NORMAL BİR AİLE

Standard

Saat 01:30 cep telefonumdan babama mesaj atıyorum:””Baba, Atakan yanımda uyuyor onu senin beni sevdiğin gibi ARKA KALEM diye seviyorum, ben senin arka kalen olabildim mi bilmiyorum ama sen benim hep ön  kalemdin”. Baba olmak gerçekten dünyanın en güzel ama en zor işlerinden biri. Mart 2009 dan beri üç kişi yattığımız yatakta şimdi iki kişiyiz Atakan ve ben, annesi ise bir hastane odasında muhtemelen o da uyumuyor veya uyuyorsa bile birazdan ya ilaç takacaklar diye yada ateşini ölçmeye gelecekler diye uyanacak.

Sivri sinek sesi duyuyorum Atakan uyanır diye ışığı açamıyorum ama havanın sıcak olmasına rağmen üzerine bir çarşaf örtüyorum sinekler yemesin diye. Tam 50 gün Gamzenin yanındaydım sadece o, ben ve yanımıza gelen doktor ve hemşireler, şimdi bir haftadır Atakanın yanındayım. Hastanede yaşadıklarımız tam bir sabır işi, hergün Gamze’nin farklı acılar çekmesi,benim ise o acıları yaşarken sadece ona destek olmaya çalışmam ve ÇARESİZLİK. Ve bir haftadır Gamze’yi annesine emanet edip yavrumun yanına geldim. Kim bilir o 50 gündür annesiz babasız neler yaşadı iç dünyasında daha 3,5 yaşında bile değil ama tam 5 aydır normal bir ailesi yok, ve bu da ilk böyle geçen 5 ayı değil. İlk hastalığında daha anne, baba bile diyemiyordu ama şimdi ilk geldiğim gün baba diye kucağıma atladı ve ardından yaşadığım o 50 günlük çaresizlik mi yok sa bu mu dedirten soruyu patlattı “Annem ne zaman gelecek?” bende gelecek babacım gelecek kursu daha bitmedi biraz daha çalışması lazım dedim. Bunları söylerken gerçekten umutluydum çünkü elin İtalyanı; karıma, oğluna kavuşsun onlar da NORMAL BİR AİLE olsun diye iliğini vermişti ve kime verdiğini bilmeden. Canım acır mı diye düşünmeden kalça kemiğinden iki ünite iliği göndermişti.

İşimiz daha bitmedi Allahta yardımcı olursa inşallah, Gamze nin kursunu bitirmesi için biraz daha çabalaması gerekiyor, çünkü bir sebebi var o bir anne ve onun dünya tatlısı bir evladı var. Baba olmak zor iş geldiğimden beri Atakanla türlü türlü oyunlar oynuyoruz o içten gülüyor, eğleniyor ama ya ben, bir yarım eksik gülmeye çalışıyorum, aklım orada ateşi çıktı mı, tansiyonu ne oldu diye. Ama bunu o küçük yavrucuğa belli etmemen lazım çünkü 50 gündür görmediği babasının üzgün olduğunu hiç bir evlat görmek istemez 3 yaşında bile olsa. Dedim ya umutluyuz diye çünkü elin İtalyanı üşenmedi donör oldu ve vazgeçmedi iliğini verdi. Hani Vehbi Koç bir üniversitede konferans verirken tahtaya bir tane 1 yazmış sonra mezun olduğu okullar  için  birer sıfır kurduğu her şirket için birer sıfır koymuş ve işte benim bu servetim demiş ve o birin ne anlama geldiği sorduklarında o 1’in sağlık olduğunu söylemiş o olmadan hepsi kocaman bir sıfır. Evet elbetteki  bizim onun kisi  kadar sıfırımız yok ama herkesin bir serveti var en büyük servet ise NORMAL BİR AİLE. Yıllardır organlarımı bağışlamayı düşünürüm evet hepsini bağışlıyorum çünkü birilerinin de belki bu sayede normal bir ailesi olur. Ama eğer kısmet olurda birilerine yararsa önce o kişilerin ailelerinin de organ bağışı yapmalarını  şartıyla çünkü öldükten sonra hiç bir işe yaramayacaklar. Ama eğer aileleri bağışlamak istemezse yinede organlarım helal olsun yeter ki  bir şeylerin farkına varsınlar. Bir de ölmeden bağış yapmak başkalarının hayatını kurtarmak var nasıl mı bizim İtalyanın yaptığı gibi vücudumuzun fabrika gibi ürettiği iliğimizi bağışlayarak. Sırf birilerinin NORMAL BİR AİLESİ olsun diye. Bu yazıyı niye yazdım biliyor musunuz ? Ey bu yazıyı okuyan kişiler eğer sizinde farkında olmadığınız ama kocaman bir servetiniz olan normal bir aileniz varsa değerini bilin. Eğer öften püften sebeplerden o aileyi bozacaksanız, önce bir düşünün. Ve Allaha her gün normal bir ailem olsun diye dua eden insanlara yardımcı olmak için bir şeyler yapın. Ve sayın devlet büyüklerimiz lütfen verilen o kanlar çöpe gitmesin sizlerinde bir gün o bir damla kana ihtiyacınız olabilir çünkü onlar binlerce insan için umut, normal bir aile olabilmenin anahtarı.  Saygılarımla. (Emrah AKBAŞ)

