Gitti…

Standard

Yerden kaldıramadı bütün gün yüzünü, bana gözlerini göstermek istemediğinden içine akıttı yine, yine güçlüydü derken ayrlık anında yapamadık dik durmayı beceremedik.

Yapma ne olur dedim, ben birşey yapmıyorum dedi. Bütün gün elimde kapkara bir makrome ipinden metrelerce zincir çektim sözüm ona taç tasarlıyorum, o zincirler büyüdükçe, yüreğim daha da darlanıyordu. Her baktığında dolu olan gözler yaktı içimi. Ben ona her baktığımda nasıl senin hakkını ödeyeceğim Allah senden razı olsun dedim durdum içimden…

Gücüme güç katan sevdiğim, bir yarını hastane odasında bırakıp gitmenin sancısını yaşıyordun, bunca ay verdiğimiz savaşta keşke elele çıkıp evimize beraber gidebilseydik diye… İşe başlama zamanı gelmişti. Pazartesi iş başı.

Ben iyiyim gerçekten şuan yaşadığım sıkıntılarda geçicek, ama zamanla, sen minik kuzumuza bari kavuştun ya, bu bana huzur veriyor. SENİ ÇOK SEVİYORUM SEVDİĞİM…

Herşey gönlümüzce sağlık içinde olsun inşallah.

 

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

60 responses »

  1. elele çıkacağınız günlerin bir an önce gelmesini dilerim gamze hanım.Allah yardımcınız olsun.

  2. biliyomusun gamze hergün girip bakiyorum ya iyimisin diye bide sevginize masllah.allah daim etsin bozmasin insallh cocugunla beraber bir ömür boyu bende isterdim sizin gibi olmayi imtihan dünyasi bende de o sevgi yok napalim mevla görelim neyler neylerse güzel eyler.dua et ya safi ya allah.az kalmistir inseallah.

  3. Gamzem sen de geliceksin yanimiza cok az kaldi kuzum .. Iyi oldugunu hissediyoruz paylastiklarinla… Yuregini asla huzun baglamasin tam tersine gelme sevinciyle gecsin gunler su gibi .. Sen cok onemlisin herkes icin bunu bil ve hic unutma biricigim …

    • Seda Hanım Gamzenin durumuyla ilgili lütfen birkaç satır birşeyler yazın. Lütfen…

      Sevgiler..

  4. El ele çıkacağınız günler yaklaştı Gamze. Deli gibi ilik arıyorduk, neler geçti, bu günler mi geçmeyecek? Nasıl güzel bir aşk sizinkisi…

  5. Gamze az kaldı hergün daha da yaklaşıyorsunuz mutlu sona…oğluna sevdiklerine kavuşmana az kaldı ben buna eminim. seni herkes çok seviyor ve hep aklımızdasın seni unutmadık. hep seninleyiz bunu bil

  6. canım kardeşim hep diyoruz ya biraz daha sabır,işte o sabırında kıyısına geldiniz.bir adım kaldı karşıya sağlıklı mutlu günlere kavuşmaya inanki.herşey gönlünüzce olsun.seni çok seviyoruz hep yanındayız unutma 😉

  7. Çoğu gitti azı kaldı, çok yakın kavusacagınız günler Gamze. Siz neleri atlattınız, bu ayrılık size vız gelir.

  8. seni seven o kadar çok insan var ki Gamzecim. başka birisi bunları yaşasa belki çok farklı olurdu. bir an önce toparlanacağına yürekten inanıyorum ve seni kocaman öpüyorum…

  9. amin inşlh yakında elele çıkıp atakana koşacaksınz cnm gamzem allha 3 nüzü birbirinizden ayırmasın eşin çok iyi bir insan sen öğlesin cnm çok fedakar bir insansın herşey karşılıklı gamzem sabır sağlıklar seni sewiyoruz gamzeli

  10. Gamze anne, tatlı anne, geçecek bu günler. oğluşunla, sevdiğinle buluşacaksınız. inanıyorum ben, sen de bir an olsun şüphe etme ne olur…

  11. gamzemm çok az kaldı bitanem az kaldı inşallah sevdiğinle can oğlunla bir ömür uzuuuun bir ömür ayrılmıcanız inşallah..

