Vay bee,

Standard

İkinci kez kansere yakalandığımda doksanbeş kiloydum, bir türlü kilo veremez üstüme başımada kıyafet bulmakta hep zorlanırdım. Parası önemli değil yeterki üstüme yakışan birşey olsun diye sızlanırdım girdiğim mağzalarda. Tedavi sonrası tartıldığımda kırk kiloya yakın kilo vermişim. İçimden resmen biii ortaokul çocuğu çıkmış.

Desteksiz çok yavaş adımlarla yürümeye başladım birkaç gündür hatta dün sabah kahvaltı hazırlıklarına ben bile yardım ettim yumurta piyazı salatası yaptım titreyen ellerimle yeşillikleri doğramak bile çok zevkliydi, biber közledim, ekmek kızarttım ohhh mis mis artık hayatın içine girmeye başladım bende varım demeye başladım. Kahvaltı sonrası sevdiğim, hep yakındığım için üstüme birşey bulamıyorum giyecek diye hadi kalabalık olmadan bii avm’ye gidip sana birşeyler alalım diyince, biraz sevindim, biraz durakladım tedirgin oldum senesi gelmişti nerdeyse insan yüzü görmeyeli, çarşı pazar gezmeyeli yaa mikrop kaparsam tamda yavaş yavaş toparlanmaya başlamışken yüce rabbim korusun yaa herşey başa dönerse napardım kararsız kaldım gidip gitmemek konusunda. Beni cesaretlendirdi hadi hadi diyince çıktık yola.

Aylar sonra güzel bir toka, bileklik, kolye taktım, çizme giydim terlik yerine vay bee gamze normal insanlar gibi yaşamaya başladınmı acaba diye aynada kendimle konuştum. Suratımda tuhaf bir gülümseme, mutlusun mutlu yüce rabbim nazarlardan korusun inşallah.

Zayıf olmak ne kadar güzel bir şeymiş, avm’ye girdik gözüme kestirdiğim bii markanın mağzasında ilk beğendiğimi giydim, tak diye oldu şansıma aman Allahım nasıl yakıştı diye söyleniyorum. İyiki o pis kilolar gitmiş üstümden ne kadar zevkliymiş alış-veriş yapmak. Ne istersen üstüne oluyor, yakışıyor.

Etrafa bakarken, gözlerim gözlem halindeyken nasıl bu duyguyu özlediğimi hissettim sağlıklı insanların ne kadar şanslı olduklarını hissettim, keşke değerlerini bilebilselerdi. Normale yavaş yavaş dönen aile hayatımızın içinde olduğum için çok ama çooookkk mutluydum.

Bu arada yeni yıl hediyesini alan bizim küçük afacan paket yeniyıl ağacının altında duruyor diye pek mutsuz, ne planlar yapıyor hadi siz gidin uyuyun bende paketlere bakarım diyor. Sabırsızlıkla pazartesini bekler durur bal yanak.

Zevkli yaşamak çok zevkliymiş bunun için milyonlarca nedenim var. Seviyorum, seviliyorum, anneyim, sevdiğim yanımda, ailem yanımda, kendi ihtiyaçlarımı yavaş yavaş ben yapmaya başladım, oğlumun ihtiyaçlarını karşılamaya başladım her ne kadar ellerimin güçsüzlüğünden tırnaklarını zor zar kessemde 🙂 sonunda başardım, oğlumun üstünü değiştirebiliyorum, yemeğini ısıtıp yedirebiliyorum artık, süper süper 2012 yılını biraz güzellikleri görerek uğurlayacağım. Ne olursun 2013 bizi bu sene üzme, sağlığımızı yanımızdan eksik etme gerisi teferuat biz zaten mutlu olmasını biliyoruz.

Veeee iyiki zayıflamışım alış-veriş keyfini, vay beee ne kadar yakıştı diye yaşamak çok zevkliymiş, herkeze zevkli alış-verişler…

SAĞLIKLA KALALIM,

SEVGİLER,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

19 responses »

  1. Uyuyamadıgım gecelerde,uyanık olduğum gunduzlerde elım hep cep telefonumda sızın blogunuzda gamze anne bırsey yazdımı dıye. Dizileri bile bu kadar yakından takip etmiyorum:) gelişmelerle inanılmaz mutlu oluyorum ne güzel maasallah dıyorum. Bende rahatsızım 2 yıldır duzgun yuruyemıyorum ne olur sıZde bana dua edın Allah kımseyı saglıgıyla ımtıhan etmesın cok zor

  2. kilolarının gitmesi çok güzel, sana ne giysen yakışır canım gamzelim inşallah bundan sonra sağlıklı, kilosuz mutlu olursun hep. Bu arada şu yumurta piyazı nasıl oluyor ağzım sulandı.
    Senin şu yazını okuduktan sonra doğumdan sonra üzerimde kalan yığınla kilolardan kurtulmak için her pzt başlayıp öğlen bıraktığım diyetlerimden sıkıldığım anların geri kalmasını istiyorum. O azimle 20 kilo verdiğim eski günlerim gelmesini isityorum ve kilolardan kurtulmak istiyorum. Geçen eşim illaki palto al dedi neler giydim hiçbiri yakışmadı. Şimdi senin yazının okuyunca artık yeter dedim inşallah bu yeter demem öğlen bitmez ama şu yumurta piyazından yedikten sonra diyete başlamak istiyorum :))))).
    Senden çok büyüğüm ama senin azmin bana çok şeyler öğretti Gamzelim inşallah herşey çok güzel olacak. Seni çok seviyorum canım kardeşim.
    Ankara’dan kucak dolusu sevgiler.
    Şehnaz.

