Nerden başlasam, Nasıl anlatsam…

Standard

9 Mayıs 2012

Hayallerim, yavrum, mutluluğumuz veee daha neler neler, tedavi için evden ayrıldığım o sabah gözü yaşlı sevdiklerim, avucumda sevdiğimin eli, peki yaa yavrum daha küçücük bırakıyorum onu.

Gidiyorum işte ölüme, tüm sevdiklerimde bana belli etmeselerde hepsi bu korkuyu yaşıyordu. Zordu çok zordu. Benimse tek düşündüğüm minicik, daha doyamadığım tatlı yavrumdu. Tedavi zormuş, çok sıkıntı çekicekmişim banane kimin umurunda, içimi yakan şey başkaydı. Anneydim çünkü,,,

Ayrıldığım sabah çöktüm yatağın başına, hava aydınlanmak üzere geceden üstündeki zıbınını çıkardım sabaha kadar kokladım, ağladım gözyaşlarımı sildim, öptüm, öptüm ama hiç doyamadım, kokladım, sevdiğim bana baktı ben ona, başarıcaksın dedi inanırcasına… Gerçekten tüm verdiği destekte inanarak mı verdi yoksa beni inandırmak için mi. Hep merak ettim.

Ayrılırken yavrumdan gözü yaşlı, çökmüş olan ben defalarca özür diledim küçük meleğimden. Ama hasta olmayı, bırakıp gitmeyi ben tercih etmedim bee annecim. Hayatta en zevk alarak yaptığım işi ANNE olmayı bırakıp gitmeyi ben istemedim tatlı kuzum… Kader dediler boyun eğdim. Zıbınını koklayarak son kez yatağında o melek uyuyuşuna bakarak ayrıldım yanından. Haykırsan, isyan etsen ne fayda ne halim var, ne de gücüm… Resmen sevdiğim insanlar gözümün içine bakıyorlar diye güçlü gözükmeye çalışıyorum ama adım adım ölüyorum sanki öyle hissediyorum…

Derken 21 Kasım 2012,

Aylar geçti, oğlumu hiç göremedim her telefonla konuştuğumda ne sorularına cevap verebildim ne de ona söylediğim yalanlar bitti hep kahroldum. Bensiz büyümesi, büyüdüğüne şahitlik edememem, ekrandan fotograflar ve kamera kayıtlarını seyrederek ahhh ne kadar da büyümüş diyerek hayıflanmalarım hepsi dün gibi aklımda.

Veeee,,,

Canım doktorum, güvendiğim, her hareketini takdirle karşıladığım insan Zafer GÜLBAŞ odama geldiğinde, gözlerim ağzınından çıkacak kelimelere odaklandı. Gamzecim salı sallanır, çarşamba çarşafa dolanır, perşembe perişan diye devam ediyordu ki hocam yapmayın biz yarın çıkalım dedim. Ağzım kulaklarımda hemen haber verdim oğluma,,,

KURS BİTTİ ANNECİM…

2. Kez yanımda olan NOVA HAİR ERTAÇ ŞENSOY ve ekibinin bana verdiği destek, oğlum saçlarıma her dokunduğunda, cici cici diye okşayarak her uykuya dalışında bir kez daha dua ediyorum. Hem oğlum gelicek hem de saçlarım var benden korkmiyacaktı valla çok mutluydum. Yolunuz hep açık olsun enerjiniz, desteğiniz her şey, her şey için tekrar tekrar teşekkürler…

Kalbim durucak şu tarih olmuş, hayat devam ediyor acısıyla tatlısıyla ben hağla nefes alıyorum, tedavi bitmiş yavruma canıma kavuşucam, 2. kez ben yendim yine, kansermişim ne yapayım tek seçenek savaşmak…

SAVAŞTIK TÜM EKİP KAZANDIK… 🙂

Veee muhteşem an kavuşma anı uzun uzun anlatmak istiyorum ama tatlı kuzum uyandı onunla ilgilenicem, kahvaltısını yaptırıcam benden mutlusu var mı. Uyurken birşeyler yazmak istedim çok vakit bulamıyorum daha doyamadım.

