Bayramlık

Standard

Herkez bütçesine göre almıştır çoktan yavrularına bayramlıklarını…

Ya da almasan ne olur ki canın evladın yanındaysa.

Bende isterdim bayram sabahında oğlum yanımda uyansın, ne bileyim yeni bir çorap almışım, bir şort , bir tişört tertemiz yeni yıkanmış ütülenmiş mis kıyafetlerini kendi ellerimle güzel bir kahvaltı keyfinden sonra, kendi ellerimle yavrumu giydiriyorum… Önceden hazırladığım, eski geleneklerimizdeki gibi mendilinin arasına koymuşum bayram harçlığını… Mutluluğu gözlerinden belli oldukça minik evladımın bende anne olarak nasıl mutlu olmuştum. Çok mu şey istedim…

Seda’cım bunu benim için düşünmüş almış, nasılda tatlı olursun bayramlıklarınla banada aylardır olan senin güzel fotoğraflarını seyretmek düşer bayram sabahında…

Küçük kalbinle senden çok şey istedik bu yaşında az daha dayan annecim bu lafı demeye ben utanıyorum ama dayan kavuşmak için, umarım az kalmıştır…

Şimdiden iyi bayramlar canım oğlum, melek oğlum…

Reklamda dedikleri gibi;

HERŞEY GELİP GEÇER, GERİYE SADECE AİLEN KALIR,

AİLEN YANINDAYSA, ZATEN BAYRAMDIR…

HAYIRLI SAĞLIK DOLU NİCE BAYRAMLARA ALLAH TEKRARINI ERDİRSİN…

SEVGİLER ,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

15 responses »

  1. gamze, az kaldı en zoru geçti zaten.. bundan sonrası sende sen iyi olki bundan sonraki her günün bayram gibi olsun.. moralini yüksek tut lütfen artık bir sonraki postunda eve döndüğünü okumak istiyorum.. sen bunu yapabilirsin bence hem de gerçekten moralini yüksek tutarsan çok kısa süre içinde gerçekleşecek.. arkana dön bi bak ne kadar zorlu bi yoldan geçtin ve Allah sana nasıl yardım etti uygun ilik bulundu, şimdi geriye senin kendini toparlaman kaldı.. bu günü değil, gelecekte yapacaklarını düşün oğlunla nasıl oyunlar oynayacağını, birlikte uyuyacağınızı, ona yapacağın yemekleri, gideceğiniz yerleri düşün mutlaka daha hızlı iyileşeceksin hoş zaten iyileştin sayıyorum ben seni… Allahımdan şu mübarek arefe günüde sana ve evlatlarından ayrı hastalık çeken tüm anne babalara acil şifalar diliyorum..

  2. sevgili adaşım 2 aydır yazılarını hep kardeşime okuttum bak bakalım varmı adaşımdan bihaber diye kendime teselli buldum, güsel haberlerini aldıkça mutlu oldum , ev kazası geçirdim hem kolumu hende dizimi kırdım 2 aydır sürekli yattım 1 ay ayağa bile kalkamadım ameliyat oldum oldukça ciddi dizimden 3 haftada onun için basmamı yasakladılar hap oturdum hep yattım hastanedede kaldım bidönem seni çok ii anladım umutsuzluğa kapıldım bidaha yürüyemeyeceğimi düşündüm, 2,5 yaşında oğlum su istiyorum dedi yanımda kalkıp veremedim,çişim var diye bağırdı kalkıp götüremedim öyle bir umutsuzluk içine düşüyorki insan sabrın sonu selamet hastanede ben tekerlekli sandalyede beklerken merdiven inip çıkan yaşlılara çocuklada imrnendim yürümenin merdiven inip binmenin kıymetini ozaman anladım şimdi fizik tedaviye gidiyorum tek tek merdiven iniyor oğluma su verebiliyorum sende sabır et gamzecim mühim olan sağlık bayramlar düğünler insan sağlıklı olduğu müddedçe daha çok yaşarız görürüz ,bende bayramlığını gidip seçemedim babasıyla gittiler beyendiler ,inan onlar küçücükşeylerle mutlu olabiliyorlardaha çok minikler ilerde birlikte yaşanıcak mutlu sağlıklı günlerde hiçbişey hatırlamıycaklar. sağlıklı güzel daha nice bayramlar diliyorum sana gamze bütün dualarımdasın .hezaman moralini yüksek tut zoru geçti azı kaldı güzel günler yakında

  3. ahh gamzem benim sabret canım sabret çok az kaldı herşey o kadar güzel olacak ki allahın izniyle daha çoook güzel bayramlar göreceksin inşalllah oğluşunla dualarımızda ve inanki aklımızdasın kalbimizdesin bunu sakın unutma kendine çok iyi bak sağlıkla kal kardeşim..

