Çikolatalı yerine, çilekli… Geç kalsada sözümü tuttum.

Standard

8 Şubat 2012 ikinci kez kanser olduğumu öğrendiğim gün, evde matem havası yaşanırken, herkesin gözü yaşlı, benim elim kolum kalkmaz durumdayken bütün akrabalar bizde benim ertesi gün tedavim başlanıcak diye bir yandan valizimi hazırlıyorlardı. Yavrum geldi yanıma ben hiçbirşey belli etmiyorum tabii küçük kuzuma, annecim çikolatalı puding yaparmısın dedi. Ama o kadar kötüyüm ki nefes almaya bile halim yok, yaparım annem yapmazmıyım hiç dedim ve çocuğu oyaladım ama yapmadım daha doğrusu yapamadım, yeminki Atakan’ım ölüyorum resmen yoksa yapmam mı bee annecim…

Sonra ertesi gün ayrıldım yavrumdan ama içime öyle bii dert oldu ki neden yapamadım diye çoğu zaman aklıma gelip üzüldüm. Son birkaç gündür kendi başıma duvarlara tutuna tutuna yürümeye başladım, yataktan kendim kalkabiliyorum artık, koltuk daha alçak olduğu için zorlanıyorum kalkmakta Atakan’ın bendeki bu gelişmeyi farkettiği an ağız dolusu bii maşallahhhhh annecim diyişi vardı duymanız lazım… Neyse dün sabah kahvaltıdan sonra sana puding yapıcam annecim dedim gözleri faltaşı gibi açıldı, ama nasıl ayakta durcaksın dedi, valla duvara tutuna tutuna duralım veeee yapalım dedim… Baktım evde çikolatalı puding yoktu çilekli vardı olsun, söz verdim oğluma zorda olsa yaptım. Ben yavruma kıyamazken, babam geldi bırak ben yapayım kızım diye, olmaz bee babacım ben bu pudingin sözünü tam on ay önce vermiştim oğluma,

Napalım geç kalsada sözümü tuttum, ohhh mis mis olmuş annecim ellerine sağlık olsun dedi buda bana yetti afiyetle bii güzel yedi bal yanak…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALALIM,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

19 responses »

  1. Ellerine sağlık Gamzecim.Ne güzel gelişmeler bunlar.Çok sevindim.Atakancım da ne tatlı dilli ne şirin maşallah.Afiyet bal şeker olsun..

  2. gamze hanım sizi bişeyler yaparken görmek, atakanı ne kadar mutlu etmiştir en iyi ben anlarım.annem bu melun hastalıktan iyileşirken uzun zaman anneannemde kaldık.Ben 4 yaşımdaydım.Ve birgün annemi benim elbisemi ütülerken gördüm.O kadar mutlu olmuştumki anlatamam.şimdi bile o anı gözyaşlarları içinde hatırladım.hz.allah yar ve yardımcınız olsun.herşeygönlünüzce olsun.

  3. Muhteşemsinn… Okurken gözümde sevinç gözyaşları var Gamze anne… Başaracaksın canım kardeşim… Buna canı gönülden inanıyorum… Allah yardımcın , dualar koruyucun olsun…

  4. Allahima sükürler olsun diyebiliyorum Allah seni ve bütün annelerin kuzularini birbirinden ayirmasin. Allahim böyle bir hastalik sana ve hic kimseye yasatmasin Rabiim…. Aminnn

  5. ne güzel yaa sizden böyle güzel haberler almak, Allahım hiç böyle üzüntü vermesin inşallah daha çok güzel şeyler yaparsın , herşey çok güzel olacak, yeni yıl yeni mutluluklar getirsin umarım

  6. geç olsun güç olmasın gamzecim şükür bu günlere bak allh büyük daha nice sağlıklı günlere inşlh

  7. ilk önce gönülden maşallah diyorum size gamze ablacım Rabbim nazarlardan korusun sizi 🙂 siz anneler bir tanesiniz gerçekten verdiğiniz sözü er geç tutuyorsunuz 🙂 sağlıklı huzurlu mutlu ailenizle uzun uzun ömürler versin Rabbim size

  8. sen kıskanılacak bir annesin. O kadar güçlüsün ki başaramayacağın hiç bir şey yok. Bana anne olmayı tekrar öğrettin Mevlam senin ve o güzel ailenin yanında olsun. Eminim çok yakında oğlunla koşup oynarken çekilmiş fotoğraflarını göreceğiz. Sen kesinlikle bunların hepsini başaracaksın. Gönülden inanıyorum. Yolunuz açık olsun kardeşim.

  9. ellerin dert görmesin Gamze 😀 Allah çocuğunla eşinle ailenle sağlıklı mutlu bir yaşam versin inşallah bütün hastalıklar geride kalsın çok geçmiş olsun 🙂

  10. canım benim yaa seni hiç tamıyor olmama rağmen çok yakın arkadaşımsın gibi hissediyorum. keşke yakından tanımak mümkün olsaydı.. bu anlattığınla kendi annem aklıma geldi. biz küçükken parkinson oldu annem ve kardeşlerim ondan bişey yapmasını isteyince oturur ağlardı yapamadığı için. ben de kızardım anne niye ağlıyosun ben yaparım nolucak diye. o da anne olunca anlarsın derdi. şimdi anlıyorum oğlum benden bişey istediğinde o an yaratsam diye içim gidiyo. o pudingin içine bu kadar dert olması çok normal annelik işte başka bi tarifi yada açıklaması yok.. Allah sana ve ailene sonsuz sağlık sıhhat versin Allahım dermansız dert vermesin…

  11. Sevgili gamze

    bugün güzel haberlerini ayşe armanın yazısında okuyunca o kadar mutlu oldum ki anlatamam.
    Bundan sonra bütün güzellikler seninle,yavrunla,ailenle olsun inşallah.

Bir Cevap Yazın