SEVGİLER, SAĞLIKLA KALALIM…

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

78 responses »

  1. çokkkk şükürrrr Gamzeee 🙂 senden böyle güzel haberler almak inanılmaz güzel,rabbim seni yavruna ve sevdiklerine bağışladı ya çok şükür 🙂

  2. Gamze, sadece yanındakiler değil, tum Turkiye inandık biz buna…Senin adına nekadar sevindiğimi kelimelerle anlatmak çookk zor…Ama inan, mutluluğun, sanki benim mutluluğum, Allah seni yavrundan ve tum sevdiklerinden sonsuza dek ayırmasın…Sen hep çookk mutlu oll..

  3. GAMZE ANNE MÜKEMMEL ANNE EMİN OL HEP İNANDIK BAŞARACAK GAMZE DEDİM HEP İÇİMDEN HER DUA EDİŞİMDE BAŞARACAK DEDİM KAVUŞACAK YAVRUSUNA EŞİNE AİLESİNE VE BAŞARDIN GAMZEM O KADAR MUTLUYUMKİ ANLATAMAM BİR ANNE YAVRUSUNA BİR YAVRU ANNESİNE KAVUŞTU VARMI BUNDAN GÜZEL BİRŞEY ŞU HAYATTA ŞİMDİ TEK DUAM BİRDAHA HİÇ AYRILMAYIN SAĞLIK MUTLULUK HUZUR YAKANIZI HİÇ BIRAKMASIN SAĞLIKLA KALIN GAMZE ANNE MAAŞALLLAH SİZE KIRK BİN KERE ŞÜKÜRLER OLSUN RABBİME RABBİM BÜYÜKLÜĞÜNÜ BİRKERE DAHA GÖSTERDİ BİZLERE SİZİ ÇOK SEVİYORUM ATAKANINI KOCAMAN ÖPÜYORUM MÜKEMMEL AİLE 🙂

  4. Tüylerim diken diken… Şükürler olsun binlerce defa.

    Sevgili Gamze, seni, aileni tüm sevgimle kucaklamak istiyorum. Hepiniz o kadar cesur, o kadar kahramansınız ki. Allah size bir daha acı, sıkıntı yüzü göstermesin.

  5. Gözlerim dolu dolu yine yazdıklarını okuyor seninle sizi yaşıyorum.Hep aklımdaydınız iki satır yazsada şahit olsak mutuluklarına diyordum. Binlerde kez şükürler olsun. Yavrum aybükemle ki o daha 3.5 yaşında çok dua ettikk sizlere bizlere ve tüm bizim gibi olanlara. Allahım küçücük yavruları annelerinden anneleride yavrularından ayırma aminnnn dedi minicik elleriyle kuzum. Rabbim dermansız dert vermesin en başta size sonrada tüm insanlığa. Kucak dolusu sevgiler ve dua ile…

  6. SAVAŞTIK TÜM EKİP KAZANDIK…
    işte bu yaa sonunda bu cümleyi senin ağzından duymak görmek çok güzel. Allah bir daha yavrundan ayırmasın….

  7. ben ne diyeceğimi bilemiyorum.. hem ağladım hem güldüm yanını okurken.. allahıma binlerce şükürler olsun ki bu satırları okuyabildim.. gamzem, güzel gamze annem allah sizi ayırmaya kıyamadı, seni yavruna bağışladı.. eksik kalan tüm anlarınızı mutlulukla tamamlayın inşallah.. bir daha hiç ama hiç ayrılmayın..

  8. Her gün birşey yazmış mı acaba diye açtım sayfanı.Bir umut bekledim ve bu sabah bu sabah güzel bir haberle günüm aydınlandı.Ben seni ve Atakanı hiç tanımazken böyleysem sen kimbilir ne kadar mutlusundur.Şükürler olsun Allahıma ondan ümit kesilmezmiş.Allah sizi bundan böyle hiç ayırmasın inşallahhh.