  4. asıl bayrama o kadar az kaldı kı canım arkadaşım her duamda hergün aklımdasın ve ben bılıyorum kı senın bayramına cok ama cok az kaldı

  5. Şimdi artık bakıyorum da pek eski bayramlar gibi degil sokaklar. Önceden evlere çocuklar gelirdi şeker falan verilirdi, şimdi artık eş dost gelirse onlara veriliyor. Pek eski bayramlar gibi degil artık.

  6. canım gamzem üzülme inşlh gelecek bayramda sende atuşunla ailenle bir kutlarsın cnm sen mükemmel bir annesin kendine iyi bak az kaldı cnm zafer senin

  7. Gamze anne, bayramın mübarek olsun, mübarek ramazan-ı şerif ayında hep senin için ve diğer şifa bekleyenler için dua ettim,senin bayramına ve oğluna kavuşmana az kaldı buna inanıyorum,..Atakan ve ailene de nice hep beraber kutlayacağınız bayramlar temennisiyle..esenlikler dilerim..

  8. MÜKEMMEL ANNE ÇOK SEVİNDİM SENİ TEKRAR BURDA GÖRMEK ÇOK GÜZEL… MERAK ETME BUNDAN SONRAKİ BAYRAMLARDA OĞLUŞUNLA OLACAKSIN EMİNİM BEN… AİLENLE EŞİNLE ATAKANINLA DAHA NİCE NİCE NE GÜZEL BAYRAMLAR GEÇİRECEKSİN SEN ÇOK GÜZEL ŞEYLER BAŞARDIN EVLADIN İÇİN DİRENDİN HEP BUNDAN SONRA OĞLUŞUNA KAVUŞUP HER GÜNÜNÜZÜ BAYRAM TADINDA GEÇİRECEKSİNİZ RABBİMİN İZNİYLE KALBİM DUALARIM SENİNLE ÇOK ÖPÜYORUM SENİ VE TAKANINI MUHTEŞEM ANNE

  9. GAMZECİMM ÇOK SEVİNDİM YAZINI GÖRÜNCE.İYİSİN DİMİ.MAAŞALLAHHH.GEÇMİŞ BAYRAMINI KUTLUYORUM EĞER ANNECİĞİN DE YANINDAYSA ELLERİNDEN ÖPÜYORUM.ALLAH KISMET EDERSE EYLÜL 15 SONRA ZİYARETİNE GELECEĞİM.SANA KEK YAPICAM:)BİRLİKTE YİYİP LAFLARIZ NE DERSİN :)) ÇOK ÖPÜYORUM KENDİNE İYİ BAK

  10. Atakan büyüdüğünde bu günleri hatırlamayacak bile ya da belki puslu bir hatıra olaraki hayal meyal bir şeyler hatırlayacak. Sen kendini bırakma, kuvvetli olmaya çalış yeter. Hepimiz senin için duacıyız, fiziken değilse bile yanındayız.

  11. sevgili Gamzecim.rahatsızlığını şubeye gelen mail ile öğrenmiştim uzun zaman önce.ben de bankacıyım.ama emin ol sorunsuz sağlıklı günler çok yakında..tüm kalbimle duacıyım minik yavrun ve sevgili eşin ile çok çok mutlu ve keyifli günler yaşamanız için..sen harika bir insan ve harika bir annesin..herşey güzel olacak.bu günler kötü bir anı olarak kalacak..tüm güzellikler yanında olsun..

  12. annelik konusunda seni örnek alıyorum kendime.ve bana daha öğretecek çok şeyin olduğunu düşünüyorum.Allah yardımcın olsun.iyileş ve buradan bize nasıl mükemmel bir anne olunur öğret.sen oğlu için savaşan yüce bir insansın dualarımız seninle.

Bir Cevap Yazın