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

52 responses »

  1. Dualarimizla yaninizdayiz, Rabbim en kısa zamanda sizi birbirinize kavuştursun Allah yardımcınız olsun

  2. benim acım taze…….çok taze….çok büyük….4 yaşında kızım var….yarın babasını kaybettiğimizi söylemesi için pedagoğa gidiyoruz….yaşadıklarınızı biliyorum….allah yar ve yardımcınız olsun….rabbim o kuzucuğa bağışlasın annesini…..

  3. allahımm inşallah çok yakında güzel günlerinizi göstersin gamzemiz atakanına sizide eşinize kavuştursun …
    biraz daha sabır emrah bey inşallah güzel günler yakında gamzeye sevgiler…..

  4. İnşallah herşey çok güzel olucak Emrah bey Hayırlısıyla Gamze hanımda iyileşiçek tekrardan mutlu bir aile olucaksınız Rabbim yardımcınız olsun.

  5. ah emrah ya okurken keşke daha fazlası olabılse dıyorum gözümün önüne sen gamzecim atakan gelıyor siz normal bir ailenin yanında herkesı kolay kolay kuramayacagı cok değerlı bir ailesiniz böyle bir anne böyle bir baba ben hiç görmedim oğlunuzla o kadar ilgili bir ailesinizki sizi öyle görünce anne olmalıyım dedim biz ne kadarda sizi anlamaya calışsak da çare olamıyoruz o sızılara ama hep dualarımızdasın siz mükemmel bir ailesiniz ve çok yakında bitecek Allahın izniyle…gamzemle rüyalarımda hep konusuyorum ona rüyamda dahi inanıyorum sonuna kadar.ve birgün yine o gülen gamzemle kahkalarımızla sohbet edeceğimizi biliyorum çümkü siz çok güçlüsünüz ve çok ama çok az kaldı her zaman yanınızdayız

  6. emrah bey allhım güç kuvvet versin yavrunuzu bol bol koklayın sewin inşlh gamzede bir an önce sınavını geçer gene güzel b,ir aile olursunuz sabır siz çok iyi bir eşsiniz allhım sağlığını versin gamzemin başınızdan eksik etmesin dualarımız sizinle saygılar

  7. Çok az kaldı, siz de çok yakında “NORMAL VE ÇOOOK MUTLU BİR AİLE” olacaksınız.

