Diktim, Yapıştırdım Acemice… :)

Standard

Beklenen kargolarım geldi… Bende biii sevinç rengarenk keçeler benim yüzümü güldürdü. Sipariş verdiğim Şeyda hanım benim takip ediyormuş aradı konuştuk paketten rengarenk ipler, makas,iğne çıkınca nasıl sevindim hediyeler için sağolun. Hastane ortammında bulamazdım. Ayyyyy…. neler yapsam acaba heyecanlıymış keçe işi. Ellerimin titremesine bile iyi geldi bu süper.

Başka bir kargo daha oley boş taçlar metal, bunlarda tamam derken diğer kargomda geldi rengarenk kurdelalar ve ben yine şaşkın acaba ben Rabbimin sevgili kulumuyum. Yelda Hanım kendiside beni takip ediyormuş. Paketi sevdiğim açarken siparişlerimin dışında başka şeylerde çıktı ben aynen Aaaaaaa diye diye şaşkınlık içindeyken hemen aradım çok sağolun gerçekten tatlı gönlünüz bana verdiğiniz destek için. Hemen neler yapsam acaba diye bakınırken bütün malzemelerle, bilmem acemice mi güzel şeyler çıktı ellerimden…

Bu arada çok güzel mektuplar, kartlar alıyorum, canlı mis kokulu çiçekler nasılda güzel çiçekleri odama koydurmadıkları için üzülüyorum tabii, ama çok teşekkür ederim benim için çok önemli her biri bütün kartlarım, mektuplarım, çiçeklerimden çıkan notlarım, benim için sağlık dileyişiniz, dualarınız daha neler neler saymakla bitmez. Sağolun gönülden…

Ben kaç gündür diktim, ördüm, yapıştırdım olmayan saçlarıma çıkınca diye taçlar hazırladım. Boş metal taçlar bunlar, malzemelerle tasarım yapılıyor. Zevkliymiş bu el işleri niye aylarca hastanede sıkıntıdan patlamışım, boş duvarları seyredip, kendimi oyalamamışım diye çok kızıyorum aslında. Süper terapi…

Tabii sevdiğimin yardımlarınıda unutmamak lazım minik oğlum için hazırladığımız kapı süsünün hayvan figirlerini kendisi yaptı işte süper oldu… Çok zevkliymiş hağla ne yapsam acaba diye bakınıyorum, en iyiside ellerime iyi geldi… 

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

30 responses »

  1. hic acemice gorunmuyorlar vallahi bayildim en cok atakan yazan kapi susune bayildim ben de yapicam en kisa zamanda ama sizinkiler kadar guzel olur mu bilmem :)hasta yatagindan bile insanlara ilham veriyosunuz Gamze hanim tesekkur ederiz kocaman opuyorum. cok merak etmistim uzun sure yazmayinca meger seri uretim yapiyomussunuz cok sevindim sevgiler

  2. Her birinden hayat fışkıran birbirinden güzel tasarımlar; hepsine bayıldım… O güzel ellerinize, cennet kalbinize sağlık… Çok az kaldı Gamze hanım bu güzel tasarımları evinizde Atakancığınızla birlikte yapmanıza… Sizi tüm kalbimle kucaklıyorum ….

    • Bir de küçük adımlar her zaman daha hızlı yol almanızı sağlar Sevgili Gamze; lütfen küçük adımlar belirleyin kendinize örneğin; bu keçeden eserlerinizi evinizde Atakan ile birlikte yaptığınızı hayal edin ama yanında asla olumsuz bir düşünce eklemeyin. Her şey sizin elinizde ilaç sizde lütfen buna bütün kalbinizle inanın ve hastalığı ve bununla ilgili korkularınızı unututmayı seçin…

  3. Size söylemek istediklerim var.. Belki biraz güç olur diye. Biraz da içimi açmak gibi olacağı için özel olarak ulaşmak isterim… Onca insan size ulaşabiliyor ancak ben bir yol bilmiyorum… bir mail adresi , bir telefon.. Destek olabilmek isterim…

  4. harika isler cikarmissin Gamze’cim. tedavinin her gun biraz daha iyiye gittigini dusunuyor ve yurekten inaniyorum, merakla ve dualarimla bekliyorum “artik evimdeyim” diye baslayacak yazini (: (: cok icten saglikli gunler diliyorum sana (:

  5. Cidden hiç acemice gözükmüyorlar. Yıllardır bu işten para kazanan birinin ürünleri gibi. Bu gidişle tamamen iyileşince bir dükkan açacağız sana. Bu harika gelişmeler bizim de içimizi açtı.

