Bir Ses

Standard

Bir ses duydum içimi acıtan, uzun zamandan beri bu kadar yakından duymadığım, içimi titreten kelimeydi. Gelen sesin sahibide dört yaşlarındaydı. Anne, anne diye seslendi üç defa. Hastane kolidorundan duyduğum sesti o ses…

Yataktan çıkıp yürüyebilseydim eğer o sesi duyduğumda, kapıyı açıp kucaklıyacaktım yavruyu. Sonra hıçkırıklara boğuldum, muhtacım bee Atakan’ım sana, sevgine, kokuna, canım annecim diye boynuma sarılışına, saçlarımı okşayarak uykuya dalışına muhtacım annecim… Ne gücüm kaldı, ne sabrım, ne gözyaşım.

Allah’ımdan ömrüne, tadına doyamayacağımız uzun yıllarımız olsun diye el açtım dua ettim.

Ağlamaksa eğer bende mutluluktan ağlamak istiyorum artık. Oğlum yanımda olsun, gülüşüyle bir kat daha keyifleneyim, yanında olmanın huzurunu yaşayayım… Yüce Rabbim yalvarırım tez zamanda şifanı yolla bana.

SAĞLIKLA KALALIM,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

31 responses »

  1. Amin Gamzecim Amin, az daha sabır güzelim, az daha sabır tatlım 🙂
    Güzel günler gelecek, biz hep birlikte o günleri anmayacağız bile 🙂
    Öptüm seniiii ….

  2. Çoook ama çoook iyi olacak … Bu kadar insan dua ediyor sana , Rabbim kabul eder inşallah… O dört yaşındaki küçük adam senin gibi güçlü bir annesi olduğu için çok şanslı… Şifa dileklerimle sevgiler…

  3. Çoğu gitti azı kaldı canım.Sabrettin sonuna geldin.Senin yerind eolmak isteyen kaç hasta vardır kim bilir? İlik bulundu,nakil oldu.Ne kaldı ki geriye? Az daha gayret.

  4. Gamzecim,inan bana, bu yasam sinavini sen basariyla gectin…goreceksin bundan sonra hersey cok guzel olacak…dunya tatlisi Atakan’ina kavusacaksin..hic merak etme…yasamda bazi kisilerin sinav sorulari agir geliyor,onemli olan bu agir sinavdan azimle basariyla cikmak..ve sen bunu yapiyorsun ve yaptin…bundan sonraki yasamin yuzundeki o guzel gulusun gibi piril piril olacak…sevdiklerinle omur boyu guzellikler diliyorum sana…hep saglikla ve hep sevgiyle kal….

  5. canım gamzecim
    çok az kaldı Atakan yakında gelecek ve birlikte eve sıcacık güzel İzmirimize geri geleceksiniz.Aklından asla kötü birşey geçirme sen hasta değilsinki artık kanındaki o illet bitti gitti ebediyen ufak tefek yan etkiler kaldı lütfen hep gülümse Gamzecim hep olumlu düşün olumlu şeyleri gör ki öyle olsun ve öyle gitsin..
    bak bende senin gibi bir mucizeyim işte direndim hayatta kaldım tek fark ben ömür boyu hastalığımla yaşamaya mecburum ama sen kurtuldun bile..bense olsun diyorum ilerisi için hep iyi şeyler düşünüyorum ama ne olursa olsun gülümsüyorum aldığım nefesi ,doğan güneşi ,sevdiğim insanların seslerini duyduğum tek bir günü nimet sayıyorum..gerisinide yüce allaha bırakıyorum o en doğruyu bilir..
    hadi gülümse gamzecim Atakanı güzel günleri düşün ve gülümse gerisi gelecek..

