Pentik, Elmates (Atakan’cada)

Standard

Daha bir yaşını yeni doldurmuştu edukidsin bütün kartlarını almıştım yaşı olmasa bile beğendiğim işe yarayacak şeyleri erkenden almayı severim, aklımda kalacağına kitaplığımızda kalsın:) Ya da içimdeki hep ölüm korkusu şaçma bulucaksınız belki, bu ilerde lazım olur, yaa ben yanında olmazsam diye düşünürüm hep. Çok yanlış aslında herşey zamanında alınsa daha güzel. Neyse kartların arasında eşleştirme kartlarıda vardı daha bebekken hepsini o kadar kart arasından bulur tek tek eşleştirirdi, laf aramızda bizde ebeveynler olarak gurur duyardık, bir gün yine oynarken elmayla, domatesi karıştırdı resimler birbirine çok benziyordu Atakan’da baktı baktı ELMATES diye bii bağırdı, biz koptuk tabii iki kelimeyi birleştiriverdi aklından…

Şimdilerde ise kendi evimizde olmadığımızdan kiraladığımız evde çok fazla her odada halı yok. Annecim patiklerini giy, terliklerini giy demekten bütün ev halkının ağzında tüy kalmadı derler yaa aynı o durumdayız. Atakan’da yine patikle terliği birleştiriyor kafasınca dilide dönmüyor patik demeye, o minik ağzıyla yarım yarım konuşarak ”’Ama ben PENTİK’lerimi bulamıyorum”’ diye sızlanıyor tüm gün. Canım kuzum, pamuğum benim, annesinin hayata tutunma amacı…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALALIM, MUTLU ANLARI HEP HATIRLIYALIM,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

3 responses »

  1. hep böyle güzel yazılarını okuyalım Gamze,Atakan a ve sana sevgilerle 🙂 pentiklerini de hiç kaybetmez umarım 🙂

Bir Cevap Yazın