  9. Gamzeciğim, mutluluk gözyaşlarıyla okudum bu kez yazdıklarını. Canım benim. Bundan sonra hep kuzunun kokusunu içine çekeceksin. Çoook hak ettiniz bunu. Öpüyorum güzel gözlerinizden:)

  10. onu bunu bırak da Atakan’ın 4. yaş gününde İzmir inleyecek demiştik.. ne yapıcaz onu söyle? hazırlanmaya başlamak lazım :)))

  11. sen ekibin en güçlü üyesiydin hep…senin gücün diğerlerine güç kattı Gamze…Allah bir daha böyle zorluklar yaşatmasın inşallah, hep mutlu olun…

  12. Nasil guzel bir haber boyle, mailimi actigimda gordugum mesaj. tek nefeste okuyuverdim. Sukurler olsun dedim, sukurler olsun Gamze kavustu yavrusuna… Hep inandik Gamze, hepimiz inandik basaracagina. Tedavinin bir yerinde dokunabildiyse dualarimiz sana ne mutlu bizlere… Birlikte geciremediginiz tum ozel anlari kiskandiracak yepyeni hatiralariniz olsun oglunla, mukemmel esinle ve tum sevdiklerinle, yurekten diliyorum Gamze’cim. Mutlu yuvaniza hicbir saglik sorunu ugramasin bir daha, Allah sizleri hic ayirmasin bir daha, hic boyle zor bisiyle sinamasin. Ve bir kez daha sukurler olsun diyorum derin bir nefes alarak… Dubai’den sevgiler…

  13. Sevgili Gamze , seni hiç görmedim sesini bile duymadım ama bir iletişim vardı aramızda ikimizde anneydik , belki sebebi buydu sorgulamadım neden diye.

    senden haber alamadığım, yazılarını okuyamadığım zamanlarda rüyalarıma girdim hep ve rüyada anlattın bana bir çok şeyi. ben gördüğüm rüyada aldığım her haberi bir kaç gün sonra yazılarında okudum. Ama inan rüyamın çıktığına değil senin iyi olmana sevindim hep 🙂

    O gamzeli gülen yüzün hiç asılmasın hep gül. Rabbim size bir daha ayrılık yüzü göstermesin canıım

  14. Gamze ablacım yine ağlattın bizi ama bu sefer mutluluktan :)Rabbime binlerce kez şükür olsun kavuştun oğluna,sevdiğine,ailene var mı senden daha mutlusu…Nice güzel günlerin olsun sevdiklerinle geçireceğin kendine çookkkk iyi bak Allah’a emanet ol güzel ablam.

  15. Senden bu satırları okumak, hikayeni okuyan herkesin hayaliydi. Tüm ekip yılmadınız, siz de bizim hayalimizi gerçekleştirdiniz…

  16. harikasın. güçlüsün. savaştın ve kazandın. Allah’a şükür. Atakan’ı bir kez de benim için öp kokla… Bende seni öpüyorum.

  17. Vayy tebrikler Gamze söyleyecek ne çok şey var ama bazen sadece susmak ve içten içe şükretmek gerekiyordur. Yüzünüzden gülücükler eksik olmasın. Sizin adınıza çok sevindim 🙂

  18. Ah Gamze Anne.
    Allah bugünleri de gösterdi ya… Çok şükür, çok şükür. Hep yanyana, hep mutlu, hep sağlıklı kalın işallah (:

  19. Sukurler olsun, Sukurler olsun, Sukurler olsun.Oyle mutlu oldum ki yazini okuyunca anlatamam.Doya doya vakit gecir yavrun ile sevdiklerin ile, biz yazilarini sabirla beklemeye devam ederiz.Saglikla kal

  20. Çok şükür Gamze çok şükür.. Allah’ım seni oğluna ve sevdiklerine kavuşturdu. Hiç ayırmasın inşallah.. Kucak kucağa yanak yanağa geçsin günler..Çocuklarımız büyüsün biz de hep onların yanında olalım, hep onların tutunacak dalları, yaslanacak omuzları olalım. Sevgiyle..

