Bu Gün Çok Garip Bir Telefon Aldım…

Standard

Hağla şoktayım, inanamadım.

Emek sensin diye bir internet sitesinden http://emeksensin.com/  renkli keçe sipariş ettim. Kafam belki dağılır diye ama o an gelen telefon sırasında yine duygu yüklüyüm, gözlerimden süzülen yaşları silerken, içten içten ağlarken eşim açtı telefonu keçe siparişiniz için aramıştım deyince bana uzattı telefonu…

Ağlayan sesimi toparlamaya çalışsamda pek beceremedim dedikleri karşısında Şeyda Hanımın, http://emeksensin.com/keceburada siz dedi Gamze Akbaş yani Atakan’ın annesimisiniz dedi.

Evet dedim, ben sizi takip ediyorum diyerek bana telefonda öyle güzel şeyler söylediki, sanki kırk yıllık dost gibiydik, biraz konuşup rahatsızlıklarım hakkında, hobi maksatlımı keçe siparişleriniz dedi, konu hakkında hiç ama hiç bilgim yok sadece birşeylerle oyalanmam lazım dedim, makas, renkli ipler, iğne varmı elinizde dedi, onlarda lazım tabi… Kargoyu merakla bekliyorum. Bu telefon görüşmesi beni çok ama çok şaşırttı. Düşünsenize keçe hobi olur yap Gamze şu beynini dağıt renkli keçe siparişleri ver diye sipariş verdiğiniz mağza sahibi sizi arayıp güzel gönlünü açıyor tüm içtenliğiyle… Gerçekten çok teşekkürler… Benim için özel bir hatırası, değişik bir telefon görüşmesiydi…

Gamze Anne,

Sevgiler, Sağlıkla Kalalım…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

6 responses »

  1. Her yazdığın yazıyla daha da mutlu oluyoruz çünkü yazı yazabilecek kadar iyi diye. Üstelik hobi edinmeye çalışman bir kat daha mutlu etti beni. İşler rayına giriyor bence. Gördüğün gibi yüzyüze birbirimiz tanımasak bile Türkiye’nin hatta dünyanın bin bir yerinde pek çok kişi seni düşünüyor ve dua ediyoruz. Kal sağlıcakla

  2. sevimli oğlunun fotoğraflarına bakarken tanımdım seni maşallah dedim ne kadar bilinçli anne babası var diye sonra yazılarını okudum çok geçmiş olsun yazılarını artık bende okuyorum 🙂

  3. Sevgılı Gamze senın hergun ne yazacak dıye bekleyen hayranların:) senıde her namazından sonra duasına katan sevenlerın Atakan ı kendı cougu gıbı goren yuzlerce annelerın oldugunu asla unutma. Hergun senınle kalkıyor senınle yatıyoruz yerı gelıyor.Her namazımın arkasından kendımde rahatsızım bu arada 2 yıldır tekerleklı sandalyedeyım ve benımde 10 yasında bır kızım var ve aynı senın gıbı benı destekleyen bır esım ve aılem var kendıme dua ettıkten sonra ısmınle sanada dua edıyorum.Emınım benım gıbı dusunen cok ınsan vardır bız hepımız senı tanıyor ve verdıgın destegın arkasında dualarımızla duruyoruz, Sıtende yazılanlara hergun yorum yapamıyoruz belkı ama kalbımız her zaman senınle.O güzel aileni,esını her zaman takdır edıyoruz.Sakın yılma,sakın moralını bozma her zaman guclu ol Allah a sıgın.Imtıhandasın Guzel anne.Imtıhandayız.Bu sınavı cok guzel bır sekılde verecegıne ben ınanıyorum.Keçelerle yapacagın her guzellıgı burda paylasmanı merakla beklıyoruz,Kocaman Sevgilerrrrr İstanbul Atasehır.Demet Vural Sarı

  4. Gamze anne…. Tanımasam da büyük hayranlık ve dostluk hissi besledigim güzel insan… Hep dolan gözlerimle okuyorum yazılarını… Ama her seferinde iyileşeceğine dair inancım daha da artıyor…. Allah’a emanet ol… Tez zamanda acil sifalar dileğiyle

  5. Atakanın annesi.. Hala sesin kulağımda.. Hala ağlayışın..hala çaresizim.. Sürekli ne yapabilirim diyorum.. ne yapabilirim.. Bolca dua ediyorum kızlarıma her baktığımda.. Seni hepimiz tanıyoruz.. Dünya küçük.. Sana hepimiz dua ediyoruz.. Düğüm düğümüm.. Seni sevdiklerine bağışlasın Rabbim.. atakanına bağışlasın.. Bende senin kadar tuhafım hala..
    Şifa diliyorum.. Birde sağlığına kavuşunca tanışmak..

  6. Seninle konuşabilse emin ol herkes yüreğini açar sana o an… O sipariş verdiğin kişi şanslıymışsın ki SEN ona ulaşmışsın… 🙂 Takipçilerin arasındaki şanslı kişi seçtim onu!!! Keçeler şifa getirsin hem bedenine hem ruhuna… 🙂

Bir Cevap Yazın

