Yeni yıla nasıl girmişiz

Standard

IMG_4712IMG_4702IMG_4748IMG_4714Sabahtan başladı annemin hazırlıkları, Atakan sabırsız sevdiğim yeniyıl ağacını İzmir’den getirmişti çoktan bizde hediyelerimizi ağacın altına koyduk. Atakan büyük bir sabırla zaman zaman bizi güldürerek hediyeleri açmadan meraktanda çatlarcasına bekledi son ana kadar. Ne olur siz gidin yatın, uyuyun annecim ben gerçekten açmam hediyeleri merak etmeyin dedi durdu bir hafta boyunca… Babasına hağla kızgın sen benim noelbaba kıyafetimi getirmedin ben ne giyicem yeni yılda tühhhh diyerek hağlen hayıflanıyor. Ohhh keyfimiz yerinde masamızda envayi çeşit salatalar, yemekler, pastalar, çerezler, meyvalar, içecekler…

Karşımızda da o ses türkiye onlar söyler biz dinleriz ”’Dert sende derman bende”’ dediler kalktık dansımızı ettik, sağımda balyanağım solumda sevdiğim kollarımda… Tabi ben şarkıyı değiştirdim ”’Dertte bende dermanda bende boşvermişim hayatı”’

Sonra ”’Helvacı helva”’ dediler kalktık ohhhhh mis gibi bide göbek attık… Sağol valla Acun Ilıcalı TV programları arasında en keyifli yılbaşı programı o ses türkiye idi… O gece bizim balyanak habire yedi mide fesatı geçirmedi iğki. Sabah kalktığında yılbaşı salataları çok lezzetliydi annecim hadi yine yapıp yiyelim lütfen demez mi… Ondan geriye saydık pastamızı üfledik, hediyelerimizi açtık mutlu güzel bir geceydi… Oğlumun bana hediyesi miky mause kum boyamasını yapmış bak senin için yaptım annecim dedi büyük bir sevinçle nasıl mutluydu kendi yaptığı birşeyi bana hediye ettiği için. Babasının aldığı hediyeyide beraber seçmişler, yeniyıla girmeden birkaç gün önce sana bir sır vereyim mi annecim dedi bende tabiki dememle yuvarlak birşey parmağa takılır bil bakalım bu hediyenin adı nedir, bende buldummmmm yüzük dedim, ama bilmemen gerekirdi sürpriz bozuldu babam bana kızıcak şimdi diye nasıl üzüldü balyanağım. Aramızda sır kalsın sakın babama söyleme tamam mı görünce şaşır tamam mı annecim dedi, bende pamuğumu dinledim görünce şaşırdım… 🙂

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALALIM,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

7 responses »

  1. Çok tatlısınız hepiniz. Allah daha nice güzel, böyle neşeli, hep birlikt sağlıkla geçireceğiniz yılbaşıları nasip etsin güzel Anne.

    Sevgiyle,
    Derya

  2. 2013 size ve ailenize saglik mutluluk ve huzur getirsin inşallah… O cok seker oglunuzla birlikte gecireceginiz nice nice guzel seneler dilerim…
    Sevgilerimle, Deniz…

  3. SEVGILI GAMZE, SEVDIGINLE VE BALYANAGINLA NICE NICE SAGLIK,SEVGI,NESE DOLU YILLARINIZ OLSUN…YENI YILDA HERSEY GONLUNUZCE OLSUN CANIM BENIM…

    Date: Mon, 7 Jan 2013 22:47:47 +0000 To: ayfererinal@hotmail.com

  4. maşallah size işte özlediğimiz fotoğraflar Allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah…

Bir Cevap Yazın

