İçten, Gönülden Teşekkürler…

Standard

Yaralar ,

Bazı yaralar var dikiş tutar, peki insanın içinde büyüttüğü yaralar dikiş tutar mı,  kabuk bağlar mı çıkarıp biii kenara uzaktan bakar mı diğer hayatlara.

Ayşe ARMAN’ın hastaneye gelip yaptığı samimi destekle, sizlerden gelen binlerce yorumlar o kadar güzeldi ki bende başka hayatları, yaşananları okudum yorumlarınızdan. Sanki karşınızda ben varımda, birlikte dertleşiyoruz gibi, biii o kadar içten, hemde benim için zaman ayırıp sayfalar dolusu yazılarınız benim için çok değerli.

Yorumlarda bu hastalıkla daha önceden savaşan, bak ben hayattayım, başardım, sevdiklerime kavuştum, sende yaparsın, evettttt çok zor ama geçiyor düşüncesini bana kabullendirenler…

Madem bu görünüş, hiç önemli değilken yinede sen kafaya bu kadar takıyorsan canın yavrun Atakan için peruk masrafını kabullenmek isteyen ve iletişim bilgilerini yazan samimi, içten insanlarla tanıştım.

Zamanım güzel geçsin diye bana el işi malzemesi yollayanlar, gelen güzel kartlar, mektuplar, çiçekler hepsi ama hepsi beni çok duygulandırdı, sevindirdi.

Ayşe Hanım’ın perşembe günkü yazısından sonra mailime düşen yedibine yakın yorum, blog sayfamda yirmibin küsür tıklama vardı. O gün düşündümde ben bu hastalıkla karşılaşmadan, savaşım başlamadan önce ben neden sizler kadar duyarlı olamamışım. Kızdım kendime insan başına gelince anlıyor ufacık bir desteğin yüzünüze verdiği masum gülümsemeyi. Şimdi keşke her hastanın odasına dokunabilsem, biraz olsun destek olabilirmiydim sizler gibi…

Bugün beraberdik Ayşe Hanım ve Nova Hair firmasının sahibi Ertaç Şensoy’la foligraft sistem için kafa ölçüsü alındı. Eski saç rengime yakın, takıp çıkarma yok, duşa bile giriyorsun, kuaföre gidip fön çektirebiliyorsun, benim için en önemliside bir anne olarak Atakan’ım çeksede çıkmıyor, hatta oğlumu uyuturken saçlarımı okşayarak uyutma tadını tekrar yaşıcam… Daha ne olsun 🙂 Beni bu savaşımda yalnız bırakmadığınız için, bu sistem takıldığı zaman aynaya bakmama sebep olacağınız için Nova Hair firmasına çok ama çok teşekkür ederim…

Teşekkürler Ayşe Hanım, Ertaç Bey…

Sevgiyle en önemlisi sağlıkla kalalım.

Gamze ANNE

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

47 responses »

  1. Sevgili Gamze Anne,
    Ne kadar güzel senden bunlari okuyabilmek. Cok seviniyorum güzel haberlerini okudukca. Her gün yeni gülücükler, hep güzel haberler ve en önemlisi tekrar sagligini ve Atakan`ini getirsin sana.
    Ben Atakan`i (o cok kücük de olsa) anlayabiliyorum. Benim annem böbrek hastasi, kendimi bildim bileli hep hastaydi. Ben 8 yasindayken transplasyon ameliyati oldu. Eminim yavrunu, ona da seni görmek cok iyi gelecektir.
    Dualarim hep sizinle. Daha da güzel günler cok cok yakinda; inan.
    Sevgiler,
    Derya

  2. Çok ama çok sevindim. Sen her halinle güçlü ve güzel olsan da insanın kendini en iyi hissetmesi başka. Moral açısından senin için önemli olan bu saç protezi iyi olmuş Novair’den Allah razı olsun, tabi Ayşe hn’dan da

  3. gamzeeee çok sevindim. bu saçlar seni hastalığının karşısında çok daha güçlü kılacak. bu yazından o kadar belli oluyor ki.
    saç protezi sonra da atakanına kavuşma anı. 1 adım kaldı önünde. arkanda binlercemizle yürüdüğün yolda sonsuz mutluluk kaynağına bir adım.