  21. şükürler olsun Rabbim sizleri birdaha hiç ayırmasın hiç bir evlar annesiz büyümek zorunda kalmasın içim dolarak okudum yazını ve çok ama çok sevindim gözünüz aydın gözümüz aydın olsun inşallah … sevgilerimle 🙂

  22. Allah bir daha zor günleri göstermesin inşallah.. çok ama çok sevindim.. güzel haberlerinizi bekliyoruz bundan sonra da.. selam, sevgi ve dua ile…

  23. Düğüm düğüm boğazım bende kanserim bende yendim senin gibi evladım yoktu o zaman bende bir evlat sahibi olabilirmiyim diye ağlardım hep şimdi mutluyuz rabbim ayırmasın bir daha yavrundan

  24. ohhhhhhhhhh çok şükür gamze anne şuanda heralde en az sizin kadar mutlu oldum ne zamandır bu güzel haberlerinizi bekliyordum çok şükür çok şükür rabbime 🙂

  25. gamzeciğim sonunda mutluluktan ağladım seni okurkennn yaşasınnnnnnn:)) çok mutlu olun,eşine,oğluna en çok da sana gönderiyorum kucak dolusu sevgiler.bunun da üstesinden geldin, helal sana ve yüreğine. bir daha hiiiiiç çıkmasın karşına, hiçbirinizin , hiçbirimizin…….. sevgilerrr

  26. Şükürler olsun rbbime bu günleride gördük.Biz hep inandık canım sana o kadar güçlüydünki hep inandık başaracaktın.Ve başardın şükürler olsun merakla bekliyoruz Atakan paşa seni görünce neler yaptı.Kimbilir ne kadar sevinmiştir benim güzel yavrum birdaha hiç ayrılmayacaksınız şimdi çok mutlu olun hep gülün birbirinizi hiç bırakmayın siz bunu çoktan hakettiniz canlarım.Kocaman öpüyorum seni ve minik paşanı…

  27. Sana çok şükür Yarabb…
    Rabbim bir daha ayrılık yüzü göstermesin sizlere..Aylardır çektiğin cefa dolu günlere inat, misli misli fazlasıyla sefasını sürdürsün Allah dilerim..
    Ve senin vesilenle bu hastalıkla boğuşan nice hastalara şifa nasip etsin Rabbim…
    Sevgiler çok çoookkk..

  28. gamzeeem, yine yeniden ağlattın beni..ama bu sefer mutluluktan:) sarıl koklaş oğluşunla sevdiklerinledoya doya:) geçti gitti….

  29. çok sevindim o kadar mutluyumki hergün baktım sayfana senden haber almak için şükürler olsun kuzuna kavuşmuşsun oda annesine allahım sizi bidaha sağlıkla sınamasın hep birlikte olun

  30. ohhh sukruler olsun rabbıme yazılarını her okudugumda cok aglıyordum benımde 17 aylık bır oğlum var kendımı hep senın yerıne koyuyordum cok kotu oluyordum allahıma sukur ıı sın sımdı evladının yanındasın

  31. Canım benim Allah a şükürler olsun.Ben bu kadar mutluyum seni düşünemiyorum bile,ayakların yere basmıyordur eminim.İnşallah bi daha hastalık ve tüm kötü ne varsa sizden uzak olsun.Bu sınavı başardın ne mutlu sana sevdiklerine..Hep mutlu ol hep sağlıklı ol inşallah,sevgiler..

  32. Allah ım binlerce kez şükürler olsun.Allah çektirmesin kimseye,inan ben dönmüşüm kadar mutlu oldum.O yavrunun saçlarını sanki ben kokladım.İnanmanın başarmanın umudunu kaybetmemenin zaferi bu.Hayatta sağlıktan önemli hiçirşey yok.Rabbim bununla terbiye etmesin.Şükürler olsun.Şükürler olsun Rabbim

  33. gamzecimmm biz sana hep inandık. çünkü sen öğrettin bize savaşmayı.. sen hastalıkla savaşmadın sen özlemle hasretle acıyla savaştın… bize düşen sana bir iki satır yazıp destek olabilöekti ve nacizane bir tüp kan.. senle birlikte duyuldu diğer savaşçıların sesi.. kimiz umut olduk sevindik, kimimiz olamdık üzüldük. ama bunu sen başardın…. şimdi mis kokulu tomurcuğunla sadece mutluluktan akan gözyaşların var gözlerinde. yanında hep seni seven eşin ve ailen.. ve biz ne kadar yardımcı olabildiysekkkkkk. seni çok sevdik. kanseri 2 kez yenerek daha bi umut oldun şimdi herkese . gelmiş geçmiş olsun bidaha gelmesin defolsun gitsin. sağlıkla sağlıcakla kal