  8. Emrah Bey, Gamze’nin mücadelesine saygım ve hayranlığım sonsuz. Sizin gerçek bir eş olarak, gamze’ye verdiğiniz destek, tüm bu süreçlerde ailenizi ayakta tutmak için verdiğiniz mücadele, her zaman dik duruşunuz da gerçekten takdire şayan. iyi günde kötü günde lafı boşuna söylenmemiş. Kötü günler geçecek, az kaldı. İyi günlerin keyfini bolca çıkaracaksınız 🙂 Az daha sabır.

  9. Siz mukemmel bir anne baba, mukemmel bir ciftsiniz.Sizleri bu talihsiz olay dolayisiyla tanidik ne yazik ki, bu surecte mucadelenizle siz bize ornek, umut oldunuz, insallah bundan sonra dunyalar tatlisi oglunuzun buyumesine de taniklik edecegiz.Biz sizi cok sevdik.Insallah cok yakinda mutlu aileniz tamamlanacak.Sevgili Gamze’ye en kisa zamanda acil sifa diliyoruz (ailece) dualarimiz sizinle.

  10. DUAARIMIZ SİZİNLE EMRAH BEY EN KISA ZAMANDA ALLAHIN İZNİ İLE HAYIRLISI İLE SİZDE NORMAL BİR AİLE OLACAKSINIZ BİZ BUNA İNANIYORUZ.. SEVGİ İLE EN ÖNEMLİSİ SAĞLIKLA KALIN….

  11. EMRAH KARDEŞİM SİZ HAYATIMDA GÖRÜP GÖREBİLECEĞİM EN MÜKEMMEL AİLESİNİZ SİZ NORMAL BİR AİLE DEĞİLSİNİZ SİZ MUHTEŞEM MÜKEMMEL ÜÇ YÜREĞİN BİR ARAYA GELDİĞİ BİR AİLESİNİZ HERKES GİBİ DEĞİLSİNİZ HAYRAN KALDIM SİZİN EŞLİĞİNİZE GAMZENİN ANNELİĞİNE VE ATAKANIN SABRINA HEP AMA HEP AKLIMDA KALBİMDE VE DUALARIMDASINIZ BEN CANI GÖNÜLDEN İNANIYORUM SİZ GAMZE VE ATAKANINIZ KOCA BİR ÖMÜR SAĞLIKLI MUTLU HUZURLU BİR ŞEKİLDE YAŞAYACAKSINIZ MÜKEMMEL AİLE ÖNÜNÜZ IŞIL IŞIL BUNU HİSSEDİYORUM İMTİHANINIZ ÇOK BÜYÜK AMA ÇOK BÜYÜK BİR YOL KATETTİNİZ VE ÇOK AMA ÇOK AZ KALDI BU SINAVI BAŞARIYLA VERECEKSİNİZ YAVRUNUZA KAVUŞACAK VE BİRDAHA HİÇ AYRILMAYACAKSINIZ SİZ HEPİMİZE ÖRNEK OLDUNUZ HEPİMİZE AİLE OLMAYI İNSAN OLMAYI ÖĞRETTİNİZ BİNLERCE KİŞİ VAR GAMZEMİZİN ATAKANIMIZIN DUACISI VE YÜCE RABBİM ŞU MÜBAREK GÜNLERİN YÜZÜ SUYU HÜRMETİNE GAMZEMİZİ SANA VE YAVRUNUZA BAĞIŞLADI İNANIYORUMKİ GAMZEMİZ KOŞA KOŞA GELECEK SİZE RABBİM GÜÇ KUVVET VE SABIR VERSİN DİLERİM RABBİMDEN SAĞLIK BİRDAHA YAKANIZI HİÇ BIRAKMASIN ÇOK AZ KALDI BİRAZ DAHA SABIR ….

