Küçük Elma Çekirdeğim

Standard
Küçük Elma Çekirdeğim

Yakışıklı oğlum, canım yavrum senin dünyaya ilk gelişini öğrendiğimde, küçük elma çekirdeğim o benim diye sevmiştim. Şimdi o küçük çekirdek büyüdü, anneciğine güç oldu… Küçücük kalbine çok şey sığdırdın. Dayanmayı, sabretmeyi bu ufacık yaşta öğrendin, kocaman yüreğinle… Sevgimiz hep seninle, hayallerimiz hep sana, muhabbetlerimiz hep senin üstüne bu bizi o kadar mutlu ediyor ki, seni düşündükçe hep gülüyoruz… Anılarınla yaşıyoruz hastane odasında..

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

11 responses »

  1. BEN BİLE BU PAŞAYI YEMEK İSTİYORUM MAAŞALLAH SANA YAKIŞIKLI KÜÇÜK BEY…. DURUŞU BİLE NE KADAR ASİL NASIL ANNE BABASI VAR BELLİ OLUYOR NASIL BAKILDIĞI BELLİ ANNEANNE DEDESİ TARAFINDAN…. MÜKEMMELSİNİZ YAAA O HASTANE ODASI GÜNLERİN SON BULACAK GAMZEM VE HERGÜNÜNÜZ BAYRAM TADINDA OLACAK RABBİMİN İZNİYLE MERAK ETME SEN… GAMZEM TORUNLARINI BÜYÜTÜRKEN BİLE ATAKAN SENİN HEP AMA HEP KÜÇÜK ELMA ÇEKİRDEĞİN OLARAK KALACAK GÖZÜNÜZDE HİÇ BÜYÜMEYECEK SEVGİLER …..

  2. Gamze hanım her gun bisey yazdınız mı diye bakıyorum her gun size dua ediyorum benim de 4 yasında oglum var su an ağlıyorum güzel Allahım sizin bütün hücrelerinize şifalar versin bir an önce Atakana sarılın inşallah her gun dualarimdasiniz dayanın hastaneyi arasam belki konusturmazlar diye buraya yazdım hersey cok güzel olacak Sevgiler Ankara’dan Cigdem

  3. Küçük Atakan güçlü Atakan Allah seni anne babana bağışlasın, anne babanıda sana inşallah Allah ayırmasın tez zamanda bitsin hasretiniz kavuş anneciğine babacığına canım benim.Gamzeciğim Allah yardımcın olsun en kısa zamanda bitsin acıların şifalar diliyorum Allahtan tez zamanda aminnnnnn.

  4. Hastane çıkışı koşa koşa gidişini düşündükçe Atakan’ın yanına nasıl heyecanlanıyorum… Çok az kaldı bu güzelliklere Allah’ın izniyle biliyorum.

  5. benimde atakan kadar bir oğlum var hergün facebooktaki ve blogdaki sayfaya özellikle bakıyorum gamzeden bir haber varmı diye…yeniden sayfasında yazmaya başladığından beri içimde umutlar yeşermeye başladı.bu arada atakanın büyümesi,nede bizde gamzeyle beraber gün ve gün şahit oluyoruz. sakın üzülme gamze anne oğlum bensiz kaldı bu kadar zaman diye birbirine bu kadar bağlı bir anne babanın çocuğu, annesini ve babasını gördüğü an onlarsız geçen zamanı unutucaktır.sakın bunlar için üzülme.hergün sana yolladığımız dualarla inşallah çok yakında yaşananlar bitecek yine eskisi gibi mutlu ve huzurlu normal bir aile olcaksınız. öle alıştıkki size ne olur bzi sensiz ve atakandan habersiz bırakma olurmu güçlü anne.seni çok seviyoruz….

  6. Gamze hanım sizi aynı şeyleri yaşayana biri olarak çok çok iyi anlıyorum..her zaman dualarımdasınız.benim eşimre 20 aralık 2011 de nakil oldu…o 100 günün ne demek olduğunu çokk iyi biliyorum..inanın yüzüp yüzüp kuyruğuna geldiniz..çok az kaldı rabbim her zaman sizinle olsun…güç kuvvet versin…tez zamanda evnize yavrunuza kavuşun inşallah…iyi haberdlerinizi 4 gözle bekliyorum…sağlıkla ..Allaha emanet olun…

  7. evlat gibisi var mı…rabbim yavrularımızı bize bağışlasın bizi de yavrularızın başından eksik etmesin inşallah…

  8. O kadar içten diliyorum;Yüce Rabbim bir an önce sağlığına kavuşturur seni de oğluna ve eşine kavurşursun.Allah evlatlarımızdan ayırmasın bizleri…Şifa diliyorum,sabır diliyorum sana…O gülen yüzünüz hiç ama hiç solmasın inşallah..Allah’a emanet olun..

Bir Cevap Yazın