  4. Atakan’a kavuşma anına çok az kaldı Gamzeciğim, senin güler yüzünü gördükçe biz de mutlu oluyoruz. Dualarımız hep seninle.

  5. gamze bu fotoğrafında bile diğerinden daha dinç,daha güçlü görünüyorsun.Buna çok sevindim.dualarımız seninle herşey gönlünce olsun.hz.allah sıhhat ve afiyet versin.

  6. Canım,çok şükür bir şeyler yazıyorsun,resimlerini görüyoruz.Lütfen bizi habersiz bırakma,merakta bırakma olur mu?En yakın zamanda yavruna sevdiklerine sağlıklı olarak kavuşursun inşallah.Aklımdasın dularımdasın.Acil şifalar,sabırlar,sana ve tüm hastalara..Umudunu yitirme ne olur biz yitirmiyoruz,başaracaksınn bundan eminim…

  7. ne güzel yüzünüz daha aydınlık şimdi inş. oğlunuza kavuşunca herşey daha da güzel olacakk..
    Rabbim şafi isminden şifalar versin inş. size ve cümlesine .. Sağlıkla kalın inş.

  8. Gamzecim her gün ofise gelince seni takip etmek görev haline geldi bende:) Kİmi zaman çok ağladım, kimi zaman çok düşündüm, kimi zamanda mesela bugün bu yazını okuyunca çok mutlu olup tebessüm ettim. Allah’ın izniyle, Ertaç beyin katkılarıyla en çok da senin o kocaman yüreğinle bunun üstesinden geleceğine inanıyorum ve ben artık seni Atakan ile birlikte görüp kahkaha atmak istiyorum dularımızdasın unutma sakın güzel anne..Kütahya’dan kucak dolusu sevgiler:)

  9. Gamza anne senden altı ay sonra dünyada eşi benzeri olmayan annelik duygusunu tatmış bir anneyim bende. Tıpkı bu duygu gibi ne yaşıyorsan yüreğimin en derinlerinde bir yerler sızlıyor senin yazdıklarını okuyunca, seni anlamaya çalıştıkça. Yutkuna yutkuna okuyorum ne yazıyorsan. İyi haberlerini duydukça, biraz olsun sen mutlu yazdıkça inan bizlerde mutlu oluyoruz. Buna bile sevinmeliyiz bak yazabiliyorsun artık çok şükür devamıda gelecek inşallah. Bir insana gönülden yakınlık duymak için tanımak görmek gerekmiyormuş bunu öğrendik sayende . Hep bereber yenicez inşallah bu illeti. Rabbim dermansız dert vermesin hiç kimselere. Yavrum aybükem benimle beraber ellerini açıp dua ediyor sizler için. Atakanı resimlerinden tanıyor artık. Gamze anneye ve arkadaşım atakana yardım et Allahım diyor arkasındanda utanıyor, gülüyor. Bir gün hep beraber güleceğiz inşallah. Umudumuzu hiç yitirmicez ve bu illetten el ele kurtulucaz.

  10. şuan ağzım kulaklarımda diyebilirim okurken ve yazarken :))) çok sevindim senden böyle güzel haberler alıncaaa.sevgilerrr

  11. Sevgili Gamze,

    İyi haberlerini almak çok güzel. Sabah sabah yüzümü güldürdün,dilerim hiç ayrılmazsınız kuzunla.

    Sevgiler.

  12. Sevgili Gamze Allah bu gulumsemeyi yuzunden hiç eksik etmesin. dunya tatlısı oğluna , sevdiklerine kavuşman için dua ediyoruz hep. bu gunler de geçecek inşallah yuzunden gulumseme içinden umut kalbinden sevgi eksik olmasın kucak dolusu sevgiler Serpil&Cemre:)

  13. ne kadar güzel senden bu yazılanları okumak. tekrar gözlerinin içinin parladığını görmek. çok az kaldı az daha sabret. seni o kadar çok seven ve düşünen insan varki….

