİ NASIL DUA EDİLİRKİ BÖYLE BİR İNSANA HER İSTEDİĞİ OLSUN İNŞAALLAH NE MURADI VARSA OLSUN BİNLERCEMİZİN DUALARINI ALDI GAMZE ANNE MÜKEMMEL ANNE BUNDAN SONRA HEP POZİTİF OL BİZ HAVALARA UÇUYORUZ CANI GÖNÜLDEN İNANIYORUZ O İLİK SANA CAN OLMAYA BAŞLADI BİLE ATAKANINA KAVUŞACAKSIN KOŞA KOŞA GİDECEKSİN YAVRUNA ÜÇ AYLARINA GİRDİK DUA ET BOL BOL BİZ HERAN SENİN DUACINIZ ALLAHIN İZNİYLE HERŞEY MÜKEMMEL OLACAK ÖNÜNÜZDE KOCAMAN SAĞLIKLI MUTLU BİR ÖMÜR VAR SAĞLIKLA KAL MUHTEŞEM ANNE 🙂

  5. Sonunda bu günleri de gördün Gamzecim, insallah bundan sonra herşey sular seller gibi gececek yeni yaşamına kavuşacaksın. Hep sevgiyle ve saglıkla kalmanı, eşinle oğlunla uzun mutlu bir hayat sürmeni dilerim. O İtalyan’a da ne mutlu bir cana cana kattı böyle dualar aldı. Allah herkese nasip etsin.

  6. ey güzel italyalı bir anlayabilsen sana yapılan duaları…bir anlayabilsen yaptığının anlamını..benim allahım senin tanrın her zor gününde yanında olsun..
    ey güzel gamzelim…..
    bak bir umut diye dua ederken şimdi nerelerdesin..nasılda geçirdi rabbim zamanı hayırlısıyla..okadar az kaldıki mutlu sona sabırsızlıkla bekliyoruz.allah seni sevdiklerine bağışladı.yaz emi gamzelim hep yaz.biz seni çok merak ediyoruz.” sağlıkla kal”’

  7. Allahım şifa bulunsun diye ağladık günlerce dualar ettik,şimdi gene ağlatıyorsun ama bu sefer sevinçten şükür göz yaşaları bunlar Allahım tez zamanda seni eski canlı güzel günlerine ulaştırsın….

  8. ALLAH RAZI OLSUN SANA YENİDEN YAŞAM VEREN O İTALYAN KARDEŞİMİZE. O BİZLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ ALLAH’TA ONUN YÜZÜNÜ GÜLDÜRSÜN İNŞALLAH. CANIM SANA DA ÇOK ÇOK GEÇMİŞLER OLSUN ALLAHIM BAŞKA SIKINTI GÖSTERMESİN. ALLAHIM DUALARIMIZI KABUL ETTİ BİNLERCE ŞÜKÜRLER OLSUN. ŞİFA BEKLEYEN TÜM HASTALARA DA İYİLİK VERSİN. SENİ ÇOK SEVİYORUZ CANIM GAMZECİM. EMRAHA DA SELAMLAR. ALLAH’A EMANET OLUN. EN KISA ZAMANDA GÖRÜŞMEK ÜZERE. SAĞLICAKLA KALIN.

    • canım benim şükürler olsun allah birdaha yaşatmasın evlerden uzak olsun atakan seni dört gözle bekliyordur az kaldı dayan canım bu günlerde geçecek seni seviyoruz:))))))

  9. allh razı olsun italyan sen gamzemi güldürdün allh da seni güldürsün gamzem bir an önce iyleş seni görmek istiyorum sağlıklar……

  10. Ohhh çok şükür uyanıp da bu yazıyı gördüm ya içime su serpildi kaç gündür takipteyim ne zaman ses seda çıkacak diye meğer mutluluktan ağlamak ne kadar güzel bir şeymiş…

  11. Çok şükür iyisin dahada iyi olacaksın Rabbimin izniyle..O zor günler geride kaldı şimdi güzel günler zamanı,çok ağladık birlikte hamd olsun şimdi gülme zamanı..

  12. İtalyanları hep çok sevmişimdir, şimdi sevmek için çok daha anlamlı bir nedenim var 🙂 Güzel günler göreceksiniz Gamzecim, çok az kaldı.

