ŞİMDİ NASIL BÜYÜMÜŞ BENİM YOKLUĞUMDA KOCA DELİKANLI OLMUŞ VAY ZAMAN VAY…

Standard

Kendi başına yemek yiyebilen, hatta bu sene ilk kez dondurmayla tanışan, yüzmeyi öğrenen koca bir adam olmuş benim yokluğumda tuvalet eğitimi bile bitmiş. Yavrum büyüdü baba-anne yokken yanında en iyi şekilde Allah razı olsun annemden babamdan hakları ödenmez bilirim. Bakalım o beni nasıl karşılayacak korkum o. Anne evlat sevgisi kel kafam bir yandan nasıl bakar acaba bana. Sağ sağlim bir çıksam gücüm kuvvetim yerine gelsede kel kafamı bile umursamadan koşucam yavruma… AHHHH AHH… Titreyen ellerimle yazamıyorum bile düşüncelerimi ama buda geçecekmiş doktorum dedi. İşte bizden bir kaç fotoğraf…

SEVGİLER, SAĞLIKLA KALIN…

GAMZE ANNE’ NİN CAN YAVRUSUNUN AVUNARAK BAKTIĞI FOTOLAR…

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

8 responses »

  1. Sevgili Gamzeciğim, canım benim, bu yazıları yazıyor olabilmen çok güzel ve iyiye işaret, iyileşiyorsun inşaallah. Bayramda internete girme fırsatım olmadı, bugün açabildim bilgisayarı ve ilk olarak senden bir haber var mı, belki eşin birşeyler yazmıştır diye düşünüp blogunu açtığımda eşinin değil de senin yazdığını görünce çok sevindim. Allahım seni ve diğer hastaları ailesine kavuştursun, tez zamanda, sağlıkla inşaallah…

  2. Anne gibisi var mı anne bir insana her anında gerek yaşım 32 heran annemi kaybetmenin korkusuyla yaşıyorum.Onu kaybetmeye hazır değilim.Gamze belki birkaç sene atakandan ayrı kaldın ama ömrünün geri kalanında onun en büyük desteği olacaksın.Sen güçlüsün bunu başaracaksın.Birçok aşamadan geçtin bu artık son aşama oğluna eşine kavuşmana çok az zaman kaldı.Senin için kalbi çarpan milyonlarca insan var.Senin için dua eden.Küçük bir kızım var 3 yaşında sana dua ettirip amin dedirttiriyorum masumun duası tutar diye.Olacak merak etme sende yavrunun o mis kokusuna kavuşacaksın Allah ın izniyle.

  3. MÜKEMMEL ANNE HOŞGELDİN DAHA İYİ OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM ÇÜNKÜ ARTIK BURDASIN 🙂 SEN O KADAR GÜÇLÜSÜNKİ O KADAR ÇOK ŞEYİ ATLATTINKİ YAVRUN İÇİN RABBİMDE MÜKAFATINI VERECEK SANA ARTIK…. BEN İNANIYORUM ÇOK YAKINDA SARILACAKSIN YAVRUNA VE BİRDAHA HİÇ AYRILMAYACAKSINIZ KOCA BİR ÖMÜR… MAAŞŞALLAH SANA HERAN DUALARIMDA VE KALBİMDESİN SAĞLIKLA KAL MÜKEMMEL ANNE…

  4. MAAŞALLAH KUZUYA YA FOTOLARDAN YİYECEM BEN BU PAŞAYI RABBİM BAĞIŞLASIN SİZLERE SİZLERİDE ATAKANINIZA MUHTEŞEM AİLE KIRK BİN KERE MAAŞALLAH SİZE … SEN TAMAMEN KALK AYAĞA GİT YAVRUNA NE YAVRUNUN GÖZÜ GÖRÜR SENİN SAÇINI NEDE SENİN GÖZÜN GÖRÜR BİRŞEYİ SİZ YETERKİ KAVUŞUN GERİSİ ÇOK KOLAY MUHTEŞEM İNSAN SENİN O GÜZEL KALBİN YETER ATAKANINA ZATEN SEN MERAK ETME GÖR BAK NASIL HERŞEY MUHTEŞEM OLACAK KOCAMAN ÖPÜYORUM SENİ VE ATAKAN PAŞAYI….

  5. HER GEÇEN GÜN DAHA İYİ OLACAKSIN BERABER DAHA NE GÜNLERİNİZ OLACAK ATAKANLA BERABER SENDE YAŞAYACAKSIN ÜZÜLME SAĞLIĞIN YERİNDE OLSUN OĞLUŞUN SANA DAHA ÇOK İHTİYACI VAR GAMZELİ SAĞLIKLAR

  6. rabbim seni tez zamanda yavrunun kokusuna kavuştursun Gamze…bana işteyken bile akşam olmuyor,bazen çalıştığıma isyan ediyorum oğlumu öyle çok özlüyorum diye…ama senin yavrundan günlerdir ayrı olduğunu düşündükçe sana çok daha fazla dua ediyorum…Rabbim o hastanenin kapısından bir an önce çıkmanı ve oğluna,sevdiklerine kavuşmanı nasip etsin inşallah….

  7. Mutlu bir çocuk olduğu her fotografından belli annesi yanına gidince daha da mutlu olacaktır eminim. Mutluluktan uçacağınız günlere çok az kaldı Allah’ın izniyle.

  8. merhaba gamze..sizi tanımıyorum ama anneyım ıste..cesur ol atakan kocaman adam annesının,ailesının basına gelenlerı anlayabılır buna ınanıyorum..cocuklar ınan bızden daha cesur hastalık bu,atakanla bu hastalıgı bılmelı ve sızınle yasamalı..ınan annesının hastalıgını bılmek annesız buyumekten daha ıyıdır dıye dusunuyorum..oylekı hastayım yanımda olman gerekmıyor mu anne dıye cumle kuran cocuk artık sorumlu bır bıreydır..onu bırey olarak gormenı hastalıgı bırlıkte yasamanı ayrı kalmamanı onerırım..daha ıyı gelecek sanada onada..anne annedır kel veya degıl…

Bir Cevap Yazın