  3. Harika süper Gamzecim çoook ama çoook mutlu oluyorum bu yazdıklarını okuyunca:)Her geçen gün çok daha güzel şeyler yaşayacaksın….

  4. çooook güzeldi senin yüzün gülünce benimkide gülüyor anlattıklarını bende yaşıyorum sanki allahım bundan sonrasını hakkında hayırlı eylesin 🙂

  5. sen bizim evin masal kahramınısın senin yazılarını ben okuyorum sonrada bir masalmışçasına evde anlatıyorum seni çok seviyorum tanımadan görmeden bir insan ancak bu kadar sevilebilirdi diye düşünüyorum çok daha iyi olacaksın her ilde evin var gamzem nereye gitsen seni bırakmazlar balıkesirede gel olurmu ve ben seni el üstünde tutayım misafirim ol seni çok seviyorum sağlıkla kal…

  6. Canim yine aglayarak okudum. Hep mutlu ol sen.gece gunduz dualarimizdasin.geride kalsin hersey 2012veda ederken tum olumsuzluklarada Veda et.hosgelsim 2013 saglik mutluluk …

  7. çok mutlu oldum gamzecim alh hiç bozmasın seni okurken huzur geliyo içim pır pır ne kadar güzel yaşıyor gibiyim sen mükemmelsin cnm sağlıkla çoluğun eşin ailenle mutluluklar 2013 yılı bütün kötülüklerin yerine sağlık getirsin gamzeli

  8. Cok ama cok sevindim yazinizi okuyunca.2013 herkese saglik,mutluluk,huzur,sans ve bol bereket getirsin.Bekarlara ask getirsin.Sizede o gunleri bir daha yasatmasin rabbim.Sevgiyle kalin

  9. Bak işte Gamzecim kabuslarla dolu bir yılı bitirdin işte bir yıl boyunca eşin ve oğlunla geçireceğin o hayallerin yavaş yavaş gerçek olmaya başlıyor gibi me geliyor. İnşallah 2013 yılı bu hayallerinin gerçekleşeceği ve mutlu sona ereceğin bir yıl olur. Hepinize mutlu yıllar.

  10. Gamzecim sana tekrar gecmiş olsun. senin haberini bazen üzüntü gözyaşları, bazen de sevinç gözyaşları ile okurdum. Allah sana şifa versin de yuvana yavruna dön diye aklıma geldikçe dualar ederdim. on beş gün benim yavrum yakalandı senin kurtulduğun hastalığa. şimdi cerahpaşa çocuk hematoloji onkoloji de şifa arıyoruz aynı senin bulduğun şifayı arıyoruz. dört yaşındaki yavrumla el ele çıkıp evimize gitmek yuvamıza gitmek istiyorum… daha çok yolumuz var biliyorum ama ümitsizliğe kapılmamak için elimden geleni yapıyorum. Sağlık ne büyük bir mutlulukmuş, insanın evinde uyanması ne güzelmiş, insanın evinde halısına basa basa yürümesi ne güzelmiş şimdi öğrendim… yeni yılda herkes sağlıkla huzurla yuvasında yaşar inşallah… Yüce Allah’ım hepimizin yolunu açık etsin…

    • Ülkü hanım sizlere de acil şifalar dileriz, facebookta açtığınız bir sayfa varsa insanları yönlendirelim hala bağışçı olmayan çok insan var belki kuzunuzun şifası birilerindedir belki vesile oluruz… Allah yardımcınız olsun inşallah çabucak sağlık dolu olarak hep beraber dönersiniz evinize…

  11. sayende biz de sağlığımızın değerini fark eder olduk her gün şükrediyoruz sağlıklı uyandığımız için. sen bir çok insanda birçok şeyi değiştirdin Gamze bilmem farkında mısın ama müthiş bir önderlik yaptın bu anlamda. Ben senin sayende ilik bağışçısı oldum, sayende kan gönüllülerine katıldım, sayende sayende sayende… Senin için ettiğimiz dualar karşılığını buldu ve inancımızı da pekiştirdin aslında, mucizelerin de var olduğunu hatırladık, sağlamlaştırdık inançlarımızı. “Sayende”.

    ben de 95 kiloyum, şimdi sen bu gazlı yazılara devam edersen yine sayende o gazla kilo da veririm gibi geliyor :))) Seni seviyoruz Gamze ve bu yeni yılda hepimize sadece ve en önce sağlık sağlık sağlık diliyorum. Mutlu yıllar, nice nice mutlu yıllar…

  12. Maşallah,Maşallah,….çok şükür.İnşallah gün gün herşey çok daha güzel olucak.Hep mutlu olun inşallah.

Bir Cevap Yazın