  6. Gamze Hanım, o kadar güçlüsünüz ki…
    Bunca zaman, bunca yaşadıklarınız. Hem siz, hem eşiniz… Bir de Atakan.
    Bu kadar zor günlerden sonra, lütfen İYİ OLUN!
    Atakan sizi nasıl görünürseniz görünün , nasıl olursanız olun, hep sevecek.
    Sizin nasıl göründüğünüz O’nun umrunda bile değil. Sizin gülüşünüz, kokunuz, sesiniz O’na yeter. Lütfen iyi olun! Siz çok güçlüsünüz…
    Dualarımız sizinle… Hadi 🙂

  7. cnm benım ne güzel bir annesin sen harikasın. senin gibi güzel anneler varken ne güzel çocuklar yetiişir bu dünyaya.herşey çok güzel olacak eminim… öylede hissediyorum. sen hergün bana sahip olduğum şeylere şükretmemi öğretensin..

  8. gamzecim merhaba..şubat ayında haberini tv de görünce çok şaşırmış ve üzülmüştüm.yurt günleri geldi gözümün önüne.seni hep o gülen yüzünle hatırlıyordum..anneme bahsetmiştim senden,bikaç hafta sonra biz de kanserle tanıştık.annem akciğer kanseriymiş meğersem.hala devam ediyoruz mücadeleye.biz 4 kız kardeşiz ve tedavimiz memleketimiz adanada değil de istanbulda başladı.ablamın yanında kalıyoruz.diğerleri de dönem dönem nöbet misali geliyorlar.oğlundan ve sevdiklerinden asla uzak durma.annemin de saç,kaş,kirpik tüy namına hiçbişey kalmamıştı.evde örtüsüz,şapkasız gezmedi ki torunları korkmasın diye…ama çocuklar öyle varlıklar ki dengesiz büyüklerden çok daha iyi tepki veriyorlar inan bana.evimizn neşesi Orhan 4 yaşında..annemin en büyük moral kaynağı..anneannesine sebze,meyve suları sıkıp(annesine makineyi veriyor ve başında bekliyor) elleriyle götürüyor…ilacını iç ananeee diye direktif de veriyor:)geçenlerde nefes darlığı için spreyi var.onu kabından çıkarıp aletine yerleştirip anane ilaç zamanı diye yanına getirdi.öyle şaşırdık ki..bu afacan bunun gibi daha ne şaşırtıp gülümsetti yüzümüzü,ruhumuzu..ananesine kendi kıymetli saçlarından bile verecekti.bir başka yiğenim de aylardan sonra ilk kez geldiğinde anneme uzunca baktı ve bu hangi ananem diye sordu..annesi kaç tane ananen var diyince biraz değişik geldi dedi..hepsi bu……sonra yine eskisi gibi davrandı,yadırgamadan korkmadan.yani gamzecim atakandan saklanma,onlar o küçük bedenleri, kocaman yürekleri ve akıllarıyla o kadar kolay kavrıyor ve adapte oluyorlar ki….seni sevenlerle ve sevdiklerinle ol..güçlü durmak zorundayız.Rabbim şifalar versin..bu imtihandan en güzel şekilde kurtulmayı nasip etsin…

    209 nolu odadan GÜlşen ÜNLÜ…

  9. Gamzecim hep du ediyoruz, inşallah RABBİM tez zamanda şifanı göndersin.Amin.Benim abimin eşi yengemde bu kötü illetle senelerdir mücadele ediyor.Onunda saçı ,kaşı yok genelde başına şal takıyor,kendine kaş çiziyor ama oda yavruları için umudunu kaybetmiyor.Yavruları onu o şekilde öpüp kokluyor,Atakanın gelip görse seni ikinizede nasıl iyi gelir.RABBİM yar ve yardımcın olsun canım.

  10. allah seni evladına tez zamanda kavuştursun.güç kuvvet versin.şifa versin.herşey gönlünce olsun…..