  14. GAMZEM MÜKEMMEL İNSAN MÜKEMMEL ANNE BU YAZIN BENİ ÇOK MUTLU ETTİ POZİTİF ENERJİ ALDIM SENDEN İNANIYORUM ÇOK YAKINDA OĞLUŞUNLA FOTOLARINI YAZILARINI PAYŞALAŞACAKSIN BİZLERLE KAVUŞACAKSIN YAVRUNA AİLENE TÜM SEVDİKLERİNE… SEN ÖĞRETTİN BİZLERE BİR İNSANA DESTEK OLMAYI ACISINI PAYLAŞMAYI HİÇ TANIMADIĞIN BİR İNSAN İÇİN AĞLAYIP HİÇ TANIMADIĞIN BİR İNSANA HERGÜN DUA ETMEYİ SEN ÖĞRETTİN BANA ANNELİĞİN KUTSALLIĞINI GAMZEM HERŞEY MÜKEMMEL OLACAK SEN HARİKASIN RABBİM HERAN YANINDA OLSUN HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN İNŞAALLAH ÇOK ÖPÜYORUM SENİ SAĞLIKLA KAL MUHTEŞEM ANNE 🙂

  15. çok sevindim canım senin için atakan için ailen için.. sen düşünme şimdi başka bişey olurmu? sadece odaklan yavruna kavuşmana:)) seni çok seviyoruz bunu bil

  16. Gamze Abla, blog sayfanıı daha ilk günden keşfettigim günden beri sık kullanılanlar çubuguna eklemiştim 🙂 Sabahları ieş gelir gelmez iş maillerinden önce ilk tıkladıgım adres. Ve bugün patronuma dur bir dakika Gamze abla yazı yazmış okumam lazım lütfen :))) diyince Selamlarımızı ilet dediler hepsinin herkesin selamı var 🙂 Gören herkes ben bakamıyorum blogaa diye benden haber alıyorlar bugün gördüğümn herkesee güzel yazını aktaracağım 🙂 Lütfen bizi habersiz bırakma seni ço kseviyorummm dualarımızdasın :))….sevgiler DUYGU…

  17. O KADAR MUTLU OLUYORUM KI SENDEKI POSITIF ENERJIYI HISSEDINCE YUREGINDE… INAN BU SEFER AZ KALDI HERSEYE HAYATA HER DERIM YA SANA HERSEY ESKIDINDEN DAHA DA GUZEL OLUCAK DIYE … SEN BIZIM EN DEGERLIMISSIN SENI COK SEVIYORUZ CANIM BNM … SAGLIKLA KAL PAZARTESI YANINDAYIM KUZUM

  18. Sevgili Gamze Hanım, benim esim cocuk onkoloji uzmanı..bir yıldır Londra’da idi ben yanına cocukların Okulu’ndan dolayı geç katıldım simdi o Türkiye’de yine cocukların okulu donem bitsin diye Londra da bekliyorum..ve cocuklar babalarından uzun süreli ayrılıklar yasıyorlar.dün aksam telefonla konuşurken küçük oğlum Arda 6,5 yasında ağlamaya basladi telefonda fakat babasına caktirmamaya çalışıyor…telefonu kapattı “annecim bnabam cok hasta cocukları iyileştiriyor, ailelerinden ayrı kalmasınlar diye, peki o neden bizden ayrı” dedi…cevap yok…varda yok..çünkü düşününce cocuk zekasında cok anlamsız …okulun donemi yarım kalacakmış…olsun varsın önemli olan neki..Sizin icinde bu boyle inanın Atakan için, sizin su an korktuğunuz hiçbirşeyin önemi yok tek önemi olan sizin sarılmanız ve sıcaklığınız..lütfen güvenin bana biz yıllardır bu hastalikla mücadele eden Turk ,İngiliz,Arap,hintli vs yüzlerce insanla tanıştık ve yasadık her aksam evimizde esimin tedavi ettigi hastaların hikayeleri,detayları, hissiyatları konuşulur…en önemlisi SİZSİNiz , güzel sesiniz ve sıcaklığınız..lütfen mahrum etmeyin kendinizi bu sarılmadan lütfen…ben esime hasta cocuğun yanında 1dakika kalmak için yalvaran anneler biliyorum…ve size yalvarıyorum peruk gelse de gelmesede görün Atakani en kısa zamanda….vallahi gercek söylüyorum cok hossunuz o gamzeli gülüşünüz öyle güzel..biz bile sıcacik hissettik o kimbilir neler hissedecek. Lütfen lütfen lütfen……;;)) Gamzeli yüzünüz hep gülsün bundan sonra…sevgiyle ……….ha bu arada bende donüyorum Aralıkta..kesin dönüş;)))