  12. CANIM ABİM BABAMA ATTIĞI MSJI OKUYUNCA İÇİMİZDEN NELER KOPTU BABAMI AĞLARKEN GÖRDÜM O GÖZYAŞLARINDA SANA OLAN SEVGİSİNİ GÖRDÜM.SONRA OMUZLARININ DAHA YUKARDA OLDUĞUNU GÖRDÜM.BENİM OĞLUM HEP ARKA KALEMDİ DEDİ İNŞALLAH SENİNDE OĞLUN ÖYLE OLACAK.AİLENİZ YİNE MUTLU OLACAK.SAVAŞI SİZ KAZANACAKSINIZ BUNU BİLİYORUM.SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM KARDEŞİM.

  13. Emrah Bey ağlayarak okudum ne kadar güzel anlatmışsınız..Allah sizi hiç ayırmasın sizin aranızda öyle güçlü bir bağ varki Gamzemizi hayata döndürdü o bağ.Allahın izniylede sağlıklı bir şekilde aranıza da dönecek ve siz ömür boyu normal bir ailenin ötesinde musmutlu bir aile olacaksınızz…Allah yardımcınız olsu az kaldı çok az mutluluk sadece bir kaç gün uzağınızda inşallah çok kısa zamanda kavuşacaksınzız.

  14. Eminim yeri geldiğinde siz de babanızın ön kalesi bile oldunuz
    Siz olağanüstü bir ailesiniz; Gamze, Emrah, Atakan. inanıyorum ki bu zor günler çok yakında bitecek ve bu güzel üçlü mutlu mutlu uyuyacak sımsıkı sarılarak…

  15. emrah bey okuyunca tutamadım kendımı ağladım…allah yardımcınız olsun …ama az kaldı bıraz daha sabır heysey yoluna gırecek..buna herkez ınanıyor…kaç eş sizin gibi olurdu …bu kadar sabırlı..ne mutlu gamze yede giçlü bir eşi oluğu için…siz de cok şanslısınız en az sizin kadar güçlü bir hanıma sahip olguğunuz için…allah güç kuvvet versin….atakan da kavusacak o guzel ailesine yakında..en zor dönemlerı atlattınız..bunlarda gececek…ama sizleri anlayabılıyorum zor bır surec hepiniz yorgunsunuz…..ama hepimiz inanıyoruz az kaldı….dualarımız sizinle….

    .

  16. Geri bildirim: Başlıksız… « Zaman Geçerken…

  17. Dualarım sizinle…

    ” İYİ GÜNDE GELİR GEÇER, KÖTÜ GÜN DE…
    YETER Kİ DAĞLAR GİBİ SUSKUN(isyan etmeme) VE DİRAYETLİ OL”

    Canı gönülden inanıuorum ki bu kara günlerde çok az bi zaman sonra geçecek :)))

    Acil şifalar…

  18. herşeyin çok güzel olacağına yürekten inanıyorum, her zaman da inandım. yeniden normal ve çok güzel bir aile olacaksınız. ilik nakli sonrası acaba normal olabilir mi bu sıkıntılar? doktor ne diyor? vücudun yeni duruma alışması zaman alıyordur belki? biraz daha sabır gereklidir belki. moralleri yüksek tutun. en kısa zamanda kavuşmanızı dilerim:)

  19. allahım size güç ve kuvvet versin inşallah,dualarımız sizinle allahın izniyle sizde normail bir aile olacaksınız inşallah,zaman alacak ama olacak…siz mükemmel bir eşsiniz allahım sizi birbirinizden ve yavrucuğunuzdan hiç ayırmasın inşallah..