  11. gamzecim sana sürekli hergece dua ediyorum emin ol kurtulacaksın sen bizimde ümidimizsin benim yeğenimde 29 kasımda ilik nakli olacak gizem çınar belki duydun allah hepimizin yanında olsun hep seni örnek veriyorum oda senin adına çok mutlu yarın hast yatıyor ilik öncesi tedavi olması gerekiyormuş neyse…….

    bende bir anne olarak canım yanıyor senin adına ama az kaldı hep ağlayarak okuyorum içim sızlıyor ama atakana kavuşacaksın lütfen hislerimden emin ol hep seni düşünüyorum ve her gece yatmadan önce dularım seninle yürekten dua ediyorum bilmeni istiyorum ATAKANLA buluştuğun gün dünyanın en mutlu insanı olacağım seninle beraber inan bu mutluluğu yaşayacağız
    SENİ ÇOK SEVİYORUZ …. AZ KALDI EMİN OL AZ KALDI

  12. Allah ın izniyle herşey bitecek yavruna kavuşacaksın.Derdin derdimiz oldu.Mutluluğun mutluluğumu<z olacak inşallah.Rabbim seni yavruna,yavrunu sana bağışlayacak inşallah

  13. Amin ablacımmm..Ben GÜLDEN YILMAZ 23 yaşındayım.Rabbim en yakın zamanda seni oğluşuna ve eşine kavuştursun.Sağlık,mutluluk ve huzur dolu uzun yıllar diliyorum…Benim de ablam 27 yaşında ve lenf kanseri,üstelik 6 aylık hamileyken yakalandı bu illete.Şimdiyse kızı 1 yaşında.Tedevisi en kolay hastalık diye bilirken bizimki en zoru oldu.Çok farklı kemoterapiler gördü ama hastalık drençli çıktığı için vücut yanıt vermedi kemoterapilere.15 aydır çekiyoruz bizde,üstelik bu zaman içinde hastalık iliğede sıçradı yani iliğimizde temiz değil artık..Şuan ilik bankasından yurt dışı taraması sonucunu bekliyoruz.Ve ablam dayanılmaz ağrıları nedeniyle İzmir de,şuan kemoterapi görüyor.Türkiye de bizimde bulunamadı iliğimiz.Bende can veremedim ablama,2 kardeşiz iliğim uymadı.Çaresizce bekliyoruz.O kadar iyi anlıyorum ki sizi.Özellikle eşinizi…(çünkü sizin dumunuzda olmak daha çok zor.Ama emin olun biz sevdikleriniz,siz sevdiklerimizi kaybetme korkusuyla yanıyoruz resmen).İnsanın canında kopma parçasının düştüğü durum ve bu durum karşısındaki çaresizliğini çok iyi biliyorum.Ama olmuyo.Günlerce,gecelerce Rabbimin sizleri bizlere bağışlamasını dua etmekten başka birşey gelmiyo elimizden.İnanıyorum ki Yüce rabbim sizleri biz sevdiklerinize bağışlayacak,bizimde bu dünyadaki sınavımız bu belkide.Çok zor,çokookk zor biliyorum.Ama inşallah bu sınavı en güzel şekilde vereceksiniz.Ve inşallah hayırlısı ile sağlığınıza kavuşursunuz ablacımm..Herşey gönlünüzce olsun…Dualarımız sizinle…

  14. TATLI GAMZELİİİ O GÜN ÇOK YAKIN CANIM BU KADAR ACININ BEDELİ MUTLAKA MUTLULUK OLMALI.. İNAN ARTIK HER GEÇEN GÜN DAHA YAKINSIN O ANLARA… HEM İNANIYORUZ Kİ HASTANE İLE SINIRLI DİİL O ANLARINIZ.. BURDAN GÖRÜP TAKİP EDİCEZ EVİNİZDEKİ PARKLARDAKİ EĞLENCELİ HALLERİNİZ:))) BİZ SANA İNANIYORUZ SENDE İNAN..

  15. Gönülden dualarım seninle ve tüm hastalarla allah acil şifalar versin sevdiklerinize kavuştursun:)))

  16. gamzecim bence oğlunu görmek sana çok ama çok iyi gelecek,daha fazla erteleme bence,bu kadar özlem sağlam insanı hasta eder yahuu :)) sana atakan çok iyi moral olacak çoook

  17. amin amin amin,bin defa amin atakan ve belki başka yavrularında anne desin gamzecim,mutlu uzun bir hayat her gün senin için duamda.