  12. şuanda akan gözyaşlarımla Allahımdan siziniçin sağlık diliyorum…biliyorum Gamze anne sende hastane odasından sağlıklı çıkıp ailene kavuşçaksın biliyorum

  13. Dualarımız sizinle, Allahtan acil şifalar diliyorum size….İnşallah en kısa zamanda ailenizle birlikte mutlu ve güzel günlere kavuşursunuz ve o kadar güzel günler yaşarsınız ki…bu sıkıntıları hatırlamak için vaktiniz bile olmaz……
    Umudunuzu ve inancınızı kaybetmeyin…..Hepimizin sizin gibi güzel annelerin sevgisine ihtiyacımız var.

  14. Gamze hanim, daha once de yaptiginiz gibi, evinize oglusunuza ve sevdiginize kosa kosa donerkenki resminizi dusunun.. Bu resim icinizi kalbinizi isitsin ve hastaneden cikarken isik olsun size… Dunyada hersey bizim elimizde, tabiiki dualarimizin da gucuyle… Sizin icin kalbinden dua eden o kadar cok insan var ki… Bu kadar pozitif enerji yogunlugu ile basaracaksiniz eminim buna… Saglikla kalin…

  15. Gamze Hanım öncelikle acil şifalar diliyorum. Ve bir anne olarak inanıyorum ki eşinizin ve oğlunuzun desteğiyle bu savaşı kazanacksınız. Hayallerini, ümitlerini ve yaşama sevincini kaybetme zor biliyorum ama Atakan seni bekliyo

  16. uzun zamandır kaybetmiştim sayfanı gamze..tatil bitince “noldu acaba?” dedim günlerce aradım wordpresi hatırlayamamışım doğum gününe kadar hatırlıyordum çünkü atakanı..neyse sonunda buldum işte..ilik bulunduğu günden bu güne yaşadıklarını gözyaşlarıyla okudum yine…
    elimizden gelen sadece gözyaşı dökmek ve dua etmek….benim oğlumun adı ata…15 ekim 2008 doğumlu..az evvel uyandı yanıma geldi..çiş yaptırdım yatırdım ona kitap okumamı istedi gecenin üçünde..üşenmedim okudum..senin oğluna kitap okumayı nasıl istediğini düşündüm..senin için okudum kırmızı başlıklı kızı …hain kurda cezasını verene kadar okudum dalmasına rağmen..ben eminim sen de yeneceksin bu hastalığı..kavuşacaksın oğluna hergün yaptığınız etkinlikleri..duyduğun yeni yeni cümlelerini, gülen fotoğraflarınızı paylaşacaksın burdan..biz eşimle çok problem yaşadık.. net yüzünden gereğinden çok zaman geçirdiğimi düşündüğünden oğlumun bloguna yazmayı bıraktım…keşke devam etseymişim..kızıyorum oğluma.. dört yaşına gelmesine rağmen uykuya dalmadan önce meme okşamak istiyor diye .hala biberonla süt içmesine ve oyuna dalıp çişini pıt pıt kaçırmasına…ama ne kadar boş senin için değil mi??
    hergün o,öğlen ben okula giderken mızmızlanıyor arkamdan “ben de gelmek istiyorum” diye ben sadece 6 saat ayrılıyorum yavrumdan ve özlüyorum allahıma şükür akşam kavuşuyorum…allah seni de kavuşturacak gamzem hiç ayrılmamacasına…sen çok güçlü bir kadınsın…
    taçların harika olmuş bu arada bayıldım…seni çok seviyorum gamze…