  34. gamze hanm ben anne deilim ancak sizin neler yaadnz ok iyi anlayabiliyorum,Aye Arman ile tandm sizi ve yaadklarnz ,o andan itibarende sizi takip ediyorum sizin iin yapabileceim tek birey vard oda dua etmek en iten dileklerimle sizin iin ve olunuza sevdiklerinize kovumanz iin hep dua ettim ve bugn bu yaznz okuduumda ok ama ok mutlu oldum ve bende size bu maili yazmak istedim sadece tm kalbimle sizin yannzda olduumu bilin istedim ve eminim ki benim gibi sizlere dua eden birok insan daha vardr.bence bu yln annesi kadn siz olmalsnz gstermi olduunuz ok byk bir mcadeleydi ve bunu sizi kazandnz umarm olunuzla ve ailenizle ok mutlu gnler yaarsnz siz bunlar hakediyorsunuz sevgiler.bahriye

    Date: Thu, 13 Dec 2012 08:03:59 +0000 To: son_yolcu24@hotmail.com

  35. Gamze bugunlerde aldigim en guzel haber. Ailenle , sevdiklerinle birlikte nice nice guzel yillariniz olsun, saglikla…

  36. Çok çok ama çok güzel bir haber bu..Emin ol, tanışıklıgımız olmasa da en az eşin, dostun, akraban kadar sevindim..Mutlulugunun fotografını da paylaş bizle GAMZE ANNE…Oglunun da senin de gülen gözlerinizi görelim..:)
    Saglıcakla kal..

  37. Gamzecim
    nasıl mutluyum şu an anlatamam.Allaha çok şükür dualarımız kabul oldu.Ömür boyu sağlıklı ve hep böyle mutlu kal..herşey bitti gitti artık hayat çok daha anlamlı çok daha güzel senin için.Fotolarını gördüm gazetede çok güzeldin saçlarına bayıldım..,Atakanı benim içinde kocamaan öp.Sizi seviyorum:)

  38. Cok dua ettik senin icin Gamze.. Dualarimiz kabul oldu cok sukur. Atakan’dan bir daha hic ayrilmaman dilegi ile.. Saglikli, huzurlu gunler!!!

  39. Allah bir daha ayırmasın Gamze, bilsen nasıl mutlu oldum bu haberle. Mutluluğunuz daim olsun, dualarım bundan sonra da seninle.

  40. Gamzecim, Allahıma binlerce kez şükürler olsun… Atakan’ını doya doya, koklaya koklaya öp benim için de… Sağlıkla, sevgiyle kal… Bizi habersiz bırakma olur mu?

  41. gamzemm gamzem şükürler olsun rabbime hamd olsun inşallah dualarımızı geri çevirmedi çook şükür bu günleri gösterdi bize tüylerim diken diken oldu okurken inan ki kaç gündür haber bekliyodum yüreğim ağzımda bol bol öp oğluşunu kokla kat içine tekrar canımm benim hep mutlu olun inşallah sağlıkla kal inşallah bir ömür boyu ailecek

  42. seninde dedığın gibi canım benım sen 2.kez yendın sen yıne azmın zaferını herkese gösterdın bunları duydum ya senden ah bır bilsen nasıl mutlu oldum sen atakanın yanındasın onun kokusunu duyuyosun ya daha korkma canım arkadasım geçti gitti ve bidaha gelmeyecek Allahımın izniyle…

  43. Rabbim’e binlerce kez şükürler olsun… senin bu güzel satırlarını okuyabilmek için çok dua ettim..samimiyetime inanmanı isterim.. her bilgisayar başına geçişimde yaptığım ilk şey, senden haber almak için senin sayfanı açmak olurdu.. Allah’ım sana binlerce kez şükür diyorum… Gamze annenin, sevgili eşinin, tüm ailesinin, sevdiklerinin amaaaa en başta dünyalar tatlısı oğluşunun yüzünü güldürdün, onları yeniden aydınlığa çıkardın. tabii ki bizleri de…Çoooooooooooooook şükür….

