TEŞEKKÜRLER…

Standard

Gamze’ye verdiğiniz destek için çok teşekkürler, gelen kartlar ve çiçekler onu çok mutlu ediyor. Onun yüzündeki bu tebessümü sizlere borçluyuz.

Bu güzel çiçekleri gönderen Aylin ATASAGUN’a, güzel kartlarınız için Betül Yılmaz EMİNSOY (www.bursalianneler.com) ve Berfu BELGE’ye çok teşekkürler.

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

One response »

  1. Sevgili Gamze Hanım öncelikle büyük geçmiş olsun.Allah’a şükür en zor kısmını atlatmışsınız hastalığınızın.3 çocuk annesiyim çok yoğun çalışma hayatım var eşim şuanda işsiz olduğundan yüküm 2 kat artmış durumda yavrularımı çok aza görebiliyorum ve sizi çok iyi anlıyorum.Çocuklar annelerinin dış görünüşüne hiç takılmıyor bu bir kaç ay içinde bunu anladım çok ağır göz enfeksiyon geçirdim çocuklarıma uzun bir süre sarılmam öpmem yasaktı çocuklarım biri 7 biri 5 yaşında birde 6 aylık bebeğim var.5 yaşındaki kızım anneciğim yüzün gözün şişmiş ama bu halinle de çok güzelsin tek istediğim sana sıkı sıkı sarılmak senin kokunu koklamak lütfen hemen ileş.Bundan anladım ki çocuklar bizim kokumuza dokunmamıza bakıyor.Gamze Hanım fotoğraflarınızı da gördüm çok tatlı görünüyorsunuz emin olun oğlunuz sizi çok güzel görecek çünkü sizin gördüğünüzle çocukların gördüğü bir olmuyor sımsıkı sarılın yavrunuza bir dah hiç ayrımamanız ve bir an önce normal yaşantınıza dönmeniz dileğiyle,
    Sevgilerimle
    Oya HACI

Bir Cevap Yazın