  18. Merhaba Gamze hanim en yakin zamanda sagligina ve yavruna kavusman icin dualarimiz seninle .Allaha emanet ol.

  19. AMİN AMİN AMİN…belki çoooookkk uzadı senin evine gitmen amaaa şunu biliyoruz ki ve senin de bildiğin gibi Rabbim şifanı taaaaa nereden gönderdi bir mucizeydi gerçekleşti İtalyan kardeşimizin varlığı hepimizi de sevindirdi.
    umudunu yitirmemen gerekir ve çok az kaldı bunu hepimiz hissediyoruz, istiyoruz ve bu kadar çok istenileni de verecektir Allahım…bu senin bu dünyadaki sınavın ve biliyoruz ki hastalıklar günahların kefaretidir.Hastaneden çıktığında nasıl saf bebek misali olacağını düşün.bunları yazmak kolay değil hastası olamayan hasta olmayan ve hastene görmemiş insanların bu süreci anlaması tam anlamıyla mümkün değil.Biz anneler çocuklarımız hastalandığında keşke ben hasta olsaydım deriz ya ( aynı şey annelerimiz içinde geçerli ben olsaydım direnirdim düşüncesiyle aynı şekilde kendimizi ortaya atarız) senin yaşadıklarında sevdiklerini koruyucu bir süreçtir.Allahım seni daha çok üzmemek için hastalığı sana göndermiş ve şifasını da gönderiyor.Lütfen böyle düşün , azcık sabır.Hiç kimseye taşıyamayacağı güçlükler vermezmiş, yaşatmazmış,Dualarımız seninle ve ailenle birlikte.Km.lerce uzakta olsakta kalbimizin bir köşesindesiniz ve kendi adıma yazıyorum kan bağım olan insanları senin kadar merak etmiyorum( çok güzel bir durum değil ama öyle..)Şimdi 6 yaşında olan ve daha 20 günlükken 80 günlükken ameliyatlar olan bebeğim için keşke ben olsaydım demiştim ve aynı şeyi annemin 1 yılda 2 kez ameliyatlarında da yaşamıştım.Senin de keşeke dememen içindir belki , sabırla mücadelini bitireceksin Sonuç ÇOOOOOK GÜZEL OLACAK.Sevinç gözyaşlarımızla yrumlar yazacağız.
    Dualarımız kabul olacak inşallah bunu da algılıyoruz.

  20. gamzemmm herşey çok güzel olucak Allahın izniyle inşallah içini ferah tut bitanem yüzdün yüzdün kuyruğuna geldin sabrın sonu selamet inşallah güzel yüzlüm güzel yüreklimm sağlıkla kal..

  21. Çok insan dua ediyor,en kısa zamanda iyileşmenizi diliyorum..Oğlunuzla görüşmeniz öyle iyi gelecek ki eminim, sevgiyle kalın…

  22. sen nasıl güzel bi annesin bu nasıl güzel bi sevgi yazdıklarını göz yaşlarımla okudum inan benimde 2,5 yaşında bi evladım var Allah seni evladına bağışlasın umudunu hiç bir zaman yitirme keşke imkanım olsada senin gibi güzel bi annenin ellerinde öpe bilsem halen kendimde değilim

  23. Canım Gamzem sayılı günler kaldı, O HESİ uzaktan değil yakınında duyacaksın Allahın izniyle canım. Allahım dualarını kabul etsin canım. Bizim dualarımız da seninle Allahım en kısa zamanda sağlıklı bir şekilde yavruna kavuştursun. O güzel gözlerinden akan yaşların bundan sonra hep sevinç gözyaşların olacak inşallah. Seni çookk öpüyorum.

Bir Cevap Yazın