  17. merhaba gamze,hayata farklı gözle bakmanızı istiyorum.zor çok zor dönemden geçiyorsunuz sizi okuyorum hergün takip ediyorum.çocuğunuzu çok özlediğinizi de biliyorum ama karşıdan karşıya gecerken bir kaza geçirip ölebirdiniz.mutlu olmalısınız ki ilik bulundu,ve çocuğunuz yalnız değil ona sahip çıkan çok güzel bir ailesi var.binlerce kişi o güzel aile tablosunu hiç yaşamamış.anneanne dedesini hiç görmemiş.emin olun oğulunuz çok daha güçlü büyüyor.kafanızı çok oğlunuza yorduğunuz için iyileşmeniz geçikiyor.kendinize stress yatıyorsunuz.hayata sahip olduklarınızdan bakarsanız herşey çok daha güzel olacak.sevgilerle…

  18. İyi haberlerini bekliyoruz.Dualarım hep seninle gamzecim.RABBİM yar ve yardımcın olsun.

  19. Canım lütfen kısa da olsa birşeyler yaz senden haber bekliyoruz durumunu merak ediyoruz… Işıl

  20. Gamze hanim merhaba,
    Ben Los Angeles ta yasiyorum. TUrkiye den cok uzaklarda ama inanain aklimin gonlumun bir kosesinde hep siz varsiniz. Ilik bulundugunda o kadar cok sevinmistim ki anlatamam. Bu surecte bende annelik duygusunu tattim. Hamdolsun acemi bir anneyim. Ama inanin annelikle ilgili sizin his dunyanizdan o kadar cok sey ogrendim ve ogreniyorum ki. Duamdasiniz. Siz cok buyuk bir yuruyustesiniz. InsaAllah evinize geri donecek o bicirigi kucaklayacak gene insanlardan bir insan olarak gunluk kosturmacaya dalacaksiniz. Moral bozmak yok olur mu?
    Duam ile.
    Havva.

  21. Gamze Abla (Abla diyorum çünkü sanki Atakanınla bahçede oynarken okuldan döneceğim adınla müsemma gamzelerinle bana kocaman gülümseyecekmişsin gibi geliyor.) lütfen birşeyler yaz birkaç satır olsa bile.Sevgiye,aşka bu dünyada iyi insanların da kazanabileceğini göstermek için lütfen birşeyler yaz.Umarım Rabbim seni tez vakitte hastana odalarından kurtarır.Emrah Baba’ya da küçük bir not:Umarım Allah her kadına senin gibi sevdiğine aşkla bağlı bir eş her çocuğa da senin gibi sevgi dolu bir baba nasip eder…

  22. Gamzecim…haberlerini bekliyoruz…müjdeyi verdiğin, artık sapasağlamım, oğluma kavuştum diyeceğin gün için dua ediyoruz….Rabbim yar ve yardımcın olsun, sabrını arttırsın…şifanı versin inş… Semra

  23. ben de bloguma girip izleyici olduğunu görünce çok sevindim yeni yazı var diye AMA yokmuş..zaten blogu açınca her gitti yazısını gördüğümde yüreğim hopluyor allah aşkına yeni post yaz 2-3 satır lütfen…hayat ne garip sen can derdindesin ben 3-5 kg vermenin… gerçekten özür dilerim….

  24. gamze hanım iyi olduğunuzu duymak istiyorum lütfen birşeyler yazın bütün dualarımız sizinle ALLAH yar ve yardımcınız olsun inşallah

  25. Sizi çok merak ediyoruz ne olur birşeyler yazın bize.RABBİM yar ve yardımcın olsun.O gülen yüzünüz hep gülsün.Amin.

  26. bizler merakla yeni güzel haberler bekliyoruz 1 ay oldu neredeyse umarım herşey yolundadır…

  27. Gamze abla bugn 29gün oldu hergün giriyorum bugün bişey varmı diye ama yok hala yok nolur bişeyler yazda bizimde içimiz rahatlasın dualarımız hep seninle güzel haberlerinizi bekliyoruz..