  19. O KADAR GÜZEL GÜLÜYORSUN Kİ MAŞAALLAH.BAK ÇOCUĞUN SAÇLARINA BİR KERE DOKUNSUN İYİLEŞECEKSİN EMİN OL

  20. senin ilacın Atakan kokusu Gamzem canım bak nasıl iyi gelecek sana oğluşun,seni anlıyorum kaygılarını korkularını gönülden paylaşıyorum arkadaşım hakılısın tedirginliklerinde ama yeni saçların ve sonra gelecek olan kendi saçların sımsıkı bağlasın sizi birbirinize,hiç ayırmasın Rabbim kuzuları annelerden…benim de bir oğlum var…duacınım takipçinim destekçinim canım.çoğu gitti azı kaldı güzel günler zorlu duraklardan geçiyor senin zorlukların bitti inşallah Gamzeli anne gamze anne…sen atakan için her halinle güzelsin ki kaldı ki gerçekten güzelsin emin ol…

  21. Gamze abla sana klasik çizim yapılmış anne çoçuk fotografına bakmanı rica ederiz 🙂 Facebookta genelde paylaşılıyor minik bir kız çocugu yere annesinin fotografını çizmiş içine girmiş sarılmış gibi Belkide bu resim öylesine çizilmiştir ama önemli olan hissiyatıdır Anlatılmak istenen annenin önemidir ve anne nasıl olursa olsun evladının gözünde tek güzeller güzeli kahramanır prensestir :)) Senin özlemin bu kadar büyükken Atakanın özlemi nasıldır kimse bilemez ve onu sakın o sıcacık sarılamndan mahrum etme Sevgiler :)))

  22. Hersey cok guzel olacak Gamzelia nne sen her halinle guzelsin.Kuzucugunda seni her halinle sevip begeniyor.Allahin izniyle cok az kaldi kavusmaniza…Dualarimiz sizinle.Saglikla kal….

  23. eminimki o peruk kmselere yakismadigi kdr yakisicak sana biz hep senin yanindayizzzz gamzeecciikk sen oglunla uyudugun zaman hepimiz o gece cok huzurlu uyucaz hadi guzeller guzeli az kaldiii

  24. merhaba gamzecim seni böyle görmek ne mutlu Allah yar ve yardımcın olsun güzel ailene tez zamanda kavuştursun dileklerimle sağlıklı günlereeee 🙂

  25. gamzem canım cok ama cok mutlu oldum bu umut dolu sözleri senin yüreğinden duymak beni çok sevindirdi işte benim gamzem işte benim arkadasım dedım senin atakanla uyudugun gün milyonlarca yıldız sana hepimizin sevgisini bin kat daha fazla getirecek ve biliyorum ki oğlunla uyudugun gün herşey yağmur bulutu gibi gelip geçmiş olcak sen biliyorum çok dayanılmaz cok zor günler aylar hatta…ama benim arkadaşım milyonların gamze annesi dimdik ayakta duracak ve durmayada devam edecek Allahımın izniyle seni çok seviyorum gamzem

  26. Gamze, cok sevindim… Allah bir an once Atakan’a kavusmani nasib etsin.. Emin ol, dunyadaki herkesi takip etmek pek mumkun olmuyor.. Senin vesile oldugun bir kac kisi karsimiza geliyor kimi zaman, elimizden geldigince, ilimiz dondugunce dua edebiliyoruz. Kendini suclu hissetme.. Eminin senin vesilenle yuzlere insanin hayati kurtulacak… 20000’DEN fazla insan ilik donoru oldu, az bir rakam mi bu…. Tamamen iyilesip hastaneden cikmani sabirsizlikla bekliyorum. Sevgilerimle.