  13. iyi olmana bunları yazıyor olmana çok sevindim hiçbir dinle hiç bir dille izah edilemez bir davranış. Herkesin kolaylıkla yapamayacağı bir cesaret. Bir anneye bir topluma hayat ışığı veren o güzel insan. Sen benim diyen kimsenin yapamayacağı bir şeyi yaptın bir hayat kurtardın nasıl teşekkür edilse az. Umarım hep bundan sonrası güzel olur Gamze’cim.

  14. cana can katan..insanlık görevini unutmayan..kalbindeki iyilik meleğini yitirmeyen..bu italyana sonsuz teşekküürler, Ankaradan:))

  15. insanın sevinçten de kulakları uğuldarmış, şimdi farkettim. zaten nasıl mutluyum kaç gündür. o İYİ italyan kişisi de nasıl heyecanla bekliyor kim bilir. az kaldı kucaklaşmaya sevdiklerinle…

  16. canım kardeşim, İtalya lı sana dünyada herkese kısmet olmayan bi hediye verdi sana yaşam hediye etti.Atakanıma annesini abime eşini annene babana evladını ozana ablasını bizlere kızımızı hediye etti.binlerce şüküür gördüğümüz bu güne.hadi gamzem az kaldı evimize girdi sabah güneşi şimdi zirveye çıkıp heryere ışık saçmasını bekliyoruz.seni çok seviyoruz herşey güzel olacak çok az kaldı

    • RABBİM SAĞLIKLA SIHHATLE YANINIZA VARABİLMEYİ NASİP ETSİN İNŞALLAH.
      AİLEMDEN BİRİ GİBİ OLDU GAMZE O KADAR SEVİNDİM Kİ ANLATAMAM.
      RABBİM TEZ ZAMANDA EVLADINA KAVUŞTURSUN İNŞALLAH

  17. Gamzecim hepimizi çok mutlu ettin, hergün senden bir haber varmı diye bloğuna açıp bakıyorum, sonsuz şükürler olsun bugün yazdın, inşallah bundan sonra artık güzel haberler verip, atakanla yaptığın etkinlikleri anlatacaksın, bu mübarek aylar hürmetine herşey güzel olucak inşallah…

  18. ne kadar sevindiğimi anlatamam
    yazdığınız her satırını okurken gözümden yaşlar bulgur tanesi gibi dökülüp geldi ama bu defa sevinçten. bir anne, bir evlat, bir eş, bir kardeş olarak ne kadar sevindim anlatamam.
    anlatamıyorum da zaten :))))))))))))))
    yazmanıza çok sevindim meraktan çatlıcaktım

    italyan a da sonsuz teşekkürler. Allah razı olsun. Rabbim hastalık yüzü göstermesin, ayağını taşa değdirmesin. çok çok çok sevindim…………..

  19. Gamzecim öyle mutluyum ki sen,atakan ve ailen adına..ailemizden bizden oldun artık sen heyecanla bekledik o gece dua ettik uzun uzun herşey yolunda gitsin diye..şimdi okuyunca nasıl sevindim anlatamam.allah o İtalyan dosta yüreği kadar güzel bir ömür versin inşallah..

  20. gamzecimmm tanimiyorum seni ama kardesim gibisin inan,cok ortak yonumuz var,bende 83 dogumluyum bende 2006da evlendim benim 2 yasinda bi oglum var,,, italyada yasiyorum,inan cok benzerler bize,bagira bagira konusurlar bizim gibi,heyecanli insanlardir,tombistirler;)))gelirsen bi gun tatile italyanin altini ustune getiririz beraber….:))))opuyorum

  21. Hiç tanımadığı bir insana canından can veren İtalyalı en büyük sevaplardan birini işledi.
    Allah seni Atakan a ve sevdiklerine bağışlasın

  22. çok şükürler olsun, ilik naklin oldu çok sevindim bide şimdi sen yazınca dahada çok sevindim iyisin iyide olacaksın herşey yolunda gidecek.italyandanda Allah ondan binlerce kez razı olsun Allah yüzünü hep güldürsün sağlık versin…

  23. Şükürler olsun Allahıma,Duların dualarımız kabul olsun,canım benim..Tatlı anne bundan sonra acılar,hastalıklar senden uzak olsun,sevdiklerinle mutluluklar içinde yaşa inşallah..Bundan sonra hep güzel haberlerini duyalım,artık mutluluğunu paylaşalım Allah’ın izniyle

  24. İşte mutlu son demiştim ben sana bir yerden bir güneş doğacak diye. İşte sana doğan güneş umarım bu güneşi bekleyen herkese nasip olsun.
    Gözün aydın, Gözümüz aydın.
    Atakanımla hep mutlu ol.

