Teşekkürler Aylin ATASAGUN

Standard

http://www.aylinanne.com/gamze-akbasin-son-durumu/#more-2671

Uzun zamandır Gamze Akbaş’ın ailesine ulaşamıyordum. Hastanede geçen ayların verdiği yorgunlukla bir yandan aramaya çekinir olmuştum. Sonunda Gamze’nin görümcesi Elif Hanım ile görüştük. Kendisi bana şunları söyledi:

“Gamze şu an Özel Anadolu Sağlık Merkezi’nde yatıyor. İlik naklinden sonra iyileşecek ve hemen eve dönecek sanmıştık. ancak bünyesi çok hassas olduğu için hemen toparlanamadı. Kanaması var. Ateşi henüz düşmedi. Aylardır pek kendinde değil, yan halsiz. Olmaması gerekirken ishal oldu. En fenası çocuğunu çok özledi ve artık morali çok bozuk. Daha önce ev tutmuşlardı ancak durumu daha da iyiye gitmeyince yeniden hastaneye döndüler. Nolur dua edin Aylin Hanım, Gamze’nin morali sıfır”

Telefonda teskin edici bir kaç cümleyi güçlükle kurdum. O süreci bir şekilde biliyorum. İlik nakli olan yeğenim bu kanseri yenerken çok büyük bir efor sarfetmişti. Ve ona moral olması için elimizden gelen herşeyi yapmak için çırpınmıştık. Hatta Bir Dilek Tut derneği ile dileği gerçekleşmiş, Savarona’ da bir günlüğüne kaptan olmuştu yavrukuşum. Moralin etkisi herşeyden büyük. Hepimiz bunu biliyoruz. O halde şimdi sıra moral vermede. Ama bildiğin elle tutulur gözle görülür şekilde.

Sosyal medyada Gamze’nin yattığı hastanenin adresini paylaştım önce. Bu adrese geçmiş olsun kartları yazıp gönderirsek çok iyi geleceğine çok eminim. Çünkü daha önce telefonda Gaziantepli minik öğrencilerin yazdığı kartları bağrına basa basa okuduğunu anlatmıştı.

Yine aynı gücü ona verebiliz.

Bunu daha önce yaptık, yine yapabiliriz.  Haydi arkadaşlar.

Bir kaç aya kalmadan herşeyi atlatıp Atakan’ına kavuşsun artık Gamze.

AYLİN ANNE :    http://www.aylinanne.com/gamze-akbasin-son-durumu/#more-2671

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

One response »

Bir Cevap Yazın