  6. GAMZE ANNE MUHTEŞEM ANNE BU İŞTEDE BAŞARILI OLMUŞSUN YAAAA VALLA SÜPERSİN HERBİRİ BİRBİRİNDEN GÜZEL ELLERİNİZE SAĞLIK HARİKA TASARIMLAR MERAK ETME GAMZEM O TAÇLARI TAKINIP TAKINIP OĞLUŞUN VE EŞİNLE GEZMELERE GİDECEKSİN HARİKASIN YAA MAAŞALLAH SANA… DEVAMINI BEKLİYORUZ İÇİM AÇILDI VALLA 🙂

  7. sen çok akıllı bi kadınsın gamzeee. eminim bu terapi sana çok iyi gelicek .. ve hiç yılma olurmu bunu ben sana önericektim ama enerjin düşük diye dile getiremedim. inan bana en işe yaramaz hissettiğim zamanlar bana yardım etti bu el işleri. sen çok yetenekli olduğunu, aslında iç dünyanın ne kadar renkli olduğunu bi kez daha kanıtladın. umut ol her bir cana inşallah en kısa sürede görüşmek dileğiyle

  8. Gamze harika şeyler yapmışsın ellerine sağlık. Seni mor tacınla görmek için sabırsızlanıyorum. Çok öpüyorum.

  9. Merhaba, valla acemice diye yazmışınız Gamzecim ama bence süper olmuş hepsi, bayıldım ben. Kapı süsünün güzelliğine bakarmısınız. Ellerine sağlık. Bence üretmeye devam. Bak neler çıkacak daha göreceksin. TAKİPTEYİZ… Sevgiler
    YELDA…

  10. sen süper annesin cnm bnm ya çok mutlu oldum bunları görünce senin iyi olduğu anladım cnm daha iyi olacaksın allhın izniyle cnm ellerine sağlık bnde çok sewerim el işlerini ama senin gibi beceriklisini görmedim harika allha emanet ol güzel gamzeli sağlıklar

  11. hergün girip bakiyorum bi haber varmi iyimi ins.iyidir diye duaciyim cok güzel seyler yapmissin ins.iyilesirsin tez zamanda iste ozaman bu yaptiklarindan sende hasta arkadaslarina yaparsin umut olursun onlara derdi veren rabbim safi ismiyle sifasinida verir hepinize tüm hastalara allaha emanet ol gamzeli gamze.

  12. gamzecimm harikasın sen bitanemm yaa nasıl şeyler yapmışsın bayıldım bayıldım hepsine helal olsun kız sana bide diyorsun ki ben allahın sevgili kulumuyum acaba diye??bence sen allahın en sevdiği özel kullarından birisin marifetlisin,beceriklisin,pratik zekalısın,harikasın, dünyalar güzelisin canımm benim senden böyle güzel haberler alınca bütün yorgunluğum gidiyor inan sağlıkla kal gamzem devamını bekliyoruz..

  13. Bayildim hepsine sana boncuklarimizi da gondereyim gamzem onlarlarida kullanirsin ne dersin kuzumm … Operim seni kocaman …

  14. Çok güzel olmuş canım maşallah her iş geliyor elinden.Farklı şeylerle uğraşmak kendini daha iyi hissettiriyor.Sabret biraz daha Allah bol şifa ve sabır versin.

  15. Gamzecim ellerine sağlık. Emrah’ın da ellerine sağlık. hepsi birbirinden güzel olmuş. Seni tebrik ediyorum. O güzel taçların o güzel saçlarının üstündeki hali geldi gözlerimin önüne senin o güzel gamzeli yüzüne ne güzel de yakışırlar. Allahım acil şifalar versin bütün hastalarla birlikte sana da. En kısa zamanda görüşmek dileğiyle. Seni, Emrah’ı ve Atakan’ı çok seviyor ve öpüyoruz kocaman… (Ayşe-Mehmet-Merve ve İsmail Bitirim)

  16. GAMZECİM HİÇ ŞAŞIRMADIM SÜPER BECERİKLİ ANNENİN SÜPER BECERIKLİ KIZI HARIKA ŞEYLER YAPMISSIN BIDE BANA BULAŞTIRSAN SU MARIFETLERİ İMRENİP DURUYORUM:))))))))))))))

  17. nasıl da güzel olmuş hepsi, bunlar mı acemice… 🙂 ellerine sağlık.. Keçeler sağlık şifa olsun sana demiştim 🙂 Bak nasıl da iyi gelmiş.. Hep güzel şeylerle meşgul et lütfen zihnini.. “Herşey güzel olacak” Funda Arar’ın dediği gibi.. Dinle bu şarkıyı da arada… Öpüyorum seni güzellik…

  18. Ne acemiliği yahu şahane olmuş bunlar Gamze! İkiniz de müthiş yapmıssınız. Sen bu keçe işine gir derim ben valla 🙂

  19. Ellerine kollarına sağlık gerçektenden hepside harika olmuş.Nasıl becerikli mahretli annesin sen.İnan dualarım hep seninle.RABBİM tez zamanda sağlığına kavuştursun inşallah.Amin.

  20. İyi olmana, iyileşmene çok sevindim. İnşallah da hep böyle gider…

    Yaptıkların çok güzel olmuş. Bravo, daha kim bilir neler yapacaksın?

    Çok geçmiş olsun…

Bir Cevap Yazın