  27. Gamze Hanim,

    Ayse Arman’in yazisi sonrasi blogunuzdaki yazilarinizi okudum. Allah size sifa versin en kisa zamanda insallah. Oglunuza biran evvel kavusacaginiza eminim, o da sizi cok ozlemistir. Dualarimiz sizinle.

    Sevgiler

  28. yüzünüzden gülümseme hiçeksik olmasın pek böğle gülün
    3 yaşındaki oğlumla sizi hergece dua ediyoruz.oğlum şöyle diyor
    Alahım şen gamze teyzeye şipa vey hemen iyleşsin oğlusuna kavuşsun aminnn.
    çok az kaldı tamamen iğleşip hastaneden çıkmanıza.

  29. çok sevindim Gamze cim . tekrar bir öz güven gelmiş ne kadar sevindirici, yazdığın kelimeler tüm mutluluğunu yansıtıyor inan. içinin kıpır kıpır olduğunu hissettim çok mutlu oldum senin ve Atakan adına . Öpüyorum….Kıpırtılarını daha çok hissetmek istiyorum…….

  30. GAMZECİM SENİ ÇOOOK İYİ GÖRDÜM. İKİ FOTOGRAF ARASINDA DAĞLAR KADAR FARK VAR GERÇEKTEN. DAHA DA İYİ OLACAKSIN ALLAH’IN İZNİYLE. AYŞE ARMAN’A VE NOVA HAİR FİRMASINA ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLER ALLAH RAZI OLSUN SENİN BU GÜZEL YÜZÜNÜNÜN TEKRAR GÜLMESİNİ SAĞLAYAN HERKESE BİNLERCE TEŞEKKÜRLER. GÜZEL GÜNLERE ATAKAN’A KAVUŞACAĞIN GÜNLERE ÇOK AZ KALDI CANIM BENİM. ALLAH’IN İZNİYLE SIKINTILI GÜNLER BİTECEK. O KARA BULUTLARI ÜSTÜNDEN ATACAKSIN GÜNEŞLİ GÜZEL SAĞLIKLI, MUTLU YILLAR SENİ, ATAKAN’I VE SENİ SEVENLERİ BEKLİYOR. GAMZECİM SENİ ÇOK SEVİYORUZ VE HER ZAMAN BÖYLE GÜZEL HABERLERİ BEKLİYORUZ. SENİ KOCAMAAN ÖPÜYORUM. SEVGİLER…

  31. Gamze ablacım nasıl sevindim anlatamam, çok iyi oldugunu ,peruk yapılıcağını , Atakan’ın bile gelebileceğini annemden ögrendim ,mümkün olsa seni kucaklayıp öyle göstermek isterdim mutluluğumu 🙂 ama az kaldı onun içinde.Atakan’ı görünce çok daha iyi olucağına eminim bide eve çıktınız mı çok daha güzel olucak 🙂 havalar soğudu ama sitenin içinde oyun parkı tam Atakan’a göre canıda sıkılmaz böylece oh bide bitanecik güzel anneside yanında olduğumu değmeyin paşanın keyfine 🙂 Biz ,seni tanıyan herkez, iyileşiceğine yürekten inanıyoruz ablacım çoğu gitti azı kaldı inan hep kulaklarını çınlatıyorum ve hep dualar ediyorum Rabbim sana ve tüm ihtiyacı olanlara şifa versin.Ayrıca tüm samimiyetimle söylüyorum sen peruk olmadan da çok güzelsin çünkü sana baktığımızda güzel yüreğini görüyoruz gözlerinde..Şimdilik İzmirdeyim biraz dha ama en kısa zmanda tekrar görüşmek dilegiyle ablacım 🙂

  32. canım benim seni bu kadar mutlu görmek ne mutlu bize gözlerinin içi gülüyor ALLAHIN izniyle dahada iyi olacaksın hep dualarımızdasın teşekkürler AYŞE ARMAN VE NOVA HAİR firmasına

  33. Gamzecim seni mutlu, umutlu görmek çok güzel.Biz seni gerçekten çok seviyoruz..Sağlıkla tez zamanda yavruna kavuşman için dua ediyoruz..İnşallah tez zamanda sağlıkla yavruna kavuşacaksın.Amin.RABBİM yar ve yardımcın olsun.İnşallah hergün daha güzel haberlerini alıcaz.Çok öpüyorum.Sevgiler..

