Köfte canavarı

Standard

Hiç görülmüş şey mi?

Sabah, öğlen, akşam hiç farketmez günün hangi öğünü olduğunun bii önemi olmadan sürekli köfte isteyen bii canavar var bizim evde. O yemek beni kusturuyor, öksürtüyor yok mu tanıdık bii doktor soralım bana bu yemeği belki yasak etmiştir diyerek evde dolanıp duran bal yanak olayı abarttı bu aralar. Kasapta kıyma kalmamış diyorum, uzaktaki kasaba gidelim diyor, gülüyorum… Gerçekten bu çocuklar bii alem hep derim yaa Atakan bizim hayatımıza girmeden önce ne yapıyorduk acaba, olayı abarttığı şurdan dayısıyla telefonda konuşuyorlardı İzmir’den İstanbul’a beş kilo kıyma siparişi verdi, şoka girdim annemin, kıyma alcak parası kalmamış sen al bize kargoyla yolla demez mi. Atakan’ı tanıyanlar bilir yemek konusunda hiç sorun yaşamayız meyvesi, sebzesi sorun olmadan yer, ama bu aralar fena bizim bıdık…

Fındık yemem ben sincap değilim, muzu maymunlar yer, havucu tavşanlar yesin, peyniri fare, sütüde kedi içsin diye evde dolanıp duruyor gülüyorum hallerine…

Bu arada canım kuzum parka gitmeyi o kadar çok sever ki geçtiğimiz günlerde hadi deden seni parka götürsün annecim hava al biraz dedim, ama gidersem sen beni çok özlersin dedi gitmedi, özlemem mi daha doyamadım ki pamuğuma  yüce rabbim aramıza hasret, özlem bir daha girmesin inşallah. Tüm yavrular annelerine, anneler evlatlarına doysun inşallah.

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALALIM,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

19 responses »

  1. Amin gamzecim amin allah hiç bir anne ve yavrusunu ayırmasın hastaneden taburcu olduğuna,yavruna kavuşmana çok sevindim seni çok özledim sayfanı takip ediyorum .bir köfte canavarı da bir kaç numara büyük de olsa bizim evde de var muuuucccck öptüm seval ablan

  2. Amin.Allah hiçbir anayı yavrusunun o mis kokusundan ayırmasın.Yavrularımızın kokusunu içimize çektiğimiz hergüne binlerce kez şükürler olsun.Köfte canavarına sevgilerle(Maşallah sana)

  3. amn gamzecim allh ayırmasın ewlat başka bişey mutluluğunuz daim olsun sağlıcakla kalın sewgiler

  4. amin Alllahım sanada birdaha yaşatmasın gamzecim hiç bir evladı annesiz anneyi yavrusuz bırakmasın onlar bizim yaşam kaynağımız herşeyimiz.

  5. yerim ben onun bal yanaklarını tatlı kuzum…
    Hiç ayrılmayın artık rabbime şükürler olsun…

  6. amin amin amin amin amin allahım bir ömür boyu kimseyi anasız babasız bırakmasın yarabbim senden böyle güzel haberler gelince sen benim ne kadar mutlu olduğumu tahmin bile edemezsin hep sağlıklı ol artık allah sana bir daha hastalık yüzü göstermesin yavrunla beraber bir ömür mutlu ve sağlıklı yaşa inşallah
    hep böyle mutlu ol atakanı çok çok çok öp sarıl ona sen onun yanındayken çok mutluyum inan

    sıkı takipçinim kendine çok iyi bak herşey çok
    daha güzel olacak

  7. kuzum ya köfte canavarı olmuş:)))))))))) Allahım sizi hiç ama hiç ayırmasın Allah mutluluğunuzu daim etsin canım benim sen atakana köftelerı yap ama sen izmire bi gel bana da salçalı makarna yap ama tamam mı canım benım:)))))

  8. Gamze ilk defa bir sene biterken hüzünlenmiyorum ki genelde öyle olur. Çok güzel bir mucizeyle bitiyor 2012. Umarım yeni sene ve daha niceleri böyle köfteli meyveli yazılarla geçsin gülen yüzünüz solmasın. Seni de Atakan’ı da kocaman öpüyoruz. Yeni yılınız kutlu olsun.

  9. aminnnn,Rabbim yavrularımızı bizin yanımızdan bizleri de onların başından eksik etmesin,hiçbirimize ayrılık göstermesin…

  10. Amin….RABBİM hiç bir yavruyu annesinden ayırmasın.Amin.RABBİM e emenet ol,herşey çok güzel olucak.Gülen yüzün hep gülsün.Amin.

Bir Cevap Yazın