  20. emrah bey,

    büyüksünüz, çok büyük bir insansınız. şimdiye kadar hep destek olmak zorunda kalan taraf oldunuz ama eminim sizin de çok ihtiyacınız var birilerinden destek görmeye. dualarımızla yanınızdayız, rabbim yüzünüzü güldürsün, sizi hayırlısıyla, sağlıkla kavuştursun inş. bu kurs son olsun, güzel yüzlü gamze o içten gülen gözleriyle bu kursu başarıyla tamamlasın ve size kavuşsun inş. ne olur böyle dik durmaya devam edin…

  21. Ne yazacağımı bilmiyorum açıkcası tam bir külçe gibiyim şuan gözpınarlarımda yaşlar donakalmış gibiyim. Evet sabır başka ilacı varmı bu işin bilmiyorum biraz daha sabır işte. Yalnız bu yazıyı okuyunca Gamzenin Seyehate Giden Anne yazısında yaşadıklarımı yaşıyorum sanki günlerce kendime gelemeyişimi sorgulamalarımı tekrar tekrar yaşıyorum sanki. Biz Normal bir aileye sahip olanlar bunun kadrini kıymetini bilemeyenler biz herşeye öfleyip püfleyenler bu yazıyı okumak lazım defalar defalarca. Bir adamın haysiyetli duruşunu görmek lazım ve bence utanmak lazım. Gamzeye dualarımız sonsuz inşallah bu sürecide atlatacak daha çok yeni herşey. Ama bilmem izniniz olurmu facede yazınızı paylaşmak istedim. İstedimki herkes şu yazıdakileri okusun ve kıymetini bilemediğimiz Normal aile kavramını hatırlasın.

  22. aynı dert benım de başımda.1 yıldır lenfoma tedavısı göruyorum . benm de ilik nakli olmam gerek..2 hafta içinde dünya ilik taraması başlayacak benım için.Gamze ablanın babası İbrahim amcayla sürekli olarak konuşuyoruz.. BENIM DE IYILEŞİP BİR AN ÖNCE NORMAL AİLE ME KAVUŞMAM GEREK. Gamze abla çok şükür donör ünü buldu.. darısı benm ve benım gıbı ilik bekleyen hastalarımızın bşına.. kendım için hiçbir şey istemiyorumm sadece AİLEM in üzülmemesini istiyorum.

    • Allah yardımcınız olsun gizem hanım,siz ve bekleyen tum hastalarımız tez zamanda uygun ilikleri bulup saglıgınıza kavusursunuz insallah.dualarımdasınız.

    • Sevgili Gizem,
      Allah yardımcın olsun, inşallah en tez zamanda donör bulunup, sağlığına kavuşacaksın. Gamze gibi buna gönülden inan yeter. Önündeki zorlu dönemi atlatınca hayat sana hep gülecek, güçlü ol kardeşim…

  23. hergün bir umut iyi haberler okumak ümidi il açıyorum bilgisayarı ve bu sayfayı…. dualarımızda hep siz varsınız…. sevgili gizem , senin de iyileşeceğine canı gönülden inanıyorum….

  24. Sevgili Gamze, Emrah Bey,
    Siz hayatımda gördüğüm en sevgili dolu, en güçlü ailesiniz. Sizin bir misyonunuz var bence, zor durumda olan insanlara umudunu kabetmemeyi öğretmek, nasıl güzel aile olunur onu göstermek. Karanlıktan aydınlığa nasıl çıkılır onu da hepimize göstereceksiniz , çok çoook az kaldı. Allah o İtalyanı karşınıza çıkardıysa gerisi gelecek.. Hep Atakan’la birlikte yaşayacaksınız..

  25. Güzel günler çok yakın inşallahh.Allah Atakan’a, size ve ailesine Gamze’yi bağışlayacak Allah’ın izniyle inşallah…

  26. Umarım en kısa zamanda tüm aileniz bir araya gelir sağlıkla. O kadar güzel anlatmışsınız ki…. Eşim pilot olduğu için babasını özleyen çocuğun (sırf için bile olsa ki çocuklar nedenini bilemiyorlar) babasına hasretle sarılışını ve oyun talep edişini yakından biliyorum. Sizin yaşadığınız durum bunların çok ötesinde. Bence siz sapasağlam bir kale olmuşsunuz bile. Hem de her gün sağlamlaşan. Allah yardımcınız olsun.

