Kar kapımızda,

Standard

 

Kar kapımıza geldi bizimde, Atakan nasıl mutlu oldu. Bu sabah bir uyandık her yer bembeyaz. Kaç gündür yatcaz-kalkcaz, yatcaz-kalkcaz perşembe olacak kar yağacak diye bekledi. Zaman zaman ümitsizlendi ben hep uyanıp uyuyorum ama hağla yağmadı diye. İzmir’den bu görüntüye alışık olmayan kara hasret büyüyen bal yanak şimdi camın önünden ayrılmıyor. Camdan gittiği parkı görüp karla kaplandığını görünce biraz üzüldük. Her yer kar olduğundan hayvanların kendilerine yemek bulamayacaklarından dolayıda çok üzgünüz… Keşke bende desteksiz yürüyebilseydim de bende kahvaltıdan sonra oğlumla kar keyfini yaşayabilseydim. Kardan adamın şapkası, havucu, zeytinler hazır Atakan telaşlı biran önce aşağı inmek istiyor…

Sağlıkla kalalım,

Sevgiler,

Gamze Anne…

MUTLU KARLAR.

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

4 responses »

  1. Önemli olan hastaneden çıkabilmendi eski gücüne oğlunun mis kokusuyla daha çabuk ulaşacaksın inşallah.Kalbimiz seninle.

  2. Sevgili Gamze, hastalığının başlangıcından beri seni ve gelişmeleri yakından takip ediyorum. Çok şükür bugünlere gelebildin. Oğlun ve sevdiğin yanında Allah Sağlıklı daha uzun birliktelikler versin. Uzun yıllar oğlunun kar sevincini ve deniz keyfini görebilmek nasip olsun inşallah.

  3. buraya yorum varmı haber varmı diye okadar cok baktım ki…bu yazdıklarını okuyunca okadar mutlu oluyorum ki..Rabbim korusun sizi

Bir Cevap Yazın