  25. Gamze Abla o kadar sevindim ki aklımdan çıktığın olmadı hiç hergün bir şekilde aklımdaydın Atakan annesine kavuştu artık. Kötü günler geride kaldı.

  26. İnterneti açtığım her an siteye girip senin sesini duymayı bekledim. Senin ve ailenin adına dilerim ki hersey yolunda gitmeye devam edecektir. Vereceğimiz bir tüp kanı esirgemeyelim. Umuyorum ki bir hayat kurtarma yolunda ilk adımı atmaya devam ederiz. Zor bir şey değil. Herkes üstüne düşeni yapmalı. Ailenle birlikte yaşlan Gamze. Senin adına çok mutluyum.

  27. ALLAHIMA ŞÜKÜRLER OLSUN NEREDE VARSA HERKESE YARDIM ETSİN.SABRIN SONU SELAMETTİR DERLER NE ZAMAN NE TÜR İMTAHANDAN GEÇECEĞİMİZ HİÇ BELLİ DEĞİL.ALLAH BUNDAN SONRA HEP GÜZELLİKLERLE YANINDA OLSUN .EVLADINLA EŞİNLE SEVDİKLERİNDE UZUN ÖMÜRLER GEÇİRMEN BİR DAHA BU SIKINTILARI YAŞAMAMAN DİLEĞİYLE

  28. sana hiç yazmadım, hep takip ettim, kan gönderdim belki benimki tutar diye. bu yazıyı okuyacağım günü bekledim. bugünün gelmesi için dua ettim. böyle bir ailen olduğu için çok şanslısın, onların şansı da sensin. canım, sağlıklı günlere; ailenle…

  29. rabbimize şükürler olsun….
    benim de bir oğlum var 1.5 yaşında allahım yüzünüzü güldürsün daima 🙂

  30. gamzeeee muhteşem haberin geldi sonunda tüylerim diken diken okudum. değerler yükselmeye başlamış uyumluluk sağlanıyormuş nihayet..çok şükür allaha. bundan sonrası daha kolay allahın izniyle.

  31. İyi haberlerini aldığımıza ve her şeyin yolunda gitmesine çok sevindik.Umarım sağlık sıhhat ,mutluluk ve huzur seninle olur.Oğlunun sana , senin oğluna kavuşmana canı gönülden çok sevindik.
    Sağlıklı ömürler dilerim…

  32. allah razı olsun ondan gamzem.. seni bu kadar mutlu ettiği için.. umut olduğu için.. atakanımın bi an önce annesine kavuşmasına sebep olacağı için.. allah ondan razı olsun..
    gamzem çok çok çok öpüyorum seni..

  33. dualarımız kabul oldu sonunda, bu mutlu haberi yaşttığı için önce Rabbime sonsuz şükürler olsun,İtalyalıya da binlerce teşekürler…. Rabbim tüm ilik bekleyenlere hastalara bu sevinci yaşatır.

  34. çok şükür,hepimize italyalı gibi kahraman olmak nasip olur inşallah….herkesi kurtarırız bu illetten inşallah….çok mutluyuz çokkk……şükürler olsun.atakan annen dönüyor artıkk……

  35. Sevgili Gamze, çok çok geçmiş olsun. Bu dünyadaki en büyük imtihanlardan birini yaşadın belki de, hepimize hayata bağlılığınla örnek oldun, 1 tüp kanın neleri değiştirebileceğini farketmemize vesile oldun ve sonunda kazandın inşaallah. Allahım böyle hastalıklarla mücadele eden diğer hastalara da şifa versin, sana da ailenle çok mutlu ve sağlıklı bir ömür…