  27. Bu arada Gamze’yi ilk defa kendi sesiyle Okan Bayülgen’in programında tanıdım. 3 yaşında bir oğlan annesi olarak kalbim öyle bir buruldu ki uzun süre ağladım ve dua ettim. Dualarım sizinle

  28. Rabbim yar ve yardımcınız olsun.Amin.İnşallah tez zamanda sağlıkla gamzede yanınızda olur ve kocaman mutlu bir aile olursunuz.Dualarım gamzeyle…

  29. Dualarımız kabul oldu sonunda, Allahım yardım etti. inşallah herşey yoluna girecek ve iyileşeceksin. Buna yürekten inanıyorum…

  30. Emrah bey, mutlaka buraya ayiracak zamaniniz kisitli , ancak gelismelerden kisa da olsa bir bilgi verirseniz cok seviniriz . Ben istanbulda yasiyorum gamze hn ve sizin icin yapilacak bir yardimimiz olursa lutfen haber verin . Esim ilac firmasinda calisiyor . Gamze hnm ihtiyaci olan hersey icin soylemeniz yeter . Saygilar

  31. mübarek ramazanın ilk günü…. şifa … şifa … tez zamanda inşallah şifa… dualarım sizlerle.. .

  32. geliyorum gidiyorum bakıyorum bir gelişme var mı diye… hadi iyileşsin artık hayırlısıyla Gamze, hadi sizde normal bir aile olun inşallah artık…

  33. Sizi öyle büyük bir umutla takip ediyorum ki. Nerelerden bugünlere geldiniz ve bunlar hep sizin inancınızla oldu. Ailenizin tekrar bir araya gelmesine cok az kaldı, eminim.
    Babayigitlerden Akbaslara sevgiler

  34. siz çok güçlü bi ailesiniz yaşadıklarınız sizin bu dünyadaki sınavınız ve tamamlamanıza çom az kaldı. en kısa zamanda güzell haberlerinizi okuyama başlıcaz hepimiz buna inanıyoruz. gamze çok yakında bu siteden sdece atakanla olan güzel anılarını paylaşıcak…

  35. siz harika bir ailesiniz ve en yakın zamanda da tekrardan NORMAL BİR AİLE olacaksınız inşallahh…Sizin mutlu aile fotoğraflarınıza gülümseyerek bakıp MAŞALLAHHHH GÜZEL AİLE diyeceğiz size,Gamze harika bir anne ve siz de mükemmel bir yol arkadaşı ve babasınız,rabbim sizi birbirinize bağışlasın,hep birllikte ve MUTLU BİR NORMAL AİLE olacak yaşamanızı nasip etsin inşallahh….

  36. seni öyle merak ediyoruz ki, hep dualarımdasın Gamze. Sen de,Atakan da hiç aklımdan çıkmıyorsunuz. Rabbim en kısa zamanda güzel haberlerini almayı nasip etsin.

  37. gecenin bi yarısı aklıma geliyorsun acaba gamzeden bi haber var mı diye hemen telefonuma sarılıp internete giriyorum ama hala bi haber yok cnm bnm allah yardımcın olsun şu mübarek günlerin hatrına allahım seni ailene ve evladına kavuştursun inşallah

  38. Yeni bir haber yazsaniz, ben de merak ediyorum. Kuzenim de ilik nakli icin yatti. Allah butun hastalara sifa versin insallah. Hep guzel gunler yasamak dilegiyle.

  39. Dualarımızdasin Gamze iyi haberlerini bekliyoruz bu mübarek günler hürmetine Rabbim seni atakana bağışlasin

  40. emrah bende yenı baba oldum ve yazını ağlayarak okudum dualarım senın emrah guzel gunler guneslı gunler görursunuz ınşallah allhım yardımcınız olsun gerçekten butun dualarım butun dualarım sızınle emrah bey

Bir Cevap Yazın