  28. gamze bi ses ver nerdesin ne durumdasın her gün açıp bakıyorum güzel bir haber almak için. iyi olduğunu düşünüyorum ve öyle olman için dua ediyorum. lütfen daha fazla merakta bırakma

    • Hastaneyi arasak bilgi verirler mi diye düşündüm ama elim varmıyor korkudan inşallah çok iyidir allahım Atakan a kavuştursun bir an evvel

  29. 1 AYDIR HİÇBİR YAZMADIN HABERDE YOK.ÇOK MERAK EDİYORUM.İYİ OLDUĞUNU YAZ BİZE NEOLUR GAMZE ANNE…

  30. gamze hanım sizi çok merak ediyorum dualarım hep sizinle Allah yardımcınız olsun inanın bazen akılmdan çıkmıyorsunuz.benim de 1 yaşında kızım var Allah size ve oğlunuza yar ve yardımcı olsun.İiyi haberlerinizi bekliyorum

  31. Gamzecim
    herkes gibi bende çok merak ediyorum iyi misin?ne olur birkaç satır olsada yazsan yada eskisi gibi eşin ailenden biri haber verse.Çok endişeleniyoruz..

  32. Gamze anne lütfen haber ver bize merak ediyoruz seni oğluşuna kavuşman için yürekten dua ediyorum…

  33. Bloguna her sabah ya da her aksam bakmıyorum…elimde tel ne zan musaitsem sürekli sayfayı yenile yapıyorum resmen kafayı sana taktım… Sessizliğin beni korkutmuyor sadece merakta bırakıyor … Elinden geleni hatta daha fazlasını yaptığına inanıyorum… Dualarla seni bekliyorum…

  34. Her gun gibi Bayram boyunca aklimdaydin ama yazmak nasip olmadı… Bugün ise ülkemin bayramı … Tüm bayramlar senin olsun Gamze … İcinde bas ucunda ayakkabısını bekleyen cocuk sevinci hiç kaybolmasın … Ellerinde bayraklarla yürüyen yurdum insanının coşkusu hiç solmasın … İyi bayramlar Gamze anne… İyi bayramlar …

  35. Gamze uzun zamandır birsey yazmıyorsun o kadar merak ettim ki seni sanki kardeşimi merak eder gibi. .bende 5 ay önce seninki kadar olmasada üzücü şeyler yaşadım kafatasımdam kitle ameliyatı oldum ve 3.5yaşındaki kızımdan ayrı kaldım. Cok şükür şimdi iyiyim seninde iyi olman için dua ediyorum Rabbim senide oğluna ailene kavuştursun..görümcenin sitesinden okudum ilgilenenlere duyrulur cok şükür ki iyisin..http://gulcegulse.wordpress.com/

  36. GAMZEMİZİ MERAK DEN HERKESE KENDİ ADIMA ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. HİÇ TANIMADIĞI İNSANLARIN KENDİSİNE VERDİĞİ MORAL, POZİTİF ENERJİ VE DUALAR EMİNİMKİ YAKIN ZAMANDA ONU SAĞLIĞINA VE YAKIŞIKLI OĞLUNA KAVUŞTURACAK. GAMZEYLE BİRLİKTE ÇOK ŞEY ÖĞRENDİK AMA EN ÖNEMLİSİ 1TÜP KANIN HAYAT KURTARABİLECEĞİNİ ÖĞRENDİK. ÇIĞLIĞINI DUYURDU HERKESE, BELKİDE ONUN SAYESİNDE BİR ÇOK CAN HAYAT BULDU.