  36. ohhhhhh ohoh oleyyyyyyyyy
    sevinçten de olsa ağlatamayacaksın gamzecim aylardır bu haberi bekledik hep beraber şükürler olsun Rabbimize bizi üzmedi seni oğluşun başta olmak üzere annen baban sevdiceğin ve tabiki bizlere:)) bağışladı.aylardır SENİNLE YAŞIYORUZ, yüzlerce arkadaşımızdan yıllardır görüşemiyoruz ya da yaşam telaşı umursamıyoruz amaaa yüzlerce km öteden senin yanındaydım hep,.Tüm anneler iş-ev-çocuk vs koşuşturmacası içinde takip ettiğim kadarıyla seninleydi.neredeyse tüm toplantılarda senin durumun konuşulmakta ve dualar edilmekteydi.İnanki o sert kış şartları olmasydı ve çocuklarımızı bırakabileceğimiz birileri ( aa birde direkt uçuş)İzmir nüfusu artardı bir kaç günlüğüne…Ohhhh ohhhhhh oh oh beeee Rabbim O yardımsever kulunu da korusun gözetsin ve bir cana can olduğu için( görünürde bir can ama sayılamayacak kadar çok cananın var:) rahmetini esirgemesin .Rabbim hiç bir kulunu darda bırakmasın şifasını esirgemesin.HOŞÇA SAĞLIKLA KAL VE ÇOK YAŞA GÜZEL İNSAN

  37. LUTFEN bizleri haberdar edin durumunuzdan… dualarimizdasiniz… insaAllah Allahu Tealanin izniyle hersey cok guzel olur sagliginiza kavusursunuz ve butun sevdiklerinizle uzun saglikli hayirli omurleriniz olur, hayirlisinla Allahu Teala omurlerinizi uzatir… lutfen benimde Babama dua edin ismi Yunus, Babam su an hazirlaniyor kok hucre tedavisi icin… onumuzdeki haftalar baslicak ve bayagi riskler var 😦 Allahu Teala herkesin ve hepimizin yardimcisi olsun…

  38. evet çok merak ediyoruz nasıl Gamze’nin durumu? iyi olacak inşallah ve belki de vaktiniz olmuyor buaraya bakmaya ama olurda okursanız ne olur bilgi verin..
    Meryam Hn babanıza ve tüm hastalara da Allah acil şifalar versin, yardımcınız olsun…

  39. Gamzeciğim iyi misin, nakilden sonra nasıl olduğunu çok merak ediyoruz, kısa da olsa lütfen bizi bilgilendir. Umarım herşey yolundadır

  40. herkes sanırım senden haber bekliyor, dualarımız seninle, gözümüz burda. haydi gamze fazla bekletme bizi

  41. Çok merak ediyoruz çook .Sizin fırsatınız yoksa bile yakınınızdan bir kimse 1-2 satır yazsa İNŞAALLAH iyisinizdir.Dualarımız seninle ..

    • MERHABA ARKADAŞLAR GAMZE’DEN HABER VAR.
      GAMZE’NIN SESINI DUYDUM KISADA OLSA KONUŞTUM. TEDAVISI YABANCI KİŞİDEN DONÖR OLDUĞU İÇİN UZUN SÜRÜCEKMİŞ. HERŞEY ÇOK GÜZEL OLUCAK İNŞAALLAH. DUALARINIZI BEKLİYOR. DUA EDIN DIYOR SADECE DUA İSTİYORUM SİZDEN DEDİ.

  42. HERAN DUALARIMIZDASIN MÜKEMMEL ANNE HERŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK RABBİMİN İZNİYLE MERAK ETME….

  43. Gamzeceğim bu mübarek gecede dualarım seninle.
    Çok şükürler olsunki donör bulundu ve nakil gerçekleşti. Umarım buradan güzel haberlerini alırız.

  44. Bu mübarek gecede dualarımızda sen ve senin gibi şifa bekleyenler var,Allah yar ve yardımcın olsun, italyana bizdende gönül dolusu dualar ve sevgiler…

  45. hergün merak ile sitene giriyorum… senden gelicek iyi haberleri 4gözle bekliyorum… dualarım seninle gamzekardeş

  46. Gamzecim, Allah’ımdan sana her gün şifa diliyorum. Her gün bloguna bakıyorum senden birkaç satır görür müyüm diye. Umarım iyisindir, umarım her şey yolundadır ve umarım en kısa zamanda yine görürüz gülen yüzünü. Sağlıkla kal.

Bir Cevap Yazın

