Annelik acımı yatıştıracak küçük bir umut için, 2013

Standard

MUTLU YILLAR IMG_4638Herkez gibi benimde küçük bir umudum var.

Hayatımdaki olan biten herşeye baktığım zaman çok fazla eğlendiğimi, sevindiğimi, üzüldüğümü, heyecanlandığımı, özlend2013 IMG_4639iğimi,bazı zamanlar hatırlanmadığımı… gördüm. Bunlar belki benim için bir çizgiydi,olması gerekenleri yapmam, gerekenlerin olduğunu görmem içindi.

Hayatım benim çok değişti.2000 yılında sevdiğim adamı buldum,2005 yılında evlendim,2009 yılında anne oldum, 2010 yılında ilk kanserime yakalandım, tam kurtuldum derken, 2012 yılında ikinci kez yine bu kötü hastalığa yakalandım içim yandı çığlık attım duyanlar oldu. Hayatımızda bir cimcime vardı, anne olmuştum ve bazı sınırların artık yavruma göre değişeceğine inanıyordum. Bütün bu zorlukları anne gücü ile üstesinden geliyordum. Hayat herşeye rağmen devam ediyor,iyi yada kötü bu olmak zorunda zaten. Ama ailece bu yaşadığımız sağlık problemi arasında an bee an ölümü yakanda hissetsende hep benim içimde umudum vardı. Annelik acımı yatıştırmaya çalışırken beslediğim küçük bir umut… Evladımı büyütmek, aylarca hastane odasında acı içinde kıvranırken bensiz olması, babasının bile benim yanımda olması içimi çok acıtırdı. 2012 yılı bizi üzdü, kırdı, incildik, yalandan gülümsedik içimiz acırken, mutluluğun büyüsü kaçmıştı ama şimdi toparlanıyoruz. Hep sabrın sonu selammettir dediler, hem inandım, hem ağladım ama sonunda 2012 yılını hep birlikte sağlığıma kavuşmuş, hayatta nefes alarak, oğlumun yanında olmanın huzurunu yaşayarak kapatıyoruz…

2013 senden bizi üzmemeni, hayırlı işlerin yaşamımıza girmesini, gülücüklerin evimizden eksik olmadığı, bol misafirli günlerin, başarının, şansın, bereketin yanımızda olduğu, kem gözlerin ve nazarların uzak olduğu, gönlümüzün ferah, veee tabiki en önemlisi SAĞLIK DOLU GÜNLERİN YAKAMIZI BIRAKMADIĞI, bir yılı bize hediye etmeni istiyorum…

İçimde yaşadığım tüm güzel dileklerin sizinde yanınızda olması dileğiyle, yarın için mutlu bir yılın başlangıcı olsun hepimize… Sağlık bedeninizden, mutlu bakışlar gönlünüzden eksik olmasın inşallah…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALALIM,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

12 responses »

  1. Sevgili Gamze, paylaştığın her fotoğrafında, bir öncekinden daha da güzel, daha canlı görünüyorsun, farkında mısın ? Dilerim yeni yıl ve onu takip eden yıllar yaşadığınız tüm sıkıntıları unutturacak kadar harika olsun! Sizi sevgiyle kucaklıyorum.

  2. Maşallah s,ze mutluluğunuz daim olsun,nice huzurlu mutlu yıllar yanınızda olsun inşallah.Çok mutluyum sizleri böyle görmekten

  3. İnşallahhh,tüm güzellikler ve en önemlisi tabi sağlıkkk seninle ve herkesle olsun.Hayırlı yıllar..Nazar değmesin size.Hastalık dert tasa görmeyin görmeyelim İnşallah.Tamamen sağlığına kavuşursun tez zamanda İnşallah..

  4. Yeni yıl dünyamıza ülkemize size ve ailenize güzellikler yenilikler getirsin insallah saglık huzur mutluluk ve sevdiklerimiz hep yanıbaşımızda olsun 🙂 iyi seneleer…

  5. Dilerim hep cok mutlu ve saglikli olun, 2013 size sadece guzellikler getirsin, butun istekleriniz gerceklessin.Sevgiler

  6. Kötü günleri unut gitsin hic yasanmamis say. Yüce Rabbime Bol bol dua et canim selavat getir bol bol, namaz kil sükret canim Allah seni sonsuz sükürler olsun Güzel yuvana bagisladi bol bol dua et canim.

  7. maşallahh maşaallah canım gamzem çok yakında izmire de gelceksiniz inşallah parti yapcağız süslüceğiz böyle her tarafları sağlıkla kal canımm benim

  8. Ne güzelsin, ne güzelsiniz Gamze! Allah bozmasın..Herşey ne kadar iyiye gidiyor, çok daha iyi olacak Allah’ın izniyle. Güzel günleriniz olsun, Rabbim tüm hastalara şifa verip sevdikleriyle buluştursun. 2013 gelirken SAĞLIK, HUZUR VE AFİYET getirsin.

  9. Her zaman sağlıklı ,mutlu ve sevgi dolu olmanızı diliyorum .2013 sizin yılınız olsun…….. sevgiler

Bir Cevap Yazın