    GAMZE HALEN ANADOLU SAĞLIK MERKEZİNDE Prof.Dr.ZAFER GÜLBAŞ TARAFINDAN TEDAVİSİNE DEVAM EDİYOR. KANSERLİ HÜCRELERDEN ARINDI ÇOK ŞÜKÜR AMA YAN ETKİLER HALEN DEVAM EDİYOR. ŞUAN ANNESİ VE BABASI YANINDA. O ÇOK AMA ÇOK GÜÇLÜ BİR ANNE, AZMİYLE, SABRIYLA ZAFER ONUN OLACAK. DİYECEK HİÇ BİR ŞEY BULAMIYORUM OKADAR GÜZEL MÜCADELE VERİYO Kİ TABİ İÇİNDE NE FIRTINALAR KOPUYOR, NELER HİSSEDİYOR BİZ SADECE TAHMİN EDEBİLİRİZ BELKİ ONU BİLE YAPAMAYIZ; SADECE YAŞAYANLAR ANLAYABİLİR. ALLAHIM KİMSELERE YAŞATMASIN. KAHROLSUN BU HASTALIĞA NEDEN OLAN RADYOSYANA, KİMYASALLARA, VÜRÜSLERE, KATKI MADDELERİNE…KÜÇÜCÜK YAŞTA MELEKLERİ MASKE ALTINA SOKAN HERŞEYE LANET OLSUN. LÜTFEN ETTİĞİNİZ HER DUADA SAYILARI HER GEÇEN GÜN ARTAN LÖSEMİLİ MELEKLERİDE UNUTMAYIN VE CANINIZDAN OLMADAN 1TÜP KAN İLE CAN KURTARIN. HALA YAPMADIYSANIZ İLGİLİ BİRİMLERE BAŞVURARAK İLİK DONÖRLÜĞÜ İÇİN SİVRİSİNEK ISIRIĞI KADAR BİLE CANINIZI YAKMAYACAK HEMOGRAM TÜPÜNE ALINAN KAN İLE BİR ÇOK EVLADI ANNESİNE VE GAMZE GİBİ GÜZEL ANNELERİDE EVLATLARINA KAVUŞTURUN.

    GÜZEL BİR GELİŞME OLURSA; (İNANIYORUM Kİ ÇOK YAKIN BİR ZAMANDA OLUR) PAYLAŞMAKTAN MUTLULUK DUYARIM. CANIM ABİMİN FACAEBOOK TA SENİNLEYİZ GAMZE GRUBUNA YAZDIĞI YAZIYI KOPYALIYORUM: Gamze hala hastanede tedavi altında ama durumunda bir haftadır bir düzelme var. Bazen geri sardığıda olan bu düzelmenin devamı gelirse bir müddet sonra Atakana kavuşacak. Saygılarımla.

    DÜZELME OLAN DURUMUNA NAZAR BONCUKLARI VE DUALARIMIZIDA EKLERSEK ÇOK YAKIN ZAMANDA MUTLU SONA ULAŞIRIZ. SENİ SEVİYORUZ GAMZECİM VE HER ZAMAN YANINDAYIZ.

    Gamzenin gorumcesinin sitesinde buldum tarih 31.10.12 hersey yolunda sanirim dualarimiz ve nazar boncuklarimiz yaninda olsun gamze anne

  37. bu kadarda olsa haber almak içimize su serpti.dualarımız seninle.herşey gönlünce olsun.

  38. Alev Hanım teşekkürler bizleri haberdar ettiğin ve güzel haberler ulaştırdığın için.Hergün siteyi kontrol edip de yeni bir haber alamamak tedirgin ediyordu.dualarımız tüm şifa bekleyenlere…

  39. Vahide Gördüm ün yeni saclarını gördün mü … Zaten sana sarının yakıştıgini anladık ama o modellerde cok yakışacak …. Eeee taçlarda var elimizde… Zaman çabuk geciyor 31 Mart’ta ne giyeceginiiiii ne hediye alacağını araştır valla… Bak az kaldı…

  40. Çok şükür bir haber geldi.RABBİM gamzeye şifa ,güç kuvvet versin.Tez zamanda yavrusuna kavuşsun.Amin.

Bir Cevap Yazın