  44. Çok şükür Gamzeciğim günlerce dua ettik iyileşmen için ; tek bir yürek olduk seninle.Allah dularımızı geri çevirmedi. Hepimizin , tüm sevenlerinin gözü aydın. Yavrucuğunla , ailenle ,sevdiklerinle nice sağlıklı günlere…

  45. canım ablam benim yaaa hergün takip ediyodum yeni güzel haberlerini bekliyodum çooooooooook şükür o haberi aldım her gecenin bi sabahı vardır Rabbim o sabahı yaşattı.Derdi veren Güzel Mevlam dualar hürmetine dermanını da gönderdi ne kadar şükretsek az Rabbimiz çook büyük bişeyin olmasını isterse ona sadece OL demesi yeterlidir ve senin sağlığına kavuşman için sadece OL dedi ve oluverdi..seni çook seviyorum ablacım.Rabbim sağlığınızı,mutluluğunuzu daim eylesin.oğluşunuzu size sizi de oğluşunuza bağışlasın.amiiiiiin.Bitlisten Elif

  46. Rabbim sana yavrunla ve sevdiğinle geçireceğin,onlarla en mutlu ve sağlıklı anları yaşayabileceğin uzun ömürler versin inşallah..İnşallah benim ablamda iyileşir gamze abla.inşallah bizimde bu kabusumuz sona erer..İnşallah rabbim bizi bu çaresizlikten kurtarır.Seni o kadar iyi anlıyorumki..Allah ım nazarlardan saklasın,yuvanızdan sağlık ve mutluluk eksik olmasın inşallah.Rabbim bu acıları tekrar yaşatmasın inşallah…Kendine çok iyi bak.Candan sevindim.Kendi ablam gibi.Atakan için sevindim.

  47. Gamzecimm sen çok güçlü bir annesin ne mutlu ki Atakan’ın senin gibi bir annesi var.. Çok savaştın çok bekledin.. Ama nihayet sen kazandın.. Sağlıkla sıhatle uzun bir ömür diliyorum kuzucuğun ve sevdiklerinle birlikte..

  48. bu muhtesem bir an Gamzecim.Şükürler olsun…..Sana Atakan ve tüm sevidklerinle gecirecegin uzun upuzun bir ömür diliyorum Allahtan….sevgiyle sağlıkla kal

  49. allah bir daha ayırmasın..tüm çocuklar anne ve babalarıyla sağlıklı mutlu yaşasınlar inşallah…

  50. nasıl anlatılır bilemedim ki hissettiklerim.
    mutluyum, mutlusun, mutlu, mutluyuz, mutlusunuz, mutlular…

  51. çok şükür,rabbim şifa bekleyen herkesi böyle güzel sonlara eriştisin inş.bir an yanından ayırma yavrunu… ayların hasretini koyun koyuna çıkarın şimdi gün sizin gününüz gamze…

  52. ALLAH ım sana binlerce şükürler olsun, öyle mutlu oldumki sevinçten ağlıyorum.Senden haber alıcaz diye hergün ekliyordum.RABBİM sizi birbiriizden bir daha hiç ayırmasın.Hep mutlu olun inşallah.Amin.

  53. Ahhh gamze, kocaman yürekli anne, senden daha çoook çocuğunla anılarına ilişkin haberleri alırız. sen kuzunla ilgilen şimdi bol bol. kocaman öpüyoruz seni, Atakan’ı :))

  54. çok şükür bende merakla yazacaklarını bekleyenlerdedim.. Allah sizi bir ömür ayırmasın mutlu haberler duymak çok hoşuma gidiyor.. Sağlıkla kalın inşallah.. sevgiler

  55. çokkkkk sevindimmmm allah bir daha ayırmasınn tarifsiz bir mutlulukkk allah daim etsinn :))

  56. İçime öyle soğuk sular serptin ki gamze, vallahi hafifledim… Allah düşmanıma vermesin.. seninde bu günlerin gelip geçmiş olsun inşallah… her daim mutlu ve sağlıklı kal…

  57. Canım Gamzem Rabbim n ekadar büyük binlerce kez şükürler olsun…O kadar çok sevind,mki hergün ama hergün aklımdaydın..Göstermiş olduğun sabır için,hiç yılmadığın, mücadele ettiğin için ve en önemlisi sevgi dolu kalbin ve inancın için sana teşekkür etmek istiyorum.Tekrar Allahımıza binlerce kez şükürler olsun.Allah Eşinden ve evladından annenden babandan ayırmasın seni …

Bir Cevap Yazın