  34. İstisnasız hemen hergün, iyi bir haber , bir mesaj görme umuduyla bakıyorum… Sen yazdığın zaman, umut dolu bir cümleni dahi görsem çok mutlu oluyorum… Tanımadığın insanlarlara aranda bir bağ olabiliyor , onlardan gelen mutlu haberlerle yıllardır tanıyormuşcasına mutlu olabiliyorsun.. Bunu daha önce de yaşamıştım ama bu site ile her seferinde yaşıyorum… İyi ki varsın Gamze… Çok iyi olacak herşey… Gönülden inanıyorum… Sevgiler , şifa dileklerimle…

  35. Woo hoo :))) işte bu kadar. Güçlü kararınız için yürekten tebrik ederim. Göreceksiniz yavrunuz tekrar yanınızda olduğunda aylar gün gibi akıp gidecek.

    Yakışıklı oğlunuzla gülen yüzlerinizi görmek istiyoruz.

  36. canımm sın çok sevindimmm oğlun ve senin adına çoookkkkkk :))) herşey süper olacak

  37. SEVGİLİ GAMZE.. Seni tanıdığımız günden bu yana kalbimizde coşku, sevinç, umut, hasret, pozitif enerji olarak yer alıyorsun..<3
    Güçlüsün, her okuyana da güç veriyorsun.. Can oğluna kavuştuğun anı sabırsızlıkla bekliyoruz senin gibi.. Tüm sevgimiz, dualarımız, gülücüklerimiz, seninle olsun.. Tatlı küçük güzel kadın.. 🙂 güzel anne.. Sevgiyle kucaklarım.
    Filiz.

  38. Bu güzel yazı için Ayşe Armana teşekkürler..Yanınızda olarak bir kere daha ne kadar iyi bir insan olduğunu gösterdi..İnanın her duamın içinde varsınız.inşallah en kısa zamanda oğlunuzun yanında olursunuz..Bundan sonra sizden hep daha güzel haberler bekliyoruz..Oğlunuz şimdi ne olduğunu anlamasada büyüyünce çok ama çok gurur duyacak sizinle..Siz çok güçlü çok hayata ve ailesine bağlı saygı duyulacak bir annesiniz..En kısa zamanda oğlunuzla çekilmiş fotoğraflarınızı bekliyoruz:))Oğlunuzu görünce onun kokusunu alınca herşey geçecek emin olun:))

  39. Sevgili Gamzeli anne,
    Çok güzel olmuşsun, çok yakışmış. İnan görünce bayıldım. Yüzünde güller açmış o güller oğluşunla kavuşunca kocaman olacak eminim. Her gün sayfanı açıp bir şey göremeyince üzülen bizleri habersiz bırakma. Bir kaç satır karala ki senin kederin dağılsın hafiflesin bizlerde senden haber alabildiğimiz için mutlu olalım. Her şey çok daha güzel olacak. Tünelin sonu göründü aydınlık günler yakın hiç merak etme sen. Sevgiler SÜHEYLA

  40. sevgili gamze,canım Allahımdan ya şafi ismiyle (bu ismini lütfen çok zikret..) acil şifalar diliyorum,inşallah iyileştiğinde bu yaşadıkların sadece bi hatıra olarak kalacak ve evladınla, eşinle mutlu sağlıklı bi ömrünüz olacak buna gönülden inanıyorum..seni bu gün tanıdım ve artık takibindeyim inşallah hep mutlu haberlerini bekliyorum..saçlar süper olmuş bu arada..dualarımdasın..sevgilerimle..

Bir Cevap Yazın

